Προς το περιεχόμενο

corfu-shop.gr και paypal


Nemesius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας.Μακαρι να ειχα διαβασει >> αυτο <<το θεμα ενωριτερα... :fear:

Φυσικα την πατησα κι εγω απ’τον «κυριο» που ειναι πισω απ’το Corfu shop.

Τωρα το συστημα του εχει αλλαξει και θα σας εξηγησω ακριβως πως γινεται η δουλεια.

Σε εμφανεστατο σημειο του μαγαζιου φιγουραρει η «σφραγιδα» του PAYPAL.

paypal-verified944.jpg

Πληρωνεις λοιπον με Paypal και πιστευεις οτι τα λεφτα σου ειναι εξασφαλισμενα,σωστα?

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ...

 

Τι εκανε λοιπον ο τυπος.Πολυ απλα σου στελνει ενα παρεμφερες αντικειμενο ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ αξιας απο αυτο που πληρωσες...

Εσυ ανοιγεις dispute στο paypal για “Item not as described”.Τοτε ο τυπος προσπαθει αρχικα να σε πεισει να το κρατησεις επειδη ναι μεν δεν ειναι αυτο που αγορασες αλλα δηθεν αυτο που τελικα ελαβες ειναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ απ’αυτο που πληρωσες.Με λιγα λογια σε αντιμετωπιζει λες και εισαι ηλιθιος χωρις ιχνος ντροπης.Με τα πολλα,σου λεει «στειλτο πισω στην Κερκυρα με δικα μου εξοδα και θα σου επιστρεψω αμεσως ολα τα λεφτα».

Επειδη σκεφτεσαι οτι ειναι στην μεση η paypal και δεν προκειται να γινει η στραβη ,τελικα του στελνεις πισω το αντικειμενο οπως συμφωνησατε...

Καπου εκει σταματαει και η επικοινωνια του μαζι σου :-)

 

Οι μερες περνανε,στελνεις μηνυματα στο dispute αλλα καμια απαντηση.Παιρνεις τηλεφωνα και στο παιζει κινεζος (οταν σηκωσει βεβαια το τηλεφωνο) και γενικα δεν γινεται τιποτα.

Τελικα αφου βλεπεις οτι δεν προχωραει το πραγμα,αναβαθμιζεις το dispute σε claim για να παρεις πισω τα λεφτα σου με την διαμεσολαβηση της paypal.Τοτε ανακαλυπτεις οτι το claim εχει αυτοματως κλεισει γιατι «συμφωνα με τους ορους χρησης της υπηρεσιας δεν παρεχεται κανενα δικαιωμα διεκδικισης αποζημιωσης για μια παραγγελεια που ταχυδρομηθηκε...»

Eστειλα email στην paypal και μου απαντησε ενας απ’το τμημα υποστηριξης οτι καταννοει την αναστατωση μου αλλα δεν μπορει να κανει κατι γιατι ετσι ειναι οι κανονισμοι κτλ.

Το paypal δηλαδη σε καλυπτει μονο στην περιπτωση που ο πωλητης δεν στειλει την παραγγελεια σου ή τελως παντων εσυ δεν την λαβεις.Δεν τους νοιαζει τι σου εχει βαλει μεσα στο κουτι...αν εχει κλαπει στην πορεια και ειναι αδειο,αν εχει σπασει κτλ.

Ετσι εχεις μεινει και χωρις λεφτα και χωρις το αντικειμενο που «αγορασες».

 

Οπως καταλαβαινετε ο CorfuShop δεν χανει ουτε στην περιπτωση που αποφασισεις να κρατησεις αυτο που εστειλε ουτε στην περιπτωση που το επιστρεψεις με δικη του χρεωση(γιατι εξ’αρχης αυτο που ταχυδρομησε ειναι φθηνοτερο απ΄το ποσο που πληρωσες...).Φαινεται να πονταρει στο φιλοτιμο και την πιθανη αγνοια του πελατη.

