Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για Toshiba Satellite


kakovatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας.

 

Ποια η γνώμη σας από εμπειρία ή απόψεις άλλων για τα Notebooks Toshiba Satellite?

Για απλή οικιακή χρήση παρουσιάζουν προβλήματα?

Το service του Πλαισίου που τα επιδιορθώνει θεωρείται αξιόπιστο?

 

Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Σχετικά με τα πρώτα 2 ερωτήματα σου μπορώ να σου απαντήσω ότι είναι πολύ αξιόπιστα. Όσον αφορά το κομμάτι επισκευής στο Πλαίσιο δεν έχω την παραμικρή ιδέα.

Δημοσ.

Ευχαριστώ.

Οπότε περιμένω και γνώμες για την αξιοπιστία πλέον του service του Πλαισίου, όσον αφορά τα NB της Toshiba αλλά και γενικότερα για τα NB's.

Δημοσ.

παρτο εσυ και εάν δεν βρεις άκρη με το σέρβις του πλαισιου το στέλνεις στην toshiba για επισκευή...παίζει collect n' return

Δημοσ.

Έχω ένα 3,5 χρόνια. Σκυλί έχει βγεί. Φαντάσου ότι το τελευταίο χρόνο του βγάζει το λάδι η 8χρονη κόρη μου. Παίζει παιχνίδια, οπότε κάποια πλήκτρα καταπονούνται πολύ. (το σ βγαίνει εύκολα). Όταν χάλασε στην εγγύηση το πήγα στην Toshiba (Ideal) και το πήρα πίσω σχετικά γρήγορα. (περίπου μια βδομάδα/10 ημέρες-έχουν περάσει 3 χρόνια από τότε.

Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι το καλώδιο ρεύματος. Είναι λεπτό το κομμάτι που έχει το βισματάκι, και έσπασε αρκετά εύκολα. Το δεύτερο που αγόρασα ήταν λεπτότερο. Τελικά αγόρασα βισματάκια, και τα κωλλάω μόλις χαλάσει το προηγούμενο.

Δημοσ.

Tα toshiba το πλαίσιο τα στέλνει στο σέρβις της toshiba. Τουλάχιστον έτσι έγινε με το δικό πριν ένα χρόνο περίπου. Επίσης λόγω καθυστέρησης (1 μήνας) στο ανταλλακτικό (μητρική) το πλαίσιο μου έδωσε ένα φορητό προσωρινά μέχρι να επισκευαστεί.

Δημοσ.

Τώρα πια τα Toshiba τα φτιάχνει το Πλαίσιο.Μου το είπε υπάλληλος του Πλαίσιο.Αν λέει αυτός ψέματα τότε λέω κι εγώ.

Δημοσ.

Ναι αυτό είναι πλέον γεγονός, για αυτό και ρώτησα τι ισχύει με το service του Πλαισίου. Νομίζω ότι μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις τα στέλνουν στη Toshiba, αλλά και πάλι εσύ (ο αγοραστής) απευθείας με το Πλαίσιο μιλάς.

Παιδιά το έχω παραγγείλει και θα το πάρω σήμερα, για να εκμεταλλευτώ και την προσφορά των 4 χρόνων εγγύησης. Το άσχημο είναι ότι δε θα το χρησιμοποιήσω εγώ αλλά η κοπέλα μου (τρελαίνομαι που εγώ πήρα πριν από ένα χρόνο από Multirama το ND-FORCE 8300, 3o καλύτερο της αγοράς τότε με 1200 ευρώ, και τώρα η κοπέλα μου με τα μισά λεφτά θα έχει ένα πολύ πιο κορυφαίο μηχάνημα από το οποίο θα χρησιμοποιεί το 1/100 των δυνατοτήτων του).

Πάντως είναι πολύ καλή ευκαιρία για αυτό και της είπα να δώσει κάτι παραπάνω από τα χρήματα που υπολόγιζε και να πάρει αυτό το notebook.

Ευτυχώς δεν έχει πολύ ιδέα από τεχνολογία, οπότε εγώ θα το σετάρω και όσο να 'ναι θα το χρησιμοποιώ και πιο πολύ.

