manom18x Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Τι να πω η δικια μου εμπειρια ηταν πολυ καλη. Το μηχανημα μου φτιαχτηκε χωρις καθυστερησεις και αλλα περιεργα. Καθως και απο αλλα ατομα που γνωριζω ολα εγιναν οκ και χωρις καθυστερησεις.
aGka8l Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 +1 αποεμενα στο service της HP αψογο , το μονο κακο ειναι πως ανλαμβανεις εσυ να πληρωσεις κουριερ να το παει και κουριερ να το φερει
aGka8l Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 +1 αποεμενα στο service της HP αψογο , το μονο κακο ειναι πως ανλαμβανεις εσυ να πληρωσεις κουριερ να το παει και κουριερ να το φερει
kosmasgr Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Εγώ δύο φορές επέστρεψα λάπτοπ HP σε κατάστημα Γερμανός που το πήρε ο φίλος μου. Σε νησί κιόλας. Μέσα σε 20 μέρες το είχαμε πίσω με αλλαγμένη μητρική. Δεν είδα κάτι περίεργο
kosmasgr Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Εγώ δύο φορές επέστρεψα λάπτοπ HP σε κατάστημα Γερμανός που το πήρε ο φίλος μου. Σε νησί κιόλας. Μέσα σε 20 μέρες το είχαμε πίσω με αλλαγμένη μητρική. Δεν είδα κάτι περίεργο
michalis2610 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Ξεκινάω γράφοντας και εγώ με την σειρά μου ότι η γραφή σου είναι παράδειγμα προς αποφυγή ιδαίτερα για κάποιον που είναι και σπουδαστής. Στο ερώτημά σου τώρα. Η εγγύηση στη συντριπτική πλειοψηφία των φορητών υπολογιστών είναι διεθνής για το πρώτο έτος. Αυτό λοιπόν που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με την HP στη χώρα όπου βρίσκεσαι (μη ξεχάσεις τα γράψεις το serial number και μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος) και να ρωτήσεις ποιο είναι το πλησιέστερο service point που μπορείς να απευθυνθείς. Για περισσότερες πληροφορίες: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/contacthp?lc=en&dlc=en&cc=uk&lang=en&product=3789368 και εδώ http://welcome.hp.com/gms/uk/en/contact/office_locs.html αν είσαι Αγγλία.
michalis2610 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Ξεκινάω γράφοντας και εγώ με την σειρά μου ότι η γραφή σου είναι παράδειγμα προς αποφυγή ιδαίτερα για κάποιον που είναι και σπουδαστής. Στο ερώτημά σου τώρα. Η εγγύηση στη συντριπτική πλειοψηφία των φορητών υπολογιστών είναι διεθνής για το πρώτο έτος. Αυτό λοιπόν που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με την HP στη χώρα όπου βρίσκεσαι (μη ξεχάσεις τα γράψεις το serial number και μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος) και να ρωτήσεις ποιο είναι το πλησιέστερο service point που μπορείς να απευθυνθείς. Για περισσότερες πληροφορίες: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/contacthp?lc=en&dlc=en&cc=uk&lang=en&product=3789368 και εδώ http://welcome.hp.com/gms/uk/en/contact/office_locs.html αν είσαι Αγγλία.
Achilles Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Γεια σας σε ολους!καλωσηλθατε στο θεμα!λοιπον εδω και ενα μιση μηνα αντιμετοπιζω μεγαλο προβλημα με το laptop μου εχω ενα ΗΡ pavilion dv5 1080ev!λοιπον μια μερα καθως καθομουνα στον υπολογιστη μου και ημουν στο counter-strike και επαιζα γιατι βαριομουν μαζι με αλον εναν φιλο μου αρχιζε να ανεβαζει πολυ θερμοκρασια ο υπολογιστης και βαρεσε μπλε οθονη και εσβισε,μετα απο λιγο αφου μου εκλεισε τον ανοιγω ξανα και πιανω εκει που ειναι το ανεμηστιρακι και εκαιγε και το ανεμηστιρακι ηταν στην καρτα γραφικων απο κατω και απο εκεινη την ημερα το ανεμηστιρακι δουλευε ολο και λιγοτερο!με αποτελεσμα να δειχνει στην θερμοκρασια του cpu 90-95 βαθμους!και επειδη εφυγα για σπουδες στο εξωτερικο δεν μπορουσα να τον παω κατευθειαν στο πλαισιο(γιατι εχω εγγυηση 1 χρονο),και οταν κατεβηκα τα χρηστουγεννα στην ελλαδα το πηγα στο πλαισιο στο service και του λεω του τεχνικου το προβλημα και μου λεει οτι σε μια βδομαδα θα το εχω!ολα ωραια ξαφνικα ομως περναει η μια βδομαδα και περνω τηλεφωνο και μου λεει εκεινος οτι τωρα θα το κοιταζε!ελεος!και μετα παει ο πατερας μου να τον παρει και του λεει οτι δεν ειχε τιποτα!και μου τον δινει και σκεφτομαι αποκλειετε να μην βρηκε τιποτα...!και τελικα βλεπω οτι το laptop μου απο κατω ηταν ανεγκιχτο κιριολεκτικα και δεν προλαβα να παω να τους βρησω γιατι την επομενη μερα εφευγα ξανα για εξωτερικο και τωρα ειμαι με ενα λαπτοπ που μετα απο ενα τερταρτο αφου το ανοιξω κλεινει λογο θερμοκρασιας!και δεν ξερω τι να κανω.....!συγνωμη αν σας κουρασα! Ίδιο πρόβλημα, το πήγα στο service της HP, σε 2-3 μέρες το πήρα πίσω με αλλαγμένη μητρική και το πρόβλημα είχε διορθωθεί.
Achilles Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Γεια σας σε ολους!καλωσηλθατε στο θεμα!λοιπον εδω και ενα μιση μηνα αντιμετοπιζω μεγαλο προβλημα με το laptop μου εχω ενα ΗΡ pavilion dv5 1080ev!λοιπον μια μερα καθως καθομουνα στον υπολογιστη μου και ημουν στο counter-strike και επαιζα γιατι βαριομουν μαζι με αλον εναν φιλο μου αρχιζε να ανεβαζει πολυ θερμοκρασια ο υπολογιστης και βαρεσε μπλε οθονη και εσβισε,μετα απο λιγο αφου μου εκλεισε τον ανοιγω ξανα και πιανω εκει που ειναι το ανεμηστιρακι και εκαιγε και το ανεμηστιρακι ηταν στην καρτα γραφικων απο κατω και απο εκεινη την ημερα το ανεμηστιρακι δουλευε ολο και λιγοτερο!με αποτελεσμα να δειχνει στην θερμοκρασια του cpu 90-95 βαθμους!και επειδη εφυγα για σπουδες στο εξωτερικο δεν μπορουσα να τον παω κατευθειαν στο πλαισιο(γιατι εχω εγγυηση 1 χρονο),και οταν κατεβηκα τα χρηστουγεννα στην ελλαδα το πηγα στο πλαισιο στο service και του λεω του τεχνικου το προβλημα και μου λεει οτι σε μια βδομαδα θα το εχω!ολα ωραια ξαφνικα ομως περναει η μια βδομαδα και περνω τηλεφωνο και μου λεει εκεινος οτι τωρα θα το κοιταζε!ελεος!και μετα παει ο πατερας μου να τον παρει και του λεει οτι δεν ειχε τιποτα!και μου τον δινει και σκεφτομαι αποκλειετε να μην βρηκε τιποτα...!και τελικα βλεπω οτι το laptop μου απο κατω ηταν ανεγκιχτο κιριολεκτικα και δεν προλαβα να παω να τους βρησω γιατι την επομενη μερα εφευγα ξανα για εξωτερικο και τωρα ειμαι με ενα λαπτοπ που μετα απο ενα τερταρτο αφου το ανοιξω κλεινει λογο θερμοκρασιας!και δεν ξερω τι να κανω.....!συγνωμη αν σας κουρασα! Ίδιο πρόβλημα, το πήγα στο service της HP, σε 2-3 μέρες το πήρα πίσω με αλλαγμένη μητρική και το πρόβλημα είχε διορθωθεί.
Susi Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 xaaxx achiles η υπογραφη σου με εστειλε αδιαβαστο ρε!!! αχαχχχα,,, ολα τα λεφτα..
Susi Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 xaaxx achiles η υπογραφη σου με εστειλε αδιαβαστο ρε!!! αχαχχχα,,, ολα τα λεφτα..
Achilles Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 [offtopic] Τώρα την είδες; :-D:-D Τόσο καιρό ποστάρω στο μπλα-μπλα και στους φορητούς υπολογιστές. Έχει γίνει all time classic. Δικό μου copyright. [/offtopic] Και για να είμαι και λίγο ontopic, το service της HP στην Θεσσαλονίκη (Login) είναι άψογο.
Achilles Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 [offtopic] Τώρα την είδες; :-D:-D Τόσο καιρό ποστάρω στο μπλα-μπλα και στους φορητούς υπολογιστές. Έχει γίνει all time classic. Δικό μου copyright. [/offtopic] Και για να είμαι και λίγο ontopic, το service της HP στην Θεσσαλονίκη (Login) είναι άψογο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.