YiN Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2010 Λοιπόν, υπάρχει ένα ΤΕΙ στην Κρήτη που λέγεται "Μουσικής Τεχνολογίας και Ηχοληψίας" αν δεν κάνω λάθος. Πέραν αυτού, ξέρω ότι πολλοί ηχολήπτες έχουν ξεκινήσει από σχολές τεχνολογικών εφαρμογών ή κάτι παρόμοιο. Επίσης υπάρχουν και ΙΕΚ για το συγκεκριμένο επάγγελμα, τα οποία βέβαια δεν ξέρω κατα πόσο είναι ό,τι καλύτερο από άποψη καλών βάσεων στον τομέα. Δες μήπως υπάρχει κάτι αντίστοιχο και στην Κέρκυρα. Σε γενικές γραμμές πρέπει να κοιτάξεις ποιές είναι οι βασικές γνώσεις που θέλεις να έχεις και κατά πόσο θέλεις να πας σε κάτι τελείως εξειδικευμένο. Νομίζω ότι αυτό που ζητάς βρίσκεται στο Ρέθυμνο πάντως. Ψάξε και κυρίως μην ντρέπεσαι να ρωτήσεις ανθρώπους που βρίσκονται ήδη στο επάγγελμα. Αυτά για την ηχοληψία. Από εκεί και πέρα η μουσικολογία δεν ξέρω τι βάση έχει, το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να δώσεις και ειδικά μαθήματα. Αρμονία κτλ. Κι αυτό θα πρέπει να το ψάξεις. Από εκεί και πέρα δες και πάλι στην Κέρκυρα και στη Θεσ/νικη τι υπάρχει, με τις βάσεις δεν ξέρω καθόλου τι γίνεται. Κατα τ'άλλα πηγαίνεις σε ωδείο; Εάν θέλεις να ακολουθήσεις τον δρόμο της μουσικής καθαρά, ούτε καν ηχοληψία δλδ, να ξέρεις ότι δεν θα αποφύγεις την διδασκαλία. Θα σου χρειαστεί γι'αυτό το σκοπό κάποιο δίπλωμα, πτυχείο κάτι. Εαν δεν έχεις καθόλου θεωρητικές γνώσεις - που προσφέρονται σε ωδεία - θα είναι δύσκολο να μπεις και στη μουσικολογία.
Dask30 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2010 Ναι σε ωδείο πηγαίνω και τώρα είμαι στον δέυτερο χρόνο της θεωρίας.. Απλά δεν ξέρω αν μπορέσω να πιάσω την σχολή Τμήμα λαίκης και παραδοσιακής μουσικής στην Άρτα θα πάω εκεί,αλλιώς θα ψάξω κάτι άλλο με σχέση τη μουσική γι'αυτο ρωταω μήπως μπορεί κανείς να με βοηθήσει..
YiN Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Λοιπόν, έψαξα λίγο και βρήκα αν όχι όλες, τις περισσότερες σχολές που αφορούν μουσική. Οι βάσεις που βάζω είναι του 2009, αλλά φαντάζομαι έχοντας το ακριβές όνομα είναι εύκολο να βρει κανείς και τις φετινές βάσεις στου γκουγκλ. Για τις σχολές που αφορούν τεχνολογικές εφαρμογές δεν ξέρω καθόλου και ίσως θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον ηχολήπτη αν πρέπει να κοιτάξεις προς τα εκεί καθόλου, γιατί και ποιές σχολές. Εγώ βρήκα τα εξής: Μουσικών Σπουδών (Αθήνα) 123116 Μουσικών Σπουδών (Θεσ/νικη) 15819 Μουσικών Σπουδών (Κέρκυρα) 11901 Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης (Θεσ/νικη) 17321 Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής (Ρέθυμνο) 9261 Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής (Άρτα) 10335 Τεχνών Ήχου και Εικόνας (Κέρκυρα) 13193 Επίσης, κάποιες από τις παραπάνω σχολές θέλουν να δώσεις ειδικά μαθήματα στις πανελλήνιες. Πχ. η μουσικολογία (3 πρώτες) θέλει σίγουρα αρμονία και δεν ξέρω τι άλλο. Θα έλεγα με τα ονόματα αυτά να ψάξεις στα διάφορα σαητ και να ενημερωθείς. Επίσης, μπορείς να ρωτήσεις και στο ωδείο σου, θα ξέρουν να σου πουν περισσότερα για τις πανελλήνιες εξετάσεις ειδικών μαθημάτων στη μουσική. Ελπίζω να βοηθάει λίγο αυτό.
