Heatspreader Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 και επιπλέον λέει δεν έχω δικαίωμα να διακόψω απο forthnet χωρίς να πληρώσω το πρόστιμο για "σπάσιμο" του συμβολαίου γιατί η υπαιτιότητα είναι του ΟΤΕ... Φίλε μου, γράφτους στα @@ σου και μη πληρώσεις τίποτα... Να τους το πεις κιόλας... Ιδιωτική εταιρία είναι, δεν θα χρωστάς στο κράτος.
VasKag Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 νομιζω καπου το γραφει στη συμβαση οτι αν διακοψεις πριν απο καποιους μηνες (6 η 12) εχεις καποια χρεωση...
thes1os Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Το θέμα είναι ότι η αν διακόψω απο υπαιτιότητα της forthnet δεν πληρώνω. Αλλά η forthnet σου λέει δεν είναι υπαιτιότητά μου, είναι του ΟΤΕ. Αλλά εγώ δεν έχω δικαίωμα να απευθυνθώ στον ΟΤΕ φυσικά... Μπάχαλο... Τέλος πάντων πάει για ΕΕΤ (ποιος γράφει τώρα, όχι τίποτα άλλο...) Αν και δεν θα μου κάνει εντύπωση να μου πεί η ΕΕΤ ότι ο ΟΤΕ έχει το δικαίωμα να αρνηθεί επισκευή βλάβης γιατί την κρίνει ασύμφορη και η forthnet να απαιτεί να πληρώνεται γιατί δεν είναι ευθύνη της... Ελλάς το μεγαλείο σου (με επιφύλαξη μέχρι την απάντηση της ΕΕΤ...)
antonl Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Τελείως ανάπηρη λογική. Εσύ τη forthnet πληρώνεις. Αν αυτή για να σου προσφέρει τις υπηρεσίες της συνεργάζεται με 1002 ακόμα, θα πρέπει να νταραβερίζεσαι εσύ μαζί τους; Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2010 από antonl typo
bigsmall Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Τελείως ανάπηρη λογική. Εσύ τι forthnet πληρώνεις. Αν αυτή για να σου προσφέρει της υπηρεσίες της συνεργάζεται με 1002 ακόμα, θα πρέπει να νταραβερίζεσαι εσύ μαζί τους; Μίλά ξανά μαζί τους και ζήτα κάποιον προιστάμενο. Θεωρώ ότι απλός υπάλληλος δε θα πάρει την ευθύνη να πει ότι αυτό είναι δική μας υπαιτιότητα και άρα φεύγεις χωρίς να πληρώσεις.
Heatspreader Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Το θέμα είναι ότι η αν διακόψω απο υπαιτιότητα της forthnet δεν πληρώνω. Αλλά η forthnet σου λέει δεν είναι υπαιτιότητά μου, είναι του ΟΤΕ. Αλλά εγώ δεν έχω δικαίωμα να απευθυνθώ στον ΟΤΕ φυσικά... Φίλε μου, αν εγώ από τις αγγελίες του Forum, σου πουλήσω ένα Laptop, μου δώσεις τα λεφτά σου και είναι χαλασμένο, δεν θα μου ζητήσεις τα ρέστα? Αν σου πω το είχα πάρει από ένα παιδί πριν μία βδομάδα πάρε εκείνον τηλέφωνο θα το δεχόσουν? Αυτόν που πληρώνεις, αυτόν τρέχεις! Ας είμαστε λίγο λογικοί και ας αφήσουμε τα συμβόλαια. Ζήτα το κύριο Νίγβελη, είναι ο υπεύθυνος όταν παίρνεις στις βλάβες. Θα βγάλεις σίγουρα άκρη, αρκεί να το χειριστείς ανάλογα.
thes1os Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Έχετε δίκιο. Η λογική τους είναι τελείως ανάπηρη... Αλλά πλέον η ανάπηρη λογική τείνει να γίνει αυτό που κάποτε εννοούσαμε με το "κοινή λογική". Θα ζητήσω να μιλήσω με υπεύθυνο - προϊστάμενο (τον Νίγβελη που λέει και ο Heatspreader) αφού προσπαθήσω να πάρω μια συμβουλή από ΕΕΤ γιατί μυρίζομαι θρίαμβο της νέας κοινής λογικής... και χωρίς να θέλω να κουράσω ιδού τί επιβεβαιώνει τους "φόβους" μου (δύο όροι από το συμβόλαιο με τη forthnet:) 5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ FORTHNET 5.5. Η Forthnet ουδεμία ευθύνη φέρει για την ασφάλεια, την ποιότητα, τη διαθεσιμότητα και την επάρκεια δικτύων του ΟΤΕ και/ ή τρίτων Παρόχων και/ ή τρίτων προσώπων όπου θα έχει πρόσβαση ο Συνδρομητής μέσω της υπηρεσίας Forthnet ADSL. ΑΛΛΑ: 10. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΒΛΑΒΩΝ Οι βλάβες θα αναγγέλλονται από τον Συνδρομητή προς την εταιρία που του παρέχει την υπηρεσία ως εξής: Α. Βλάβη στη φωνητική τηλεφωνία: Υπεύθυνος για τη λήψη και αποκατάσταση της βλάβης είναι ο Ο.Τ.Ε. Β. Βλάβη στην υπηρεσία ADSL ενώ λειτουργεί η υπηρεσία φωνής: Υπεύθυνη για τη λήψη και αποκατάσταση της βλάβης είναι η Forthnet. και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... Η δε λογική τους έχει κάπως έτσι: Αγοράζεις μία τηλεόραση Toshiba και σε δύο μήνες χαλάει. Με την εγγύηση ζητάς επισκευή. Η Toshiba σου λέει "ξέρεις χάλασε το panel το οποίο το αγοράζουμε απο την Samsung, οπότε δεν σου φτιάχνουμε την τηλεόραση γιατί φταίει η Samsung"... Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2010 από thes1os
ariadgr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Έχετε δίκιο.Η λογική τους είναι τελείως ανάπηρη... Κανένας πάροχος δεν έχει λογική...Κοιτάνε να πάρουνε τα λεφτά μόνο χωρίς να ενδοιαφέρονται για τις 1)παρεχόμενες υπηρεσίες 2)τα προβλήματά τους 3)την επίλυση αυτών...
Heatspreader Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 ...και γι' αυτό δεν πρέπει να τους παίρνουμε σοβαρά όταν ζητάνε λεφτά και δεν είμαστε ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες τους.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) http://smoke.narfhosting.net/cgi-bin/smokeping.cgi?target=Forthnet άλλο ένα Σ/Κ που δίνει ρέστα η Forthnet, μου αρέσει που έκαναν και "αναβαθμίσεις"... http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3699511&postcount=3103 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3699620&postcount=3116 και τα αποτελέσματα...LOL Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2010 από ThReSh
chill Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 Κλείστε το, το μπουρδέλο ρε ξεφτίλες!!!!!! Άι στο διάολο Σαββατιάτικα. ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ
venejo Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 Πωπωωωω, πάλι ψόφησε. Έχει βρομίσει πτωμαϊνη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα