alexzzz Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Χτες το βράδυ η κάρτα sim μου αποφάσισε να πεθάνει. Δοκίμασα 1-2 κινητά αλλά τίποτα οπότε πήρα τηλ στο κέντρο εξυπηρέτησης της wind μπας και βγάλω καμιά άκρη... 1.30 το βράδυ μίλησα με έναν υπάλληλο ο οποίος αφού με ρώτησε για λογαριασμούς κτλ μου είπε ότι μάλλον έπαθε βλάβη η sim και να πάω με την πρώτη ευκαιρία σε ένα κατάστημα wind να μου πάρω καινούρια. Οκ, σκέφτομαι, "πρώτη φορά συμβαίνει", "μπορεί να είναι τυχαίο", "δεν βαριέσαι ας μείνω και μισή μέρα χωρίς κινητό" Πάω πριν από λίγο στο κατάστημα η υπάλληλος καταλήγει στο ότι όντως η sim παρέδωσε πνεύμα. "Χρειάζεται αντικατάσταση" μου λέει "από τι έγινε;" ρωτάω εγώ "δεν ξέρω μου απαντά"... Άντε λέω κάντε την αντικατάσταση... "Είναι 17,5€ μου λέει"... και κάπου εκεί αρχίσω να τα παίρνω... Αρχίσω να ρωτάω τι, πως και γιατί και μου απαντάει η κοπέλα ότι οι sim έχουν εγγύηση 3 μήνες και αν πάθουν μετά από αυτό το διάστημα κάτι την πληρώνει ο καταναλωτής. Πήρα και στο τμήμα εξυπηρέτησης αν και ξέρω ότι θα το γράψουν στην άμμο και αυτοί, έτσι απλά και μόνο για το γαμώτο. Δεν είναι για τα 18€, ούτε για την διαδικασία και ούτε ξέρω αν κάνουν το ίδιο και οι άλλες εταιρίες... είναι για την ξεφτίλα τους. Η υπάλληλος μου είπε ότι δεν φταίω εγώ και δεν φταίει η wind... άρα εκτός από το κακό το μάτι και τα νεφελίμ δεν ξέρω ποιον άλλο να κατηγορήσω αλλά όταν έχω λογαριασμούς μιν 40-45 και μαξ 100€ κάθε μήνα το να μου ζητήσεις 18€ για μια sim που χάλασε ένα βράδυ που έβρεχε μονότονα με ξενερώνει τόσο που για αυτό και μόνο θα φύγω από την wind.... και βρίσκομαι και σε περίοδο που τελειώνει το συμβόλαιο μου και πάω για ανανέωση. Αυτά ... τα είπα και ξέσκασα.
alexzzz Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Χτες το βράδυ η κάρτα sim μου αποφάσισε να πεθάνει. Δοκίμασα 1-2 κινητά αλλά τίποτα οπότε πήρα τηλ στο κέντρο εξυπηρέτησης της wind μπας και βγάλω καμιά άκρη... 1.30 το βράδυ μίλησα με έναν υπάλληλο ο οποίος αφού με ρώτησε για λογαριασμούς κτλ μου είπε ότι μάλλον έπαθε βλάβη η sim και να πάω με την πρώτη ευκαιρία σε ένα κατάστημα wind να μου πάρω καινούρια. Οκ, σκέφτομαι, "πρώτη φορά συμβαίνει", "μπορεί να είναι τυχαίο", "δεν βαριέσαι ας μείνω και μισή μέρα χωρίς κινητό" Πάω πριν από λίγο στο κατάστημα η υπάλληλος καταλήγει στο ότι όντως η sim παρέδωσε πνεύμα. "Χρειάζεται αντικατάσταση" μου λέει "από τι έγινε;" ρωτάω εγώ "δεν ξέρω μου απαντά"... Άντε λέω κάντε την αντικατάσταση... "Είναι 17,5€ μου λέει"... και κάπου εκεί αρχίσω να τα παίρνω... Αρχίσω να ρωτάω τι, πως και γιατί και μου απαντάει η κοπέλα ότι οι sim έχουν εγγύηση 3 μήνες και αν πάθουν μετά από αυτό το διάστημα κάτι την πληρώνει ο καταναλωτής. Πήρα και στο τμήμα εξυπηρέτησης αν και ξέρω ότι θα το γράψουν στην άμμο και αυτοί, έτσι απλά και μόνο για το γαμώτο. Δεν είναι για τα 18€, ούτε για την διαδικασία και ούτε ξέρω αν κάνουν το ίδιο και οι άλλες εταιρίες... είναι για την ξεφτίλα τους. Η υπάλληλος μου είπε ότι δεν φταίω εγώ και δεν φταίει η wind... άρα εκτός από το κακό το μάτι και τα νεφελίμ δεν ξέρω ποιον άλλο να κατηγορήσω αλλά όταν έχω λογαριασμούς μιν 40-45 και μαξ 100€ κάθε μήνα το να μου ζητήσεις 18€ για μια sim που χάλασε ένα βράδυ που έβρεχε μονότονα με ξενερώνει τόσο που για αυτό και μόνο θα φύγω από την wind.... και βρίσκομαι και σε περίοδο που τελειώνει το συμβόλαιο μου και πάω για ανανέωση. Αυτά ... τα είπα και ξέσκασα.