suspiria Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 παιδια θα σας πω εγω την εμπειρια μου.το '98 και αφου ειχε περασει ενας χρονος αφοτου ειχα τελειωσει τον στρατο εψαχνα να βρω μια σχολη να παω να ειδικευτω στην ηχοληψια.τοτε οι μονες σχολες που υπηρχαν ηταν τα ιδιωτικα ιεκ και το νεοσυστατο δημοσιο πολιτιστικο ιεκ θεσσαλονικης που ειχε τετοιου ειδους ειδικοτητες.λογω του οτι ειχα αρκετα μεγαλο βαθμο απολυτηριου εκανα την αιτηση και περασα κατευθειαν στο τμημα ''ηχοληψιας''.4 εξαμηνα με καλες για δημοσιο συνθηκες σπουδων και αξιολογους καθηγητες.οταν μετα γνωρισα ενα παιδι που ειχε φοιτησει στον πυθαγορα (ιδιωτικο ιεκ) και μου ειπε οτι δεν ειχαν μηχανηματα και υπολογιστες να κανουν πρακτικη, συνηδειτοποιησα οτι εμεις ειμασταν παρα πολυ καλυτερα απο αυτους που ειχαν πληρωσει και 1,5 εκατομμυριο τη χρονια!συνολικα δηλ 3 μυρια!εγω εδινα 65.000δρχ για καθε εξαμηνο. μετα απο καποια χρονια νομιζω υπηρξε ενα τμημα σε τει αλλα δεν ηταν ηχοληψια ηταν μουσικη με τεχνολογια.τωρα πλεον δεν ξερω τι παιζει γιατι δεν με ενδιαφερει το ζητημα.παρεπιπτοντως τοτε νομιζω οτι η επιλογη μου ηταν κινηση κλειδι γιατι ανοιχτηκα σε μια μεγαλη και παρθενα θα ελεγα αγορα εργασιας στον συγκεκριμενο τομεα, αν σκεφτει κανεις οτι εκαναν τον ηχοληπτη ατομα ασχετα (ηλεκτρονικοι κλπ) που δεν ειχαν θεωρητικο υποβαθρο αλλα μονο καποια πραγματα απο την τριβη με το αντικειμενο και φυσικα χωρις πτυχια.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Μουσικών Σπουδών (Αθήνα) 123116Μουσικών Σπουδών (Θεσ/νικη) 15819 Μουσικών Σπουδών (Κέρκυρα) 11901 Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης (Θεσ/νικη) 17321 Αυτές οι τέσσερις σχολές απαιτούν να δώσεις ειδικά μαθήματα, δηλαδή Αρμονία και Ακουστικά (Ντικτέ). Το Ντικτέ γίνεται πλέον με μορφή πολλαπλής επιλογής, ενώ η Αρμονία έχει σχετικώς ανεβασμένο επίπεδο. Για να γίνεις δεκτός στις σχολές αυτές, πρέπει να έχεις πάρει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τη βάση και στα δύο αυτά μαθήματα. Κοινώς, με 9/20 Αρμονία και 19/20 Ντικτέ, κόβεσαι. Ρίξτε μια ματιά στο περυσινό θέμα αρμονίας και τη λύση του. Στη σελίδα του υπουργείου θα κατεβάσετε σε pdf τα θέματα πολλαπλής επιλογής για το ντικτέ. Οι υπόλοιπες σχολές δεν έχουν τέτοιες απαιτήσεις: Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής (Ρέθυμνο) 9261Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής (Άρτα) 10335 Τεχνών Ήχου και Εικόνας (Κέρκυρα) 13193 Μπορείς εύκολα να μπεις, αλλά και πάλι αυτό δε σημαίνει ότι θα βγεις (όπως έχει ήδη αναφερθεί).
Dask30 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 παιδια θα σας πω εγω την εμπειρια μου.το '98 και αφου ειχε περασει ενας χρονος αφοτου ειχα τελειωσει τον στρατο εψαχνα να βρω μια σχολη να παω να ειδικευτω στην ηχοληψια.τοτε οι μονες σχολες που υπηρχαν ηταν τα ιδιωτικα ιεκ και το νεοσυστατο δημοσιο πολιτιστικο ιεκ θεσσαλονικης που ειχε τετοιου ειδους ειδικοτητες.λογω του οτι ειχα αρκετα μεγαλο βαθμο απολυτηριου εκανα την αιτηση και περασα κατευθειαν στο τμημα ''ηχοληψιας''.4 εξαμηνα με καλες για δημοσιο συνθηκες σπουδων και αξιολογους καθηγητες.οταν μετα γνωρισα ενα παιδι που ειχε φοιτησει στον πυθαγορα (ιδιωτικο ιεκ) και μου ειπε οτι δεν ειχαν μηχανηματα και υπολογιστες να κανουν πρακτικη, συνηδειτοποιησα οτι εμεις ειμασταν παρα πολυ καλυτερα απο αυτους που ειχαν πληρωσει και 1,5 εκατομμυριο τη χρονια!συνολικα δηλ 3 μυρια!εγω εδινα 65.000δρχ για καθε εξαμηνο.μετα απο καποια χρονια νομιζω υπηρξε ενα τμημα σε τει αλλα δεν ηταν ηχοληψια ηταν μουσικη με τεχνολογια.τωρα πλεον δεν ξερω τι παιζει γιατι δεν με ενδιαφερει το ζητημα.παρεπιπτοντως τοτε νομιζω οτι η επιλογη μου ηταν κινηση κλειδι γιατι ανοιχτηκα σε μια μεγαλη και παρθενα θα ελεγα αγορα εργασιας στον συγκεκριμενο τομεα, αν σκεφτει κανεις οτι εκαναν τον ηχοληπτη ατομα ασχετα (ηλεκτρονικοι κλπ) που δεν ειχαν θεωρητικο υποβαθρο αλλα μονο καποια πραγματα απο την τριβη με το αντικειμενο και φυσικα χωρις πτυχια. Τώρα τι κάνεις.??..Αυτο που διαλεξες τώρα το έχεις ως επαγγελμα ή κάνεις άλλη δουλειά? Έχει το συγκεκριμένο επάγγελμα επαγγελματική αποκατάσταση??
suspiria Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Τώρα τι κάνεις.??..Αυτο που διαλεξες τώρα το έχεις ως επαγγελμα ή κάνεις άλλη δουλειά?Έχει το συγκεκριμένο επάγγελμα επαγγελματική αποκατάσταση?? εχει, φυσικα.σκυλαδικα, συναυλιες, ραδιοφωνικοι σταθμοι, τηλεοραση, κινηματογραφος, στουντιο ηχογραφησεων κλπ εγω δουλευω ναι δεν λεω που
MetronAriston Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 δεν εχει σχέση ειτε ειναι ΑΕΙ ειτε ΤΕΙ η σχολη που βρισκεσαι,εχει να κανει με το ποσο ασχολεισαι εσυ. Επισης η κυρια διαφορα του ΑΕΙ με του ΤΕΙ ειναι πως στα ΤΕΙ εχει περισσοτερη πρακτικη Εγω βρισκομαι στο ΤΕΙ μουσικης τεχνολογιας και ακουστικης Ρεθυμνο (εχει και στο Ληξουρι) και ειναι πολυ καλη σχολη,απο εκει και περα ειναι κατα ποσο το θελεις εσυ,γιατι αν περιμενεις απο μονο του..ειναι ωραιο και τορεθυμνο και οι παρεες ,εχει πολλους παρα πολλους που βρισκοντε σε 8ο ετος στη σχολη.. απο εκει και περα επειδη και εγω το εψαχνα πριν μπω ΔΕΝ υπαρχει ΑΕΙ με τη συγκεκριμενη ειδικοτητα