Όταν το σετάρω και του κάνω μερικά tests θα σας πω και γνώμες.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Δημοσ.
Ναι αυτό είναι πλέον γεγονός, για αυτό και ρώτησα τι ισχύει με το service του Πλαισίου. Νομίζω ότι μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις τα στέλνουν στη Toshiba, αλλά και πάλι εσύ (ο αγοραστής) απευθείας με το Πλαίσιο μιλάς.

Παιδιά το έχω παραγγείλει και θα το πάρω σήμερα, για να εκμεταλλευτώ και την προσφορά των 4 χρόνων εγγύησης. Το άσχημο είναι ότι δε θα το χρησιμοποιήσω εγώ αλλά η κοπέλα μου (τρελαίνομαι που εγώ πήρα πριν από ένα χρόνο από Multirama το ND-FORCE 8300, 3o καλύτερο της αγοράς τότε με 1200 ευρώ, και τώρα η κοπέλα μου με τα μισά λεφτά θα έχει ένα πολύ πιο κορυφαίο μηχάνημα από το οποίο θα χρησιμοποιεί το 1/100 των δυνατοτήτων του).

Πάντως είναι πολύ καλή ευκαιρία για αυτό και της είπα να δώσει κάτι παραπάνω από τα χρήματα που υπολόγιζε και να πάρει αυτό το notebook.

Ευτυχώς δεν έχει πολύ ιδέα από τεχνολογία, οπότε εγώ θα το σετάρω και όσο να 'ναι θα το χρησιμοποιώ και πιο πολύ.

Όταν το σετάρω και του κάνω μερικά tests θα σας πω και γνώμες.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

 

Μα ούτως ή άλλως οι τιμές πέφτουν συνέχεια οπότε είναι φυσιολογικό! Όσο για την εγγύηση που λέτε αν είναι να μιλάω με το πλαίσιο κ με το κάθε πλαίσιο πιστεύω πως αυτό δεν αξίζει! Ένας φίλος που είχε πρόβλημα με ένα TOSHIBA με το που το πήγε στην αντιπροσωπεία σε 5 ημέρες το είχε πίσω! Ο χρόνος που 8α έχεις πίσω το μηχάνημα σου είναι πολύ σημαντικός! Άσε που άλλο να τα κατασκευάζει το πλαίσιο κ άλλο να το κατασκευάζει η ίδια η εταιρεία!

Δημοσ.

Ναι αλλά η Toshiba δύσκολα θα βγάλει εγγύηση πάνω από 2 χρόνια, όπως και κάθε κατασκευαστική άλλωστε. Και σκέψου ότι τα καινούρια λαπτόπια δύσκολο να πάθουν κάτι το ανεπανόρθωτο μέσα σε 2 χρόνια, οπότε η εγγύηση πάνω από τουλάχιστον 3 χρόνια καθίσταται υποχρεωτική.

Δημοσ.
Ναι αλλά η Toshiba δύσκολα θα βγάλει εγγύηση πάνω από 2 χρόνια, όπως και κάθε κατασκευαστική άλλωστε. Και σκέψου ότι τα καινούρια λαπτόπια δύσκολο να πάθουν κάτι το ανεπανόρθωτο μέσα σε 2 χρόνια, οπότε η εγγύηση πάνω από τουλάχιστον 3 χρόνια καθίσταται υποχρεωτική.

 

Δίκιο έχεις αλλά έτσι όπως αλλάζει η τεχνολογία σε λίγο καιρό θα τα πετάμε! Δεύτερον μπορείς να αγοράσεις επέκταση εγγύησης οπότε όλα οκ! Σημαντικό για μένα δεν είναι μόνο η εγγύηση αλλά κ το service γιατί τι να το κάνω αν το χρειάζομαι κ κάνω 1+ μήνα να το πάρω στα χέρια μου? Από μια πρόχειρη ματιά που έριξα εδώ στο forum υπάρχουν πολλοί πελάτεσ που έμειναν δυσαρεστημένοι με το παραπάνω service. Σου λέω φυσικά τι έχω διαβάσει γιατί εγώ δεν το αγόρασα το lap top που έχω από το πλαίσιο κ έτσι δεν μπορώ να μιλήσω για κάτι που δεν γνωρίζω από προσωπική πείρα,απλώς σου παραθέτω το τι διάβασα!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...