giorgos147 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Τι να πεις ρε μεγάλε...Ένα δε κατάλαβα όμως...Γιατί τα πακέτα καρτοκινητής τα παίρνουμε 10 ευρώ και έχουν μέσα sim;
giorgos147 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Τι να πεις ρε μεγάλε...Ένα δε κατάλαβα όμως...Γιατί τα πακέτα καρτοκινητής τα παίρνουμε 10 ευρώ και έχουν μέσα sim;
Fronimitis Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Καλά έκανες και το μοιράστηκες μαζί μας και δεν το κράτησες μέσα σου Πάντως όντως ξεφτίλα είναι...θέλουν και πελάτες τρομάρα τους για κάρτες sim που σε καφετέριες τις μοιράζουν με το κιλό (το free 2 go) και μάλιστα σε "υποψήφιους" πελάτες (που οι περισσότεροι τις πετάνε στα σκουπίδια όπως εγώ).... Αυτά...(τα είπα κι εγώ και ξέσκασα )
Fronimitis Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Καλά έκανες και το μοιράστηκες μαζί μας και δεν το κράτησες μέσα σου Πάντως όντως ξεφτίλα είναι...θέλουν και πελάτες τρομάρα τους για κάρτες sim που σε καφετέριες τις μοιράζουν με το κιλό (το free 2 go) και μάλιστα σε "υποψήφιους" πελάτες (που οι περισσότεροι τις πετάνε στα σκουπίδια όπως εγώ).... Αυτά...(τα είπα κι εγώ και ξέσκασα )
alexzzz Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Τι να πεις ρε μεγάλε...Ένα δε κατάλαβα όμως...Γιατί τα πακέτα καρτοκινητής τα παίρνουμε 10 ευρώ και έχουν μέσα sim; Έλα μου ντε;;; Καλά έκανες και το μοιράστηκες μαζί μας και δεν το κράτησες μέσα σου Πάντως όντως ξεφτίλα είναι...θέλουν και πελάτες τρομάρα τους για κάρτες sim που σε καφετέριες τις μοιράζουν με το κιλό (το free 2 go) και μάλιστα σε "υποψήφιους" πελάτες (που οι περισσότεροι τις πετάνε στα σκουπίδια όπως εγώ).... Αυτά...(τα είπα κι εγώ και ξέσκασα ) Και εσύ καλά έκανες και τα είπες και επίσης δεν τα κράτησες μέσα σου
alexzzz Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Τι να πεις ρε μεγάλε...Ένα δε κατάλαβα όμως...Γιατί τα πακέτα καρτοκινητής τα παίρνουμε 10 ευρώ και έχουν μέσα sim; Έλα μου ντε;;; Καλά έκανες και το μοιράστηκες μαζί μας και δεν το κράτησες μέσα σου Πάντως όντως ξεφτίλα είναι...θέλουν και πελάτες τρομάρα τους για κάρτες sim που σε καφετέριες τις μοιράζουν με το κιλό (το free 2 go) και μάλιστα σε "υποψήφιους" πελάτες (που οι περισσότεροι τις πετάνε στα σκουπίδια όπως εγώ).... Αυτά...(τα είπα κι εγώ και ξέσκασα ) Και εσύ καλά έκανες και τα είπες και επίσης δεν τα κράτησες μέσα σου
xouzel Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Χτες το βράδυ η κάρτα sim μου αποφάσισε να πεθάνει. Δοκίμασα 1-2 κινητά αλλά τίποτα οπότε πήρα τηλ στο κέντρο εξυπηρέτησης της wind μπας και βγάλω καμιά άκρη... 1.30 το βράδυ μίλησα με έναν υπάλληλο ο οποίος αφού με ρώτησε για λογαριασμούς κτλ μου είπε ότι μάλλον έπαθε βλάβη η sim και να πάω με την πρώτη ευκαιρία σε ένα κατάστημα wind να μου πάρω καινούρια. Οκ, σκέφτομαι, "πρώτη φορά συμβαίνει", "μπορεί να είναι τυχαίο", "δεν βαριέσαι ας μείνω και μισή μέρα χωρίς κινητό" Πάω πριν από λίγο στο κατάστημα η υπάλληλος καταλήγει στο ότι όντως η sim παρέδωσε πνεύμα. "Χρειάζεται