Προς το περιεχόμενο

Need For Speed: Shift


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ρε παιδια τι γινετε δεν παιζει με τιποτα το παιχνιδι εχω δοκιμασει διαφορες αναλυσεις και drivers ,... απο NVIDIA

βλεπω το video παιζω το bmw για την δυσκολια ...και μετα τιποτα ....

και δεν ξεκολαει κιολας μονο με επανεκκινηση

εχω xp με sp3 και η καρτα μου ειναι μια 8600gts

τα video στην αρχη τα παιζει ανετα και σε μεγαλες αναλυσεις

 

Οriginal ή απο θείο το έχεις;

  • Απαντ. 731
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όσοι παίζετε χωρίς καμία βοήθεια, σε mode Pro με G25 ίσως σας φανούν χρήσιμες οι ρυθμίσεις FFB που έφτιαξα.

Λεπτομέρειες και κατέβασμα του αρχείου εδώ

Δημοσ.
Παίδες υπάρχει κανείς με την logitech momo racing ???

Aν ναι μπορείτε να προτείνετε ρυθμίσεις ???

 

270 μοίρες δεν γυρίζει η Momo; Δοκίμασε τις παραπάνω ρυθμίσεις, με τη διαφορά πως στο xml αρχείο θα βάλεις 270 μοίρες αντί για 360 που έχω εγώ (κάντο edit με Notepad).

Σημείωση: τις έχει 2 φορές τις μοίρες μέσα στο xml αρχείο (κάτω-κάτω είναι και οι δυο)

 

Δοκίμασε και με 240 μοίρες, γιατί ίσως γυρίζει στις τόσες μοίρες η Μομο και όχι στις 270 (δεν το θυμάμαι).

 

Αν έχεις πολύ τράνταγμα στο τιμόνι, κατέβασε την ένταση του Force Feedback μέσα από το SHIFT (τώρα το έχω στο 7).

  • Moderators
Δημοσ.
Όσοι παίζετε χωρίς καμία βοήθεια, σε mode Pro με G25 ίσως σας φανούν χρήσιμες οι ρυθμίσεις FFB που έφτιαξα.

Λεπτομέρειες και κατέβασμα του αρχείου εδώ

 

Θα τις δοκιμασω αυριο :-)

(μα γιατι μονο με Escort ? :P )

Δημοσ.
Θα τις δοκιμασω αυριο :-)

Περιμένω εντυπώσεις :-)

 

Εγώ πάντως κατέβασα σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτo το χρόνο μου με αυτές (για την ακρίβεια 1.650... από 2:48.100 σε 2:46.450)

 

Το τράβηξα και βίντεο:

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:02 ----------

 

(μα γιατι μονο με Escort ? :P )

Δοκίμασα 4-5 αμάξια στην αρχή κι αυτό μου κάθισε καλύτερα, οπότε έμεινα σε αυτό. Μη νομίζεις πως έχω παίξει και πάρα πολύ... 3-4 μέρες (όχι συνεχόμενες, αλλά από 2 έως 4 ώρες την καθεμιά τους)

Δημοσ.
Περιμένω εντυπώσεις :-)

 

Εγώ πάντως κατέβασα σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτo το χρόνο μου με αυτές (για την ακρίβεια 1.650... από 2:48.100 σε 2:46.450)

 

Το τράβηξα και βίντεο:

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:02 ----------

 

Δοκίμασα 4-5 αμάξια στην αρχή κι αυτό μου κάθισε καλύτερα, οπότε έμεινα σε αυτό. Μη νομίζεις πως έχω παίξει και πάρα πολύ... 3-4 μέρες (όχι συνεχόμενες, αλλά από 2 έως 4 ώρες την καθεμιά τους)

 

Απλα αψογος.Ειδικα στο τελευταιο σου video εμεινα με ανοιχτο το στομα.

  • Moderators
Δημοσ.
Απλα αψογος.Ειδικα στο τελευταιο σου video εμεινα με ανοιχτο το στομα.

 

Ενω εγω με τι εμεινα? Που να χε ασχοληθει το 1/5 των ωρων που εχει ασχοληθει με LFS... :P

Δημοσ.

Χμμ ωραιο το βιντεακι με το εσκορτ αλλα πως την παλευεις με τα physics του nfs?Εν τελη καταφερα να το κανω να δουλεψει,αλλα τελικα ειχα μεγαλες προσδοκιες και ψιλοαπογοητευτικα,ομορφα γραφικα αλλα το παιχνιδι δεν εχει καμια επαφη με τα sim η εστω sim-wannabe!Δοκιμασα χωρις βοηθειες φυσικα...ναυαγιο η κατασταση...τσιτα scripted οι αντιδρασεις του αυτοκινητου δινουν μια ψευδαισθηση ρεαλισμου αλλα το παιχνιδι αποφασιζει τι θα γινει και οχι εσυ...δυστυχως!Μακαρι να ηταν λιγο sim!Με αυτα τα dash θα κενταγε...Δεν αντιλεγω φυσικα οτι απεχει σαν μοντελο οδηγησης κατα πολυ απο τα "τρενα" στις παλιοτερες εκδοσεις της σειρας...εχει και λιγο σασπενς αυτη τη φορα!...next plz...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι και τόσο scripted οι αντιδράσεις του τελικά. Απέχει βέβαια αρκετά από τα sims, αλλά αν το ψάξεις υπάρχει... φως στο τουνελ :lol:

 

Στην προηγούμενα σελίδα πόσταρα ένα λινκ με τις ρυθμίσεις που έφτιαξα από το μηδέν για το force feedback και το τιμόνι, για G25. Και βελτιώθηκε πολύ.

 

Για παράδειγμα με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις μεταφέρονται στο τιμόνι δυνάμεις που παράγονται από τους πίσω τροχούς, κάτι που φυσικά είναι τελείως άκυρο (το έφτιαξα). Πρόσθεσα επίσης τράνταγμα στο τιμόνι μεταφερόμενο από το γκάζι, ώστε να μη το νιώθεις νεκρό όταν πηγαίνεις ευθεία (αν και τελικά ξέχασα πόσες και ποιες ρυθμίσεις χρησιμοποίησα συνολικά για αυτό... θα τις ξαναβρώ όμως :lol:)

 

Γενικώς οι ρυθμίσεις που έχει για το Force Feedback είναι πανομοιότυπες με του GTR2 της SimBin και του rFactor της ISI (και στην ονομασία και στη χρήση). Κάτι που είναι λογικό, αφού το SHIFT το 'φταξε ουσιαστικά η ομάδα που έφτιαξε το GTR2 (που μετά αποσπάστηκε από τη SimBin και ίδρυσε την Blimey Games, την οποία μετέπειτα εξαγόρασε η Slightly Mad Studios, που έφτιαξε το SHIFT... η SimBin για το GTR2 είχε χρησιμοποιήσει τη μηχανή φυσικής gMotor2, την οποία είχε αγοράσει -και τροποποιήσει- από την ISI, κατασκευάστρια του rFactor).

 

Τα παραπάνω μας οδηγούν στο σχετικά ασφαλές συμπέρασμα πως κάτω από το arcade περιτύλιγμα του SHIFT κρύβεται ένα sim, που όμως περιμένει υπομονετικά να ανακαλυφθεί!

 

Η αρχή έγινε ήδη, αφού κάποιοι simming modders κατάφεραν να αποσυμπιέσουν τα αρχεία φυσικής του SHIFT (.bff) αλλά ακόμα δεν έχουν καταφέρει να τα συμπιέσουν ξανά (δεν τα διαβάζει ασυμπίεστα το SHIFT). Με κάποιον που ξέρει τι να κάνει με τις τιμές των physics και με τη δυνατότητα επανασυμπίεσης των αρχείων .bff, θα ανοίξει διάπλατα ο δρόμος για να μας δείξει το SHIFT μέχρι που πραγματικά μπορεί να φτάσει τα sim χαρακτηριστικά του.

 

Για αρχή πάντως, αν έχεις G25, δοκίμασε τις ρυθμίσεις FFB που έφτιαξα. Βελτιώνουν αρκετά έως πολύ τόσο την αίσθηση όσο και την ακρίβεια του τιμονιού (παράγονται πια δυνάμεις που βγάζουν νόημα)

 

ΥΓ. Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια για το βίντεο, μη ξεχνάτε όμως πως είμαι "καμμένος" simmer επί σχεδόν μια 15ετία. Υπάρχει σίγουρα άλλο μισό σεκ με το Έσκορτ στο Σπα, αφού έκανα τουλάχιστον 2 λάθη σε εκείνο το γύρο: ένα στην Les Fagnes (πάτησα πολύ χοντρά το δεξί κερμπ σχεδόν και με τις 4 ρόδες με αποτέλεσμα να χάσω φόρα) κι ένα ακόμα στη La Source στο τέλος (που ακούμπησα στον δεξί τοίχο στην κορυφή της στροφής). Πάντως σαν χρόνος πρέπει να είναι αρκετά καλός, γιατί δεν είναι εύκολο να βάλει κανείς όλα τα καλά του περάσματα στον ίδιο γύρο... ειδικά στο Σπα.

Επεξ/σία από migf1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις ρυθμίσεις miff1, σήμερα το απόγευμα θα τις δοκιμάσω με την momo racing!

Πάντως εμένα οι μανίσιες ρυθμίσεις του ffb μου φάνηκαν αρκετά πιο χαλαρές από των GTR, για παράδειγμα λείπει το τόσο έντονο τρεμόπαιγμα που είχαν τα αυτοκίνητα στο ρελαντί στα προηγούμενα της simbin (Επι τη ευκαιρία, τρελό σοκ όταν έβαλα για πρώτη φορά την momo και έπιασα το τιμόνι στο GTR!..). Και τώρα που το σκέφτομαι, αρχίζω να φοβάμαι ότι η τιμονιέρα τα έχει παίξει, το δεξί φωτάκι στο τιμόνι άλλωτε ανάβει και άλλωτε όχι...

Δημοσ.

Μακαρι να φτιαχτει καποιο mod που να βελτιωνει τα physics τι να πω!Δυστυχως δεν εχω τιμονιερα για το pc αλλα μονο για το xbox...παιζω με τον xbox controler !

Δημοσ.
Ευχαριστώ πολύ για τις ρυθμίσεις miff1, σήμερα το απόγευμα θα τις δοκιμάσω με την momo racing!

Πάντως εμένα οι μανίσιες ρυθμίσεις του ffb μου φάνηκαν αρκετά πιο χαλαρές από των GTR, για παράδειγμα λείπει το τόσο έντονο τρεμόπαιγμα που είχαν τα αυτοκίνητα στο ρελαντί στα προηγούμενα της simbin (Επι τη ευκαιρία, τρελό σοκ όταν έβαλα για πρώτη φορά την momo και έπιασα το τιμόνι στο GTR!..). Και τώρα που το σκέφτομαι, αρχίζω να φοβάμαι ότι η τιμονιέρα τα έχει παίξει, το δεξί φωτάκι στο τιμόνι άλλωτε ανάβει και άλλωτε όχι...

:-)

 

Αν σε χαλάει το τράνταγμα στο τιμόνι, τότε μπορείς να πειραματιστείς στο xml αρχείο των ρυθμίσεών μου.

 

Έκανα μια δημοσίευση στη GVRteam όπου δίνω αναλυτικές πληροφορίες για να πειραματιστείτε και μόνοι σας. Γράφω 5 πράγματα και για άλλες τιμονιέρες εκτός της G25 (Force GT, DFP, Momo).

Δημοσ.

migf1 ένα τέτοιο Game θα τερματιζόταν πιο εύκολα με τιμονιέρα ή με ένα καλό Gamepad? (Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι)

 

Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι..

  • Moderators
Δημοσ.
(Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι)

Μα ειναι πισω απο το τιμονι! :P

 

Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι..

Δεν ειναι ευκολη ερωτηση αυτη, εξαρταται απο το πως εχει συνηθισει κανεις και απο την εμπειρια που εχει με την τιμονιερα... Εγω που δεν εχω μεγαλη ας πουμε δυσκολευομαι αρκετα.

Τελος, εξαρταται κι απο την ικανοτητα προσαρμογης των ρυθμισεων του τιμονιου στα γουστα του καθενα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...