 

Στην συνεχεια του εστειλα και email ενημερωνοντας τον οτι σκοπευω να κινηθω νομικα εφοσον δεν μου επιστρεψει τα χρηματα μου.Οχι μονο δεν συμμορφωθηκε αλλα θρασσυτατα εστειλε και αναφορα οτι διαβασε το email μου.

Περιμενα αλλο ενα 24ωρο μπας και φιλοτιμηθει να κανει δυο κλικ στον υπολογιστη του και να μου επιστρεψει τα λεφτα οπως υποσχεθηκε στην αρχη αλλα αυτος... στα παπαρια του!

 

Την επομενη ημερα λοιπον παω στην τραπεζα μαζι με την αποδειξη απ’την εταιρια κουριερ και το χαρτι αναφορας που εγραφε ακριβως μερα και ωρα που παρελαβε την επιστροφη ο υπευθυνος πωλησεων "Δημ**********ος .Στο σημειο αυτο θελω να επισημανω οτι η τραπεζα Πειραιως ηταν αψογη!

Μεσα σε 1 ωρα και κατι μου τηλεφωνησε ανθρωπος απ’τα κεντρικα για να μ’ενημερωσει οτι ελαβε τα χαρτια που του εστειλε το υποκαταστημα και ζητησε καποιες διευκρινησεις για να ξεκινησει διαδικασιες ακυρωσης της πληρωμης.

Μην τα πολυλογω την επομενη κιολας ημερα ειχα δεχθει 2 email απο διαφορετικα τμηματα της PayPal που ηθελαν τωρα να με βοηθησουν....

Τρεις ημερες μετα απ’αυτο ο CorfuShop υποχρεωθηκε να κανει αυτο που οφειλε να κανει.

Τελικα τι καταφερε? Πληρωσε δυο φορες μεταφορικα,μου επριξε τα συκωτια,πληρωσε τα εξοδα ακυρωσης της συναλλαγης,καταγραφηκε στο αρχειο του στην PayPal το παραπανω περιστατικο και γινεται για αλλη μια φορα ρομπα εδω μεσα.

 

Με ολα αυτα παιδια και αφου διαβασα ολα τα μηνυματα σας στο παραπανω θεμα διαπιστωσα δυο πραγματα:

1)Ειναι πολυ σωστη η παροιμια που λεει «Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμην άλλαξε μήτε την κεφαλήν του».

2)Η PayPal παρεχει προστασια της πλακας :rolleyes:

 

Να προσεχετε απο που αγοραζετε και να θυμαστε οτι η καλυψη της Pay Pal σε "αντικειμενο διαφορετικο απ'αυτο της αγγελιας" απλα δεν υπαρχει.

Εφοσον ακολουθησετε την οδο της τραπεζης λεφτα δε χανετε.Χανετε ομως ασκοπα χρονο που για πολλους ειναι το ιδιο πραγμα.

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Γεια σας.Μακαρι να ειχα διαβασει >> αυτο <<το θεμα ενωριτερα... :fear:

Φυσικα την πατησα κι εγω απ’τον «κυριο» που ειναι πισω απ’το Corfu shop.

Τωρα το συστημα του εχει αλλαξει και θα σας εξηγησω ακριβως πως γινεται η δουλεια.

Σε εμφανεστατο σημειο του μαγαζιου φιγουραρει η «σφραγιδα» του PAYPAL.

paypal-verified944.jpg

Πληρωνεις λοιπον με Paypal και πιστευεις οτι τα λεφτα σου ειναι εξασφαλισμενα,σωστα?

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ...

 

Τι εκανε λοιπον ο τυπος.Πολυ απλα σου στελνει ενα παρεμφερες αντικειμενο ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ αξιας απο αυτο που πληρωσες...

