Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εβαλα CYTA στο μαγαζι του ξαδερφου μου (2 Μbps) και χαλαρα streamαρει ποιο γρηγορα απο τη δικη μου Forthnet 13αρα. Το ΣΚ που ειχε μπολικη κινηση ολα καλα αν και "φορτωμενα" και χωρις κανενα προβλημα. Παιδια χαλαρα φευγω για CYTA μολις ερθει και εδω Σαλονικα. Τουλαχιστον οι ανθρωποι (στο πατρικο στην επαρχια που εχω κανενα προβλημα εδω και 7 μηνες) βλεπεις οτι κανουν εργασιες στους δρομους για δικο τους δικτυο.

 

Αρκετα η κοροιδια. Δεν γινεται αλλο, πληρωνουμε τζαμπα για μαλακιες. Δεν ειναι δυνατον να πληρωνουμε φουλ τιμη για "μισες" υπηρεσιες.

  • Απαντ. 4,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

α.οι εργασιες γινονται οταν μπορουν και οι εμπλεκομενοι.πχ αν ειναι να εμπλακει και ο οτε ναισιγουρα δεν θα ειναι weekend.απο εκει και περα οταν ειναι να γινει μια εργασια παντα υπαρχει και το απροοπτο οπως εγινε τωρα.οπως ειπαμε γραμμη adsl Και τηλ ειναι οχι μισθωμενη γραμμη.παντου και παντα μπορει να γινει αυτο.

Δημοσ.
Περιέργως τυχαίνει ΜΟΝΟ στην forthnet :mad:

 

αμα τυχει σε μια εταιρεια με 100 πελατες ναι λογικο ειναι.η αμα μια εταιρεια δεν κανει αναβαθμισεις για να διορθωθουν προβληματα και αυτο γινεται.και αλλες εταιρειες εκλεισαν.

Δημοσ.

Έλεος με τις αποσυνδέσεις!

 

Τους έστειλα το παρακάτω μήνυμα πριν λίγο.

Αν δεν γίνει κάτι θα παω σε OTE όπου τουλάχιστον εκεί θα έχω τεχνική βοήθεια!

Υποτίθεται ότι είσαι μία από της μεγαλύτερες εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet, ωστόσο οι υπηρεσίες σας είναι τουλάχιστον τραγικές.

Είμαι όπως μπορείτε να δείτε αρκετό καιρό στο δίκτυο σας και μάλλον από τους άτυχους, εκεί στα 4mbit Download με 360 Kbps upload. Είχα παράπονο όλο αυτό το καιρό για το χαμηλό συγχρονισμό της σύνδεσής μου, αλλά ξέρω ότι δεν μπορείτε να επενδύσετε σε καινούρια dslam οπότε είπα να αρκεστώ σε αυτή τη τόσο χαμηλή ταχύτητα, έστω και αν βρίσκομαι στο 2010 σε κεντρικό δρόμο (Μεσογείων - Αγία Παρασκευή). Δεν ανέχομαι όμως τις αποσυνδέσεις! Προσπαθώ επανειλημμένα να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά έχετε βάλει ηχογραφημένα μηνύματα που εντελώς τυχαία για να φτάσεις να δηλώσεις βλάβη πρέπει να περάσεις από 40 κύματα.

Παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο τηλέφωνο χχχχχχχχχ για τη λύση του προβλήματός μου, πρώτα για τις αποσυνδέσεις και δεύτερον για τις χαμηλές ταχύτητες συγχρονισμού, αλλιώς θα έρθω στη δυσάρεστη θέση να διακόψω τη συνεργασία μου μαζί σας.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Βασικα δεν ειναι υποχρεωμενοι να μας αφαιρεσουν απο τον επομενο λογαριασμο τις μερες/ωρες οπου δεν δουλευαν DSL/τηλεφωνο?

 

Αν ναι (που πιστευω πως ναι), υπαρχει καπου αυτος το νομος για να τον επικαλεστω?

