Προς το περιεχόμενο

Εντυπώσεις (Mini Review) από EVGA GTX295


john2gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια θελω να κανω μια ερωτηση που με απασχωλει πολυ. Αποφασισα λοιπον στο pc που θα φτιαξω οπου να ναι, να παρω ενα ρισκο και να σκασω 500 ευρω και να παρω την 295. Το θεμα ομως που με απασχωλει μιας και δεν εχω καμια εμπειρια ουτε με SLi ουτε με x2 setup καρτων, και εχω ακουσει οτι οταν προκειται για SLi η CF αλλα ειδικα στις x2 λυσεις οπως η 295 9800gx2 κ.τ.λ το φαινομενο του microstuttering. Και επειδι εγω ειμαι αρκετα ευαισθητος ακομμα και τα μικρα frame drops τα καταλαβαινω, θα εχω καπιο προβλημα με την συγκεκριμενη καρτα ? θελω παρα πολυ και το εχω ακτι :-) να παιξω επιτελους crysis σε 60+ fps και η 295 ειναι η λυση αυτην την στιγμη. Εχω ακουσει κιολας οτι ειδικα με την 9800gx2 ηταν πολυ χαλια κατασταση και πολοι τις ξαποστειλαν γιαυτον τον λογο. Οπιος εχει εμπειρια με το θεμα ας πει την γνωμη του γιατι ειναι κατι που το σκεπτομαι σοβαρα. :fear:

 

Υ.Γ: Αυτην την στιγμη παιζω σε μια 17'' LG και το ξερω οτι αυτη η καρτα ειναι overkill για αναλυσεις οπως 1280χ1024 αλλα αργοτερα θα αλλαξω και οθονη αρρα η 295 με καλυπτει.

  • Απαντ. 324
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Στο Crysis δεν υπάρχει micro-stuttering. Όπως έχω ξαναπεί μονάχα στο Timeshift παρατήρησα micro-stuttering. Η κατάσταση έχει βελτιωθεί αισθητά σε αυτό το θέμα αλλά ενδέχεται κάποιος τίτλος να παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα (κοινώς δεν μπορείς να είσαι σίγουρος 100% με το AFR ότι δεν θα υπάρξει ΠΟΤΕ micro-stuttering)

 

Δεν θα πρέπει εννοείται να μπερδεύει κάποιος το micro-stuttering των dual GPUs με το stuttering μερικών game engines. Στο Wheelman πχ όταν οδηγάς με υψηλές ταχύτητες υπάρχει stuttering στο οποίο δεν ευθύνονται οι κάρτες γραφικών.

Δημοσ.
Στο Crysis δεν υπάρχει micro-stuttering. Όπως έχω ξαναπεί μονάχα στο Timeshift παρατήρησα micro-stuttering. Η κατάσταση έχει βελτιωθεί αισθητά σε αυτό το θέμα αλλά ενδέχεται κάποιος τίτλος να παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα (κοινώς δεν μπορείς να είσαι σίγουρος 100% με το AFR ότι δεν θα υπάρξει ΠΟΤΕ micro-stuttering)

 

Δεν θα πρέπει εννοείται να μπερδεύει κάποιος το micro-stuttering των dual GPUs με το stuttering μερικών game engines. Στο Wheelman πχ όταν οδηγάς με υψηλές ταχύτητες υπάρχει stuttering στο οποίο δεν ευθύνονται οι κάρτες γραφικών.

 

Οκ φιλε μου εφχαριστω πολυ.:-D Αντε και σε κανα 10μερο θα το εχω το μηχανημα.

Δημοσ.

 

PS: Ένα νέο Technology Demo της Nvidia

 

 

Αν και υπάρχουν διαφορές στον αρτιστικό τομέα, δεν έχει να παρουσιάσει και τίποτα το πολύ ιδιαίτερο. Σύντομα ακόμα και σε ένα κινητό κοντά σας: http://www.imgtec.com/powervr/insider/demos/water_demo.asp

 

Στο Crysis δεν υπάρχει micro-stuttering. Όπως έχω ξαναπεί μονάχα στο Timeshift παρατήρησα micro-stuttering. Η κατάσταση έχει βελτιωθεί αισθητά σε αυτό το θέμα αλλά ενδέχεται κάποιος τίτλος να παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα (κοινώς δεν μπορείς να είσαι σίγουρος 100% με το AFR ότι δεν θα υπάρξει ΠΟΤΕ micro-stuttering)

 

Δεν θα πρέπει εννοείται να μπερδεύει κάποιος το micro-stuttering των dual GPUs με το stuttering μερικών game engines. Στο Wheelman πχ όταν οδηγάς με υψηλές ταχύτητες υπάρχει stuttering στο οποίο δεν ευθύνονται οι κάρτες γραφικών.

 

Σαφώς όταν υπάρχουν μικροδιακοπές σε παιχνίδια σε μονή GPU είναι πρόβλημα του ίδιου του παιχνιδιού (αν αποκλείσεις τρίτους παράγοντες του συστήματος όπως κάποιο πρόβλημα σε άλλο hardware, κάποιο sw που τα κάνει μαντάρα ή ακόμα και κάτι τόσο απλό όπως η επεξεργασία ήχου κλπ.). Λίγο άσχετο αλλά αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα σε μερικά racing sims της κακιάς ώρας είναι όταν τρέχεις με μεγάλη ταχύτητα και φορτώνονται λεπτομέρειες στον ορίζοντα εκείνη την στιγμή....

 

Είναι αλήθεια ότι στους πιο πρόσφατους οδηγούς η NV έχει θυσιάσει λίγο επιδόσεις για να καταπολεμήσει τις μικροδιακοπές με πολλαπλές GPU. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι κατάφεραν ως δια μαγείας να καταπολεμήσουν το interframe latency που ταλανίζει το AFR γενικά σαν τεχνική.

 

Ερώτηση: δοκίμασες εφαρμογές όπως το Timeshift με SFR; Αύξηση επιδόσεων σε σχέση με μία μονή GPU μάλλον δεν θα δεις, αλλά πιθανόν να υπάρχει μια αισθητή διαφορά όσων αφορά τις επιδόσεις με παραπάνω δείγματα ΑΑ και στην χειρότερη κάτι σε SLi-AA.

Δημοσ.

Στο Timeshift η καλύτερη λύση που δοκίμασα ήταν το Single GPU Mode. Επίσης κάτι παίζει με τις νεότερες versions των ForceWare και δεν με άφηνε να έχω FSAA, ακόμα και με force από το nHancer (Το FSAA δουλεύει μόνο με τους 163.75 ForceWare μιας και ξανακοίταξα τα comparisons που είχα κάνει με το demo στην 8800... τρέχα γύρευε δηλαδή :P)

 

Τέλος άλλο ένα tech demo από την GDC09 ;)

 

Δημοσ.

Εδώ και καιρό υπήρχαν οι 182.50. Σήμερα βγήκαν οι 185.65Beta ;)

 

http://www.nvidia.com/object/winxp_185.65_beta.html

 

http://www.nvidia.com/object/winxp64_185.65_beta.html

 

This driver supports GeForce 9-series, 100-series, and 200-series desktop GPUs.

 

New in Release 185.65:

 

* Adds support for the new GeForce GTX 275 GPU.

* Adds support for CUDA 2.2 for improved performance in GPU Computing applications. See http://www.nvidia.com/cuda for more details.

* Accelerates performance in several 3D applications. The following are examples of improvements measured with Release 185 drivers vs. Release 182 drivers (results will vary depending on your GPU, system configuration, and game settings):

o Up to 11% performance increase in Call of Duty: World at War

o Up to 5% performance increase Company of Heroes: Opposing Fronts

o Up to 22% performance increase Crysis: Warhead with antialiasing enabled

o Up to 11% performance increase in Fallout 3 with antialiasing enabled

o Up to 14% performance increase in Far Cry 2

o Up to 45% performance increase in Mirror’s Edge with antialiasing enabled

Δημοσ.

Καλά δύο αριθμούς μπέρδεψα μωρέ, οι 185.20 υπήρχαν εδώ και καιρό :lol:. Όπως και να έχει, στους νέους 185.65 είναι "broken" τόσο το GPU Voltage Tunner, όσο και το nHancer. Άρα μέχρι να βγουν νέες εκδόσεις που να δουλεύουν εγώ δεν αλλάζω :P.

 

Μερικά benchies των 185.63 (δεν πιστεύω να έχουν τεράστιες διαφορές από τους .65) :

 

http://www.pcgameshardware.de/aid,680537/Geforce-18563-Beta-Nvidia-Grafikkartentreiber-im-Test/Grafikkarte/Test/?page=2

Δημοσ.
Στο Timeshift η καλύτερη λύση που δοκίμασα ήταν το Single GPU Mode.

 

Δηλαδή σε SFR τι έκανε;

 

Επίσης κάτι παίζει με τις νεότερες versions των ForceWare και δεν με άφηνε να έχω FSAA, ακόμα και με force από το nHancer (Το FSAA δουλεύει μόνο με τους 163.75 ForceWare μιας και ξανακοίταξα τα comparisons που είχα κάνει με το demo στην 8800... τρέχα γύρευε δηλαδή :P)

 

Θέμα οδηγών είναι τότε. Ο οδηγός δεν έχει ενεργοποιημένο το σωστό switch για να μπορέσει να κάνει force το nHancer.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:57 ----------

 

θα μας πεθάνουν μέχρι να πάει στο 200 :P

 

ForceWare 2xx = CUDA 3.0/ GT3x0 ;)

Δημοσ.
Δηλαδή σε SFR τι έκανε;

 

Αν θυμάμαι καλά (γιατί το έχω βγάλει μιας και το τέλειωσα) είχε χαμηλότερες επιδόσεις. Νομίζω και στο AFR1 είχε χαμηλότερες επιδόσεις (όπως συμβαίνει και στο The Last Remnant)

 

Ένα άλλο παιχνίδι που επίσης δεν υποστηρίζει καθόλου FSAA (έχει in-game μια επιλογή για blur-AA αλλά it sucks IMO) είναι το GRAW2 εξαιτίας του τρόπου που ενσωμάτωσαν τον Deffered Lighting. Αν θυμάμαι καλά και στα ProEvo δεν λειτουργεί καθόλου το AA.

Δημοσ.
Αν θυμάμαι καλά (γιατί το έχω βγάλει μιας και το τέλειωσα) είχε χαμηλότερες επιδόσεις. Νομίζω και στο AFR1 είχε χαμηλότερες επιδόσεις (όπως συμβαίνει και στο The Last Remnant)

 

Σου είπα ότι ενδέχεται να μην υπάρχει αισθητή διαφορά μεταξύ single & dual GPU mode. Την πραγματική διαφορά ίσως την δεις με SFR με SLi-AA σε επιδόσεις. ΄Οταν δεν αλλάζει τίποτα μέσω AFR1,2 στις επιδόσεις, αντί να πλέκει πουλόβερ ο ένας πυρήνας τον βάζεις να παράγει μαζί με τον άλλο περισσότερα ΑΑ samples.

 

Aν σου δωθεί η ευκαιρία σε κάποιο παιχνίδι που θα το ξανασυναντήσεις δοκίμασέ το και πες μου.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:32 ----------

 

ha το πιάσες το υπονοούμενο μου :P

 

*γλύφει την γούνα του....*

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...