suspiria Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 δεν εχει σχέση ειτε ειναι ΑΕΙ ειτε ΤΕΙ η σχολη που βρισκεσαι,εχει να κανει με το ποσο ασχολεισαι εσυ.Επισης η κυρια διαφορα του ΑΕΙ με του ΤΕΙ ειναι πως στα ΤΕΙ εχει περισσοτερη πρακτικη Εγω βρισκομαι στο ΤΕΙ μουσικης τεχνολογιας και ακουστικης Ρεθυμνο (εχει και στο Ληξουρι) και ειναι πολυ καλη σχολη,απο εκει και περα ειναι κατα ποσο το θελεις εσυ,γιατι αν περιμενεις απο μονο του..ειναι ωραιο και τορεθυμνο και οι παρεες ,εχει πολλους παρα πολλους που βρισκοντε σε 8ο ετος στη σχολη.. απο εκει και περα επειδη και εγω το εψαχνα πριν μπω ΔΕΝ υπαρχει ΑΕΙ με τη συγκεκριμενη ειδικοτητα εχετε στουντιο?ειναι καλα εξοπλισμενο?
Dask30 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 δεν εχει σχέση ειτε ειναι ΑΕΙ ειτε ΤΕΙ η σχολη που βρισκεσαι,εχει να κανει με το ποσο ασχολεισαι εσυ.Επισης η κυρια διαφορα του ΑΕΙ με του ΤΕΙ ειναι πως στα ΤΕΙ εχει περισσοτερη πρακτικη Εγω βρισκομαι στο ΤΕΙ μουσικης τεχνολογιας και ακουστικης Ρεθυμνο (εχει και στο Ληξουρι) και ειναι πολυ καλη σχολη,απο εκει και περα ειναι κατα ποσο το θελεις εσυ,γιατι αν περιμενεις απο μονο του..ειναι ωραιο και τορεθυμνο και οι παρεες ,εχει πολλους παρα πολλους που βρισκοντε σε 8ο ετος στη σχολη.. απο εκει και περα επειδη και εγω το εψαχνα πριν μπω ΔΕΝ υπαρχει ΑΕΙ με τη συγκεκριμενη ειδικοτητα Ποσο βαθμό έχει η σχολή που είσαι??? Και τι ακριβώς μαθαίνεις?? Και που μπορείς μετα να δουλεψεις?? Πολλες ερωτήσεις αλλα εχω απορίες ---------- Προσθήκη στις 21:37 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:34 ---------- εχει, φυσικα.σκυλαδικα, συναυλιες, ραδιοφωνικοι σταθμοι, τηλεοραση, κινηματογραφος, στουντιο ηχογραφησεων κλπεγω δουλευω ναι δεν λεω που Δηλαδή είναι δουλειά με μέλλον? Αξίζει να την επιλέξω?
suspiria Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Ποσο βαθμό έχει η σχολή που είσαι???Και τι ακριβώς μαθαίνεις?? Και που μπορείς μετα να δουλεψεις?? Πολλες ερωτήσεις αλλα εχω απορίες ---------- Προσθήκη στις 21:37 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:34 ---------- Δηλαδή είναι δουλειά με μέλλον? Αξίζει να την επιλέξω? ε ναι λογικα μια δουλεια εξιδεικευμενη ειναι και περιζητητη
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Για να μιλήσουμε σοβαρά, δύσκολα στην Ελλάδα θα σπουδάσεις σωστά τέτοιο αντικείμενο. Δεν αρκεί η τεχνογνωσία. Πρέπει να είσαι και μουσικός άλφα-άλφα, με εκπληκτικό αυτί (που μπορείς να το χτίσεις) και γνώσεις σε διαφορετικά στυλ κτλ. Όχι ότι δεν υπάρχουν άσχετοι που το παίζουν ηχολήπτες (αντίθετα, σχεδόν μόνο αυτό υπάρχει) και τα κουτσοβγάζουν, αλλά αυτό που είναι πραγματικά περιζήτητο είναι ένας ηχολήπτης που ξέρει τι κάνει. Περιζήτητο από αυτούς που ενδιαφέρονται να κάνουν κάτι σοβαρό, γιατί υπάρχουν και οι άλλοι που σου λένε "έλα μωρέ, βάλτο εκεί να γράφει και εντάξει". Εξωτερικό είναι η άποψή μου. Δεύτερη επιλογή (αν δεν υπάρχουν χρήματα), επέλεξε δάσκαλο, όχι σχολή. Και αν μπορείς, όχι μέσω βιογραφικού (τα πτυχία δε σημαίνουν τίποτα). Από μαθητές του είναι ίσως το πιο πιθανό. Πόσο καλά εξηγεί; Πόσο σωστός είναι σε αυτά που κάνει; Πόση σημασία δίνει στις λεπτομέρειες; Πόσο καλά ακούει; Πόσο επεμβαίνει και άλλα πολλά.