Και ελπιζω και ολοι οι υπολοιποι που εχουν/ειχαν προβληματα να το κανουμε ολοι μαζι ταυτοχρονα.

Δημοσ.
αμα τυχει σε μια εταιρεια με 100 πελατες ναι λογικο ειναι.η αμα μια εταιρεια δεν κανει αναβαθμισεις για να διορθωθουν προβληματα και αυτο γινεται.και αλλες εταιρειες εκλεισαν.

 

Το θέμα είναι πως η forthnet δεν είναι εταιρία των 100 πελατών γιατί κάποιοι σαν και του λόγου μου την στηρίζουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά προσφέρει υπηρεσίες αντίστοιχες μιας εταιρίας 100 πελατών :mad:

 

Μην νομίζεις ότι εγώ και όλοι οι υπόλοιποι στα διάφορα fora κράζουμε την forthnet για το black out των περασμένων ημερών. Έχουν συσσωρευτεί τόσα πολλά όλον αυτόν τον καιρό που πραγματικά από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς.

 

Κάποια στιγμή η ανοχή θα τελειώσει και δεν είναι διόλου απίθανο η forthnet να έχει την τύχη των άλλων εταιριών στις οποίες αναφέρεσαι, τις οποίες ξέρασε η ίδια η αγορά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο και πρέπει να είναι αρκέτες οι μέρες της διακοπής...

αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος...

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν νομίζω, θα είχε βουήξει ο τόπος στο adslgr.com

 

σέρνεται γιατί δεν δίνει λεφτά για να πάρει αρκετό bandwidth με εξωτερικό για τους συνδρομητές που έχει...

Δημοσ.

μπορει καποιος να ζητησει πιστωση αλλα τι να ζητησεις?για μια μερα που δεν επαιζε το τηλ????αναφερομουν στο συγκεκριμενο προβλημα φιλε μου οχι γενικα

Δημοσ.

Και για μερικές ώρες μπορώ να σου πω poulinos θα πρέπει να ζητάμε αποζημίωση. Δεν ξέρω για εσένα αλλά εγώ δεν έχω ανακαλύψει ακόμα καμιά money making machine.

 

Το τελευταίο δίμηνο, ήμουν συνολικά 7 ημέρες χωρίς net και τηλέφωνο. 80 ευρώ/60=1,333333 το κόστος μου κάθε ημέρα στο 2play. 1,33333x7=9,33333 ευρώ ήτοι μια+ ώρα εργασίας...........

 

Και στην τελική με τα προβλήματα που έχει η forthnet στην διάρκεια ενός χρόνου κανένα δίμηνο θα μας έβγαινε τσάμπα. Πιστεύω να έχεις κατανοήσει ότι οι περισσότεροι βρισκόμαστε στην forthnet επειδή ακριβώς είναι φθηνή και όχι για την...... ποιότητα :lol:των υπηρεσιών της, άρα κάθε ευρώ για εμάς μετράει.

Δημοσ.
Βασικα δεν ειναι υποχρεωμενοι να μας αφαιρεσουν απο τον επομενο λογαριασμο τις μερες/ωρες οπου δεν δουλευαν DSL/τηλεφωνο?

 

Αν ναι (που πιστευω πως ναι), υπαρχει καπου αυτος το νομος για να τον επικαλεστω?

Και ελπιζω και ολοι οι υπολοιποι που εχουν/ειχαν προβληματα να το κανουμε ολοι μαζι ταυτοχρονα.

Από τη στιγμή που θα δηλώσεις βλάβη, αφαιρούνται οι μέρες από το πάγιο.

Με ΟΤΕ έτσι γινόταν σε εμένα.

Όταν δηλώνεις βλάβη να το αναφέρεις.

Δημοσ.
Από τη στιγμή που θα δηλώσεις βλάβη, αφαιρούνται οι μέρες από το πάγιο.

Με ΟΤΕ έτσι γινόταν σε εμένα.

Όταν δηλώνεις βλάβη να το αναφέρεις.

 

πρεπει να το ζητησεις δεν γινεται αυτοματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...