liopyr Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Και το πιο ηλίθιο από όλα. Είναι δεν είναι 100 km απόσταση, ποια η διαφορά ρε φίλε αν πας με 100km/h και όχι με 120 km/h... 10 λεπτά πανίβλακα! Πέθανε μόνος σου, χέστηκα αν θα καθυστερήσω 10 λέπτα... To κακό στην συγκεκριμένη διαδρομή ειναι πως δεν θα πεθάνει μόνος του. Κάπου στο OTT έγραφα στον Λούσιφερ πως στο συγκριμένο δρόμο είναι επικίνδυνο να πηγαίνεις normal, γιατί ο βλάχος Σουμάχερ πίσω σου δεν υπάρχει περίπτωση αργά ή γρήγορα να μη σε προσπεράσει σε εντελώς ακατάλληλο σημείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Εδώ ρε παίδες ρίχνουν προσπεράσεις στον επαρχιακό που οδηγεί από Καλάβρυτα στην Πατρών - Κορίνθου. Στην "εθνική" δεν θα το κάνουν; Τυφλές στροφές, υψόμετρο 600 και βάλε, δεν έχει σημασία αν κολλάνε πίσω σου και σε αναγκάζουν να το πατήσεις παραπάνω, προσπερνάνε σε σημεία που κινδυνεύεις να σε πετάξουν απ'έξω από τον δρόμο. Κάποιος ανέφερε πως το οριο των 120 είναι υπερβολικό. Μια χαρά είναι. Αν με όριο 120 κάποιοι κάνουν καφρίλες με 200, με όριο 150 τι θα κάνουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Μια χαρά είναι. Αν με όριο 120 κάποιοι κάνουν καφρίλες με 200, με όριο 150 τι θα κάνουν; Καφριλες με 200 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 ειναι πολυ συνθετο το οδικο προβλημα της ελλαδας. Εδω γκρεμιζονται καινουριοι δρομοι.(βλεμε καλαματα/μαλιακο) στα ορια ταχυτητας θα κολλησουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Εδώ ρε παίδες ρίχνουν προσπεράσεις στον επαρχιακό που οδηγεί από Καλάβρυτα στην Πατρών - Κορίνθου. Στην "εθνική" δεν θα το κάνουν; Τυφλές στροφές, υψόμετρο 600 και βάλε, δεν έχει σημασία αν κολλάνε πίσω σου και σε αναγκάζουν να το πατήσεις παραπάνω, προσπερνάνε σε σημεία που κινδυνεύεις να σε πετάξουν απ'έξω από τον δρόμο. Κάποιος ανέφερε πως το οριο των 120 είναι υπερβολικό. Μια χαρά είναι. Αν με όριο 120 κάποιοι κάνουν καφρίλες με 200, με όριο 150 τι θα κάνουν; O σεβασμος και η τηρηση του ΚΟΚ δεν ερχεται με παραλογα μετρα. Θελει λογικα ορια, λογικα μετρα γενικοτερα, για να τα σεβαστει ο οδηγος. Οταν μου κανει δρομο αεροδρομιο και με αναγκαζει να πηγαινω με 120, με προτρεπει εμεσα να παραβιασω τον ΚΟΚ. Κι οταν αρχιζω να θεωρω παραλογο το οριο ταχυτητας και να το παραβιαζω σιγα σιγα, τοτε με τον καιρο θα αρχισω να θεωρω το ιδιο παραλογα κι αλλα μετρα του ΚΟΚ. Και στο τελος θα καταληξω να περναω και με κοκκινο. Σαφως δεν φταιει ο ΚΟΚ για τους μ@λ@κες οδηγους που υπαρχουν στη χωρα μας, αλλα αυτο που λεω ειναι οτι ο ΚΟΚ θα μπορουσε να ηταν πιο λογικος πχ στα ορια ταχυτητας σε καποιους δρομους, ωστε να τον σεβεται και ο οδηγος. Δεν υπαρχει λογος, ουτε και κερδος να κρατας την Αθηνων-Θεσσαλονικης στα 120 (σσ το πηγαν 130 αποσο γνωριζω σε πολλα σημεια), πλην του οικονομικου ωφελους απτα μπλοκα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antonl Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Σαν συνέχεια του παραπάνω post, μου φαίνεται