anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 σε netbook? γιατί το οπτικό αποτέλεσμα ενός 360p video σε οθόνη με 1920χ1080 είναι απλά τραγικό... Δεν περισεύουν λεφτά να πάρω οθόνη. Χίλια συγγνώμη, αλλά έχω laptop! Όταν με φωτίσει ο θεός και καταφέρω να έχω το προνόμιο να βάλω το υπέροχο ConnX TV Που δεν πέφτει ποτέ, είναι full HD και έχει πρόγραμμα που ζηλεύουν οι παραγωγοί του Hollywood θα πάρω και video wall για να έχω την υπέροχη εμπειρία που μόνο ο ΟΤΕ μπορεί να μου χαρίσει. Χαρούμενοι;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 ρε συ anta, έχουμε αυτές τις συνδέσεις για να βλέπουμε όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα γίνεται. Το laptop σου μια χαρά υποστηρίζει 720p ανάλυση... πήγαμε πχ σε πακέτο έως 24mbit για να βλέπουμε με την άνεση μας 720/1080p streaming εφόσον είναι διαθέσιμο, όχι 480/360p, "δεν αγοράζεις τη Ferrari για να κυκλοφορείς στην Κυψέλη"...
anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Σόρρυ που ανέβασα τόνους, αλλά πραγματικά εκνευρίζομαι με την ελληνική μιζέρια, όποτε την βλέπω. Αντικειμενικά αν το δεις, η Forthnet είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος στην Ελλάδα μετά τον ΟΤΕ και έχει κάνει μεγάλα άλματα προόδου, σε σχέση με τους υπόλοιπους εναλλακτιοκούς. Τελευταία και μετά την εξαγορά της Nova, ένα μεγάλο μέρος των συνδρομητών που έφυγε και φεύγει από τον ΟΤΕ κατέληξε και καταλήγει εκεί, με αποτέλεσμα την αύξηση της πελατειακής της βάσης. Σαν σοβαρή εταιρεία που (εγώ πιστεύω πως) είναι, σχεδιάζει κάποιες επενδύσεις. Θες η επένδυση είναι η εξαγορά, θες η αγορά παραπάνω link, θες η αγορά των δικαιωμάτων της superleague για μεγάλη περίοδο (έχει αναλογιστεί κανείς πόσο μακροπρόθεσμη και σοβαρή επένδυση είναι αυτό. Ε ρε γαμώτο, όταν αυτές οι προσπάθειες κράζονται ανελέητα και συνεχόμενα, ακόμα και όταν είναι προφανές ότι από την εταιρεία γίνονται κινήσεις βελτίωσης, εγώ εκνευρίζομαι και αντιδρώ. Δε σου λέω να μη φωνάξεις που δεν έχεις ότι σου λένε ότι έχεις, αλλά πραγματικά πουθενά δε το έχεις. Δε σου λέω να μη γκρινιάξεις που δεν έχεις υπηρεσία, αλλά είναι διαφορετικό να λες "δεν πάει καλά και έχει καθυστερήσεις" και άλλο να λες "δεν κουνιέται τίποτα και δεν μπορώ να μεταφέρω ούτε bit"! Φιλικά πάντα και με συγχωρείτε για τον τόνο.
anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Σόρρυ που ανέβασα τόνους, αλλά πραγματικά εκνευρίζομαι με την ελληνική μιζέρια, όποτε την βλέπω. Αντικειμενικά αν το δεις, η Forthnet είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος στην Ελλάδα μετά τον ΟΤΕ και έχει κάνει μεγάλα άλματα προόδου, σε σχέση με τους υπόλοιπους εναλλακτιοκούς. Τελευταία και μετά την εξαγορά της Nova, ένα μεγάλο μέρος των συνδρομητών που έφυγε και φεύγει από τον ΟΤΕ κατέληξε και καταλήγει εκεί, με αποτέλεσμα την αύξηση της πελατειακής της βάσης. Σαν σοβαρή εταιρεία που (εγώ πιστεύω πως) είναι, σχεδιάζει κάποιες επενδύσεις. Θες η επένδυση είναι η εξαγορά, θες η αγορά παραπάνω link, θες η αγορά των δικαιωμάτων της superleague για μεγάλη περίοδο (έχει αναλογιστεί κανείς πόσο μακροπρόθεσμη και σοβαρή επένδυση είναι αυτό. Ε ρε γαμώτο, όταν αυτές οι προσπάθειες κράζονται ανελέητα και συνεχόμενα, ακόμα και όταν είναι προφανές ότι από την εταιρεία γίνονται κινήσεις βελτίωσης, εγώ εκνευρίζομαι και αντιδρώ. Δε σου λέω να μη φωνάξεις που δεν έχεις ότι σου λένε ότι έχεις, αλλά πραγματικά πουθενά δε το έχεις. Δε σου λέω να μη γκρινιάξεις που δεν έχεις υπηρεσία, αλλά είναι διαφορετικό να λες "δεν πάει καλά και έχει καθυστερήσεις" και άλλο να λες "δεν κουνιέται τίποτα και δεν μπορώ να μεταφέρω ούτε bit"! Φιλικά πάντα και με συγχωρείτε για τον τόνο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 ναι είναι ο 2ος μεγαλύτερος σε πελάτες αλλά σε ποιότητα παροχής υπηρεσιών και αξιοπιστία είναι άστα να πάνε.... αν παρείχε internet τσάμπα δεν θα είχε δικαίωμα να κράζει ο πελάτης, αλλά από την στιγμή που πληρώνει και βλέπει αυτά τα χάλια τις ώρες αιχμής έχει το κάθε δικαίωμα να το κάνει...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 ναι είναι ο 2ος μεγαλύτερος σε πελάτες αλλά σε ποιότητα παροχής υπηρεσιών και αξιοπιστία είναι άστα να πάνε.... αν παρείχε internet τσάμπα δεν θα είχε δικαίωμα να κράζει ο πελάτης, αλλά από την στιγμή που πληρώνει και βλέπει αυτά τα χάλια τις ώρες αιχμής έχει το κάθε δικαίωμα να το κάνει...
anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Μια χαρά είναι και εκεί. Τουλάχιστον όσον αφορά τη δική μου εμπειρία. Για τη hol φίλος ακόμα παίρνει λογαριασμούς μετά από 3 χρόνια, για τη Wind ακόμα προσπαθούν να ενεργοποιηθούν, για vivodi και κάτι άλλους ούτε να αναφέρω. Προσωπική άποψη πως είναι ίσως η μόνη σοβαρή από τους εναλλακτικούς.
anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Μια χαρά είναι και εκεί. Τουλάχιστον όσον αφορά τη δική μου εμπειρία. Για τη hol φίλος ακόμα παίρνει λογαριασμούς μετά από 3 χρόνια, για τη Wind ακόμα προσπαθούν να ενεργοποιηθούν, για vivodi και κάτι άλλους ούτε να αναφέρω. Προσωπική άποψη πως είναι ίσως η μόνη σοβαρή από τους εναλλακτικούς.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 μια χαρά για σένα, χάλια μαύρα για έναν online gamer... lol και η Forthnet μια χαρά συνεχίζει να στέλνει λογαριασμούς και εξόδικα από δικηγόρους για "ανεξόφλητους" λογαριασμούς που έγιναν πριν από 3 χρόνια αλλά ξαφνικά το πήρε χαμπάρι όταν έφυγε ο πελάτης από αυτή, κάνε μια αναζήτηση στο insomnia και στο adslgr και θα βρεις ουκ ολίγα topics... http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=436551 πρόσφατο παράδειγμα...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 μια χαρά για σένα, χάλια μαύρα για έναν online gamer... lol και η Forthnet μια χαρά συνεχίζει να στέλνει λογαριασμούς και εξόδικα από δικηγόρους για "ανεξόφλητους" λογαριασμούς που έγιναν πριν από 3 χρόνια αλλά ξαφνικά το πήρε χαμπάρι όταν έφυγε ο πελάτης από αυτή, κάνε μια αναζήτηση στο insomnia και στο adslgr και θα βρεις ουκ ολίγα topics... http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=436551 πρόσφατο παράδειγμα...
anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Για την HOL το ξέρω από πρώτο χέρι και γι΄αυτό το αναφέρω. Σε forum έχω επίσης διαβάσει διάφορα για λάθος χρεώσεις και λάθη, αλλά δε κάθομαι τώρα να ψάξω. Γενικά ξέρω πως τα billing συστήματα των παρόχων είναι ακόμα σε φάση ανάπτυξης, καθώς τα περισσότερα από αυτά τώρα αναπτύσονται, όπως και οι περισσότερες υποδομές. Τα εξώδικα που στέλνει η forthnet φαίνεται πως είναι απλά πρακτική της εταιρείας, αντί να τα αφήνει να διαιωνίζονται χρεώσεις και ίσως να διογκώνονται. Το κακό είναι ότι φαίνεται πως δεν ενημερώνει πριν το εξώδικο, τουλάχιστον όχι επίμονα.
anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Για την HOL το ξέρω από πρώτο χέρι και γι΄αυτό το αναφέρω. Σε forum έχω επίσης διαβάσει διάφορα για λάθος χρεώσεις και λάθη, αλλά δε κάθομαι τώρα να ψάξω. Γενικά ξέρω πως τα billing συστήματα των παρόχων είναι ακόμα σε φάση ανάπτυξης, καθώς τα περισσότερα από αυτά τώρα αναπτύσονται, όπως και οι περισσότερες υποδομές. Τα εξώδικα που στέλνει η forthnet φαίνεται πως είναι απλά πρακτική της εταιρείας, αντί να τα αφήνει να διαιωνίζονται χρεώσεις και ίσως να διογκώνονται. Το κακό είναι ότι φαίνεται πως δεν ενημερώνει πριν το εξώδικο, τουλάχιστον όχι επίμονα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 τα εξώδικα τα στέλνει η Forthnet αφού φύγει ο συνδρομητής και για χρεώσεις που ισχυρίζεται ότι συνέβησαν πριν από χρόνια, έλα όμως που δεν τις έβαζε μέσα στους λογαριασμούς ενώ ήταν ακόμα συνδρομητής όπως πχ κάνουν με ένα ανεξόφλητο λογαριασμό προηγούμενου μήνα που μπαίνει και στον επόμενο και όταν ο πελάτης βρίσκει ΟΛΕΣ τις αποδείξεις επειδή τις κράταγε κάθε φορά που πλήρωνε λογαριασμό η Forthnet κάνει τουμπεκί... δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχει γίνει κάτι τέτοιο, δλδ να λέει η Forthnet ότι χρωστάει κάποιος χωρίς να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά δεν είναι ο μόνος ISP, έχει γίνει και με άλλους εναλλακτικούς προφανώς... ξέρουμε ότι πριν από 2-3 χρόνια είχε crashάρει το database του λογιστηρίου της Forthnet, είχαν χαθεί αρκετά πράγματα και για αυτό μάλλον εμφανίζονται αυτές οι χρεώσεις...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 τα εξώδικα τα στέλνει η Forthnet αφού φύγει ο συνδρομητής και για χρεώσεις που ισχυρίζεται ότι συνέβησαν πριν από χρόνια, έλα όμως που δεν τις έβαζε μέσα στους λογαριασμούς ενώ ήταν ακόμα συνδρομητής όπως πχ κάνουν με ένα ανεξόφλητο λογαριασμό προηγούμενου μήνα που μπαίνει και στον επόμενο και όταν ο πελάτης βρίσκει ΟΛΕΣ τις αποδείξεις επειδή τις κράταγε κάθε φορά που πλήρωνε λογαριασμό η Forthnet κάνει τουμπεκί... δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχει γίνει κάτι τέτοιο, δλδ να λέει η Forthnet ότι χρωστάει κάποιος χωρίς να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά δεν είναι ο μόνος ISP, έχει γίνει και με άλλους εναλλακτικούς προφανώς... ξέρουμε ότι πριν από 2-3 χρόνια είχε crashάρει το database του λογιστηρίου της Forthnet, είχαν χαθεί αρκετά πράγματα και για αυτό μάλλον εμφανίζονται αυτές οι χρεώσεις...
anta_n Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Επειδή κουράζουμε, να το κλείσουμε και αυτό. Τα billing συστήματα των παρόχων έχουν πολύ δρόμο ακόμα για να δουλεύουν καλά. Τα εξώδικα πιστεύω ότι τα στέλνει όταν τα στέλνει γιατί απλά τότε γίνεται εκκαθάριση. Προσωπικά, ότι λογαριασμό και να πληρώσω, κρατάω αποδείξεις για να μπορώ να παρουσιάσω, αν χρειαστεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα