Προς το περιεχόμενο

Need For Speed: Shift


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
migf1 ένα τέτοιο Game θα τερματιζόταν πιο εύκολα με τιμονιέρα ή με ένα καλό Gamepad? (Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι)

 

Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι..

 

για ριξτε μια ματια τι εφτιαξα

post-138767-129063026091_thumb.jpg

post-138767-1290630261_thumb.jpg

post-138767-129063026107_thumb.jpg

  • Απαντ. 731
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
................Να κρεμασεις και εναν σταυρο στην κεντρικη. :P

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααααα :lol::lol:.... εισαι δυναμη ρε φιλος.. παντως επι του θεματος, το παιχνιδι εχει προοπτικες με πατσ να γινει πορωση για τις κρυες νυχτες του χειμωνα..

Δημοσ.
migf1 ένα τέτοιο Game θα τερματιζόταν πιο εύκολα με τιμονιέρα ή με ένα καλό Gamepad? (Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι)

 

Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι..

Θα σε γελάσω! Όπως έγραψε κι ο Γιώργος πιο πάνω, εξαρτάται πολύ από το πως έχει συνηθίσει κανείς. Για μένα το τιμόνι είναι μονόδρομος, αλλά δεν είμαι καλό μέτρο σύγκρισης. Aφενός διότι έχω πάρα πολύ καιρό να παίξω arcade παιχνίδι και αφετέρου έχω πάρα πολύ καιρό να παίξω οτιδήποτε χωρίς τιμόνι. Νομίζω η τελευταία φορά ήταν το NFS Most Wanted.

 

Το σίγουρο είναι πως το τιμόνι χρειάζεται αρκετό διάστημα προσαρμογής πριν εξοικειωθεί κανείς μαζί του και σίγουρα όσο πιο σιμοειδές είναι το παιχνίδι τόσο περισσότερο ωφελεί μεσοπρόθεσμα η χρήση τιμονιού. Εξαρτάται κι από το τιμόνι.

 

Αν κάποιος δεν έχει σκοπό να ασχοληθεί με σιμς, δεν νομίζω πως η αγορά τιμονιού έχει να του προσφέρει κάτι. Ίσα-ίσα που θα του κάνει τη ζωή πιο δύσκολη νομίζω.

 

ΥΓ. Ωραίος φίλε Jumaru112!

Δημοσ.

migf1 οι ρυθμισεις που εδωσες για την g25 απλα τα σπανε!!!! τα συγχαρητηρια μου!!!! ο χειρισμος εγινε πολλα επιπεδα καλυτερος!!!

 

να ρωτησω τωρα.....

στους αγωνες drift εσεις πως τα πατε ρε παιδια?? εγω πολυ δυσκολα πλεον, στο tier 2 με τα ιαπωνικα, παλευω κυριολεκτικα με το τιμονι και τα πενταλ.... μεχρι που τους εχω παρατησει γιατι μου σπανε τα νευρα.... ουτε καν podium δεν πιανω....

δικο μου ειναι το προβλημα ή παλευετε και εσεις το ιδιο??

 

επισης η corvette Z06 σας παιζει κανονικα?? εγω σε 2 αγωνες που μου την ειχε επιλογη σε car battles και διαλεγα αυτη, οταν αρχιζε ο αγωνας δεν κουνιοταν με τιποτα.... τι 1η εβαζα, τι οπισθεν..... τιποτα.... σαν να ειχε χαλασει το κιβωτιο!! να μην πω καλυτερα σαν να ειχε μονιμα χειροφρενο ή μαλλον...... αγκυρα!!!!

αυτο μου εγινε σε 2 διαφορετικα races και μονο με την Ζ06... τι να πω.... το παιχνιδι κατα τ αλλα παιζει κανονικα.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Εγώ πάντως κατέβασα σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτo το χρόνο μου με αυτές (για την ακρίβεια 1.650... από 2:48.100 σε 2:46.450)
Δεν είναι και τόσο scripted οι αντιδράσεις του τελικά.

Το ότι έκανες 2:46:450 δε σημαίνει πως δεν είναι άκυρες οι αντιδράσεις του παιχνιδιού. Μέχρι να κάνω καμιά 10αριά δοκιμές έφτασα με το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα τα 2:46:120 (Pro χωρίς πολύ προσπάθεια και με 3 πατήματα έξω 50% βιασύνη/λάθος - 50% ανοησία του παιχνιδιού) με το αυτοκίνητο να κάνει τελείως τα δικά του και με συμπεριφορές χωρίς κανένα νόημα όταν έστριβα. Στα replay βίντεο η χάλια αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο όταν παίζεις δε φαίνεται, όμως πηγαίνει άκυρα τελείως. Που να πάρεις και κανά άλλο μεγαλύτερο αυτοκίνητο, μιλάμε για τελείως άκυρη οδήγηση.

 

Escort RS, Pro DRIVING, Spa GP, 2:46:120, inside cam

 

 

 

 

Στο σημείο αυτό να ομολογήσω πως τα γραφικά είναι τα πιο πλούσια και όμορφα που έχω δει στη Spa, προφανώς έσφαλα, αλλά δεν είναι εκεί το point.:-(

 

Επεξ/σία από PCharon
Δημοσ.

Φίλε PCharon αποκλείεται να έχεις Escort με performance rating 5,12 χωρίς καμία βοήθεια ενεργοποιημένη και να βγάζεις 2:46.χχχ (γενικώς) με τόσα οδηγικά λάθη.

 

Εκτός αν δεν είναι σε PC κι υπάρχει διαφορά επιδόσεων μεταξύ PC και κονσολών... δεν ξέρω. Πάντως από το κοκπιτ και μόνο που βλέπω, έχεις παραπάνω upgrades από μένα.

 

Σε ότι αφορά τις δυνάμεις, θα με βοηθούσε αν εξηγούσες σε ποια σημεία της πίστας είναι άκυρες οι δυνάμεις και τι είδους άκυρου δίνουν... π.χ. σε τραβάει το ffb προς τα μέσα αντί για προς τα έξω στις στροφές; Ή ξέρω γω στην υποστροφή βαραίνει το τιμόνι αντί να ελαφρύνει;

Δημοσ.

PCharon μάλλον είχες περισσότερα upgrades στο Escort σε σχέση με του migf1, αλλιώς δεν εξηγείται η διαφορά στο χρόνο (για να περάσει κανείς τον migf1 σε driving sim πρέπει να 'ναι πιλότος της F1 και πάλι δεν είναι σίγουρο!!!).

 

offtopic: migf1 το LFS πώς πάει; ; Έχω να ρίξω γύρο κάτι μήνες.. Περιμένω και εγώ το πολυαναμενόμενο update!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Φίλε PCharon αποκλείεται να έχεις Escort με performance rating 5,12 χωρίς καμία βοήθεια ενεργοποιημένη και να βγάζεις 2:46.χχχ (γενικώς) με τόσα οδηγικά λάθη.

πες μου ακριβώς ποιά updates έχεις να βάλω κι εγώ, πού να ήξερα, είδα πως έχεις βάλει κάποια κι έβαλα κι εγώ στην τύχη πουλώντας το S3 διότι δεν είχα λεφτά...

(το cockpit ναι το άλλαξα διότι το άλλαξες κι εσύ και ήθελα να δω αν πρόκειτα για το ίδιο αυτοκίνητο, υπάρχει κι άλλο Escort, πάντως το cockpit δε δίνει καμία βοήθεια στο δρόμο)

(περί βοηθειών, στο Pro το έπαιξα και ναι ήταν το Stability ανοιχτό και το από πάνω -πωςτολενεμουδιαφευγει- στο Low, εξάλλου δεν έγραψες πουθενά τί είχες επιλέξει και υπέθεσα πως έκανες κάτι τέτοιο)

 

Για το χρόνο είναι προφανές πως οδηγώ πιο επιθετικά και κερδίζω σε κάποια σημεία (δεν είναι τόσα πολλά τα οδηγικά λάθη, κανά 4αρι μόνο σοβαρά που χάνω χρόνο, απλά πάει άκυρα τελείως).

 

 

για το πού πάει άκυρα, προχθές πήγαινα με 180 στην εθνική με το δικό μου ΜΗ αγωνιστικό αυτοκίνητο και κάθε που έστριβα λίγο το τιμόνι δε θυμάμαι να γινόταν της * το κάγκελο, ζωντανός είμαι...

Στο παιχνίδι το αυτοκίνητο πάει σέρνοντας λες και είναι σε βρεγμένο. Στο τιμόνι δεν υπάρχει καμία αίσθηση και λογική.

Επίσης δοκίμασε να πάρεις κάποιο αυτοκίνητο που δεν πάει με τελική 190-200 όπως το Escort και πες μου μετά αν οδηγείται νορμάλ...

 

Επεξ/σία από PCharon
προσθήκες
Δημοσ.

Ρε παιδες μη προσπαθειτε να αναλυσεται τη λογικη του script...δεν υποκειται σε κανενα νομο της φυσικης!Απλα κανει καποιες προσπαθειες να αυξησει τη συμμετοχη του παιχτη στο game ωστε να μη περιοριζετε σε γκαζι φρενο...μερικες φορες ειναι καλα εχει πλακα μερικες φορες ειναι ελεινο να εχεις μια m3 με 700 αλογα και να κατεβαζεις στην στροφη μεσα και το αμαξι να παραμενει τρενο!(χωρις καμια βοηθεια φυσικα!)τεσπα θελαν να το κανουν user friendly!To πετυχαν παντως!

Δημοσ.
πες μου ακριβώς ποιά updates έχεις να βάλω κι εγώ, πού να ήξερα, είδα πως έχεις βάλει κάποια κι έβαλα κι εγώ στην τύχη πουλώντας το S3 διότι δεν είχα λεφτά...

(το cockpit ναι το άλλαξα διότι το άλλαξες κι εσύ και ήθελα να δω αν πρόκειτα για το ίδιο αυτοκίνητο, υπάρχει κι άλλο Escort, πάντως το cockpit δε δίνει καμία βοήθεια στο δρόμο)

(περί βοηθειών, στο Pro το έπαιξα και ναι ήταν το Stability ανοιχτό και το από πάνω -πως το λενε μου διαφευγει- στο Low, εξάλλου δεν έγραψες πουθενά τί είχες επιλέξει και υπέθεσα πως έκανες κάτι τέτοιο)

Τα 'γραψα κάπου στις πίσω σελίδες, αλλά άντε να τα ξαναβρεις :lol: (τα γράφω και στα σχόλια του youtube πάντως, πάνω δεξιά).

Γενικώς όλα τα upgrades και το στήσιμο που έχω στο αυτοκίνητο μπορείτε να τα δείτε εδώ

Τις ρυθμίσεις στο ADJUST CONTROLS τις έχω μέσα στο rar αρχείο που έχω ποστάρει.

Τις ρυθμίσεις στους drivers της G25 επίσης τις έχω μέσα στο rar. Από βοήθειες δεν έχω ενεργοποιημένη απολύτως καμία, πέραν του κιβωτίου που το έχω σειριακό αντί για H pattern.

 

Για το χρόνο είναι προφανές πως οδηγώ πιο επιθετικά και κερδίζω σε κάποια σημεία (δεν είναι τόσα πολλά τα οδηγικά λάθη, κανά 4αρι μόνο σοβαρά που χάνω χρόνο, απλά πάει άκυρα τελείως).

 

 

για το πού πάει άκυρα, προχθές πήγαινα με 180 στην εθνική με το δικό μου ΜΗ αγωνιστικό αυτοκίνητο και κάθε που έστριβα λίγο το τιμόνι δε θυμάμαι να γινόταν της * το κάγκελο, ζωντανός είμαι...