Εσυ ανοιγεις dispute στο paypal για “Item not as described”.Τοτε ο τυπος προσπαθει αρχικα να σε πεισει να το κρατησεις επειδη ναι μεν δεν ειναι αυτο που αγορασες αλλα δηθεν αυτο που τελικα ελαβες ειναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ απ’αυτο που πληρωσες.Με λιγα λογια σε αντιμετωπιζει λες και εισαι ηλιθιος χωρις ιχνος ντροπης.Με τα πολλα,σου λεει «στειλτο πισω στην Κερκυρα με δικα μου εξοδα και θα σου επιστρεψω αμεσως ολα τα λεφτα».

Επειδη σκεφτεσαι οτι ειναι στην μεση η paypal και δεν προκειται να γινει η στραβη ,τελικα του στελνεις πισω το αντικειμενο οπως συμφωνησατε...

Καπου εκει σταματαει και η επικοινωνια του μαζι σου :-)

 

Οι μερες περνανε,στελνεις μηνυματα στο dispute αλλα καμια απαντηση.Παιρνεις τηλεφωνα και στο παιζει κινεζος (οταν σηκωσει βεβαια το τηλεφωνο) και γενικα δεν γινεται τιποτα.

Τελικα αφου βλεπεις οτι δεν προχωραει το πραγμα,αναβαθμιζεις το dispute σε claim για να παρεις πισω τα λεφτα σου με την διαμεσολαβηση της paypal.Τοτε ανακαλυπτεις οτι το claim εχει αυτοματως κλεισει γιατι «συμφωνα με τους ορους χρησης της υπηρεσιας δεν παρεχεται κανενα δικαιωμα διεκδικισης αποζημιωσης για μια παραγγελεια που ταχυδρομηθηκε...»

Eστειλα email στην paypal και μου απαντησε ενας απ’το τμημα υποστηριξης οτι καταννοει την αναστατωση μου αλλα δεν μπορει να κανει κατι γιατι ετσι ειναι οι κανονισμοι κτλ.

Το paypal δηλαδη σε καλυπτει μονο στην περιπτωση που ο πωλητης δεν στειλει την παραγγελεια σου ή τελως παντων εσυ δεν την λαβεις.Δεν τους νοιαζει τι σου εχει βαλει μεσα στο κουτι...αν εχει κλαπει στην πορεια και ειναι αδειο,αν εχει σπασει κτλ.

Ετσι εχεις μεινει και χωρις λεφτα και χωρις το αντικειμενο που «αγορασες».

 

Οπως καταλαβαινετε ο CorfuShop δεν χανει ουτε στην περιπτωση που αποφασισεις να κρατησεις αυτο που εστειλε ουτε στην περιπτωση που το επιστρεψεις με δικη του χρεωση(γιατι εξ’αρχης αυτο που ταχυδρομησε ειναι φθηνοτερο απ΄το ποσο που πληρωσες...).Φαινεται να πονταρει στο φιλοτιμο και την πιθανη αγνοια του πελατη.

 

Στην συνεχεια του εστειλα και email ενημερωνοντας τον οτι σκοπευω να κινηθω νομικα εφοσον δεν μου επιστρεψει τα χρηματα μου.Οχι μονο δεν συμμορφωθηκε αλλα θρασσυτατα εστειλε και αναφορα οτι διαβασε το email μου.

Περιμενα αλλο ενα 24ωρο μπας και φιλοτιμηθει να κανει δυο κλικ στον υπολογιστη του και να μου επιστρεψει τα λεφτα οπως υποσχεθηκε στην αρχη αλλα αυτος... στα παπαρια του!

 

Την επομενη ημερα λοιπον παω στην τραπεζα μαζι με την αποδειξη απ’την εταιρια κουριερ και το χαρτι αναφορας που εγραφε ακριβως μερα και ωρα που παρελαβε την επιστροφη ο υπευθυνος πωλησεων "Δημ**********ος .Στο σημειο αυτο θελω να επισημανω οτι η τραπεζα Πειραιως ηταν αψογη!