ειρωνικό να πωλούνται (στο ευρύ κοινό τουλάχιστον) οχήματα που τελικιάζουν στα 200+Km/h. Δηλ. ποια είναι η λογική, το σκεπτικό; Ότι οι ιδιοκτήτες θα κάνουν ταχύτερες προσπεράσεις 80-120; Γιατί δεν έχουν ηλεκτρονικό περιορισμό ταχύτητας αναλόγως της χώρας που εισάγονται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Αρκετοι γερμανοι κατασκευαστες τα περιοριζουν ηλεκτρονικα στα 250km/h (Νταξει ξεφυγαν 100 πανω απ οσο επρεπε ) Φυσικα το σκεπτικο ειναι να μπορεις να κανεις προσπεραση σε οσο το δυνατον λιγοτερο χρονο και αρα θετοντας τη ζωη σου σε κινδυνο για οσο το δυνατον μικροτερο χρονικο διαστημα. "Αλλο" τωρα αν τυχαινει να ξεπερνουν τα 200 τα αυτοκινητα αυτα... Παντως εγω αν και οδηγω εντελως νευροσπαστα, στην εθνικη πανω απο 130-140 αρχιζω να μην αισθανομαι ανετα και να νιωθω οτι δε μου προσφερουν κατι οι ταχυτητες απο κει και πανω. Οποτε, μεσαια λωριδα, 130 και καταναλωση 7,9lt/100km και ολα καλα, ολα ανθηρα Τι, με 170 θα φτασω Λαμια σε 15 λεπτα πιο νωρις εχοντας χαλασει επιπλεον 20 λιτρα βενζινης? Κερδος ειν αυτο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Σαν συνέχεια του παραπάνω post, μου φαίνεται ειρωνικό να πωλούνται (στο ευρύ κοινό τουλάχιστον) οχήματα που τελικιάζουν στα 200+Km/h. Δηλ. ποια είναι η λογική, το σκεπτικό; Ότι οι ιδιοκτήτες θα κάνουν ταχύτερες προσπεράσεις 80-120; Γιατί δεν έχουν ηλεκτρονικό περιορισμό ταχύτητας αναλόγως της χώρας που εισάγονται; Και αν εγώ θέλω να μπω σε μία πίστα ή να κάνω ταξίδι σε χώρα με άλλα όρια τι θα κάνω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Και αν εγώ θέλω να μπω σε μία πίστα ή να κάνω ταξίδι σε χώρα με άλλα όρια τι θα κάνω; Αν και εφοσον θες να πας σε πιστα με πολιτικο αυτοκινητο (αποδεδειγμενα), ε χαλαλι σου, πηγαινε να σου βγαλουν τον ηλεκτρονικο κοφτη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Αν και εφοσον θες να πας σε πιστα με πολιτικο αυτοκινητο (αποδεδειγμενα), ε χαλαλι σου, πηγαινε να σου βγαλουν τον ηλεκτρονικο κοφτη Δεν το βλέπω τόσο τρομερό. Έχω πάει ήδη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antonl Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Εναλλακτικά θα μπορείς να νοικιάσεις κάποιο αυτοκίνητο (που θα προσφέρεται) απ την πίστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Εναλλακτικά θα μπορείς να νοικιάσεις κάποιο αυτοκίνητο (που θα προσφέρεται) απ την πίστα. Δηλαδή έχω ήδη αυτοκίνητο και θα πληρώνω για να πάρω άλλο; Αν μου δίνεις τα λεφτά ευχαρίστως να το κάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antonl Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Όταν εφαρμοστεί τέτοιος νόμος κανένα πρόβλημα, στείλε μου pm. Τα χρήματα που λες θα μπορούσε κάλλιστα να τα εξοικονομήσεις με την αγορά ενός φθηνότερου οχήματος που δε θα τελίκιαζε στα 200+, εφόσον δε θα ήταν το κίνητρο «η πίστα». Αν βάλεις τα καύσιμα, τα τέλη κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, κερδισμένος θα ήσουν. Κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει πως αυτό θεωρείτε hobby «πολυτελείας» (όπως αρκετά άλλα), οπότε θα πρεπε να πληρώσεις το αντίστοιχο αντίτιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 O σεβασμος και η τηρηση του ΚΟΚ δεν ερχεται με παραλογα μετρα. Θελει λογικα ορια, λογικα μετρα γενικοτερα, για να τα σεβαστει ο οδηγος. Οταν μου κανει δρομο αεροδρομιο και με αναγκαζει να πηγαινω με 120, με προτρεπει εμεσα να παραβιασω τον ΚΟΚ. Κι οταν αρχιζω να θεωρω παραλογο το οριο ταχυτητας και να το παραβιαζω σιγα σιγα, τοτε με τον καιρο θα αρχισω να θεωρω το ιδιο παραλογα κι αλλα μετρα του ΚΟΚ. Και στο τελος θα καταληξω να περναω και με κοκκινο. Σαφως δεν φταιει ο ΚΟΚ για τους μ@λ@κες οδηγους που υπαρχουν στη χωρα μας, αλλα αυτο που λεω ειναι οτι ο ΚΟΚ θα μπορουσε να ηταν πιο λογικος πχ στα ορια ταχυτητας σε καποιους δρομους, ωστε να τον σεβεται και ο οδηγος. Δεν υπαρχει λογος, ουτε και κερδος να κρατας την Αθηνων-Θεσσαλονικης στα 120 (σσ το πηγαν 130 αποσο γνωριζω σε πολλα σημεια), πλην του οικονομικου ωφελους απτα μπλοκα. Το θέμα του "παράλογου η μη ορίου" όμως είναι καθαρά αντικειμενικό. Εμένα π.χ. μου φαίνεται σχετικά παράλογο το να παραπονιέται κάποιος για 10-20χαω παραπάνω, και εξωφρενικό το να πηγαίνει με 200-250 ακόμα και εκεί που (νομίζει πως) μπορεί. Για να γλυτώσει τι; Μια-δυο ώρες; Όπως και να το κάνουμε, όσο καλός οδηγός και να είναι, ό,τι αμάξι και να έχεις, όσο καλοφτιαγμένος και να είναι ο δρόμος, από κάποια ταχύτητα και πάνω κατ'εμέ δεν υπάρχει έλεγχος. Εκτός από αυτό, ένα σχετικά υψηλό όριο είναι αδύνατον να εφαρμοστεί καθολικά. Αλλιώς τρέχει με 170χαω μια bmw και αλλιώς τρέχει ένα tipo του '95 το οποίο έχει να περάσει service ή κτεο μια δεκαετία. Οπότε (πέρα από το εισπρακτικό του μέτρου στο οποίο μπορεί να συμφωνούμε) οι αρμόδιοι μπορεί να σκέφτηκαν πως, ξέρωγω, από το να ρισκάρω να επιτρέψω στην σκοτώστρα να πηγαίνει με 170, είναι και κωλόδρομος, ας το κατεβάσω στα 100-120 για όλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Όταν εφαρμοστεί τέτοιος νόμος κανένα πρόβλημα, στείλε μου pm.Τα χρήματα που λες θα μπορούσε κάλλιστα να τα εξοικονομήσεις με την αγορά ενός φθηνότερου οχήματος που δε θα τελίκιαζε στα 200+, εφόσον δε θα ήταν το κίνητρο «η πίστα». Αν βάλεις τα καύσιμα, τα τέλη κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, κερδισμένος θα ήσουν. Κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει πως αυτό θεωρείτε hobby «πολυτελείας» (όπως αρκετά άλλα), οπότε θα πρεπε να πληρώσεις το αντίστοιχο αντίτιμο. Θεωρείς ότι δεν πληρώνουν ήδη αρκετά τα αυτοκίνητα; Γιατί κόλλησες στην πίστα; Αν θέλω να πάω σε άλλη χώρα με άλλο όριο ταχύτητας πάλι θα νοικιάσω αυτοκίνητο; Και αν ταξιδεύω συχνά θα νοικιάζω κάθε φορά αυτοκίνητο; Και γιατί να βάλουμε όριο τα 120; Μέσα σε κατοικημένη περιοχή τα 120 είναι πολύ πάνω από το όριο. Εκεί πως θα διασφαλίζουμε την τήρηση του ορίου ταχύτητας; Σε επαρχιακούς; Στην Αττική Οδό που είναι 130; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα