Προς το περιεχόμενο

PANASONIC Lumix DMC-TZ5 ή κάποια canon ψηφιακή;

jb1989

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά.Σκέφτομαι να αγοράσω ψηφιακή μηχανή.Είμαι λίγο άσχετος επί του θέματος αλλά από το λίγο που το έψαξα, παρατήρησα πως πολύ καλά λόγια ακούγονται για τις canon.Παρ'όλα αυτά έπεσα πάνω σε μία προσφορά που μου έκανε εντύπωση.

Είναι αυτή εδώ:http://www.pixmania.com/gr/gr/913581/art/panasonic/lumix-dmc-tz5-iaync.html

Πρόκειται για την καλύτερη φωτογραφική μηχανή του 2008 και η έκπτωση μου φάνηκε τρομερή.Εναλλακτική μου λύση θα ήταν η Canon Ixus 82IS ή η Canon A2000 IS.

Να ξεκαθαρίσω κιόλας πως ενδιαφέρομαι μόνο για compact.Αξίζει τον κόπο μια οικονομική υπέρβαση για να πάρω τη lumix;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα η ΤΖ5 βγηκε η καλυτερη του 2008 στις αρχες του 2008......Μην με ρωτησεις πως γινεται αλλα ετσι δινονται τα βραβεια.

Πολυ καλη σε ζουμ, πολυ καλη σε οθονη αλλα οχι σε αναλυση. Προσωπικα ειμουν μεταξυ αυτης της Ixus 82, της FX500 και της FX150. Πηρα την FX150 γιατι ειχε τον καλυτερο φακο και την καλυτερη αναλυση. Δυστυχως δεν ειχε και τον πιο ευρυγωνιο φακο ουτε και πολυ ζουμ αλλα δεν μπορεις να τα εχεις ολα.

Λοιπόν ακου μεγαλε ασε τις Panasonic και ελα να συζητησουμε για σοβαρες μηχανες και αυτες ειναι μονο οι Cannon και οι Nikon εγω προσωπικα σου προτείνω της Cannon G9 η G10 και θα τις βρεις στο http://www.adorama.gr που ειναι το πιο φτηνο καταστημα οχι σε ολη την Ελλαδα αλλα σε ολο τον κοσμο, περνει και παζαρια, εγω προσωπικα εχω την G9 η μηχανη κανει τα παντα και εχει τρομερη ποιοτητα υλικων ειναι πολυ στιβαρη κατασκευη, μαζεψε λιγα παραπανω λεφτουδακια και παρε η την G9 η την G10 που εχουν την ιδια τιμη αλλα η G10 εχει παραπανω Mpixels αλλα μικροτερα χαρακτηριστικα η παρε της Nikon την CoolPix P6000 που εχει και ενσωματομενο GPS σου τονιζω οτι αξιζει τον κοπο να περιμενεις λιγο παραπανω ωστε να παρεις το καλυτερο, φιλια