Μεσα σε 1 ωρα και κατι μου τηλεφωνησε ανθρωπος απ’τα κεντρικα για να μ’ενημερωσει οτι ελαβε τα χαρτια που του εστειλε το υποκαταστημα και ζητησε καποιες διευκρινησεις για να ξεκινησει διαδικασιες ακυρωσης της πληρωμης.

Μην τα πολυλογω την επομενη κιολας ημερα ειχα δεχθει 2 email απο διαφορετικα τμηματα της PayPal που ηθελαν τωρα να με βοηθησουν....

Τρεις ημερες μετα απ’αυτο ο CorfuShop υποχρεωθηκε να κανει αυτο που οφειλε να κανει.

Τελικα τι καταφερε? Πληρωσε δυο φορες μεταφορικα,μου επριξε τα συκωτια,πληρωσε τα εξοδα ακυρωσης της συναλλαγης,καταγραφηκε στο αρχειο του στην PayPal το παραπανω περιστατικο και γινεται για αλλη μια φορα ρομπα εδω μεσα.

 

Με ολα αυτα παιδια και αφου διαβασα ολα τα μηνυματα σας στο παραπανω θεμα διαπιστωσα δυο πραγματα:

1)Ειναι πολυ σωστη η παροιμια που λεει «Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμην άλλαξε μήτε την κεφαλήν του».

2)Η PayPal παρεχει προστασια της πλακας :rolleyes:

 

Να προσεχετε απο που αγοραζετε και να θυμαστε οτι η καλυψη της Pay Pal σε "αντικειμενο διαφορετικο απ'αυτο της αγγελιας" απλα δεν υπαρχει.

Εφοσον ακολουθησετε την οδο της τραπεζης λεφτα δε χανετε.Χανετε ομως ασκοπα χρονο που για πολλους ειναι το ιδιο πραγμα.

Δημοσ.

Μπραβο για την υπομονη σου και στο τρεξιμο σου. Πολλοι λεμε "δεν βαριεσαι" και το αφηνουμε...

τριγυριζει συνεχεια στο μυαλο μου να κανω λογαριασμο και εγω στην PayPal για να αγοραζω και εγω σαν νεοελληνας απο το εξωτερικο αλλα τελικα μαλλον ακυρο....

Δημοσ.

Μπραβο για την υπομονη σου και στο τρεξιμο σου. Πολλοι λεμε "δεν βαριεσαι" και το αφηνουμε...

τριγυριζει συνεχεια στο μυαλο μου να κανω λογαριασμο και εγω στην PayPal για να αγοραζω και εγω σαν νεοελληνας απο το εξωτερικο αλλα τελικα μαλλον ακυρο....

Δημοσ.

Κοίτα δικαιολογημένα όλα αυτά αλλα όχι και η Paypal της πλάκας...

 

Τόσες παραγγελίες γίνονται κάθε μέρα με paypal. Για μένα φταίει το κατάστημα και μονο(και φυσικά το κομμάτι που φιγουράρει το λογότυπο της paypal). Έπειτα εσύ και ο καθένας μας πρέπει να "τρυπώνει" για να δεί τι παίζεται πίσω απο αυτό. Έτσι δεν θα βρεθούμε σε παρόμοιες καταστάσεις που θα πρέπει να κινιθούμε νομικά. :-) Αυτά imho απο μένα

Δημοσ.

Κοίτα δικαιολογημένα όλα αυτά αλλα όχι και η Paypal της πλάκας...

 

Τόσες παραγγελίες γίνονται κάθε μέρα με paypal. Για μένα φταίει το κατάστημα και μονο(και φυσικά το κομμάτι που φιγουράρει το λογότυπο της paypal). Έπειτα εσύ και ο καθένας μας πρέπει να "τρυπώνει" για να δεί τι παίζεται πίσω απο αυτό. Έτσι δεν θα βρεθούμε σε παρόμοιες καταστάσεις που θα πρέπει να κινιθούμε νομικά. :-) Αυτά imho απο μένα

Δημοσ.
Μπραβο για την υπομονη σου και στο τρεξιμο σου. Πολλοι λεμε "δεν βαριεσαι" και το αφηνουμε...