suspiria Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Για να μιλήσουμε σοβαρά, δύσκολα στην Ελλάδα θα σπουδάσεις σωστά τέτοιο αντικείμενο. Δεν αρκεί η τεχνογνωσία. Πρέπει να είσαι και μουσικός άλφα-άλφα, με εκπληκτικό αυτί (που μπορείς να το χτίσεις) και γνώσεις σε διαφορετικά στυλ κτλ. Όχι ότι δεν υπάρχουν άσχετοι που το παίζουν ηχολήπτες (αντίθετα, σχεδόν μόνο αυτό υπάρχει) και τα κουτσοβγάζουν, αλλά αυτό που είναι πραγματικά περιζήτητο είναι ένας ηχολήπτης που ξέρει τι κάνει. Περιζήτητο από αυτούς που ενδιαφέρονται να κάνουν κάτι σοβαρό, γιατί υπάρχουν και οι άλλοι που σου λένε "έλα μωρέ, βάλτο εκεί να γράφει και εντάξει". Εξωτερικό είναι η άποψή μου. Δεύτερη επιλογή (αν δεν υπάρχουν χρήματα), επέλεξε δάσκαλο, όχι σχολή. Και αν μπορείς, όχι μέσω βιογραφικού (τα πτυχία δε σημαίνουν τίποτα). Από μαθητές του είναι ίσως το πιο πιθανό. Πόσο καλά εξηγεί; Πόσο σωστός είναι σε αυτά που κάνει; Πόση σημασία δίνει στις λεπτομέρειες; Πόσο καλά ακούει; Πόσο επεμβαίνει και άλλα πολλά. μην τα ισοπεδωνεις ολα!το οτι η εκπαιδευση στην ελλαδα ειναι για τον πουτσο ειναι γεγονος αρα τοτε οτι διδασκεται εδω ειναι χαλια!αμφιβαλεις οτι οι γιατροι της ελλαδας ειναι χειροτεροι απο αυτους της φινλανδιας?ενας μουσικος, πού ειναι καλυτερος στη γερμανια ή εδω?και εκτος των αλλων ειναι γνωστη η κοντρα μεταξυ μουσικων και ηχοληπτων και βλεπω οτι τσιμπησες και συ.οπως θα πω και γω οτι το 90% των μουσικων νομιζουν οτι ειναι και ηχοληπτες και σου υποδεικνυουν τι να κανεις.ενας τυπος που επαιζε τουμπελεκι επεμενε να του τοποθετησω το μικροφωνο στο πισω μερος στην τρυπα γιατι ελεγε οτι εκει βγαζει καλυτερο ηχο.τι να λεμε?εχω απειρα παραδειγματα καφρων μουσικων.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Ο ηχολήπτης πρέπει να είναι πρώτα μουσικός. Και μάλιστα από τους καλύτερους. Ο μουσικός δεν είναι υποχρεωμένος να είναι ηχολήπτης. Η ξερολίαση είναι γενικό πρόβλημα. Όσον αφορά την εκπαίδευση: στα θεωρητικά είμαστε πολύ καλοί στην Ελλάδα. Στα πρακτικά όχι. Επιβεβαιώνεται και στη μουσική. Θεωρητικούς έχουμε πολύ καλούς έως εξαιρετικούς (τουλάχιστον κατά τόπους), ενώ για να παίξεις οποιοδήποτε όργανο πρέπει να πας και λίγο έξω να σπουδάσεις. Εννοείται φυσικά, πως μιλάμε μόνο για επαγγελματίες. Περί της κόντρας δεν έχω