Στο παιχνίδι το αυτοκίνητο πάει σέρνοντας λες και είναι σε βρεγμένο. Στο τιμόνι δεν υπάρχει καμία αίσθηση και λογική.

Επίσης δοκίμασε να πάρεις κάποιο αυτοκίνητο που δεν πάει με τελική 190-200 όπως το Escort και πες μου μετά αν οδηγείται νορμάλ...

Στο βίντεό σου βλέπω να υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο τιμόνι, ακόμα και στην ευθεία. Δείχνει να δυσκολεύεσαι ακόμα και να το κρατήσεις σε ευθεία γραμμή. Σίγουρα έχεις περάσει το xml αρχείο που πόσταρα, συν τις υπόλοιπες ρυθμίσεις που περιγράφουν οι εικόνες του rar και είσαι με G25? Μου κάνει τρομερή εντύπωση να είναι τόσο ασταθές το αμάξι με τις ρυθμίσεις που σας έχω δώσει!

 

Για το θέμα του αμαξιού, ναι πρέπει να δοκιμάσω κι άλλα αμάξια, γιατί όπως γράφω και στο Readme αρχείο μέσα στο rar τις ρυθμίσεις τις έχω φτιάξει δοκιμάζοντας αποκλειστικά το Escort στο Spa. Αλλά αυτό τον καιρό δεν έχω και πολύ ελεύθερο χρόνο για τόσο εξαντλητικές δοκιμές... έχω στο πρόγραμμα να τις κάνω όμως.

 

ΥΓ. akisk, ευχαριστώ ρε συ για τα καλά σου λόγια, αλλά οκ υπερβάλλεις. Υπάρχουν κι άλλα παιδιά (και Έλληνες) που είναι εξίσου ή/και περισσότερο... καμμένοι με μένα :lol: LFS έχω να τρέξω από τον Μάρτιο!

Δημοσ.
Σίγουρα έχεις περάσει το xml αρχείο που πόσταρα, συν τις υπόλοιπες ρυθμίσεις που περιγράφουν οι εικόνες του rar και είσαι με G25? Μου κάνει τρομερή εντύπωση να είναι τόσο ασταθές το αμάξι με τις ρυθμίσεις που σας έχω δώσει

Ώπα, άκυρο, δεν παίζω με δικές σου ρυθμίσεις ούτε καν με τιμονιέρα, αλλά με το αναλογικό μου gamepad (μεγάλη χάρη θα του κάνω να στήσω τιμονιέρα, χα). Επίσης το ότι έκανα λάθη αλλά κράτησα τον αγώνα είναι τυχαίο, ουσιαστικά από το πρώτο λάθος και μετά δεν το πήρα στα σοβαρά αλλά τελείως τυχαία μου έκατσε κι έκανα χρόνο (συνήθως έκανα 2:48/2:50).

 

Λοιπόν, ωραία, αφού έδωσες στοιχεία για τα upgrades θα ξαναπαίξω κάποια στιγμή αργότερα και θα επανέρθω! :-)

 

Υ.Γ. Το Escort (και γενικώς τα μικρά αμάξια στο παιχνίδι) φαίνεται να πηγαίνει καλά (με τελική εως 190-200). Πάρε κανά άλλο αμάξι για να δεις το στήσιμο του παιχνιδιού σε μεγένθυση. Παίξε κι εκεί που στην καριέρα έχει τα Car Battles στο tier2 να δεις τη γλύκα. Να σημειωθεί πως δεν είμαι καθόλου κουλός κι εκεί που το αμάξι έφευγε οτιναναι κι έκανε σα μεθυσμένο εγώ έστριβα μόλις 2-3 χιλιοστά, ενώ τα γλυστρήματα/τετακε που τρώει με τέτοιες ταχύτητες και το άλλο το κουλό που βγαίνει από την πορεία του στην ευθεία όταν φρενάρεις απαλά+παρατεταμένα απλά δεν υπάρχουν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...