τριγυριζει συνεχεια στο μυαλο μου να κανω λογαριασμο και εγω στην PayPal για να αγοραζω και εγω σαν νεοελληνας απο το εξωτερικο αλλα τελικα μαλλον ακυρο....

 

Φιλε τα λεφτα δεν τα βρισκει κανεις μας στον δρομο για να μας τα τρωει ο καθε κουτοπονηρος.Παντως για μενα δεν εχει τοσο σημασια το ποσο αλλα η πραξη.

Εκεινο που με πειραξε περισσοτερο ειναι οτι δυο χρονια τωρα εχω αγορασει απο Ασια,Αμερικη,Ευρωπη πολλα πραγματα χωρις ποτε καποιο προβλημα και τωρα ο πατριωτης πηγε να μου την φορεσει...

 

Κοίτα δικαιολογημένα όλα αυτά αλλα όχι και η Paypal της πλάκας...

 

Τόσες παραγγελίες γίνονται κάθε μέρα με paypal. Για μένα φταίει το κατάστημα και μονο(και φυσικά το κομμάτι που φιγουράρει το λογότυπο της paypal). Έπειτα εσύ και ο καθένας μας πρέπει να "τρυπώνει" για να δεί τι παίζεται πίσω απο αυτό. Έτσι δεν θα βρεθούμε σε παρόμοιες καταστάσεις που θα πρέπει να κινιθούμε νομικά. :-) Αυτά imho απο μένα

Της πλακας η υπηρεσια σαν υπηρεσια δεν ειναι.Κρυπτογραφει τα ευαισθητα δεδομενα των πελατων και γενικα ειναι ασφαλης τροπος συναλλαγης.Στην περιπτωση παντως που δεν λαβεις αυτο που πληρωσες δεν σε στηριζει πουθενα.

Δημοσ.
Μπραβο για την υπομονη σου και στο τρεξιμο σου. Πολλοι λεμε "δεν βαριεσαι" και το αφηνουμε...

τριγυριζει συνεχεια στο μυαλο μου να κανω λογαριασμο και εγω στην PayPal για να αγοραζω και εγω σαν νεοελληνας απο το εξωτερικο αλλα τελικα μαλλον ακυρο....

 

Φιλε τα λεφτα δεν τα βρισκει κανεις μας στον δρομο για να μας τα τρωει ο καθε κουτοπονηρος.Παντως για μενα δεν εχει τοσο σημασια το ποσο αλλα η πραξη.

Εκεινο που με πειραξε περισσοτερο ειναι οτι δυο χρονια τωρα εχω αγορασει απο Ασια,Αμερικη,Ευρωπη πολλα πραγματα χωρις ποτε καποιο προβλημα και τωρα ο πατριωτης πηγε να μου την φορεσει...

 

Κοίτα δικαιολογημένα όλα αυτά αλλα όχι και η Paypal της πλάκας...

 

Τόσες παραγγελίες γίνονται κάθε μέρα με paypal. Για μένα φταίει το κατάστημα και μονο(και φυσικά το κομμάτι που φιγουράρει το λογότυπο της paypal). Έπειτα εσύ και ο καθένας μας πρέπει να "τρυπώνει" για να δεί τι παίζεται πίσω απο αυτό. Έτσι δεν θα βρεθούμε σε παρόμοιες καταστάσεις που θα πρέπει να κινιθούμε νομικά. :-) Αυτά imho απο μένα

Της πλακας η υπηρεσια σαν υπηρεσια δεν ειναι.Κρυπτογραφει τα ευαισθητα δεδομενα των πελατων και γενικα ειναι ασφαλης τροπος συναλλαγης.Στην περιπτωση παντως που δεν λαβεις αυτο που πληρωσες δεν σε στηριζει πουθενα.

Δημοσ.
Φιλε τα λεφτα δεν τα βρισκει κανεις μας στον δρομο για να μας τα τρωει ο καθε κουτοπονηρος.Παντως για μενα δεν εχει τοσο σημασια το ποσο αλλα η πραξη.