πολλά υπόψιν μου. Λίγες φορές έτυχε να ηχογραφήσω και έπεσα σε σοβαρούς ανθρώπους. Έχω, όμως, φίλους που σπουδάσουν ηχοληψία στο εξωτερικό και βλέπω τι ζητάνε από τον σπουδαστή και φίλους που σπουδάζουν στην Ελλάδα και βλέπω τι ΔΕΝ ζητάνε. Τώρα άμα μιλάμε με τις χαλαρές έννοιες των όρων ηχολήπτης - μουσικός, ε, δε μιλάμε και για σπουδαία κατορθώματα ούτε χρειάζονται πολλές συμβουλές. Εύκολα δηλώνει κανείς ότι είναι μουσικός μαθαίνοντας 5 ακόρντα στην κιθάρα του. Άλλο τόσο εύκολα δηλώνει κανείς ηχολήπτης μαθαίνοντας να δουλεύει 5 βασικές λειτουργίες.
suspiria Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Ο ηχολήπτης πρέπει να είναι πρώτα μουσικός. Και μάλιστα από τους καλύτερους. Ο μουσικός δεν είναι υποχρεωμένος να είναι ηχολήπτης. Η ξερολίαση είναι γενικό πρόβλημα. Όσον αφορά την εκπαίδευση: στα θεωρητικά είμαστε πολύ καλοί στην Ελλάδα. Στα πρακτικά όχι. Επιβεβαιώνεται και στη μουσική. Θεωρητικούς έχουμε πολύ καλούς έως εξαιρετικούς (τουλάχιστον κατά τόπους), ενώ για να παίξεις οποιοδήποτε όργανο πρέπει να πας και λίγο έξω να σπουδάσεις. Εννοείται φυσικά, πως μιλάμε μόνο για επαγγελματίες. Περί της κόντρας δεν έχω πολλά υπόψιν μου. Λίγες φορές έτυχε να ηχογραφήσω και έπεσα σε σοβαρούς ανθρώπους. Έχω, όμως, φίλους που σπουδάσουν ηχοληψία στο εξωτερικό και βλέπω τι ζητάνε από τον σπουδαστή και φίλους που σπουδάζουν στην Ελλάδα και βλέπω τι ΔΕΝ ζητάνε. Τώρα άμα μιλάμε με τις χαλαρές έννοιες των όρων ηχολήπτης - μουσικός, ε, δε μιλάμε και για σπουδαία κατορθώματα ούτε χρειάζονται πολλές συμβουλές. Εύκολα δηλώνει κανείς ότι είναι μουσικός μαθαίνοντας 5 ακόρντα στην κιθάρα του. Άλλο τόσο εύκολα δηλώνει κανείς ηχολήπτης μαθαίνοντας να δουλεύει 5 βασικές λειτουργίες. το πρωτο νομιζω δεν ειναι απαραιτητο αλλα επιθυμητο.αν ο ηχοληπτης ξερει καλα μουσικολογια και ειναι γνωστης του ηχου και των ιδιαιτεροτητων καθε οργανου μπορει να κανει σωστα τη δουλεια του.φυσικα πιστευω οτι πρεπει πλεον να μαθαινει και ενα οργανο.μουσικη θεωρια αυτοι που σπουδαζουν εχουν διδαχτει. απο οτι καταλαβα δεν εχεις και πολυ τριβη με ηχοληπτες αφου μιλας μονο για περιπτωσεις στουντιο ηχογραφησεων.δεν ξερεις τι παιζεται στα νυχτερινα μαγαζια και στα live.εκει ειναι το πανυγηρι!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.