Εκεινο που με πειραξε περισσοτερο ειναι οτι δυο χρονια τωρα εχω αγορασει απο Ασια,Αμερικη,Ευρωπη πολλα πραγματα χωρις ποτε καποιο προβλημα και τωρα ο πατριωτης πηγε να μου την φορεσει...

 

Και αυτά με Paypal??? :rolleyes:

Δημοσ.
Φιλε τα λεφτα δεν τα βρισκει κανεις μας στον δρομο για να μας τα τρωει ο καθε κουτοπονηρος.Παντως για μενα δεν εχει τοσο σημασια το ποσο αλλα η πραξη.

Εκεινο που με πειραξε περισσοτερο ειναι οτι δυο χρονια τωρα εχω αγορασει απο Ασια,Αμερικη,Ευρωπη πολλα πραγματα χωρις ποτε καποιο προβλημα και τωρα ο πατριωτης πηγε να μου την φορεσει...

 

Και αυτά με Paypal??? :rolleyes:

Δημοσ.
Και αυτά με Paypal??? :rolleyes:

Παντα με PayPal πληρωνω online και θα συνεχισω να πληρωνω απλα τωρα ξερω και τα ψιλα γραμματα στην πραξη... B)

Δημοσ.
Και αυτά με Paypal??? :rolleyes:

Παντα με PayPal πληρωνω online και θα συνεχισω να πληρωνω απλα τωρα ξερω και τα ψιλα γραμματα στην πραξη... B)

Δημοσ.
Της πλακας η υπηρεσια σαν υπηρεσια δεν ειναι.Κρυπτογραφει τα ευαισθητα δεδομενα των πελατων και γενικα ειναι ασφαλης τροπος συναλλαγης.Στην περιπτωση παντως που δεν λαβεις αυτο που πληρωσες δεν σε στηριζει πουθενα.

 

Εδω νομίζω πως κάνεις λάθος. Ξέρω πως στα κανονικά καταστήματα που υποστηρίζουν paypal σε περίπτωση που αργήσει ή δεν στο φέρουν καθόλου τότε ζητάς τα λεφτά σου πίσω (και απο προσωπική εμπειρία) και η paypal ξεκαθαρίζει για σένα. Αυτός που σου απάντησε στο e-mail λέει (αν δεν κάνω λάθος) πως η συνεργασία σταμάτησε και προφανώς δεν μπορεί να κάνει κάτι. Πάντως δεν είναι κατάσταση αυτή. Το κατάστημα να έχει το λογότυπο (του paypal) ενώ να μην συνεργάζονται πλέον..... :mad:

 

Ελλάς το μεγαλείο σου..... :lol:

Δημοσ.
Της πλακας η υπηρεσια σαν υπηρεσια δεν ειναι.Κρυπτογραφει τα ευαισθητα δεδομενα των πελατων και γενικα ειναι ασφαλης τροπος συναλλαγης.Στην περιπτωση παντως που δεν λαβεις αυτο που πληρωσες δεν σε στηριζει πουθενα.

 

Εδω νομίζω πως κάνεις λάθος. Ξέρω πως στα κανονικά καταστήματα που υποστηρίζουν paypal σε περίπτωση που αργήσει ή δεν στο φέρουν καθόλου τότε ζητάς τα λεφτά σου πίσω (και απο προσωπική εμπειρία) και η paypal ξεκαθαρίζει για σένα. Αυτός που σου απάντησε στο e-mail λέει (αν δεν κάνω λάθος) πως η συνεργασία σταμάτησε και προφανώς δεν μπορεί να κάνει κάτι. Πάντως δεν είναι κατάσταση αυτή. Το κατάστημα να έχει το λογότυπο (του paypal) ενώ να μην συνεργάζονται πλέον..... :mad:

 

Ελλάς το μεγαλείο σου..... :lol:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...