αντικατάσταση" μου λέει "από τι έγινε;" ρωτάω εγώ "δεν ξέρω μου απαντά"... Άντε λέω κάντε την αντικατάσταση... "Είναι 17,5€ μου λέει"... και κάπου εκεί αρχίσω να τα παίρνω... Αρχίσω να ρωτάω τι, πως και γιατί και μου απαντάει η κοπέλα ότι οι sim έχουν εγγύηση 3 μήνες και αν πάθουν μετά από αυτό το διάστημα κάτι την πληρώνει ο καταναλωτής. Πήρα και στο τμήμα εξυπηρέτησης αν και ξέρω ότι θα το γράψουν στην άμμο και αυτοί, έτσι απλά και μόνο για το γαμώτο. Δεν είναι για τα 18€, ούτε για την διαδικασία και ούτε ξέρω αν κάνουν το ίδιο και οι άλλες εταιρίες... είναι για την ξεφτίλα τους. Η υπάλληλος μου είπε ότι δεν φταίω εγώ και δεν φταίει η wind... άρα εκτός από το κακό το μάτι και τα νεφελίμ δεν ξέρω ποιον άλλο να κατηγορήσω αλλά όταν έχω λογαριασμούς μιν 40-45 και μαξ 100€ κάθε μήνα το να μου ζητήσεις 18€ για μια sim που χάλασε ένα βράδυ που έβρεχε μονότονα με ξενερώνει τόσο που για αυτό και μόνο θα φύγω από την wind.... και βρίσκομαι και σε περίοδο που τελειώνει το συμβόλαιο μου και πάω για ανανέωση. Αυτά ... τα είπα και ξέσκασα. Τα ιδια μου εκαναν προσφατα και η προσφορα της Vodafon με τα 300€ μου ηρθε κουτι και right on time. Χτυπησα λοιπον ενα 5800 με 49 € και νομιζω οτι πρεπει να κανεις το ιδιο.
xouzel Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Χτες το βράδυ η κάρτα sim μου αποφάσισε να πεθάνει. Δοκίμασα 1-2 κινητά αλλά τίποτα οπότε πήρα τηλ στο κέντρο εξυπηρέτησης της wind μπας και βγάλω καμιά άκρη... 1.30 το βράδυ μίλησα με έναν υπάλληλο ο οποίος αφού με ρώτησε για λογαριασμούς κτλ μου είπε ότι μάλλον έπαθε βλάβη η sim και να πάω με την πρώτη ευκαιρία σε ένα κατάστημα wind να μου πάρω καινούρια. Οκ, σκέφτομαι, "πρώτη φορά συμβαίνει", "μπορεί να είναι τυχαίο", "δεν βαριέσαι ας μείνω και μισή μέρα χωρίς κινητό" Πάω πριν από λίγο στο κατάστημα η υπάλληλος καταλήγει στο ότι όντως η sim παρέδωσε πνεύμα. "Χρειάζεται αντικατάσταση" μου λέει "από τι έγινε;" ρωτάω εγώ "δεν ξέρω μου απαντά"... Άντε λέω κάντε την αντικατάσταση... "Είναι 17,5€ μου λέει"... και κάπου εκεί αρχίσω να τα παίρνω... Αρχίσω να ρωτάω τι, πως και γιατί και μου απαντάει η κοπέλα ότι οι sim έχουν εγγύηση 3 μήνες και αν πάθουν μετά από αυτό το διάστημα κάτι την πληρώνει ο καταναλωτής. Πήρα και στο τμήμα εξυπηρέτησης αν και ξέρω ότι θα το γράψουν στην άμμο και αυτοί, έτσι απλά και μόνο για το γαμώτο. Δεν είναι για τα 18€, ούτε για την διαδικασία και ούτε ξέρω αν κάνουν το ίδιο και οι άλλες εταιρίες... είναι για την ξεφτίλα τους. Η υπάλληλος μου είπε ότι δεν φταίω εγώ και δεν φταίει η wind... άρα εκτός από το κακό το μάτι και τα νεφελίμ δεν ξέρω ποιον άλλο να κατηγορήσω αλλά όταν έχω λογαριασμούς μιν 40-45 και μαξ 100€ κάθε μήνα το να μου ζητήσεις 18€ για μια sim που χάλασε ένα βράδυ που έβρεχε μονότονα με ξενερώνει τόσο που για αυτό και μόνο θα φύγω από την wind.... και βρίσκομαι και σε περίοδο που τελειώνει το συμβόλαιο μου και πάω για ανανέωση. Αυτά ... τα είπα και ξέσκασα. Τα ιδια μου εκαναν προσφατα και η προσφορα της Vodafon με τα 300€ μου ηρθε κουτι και right on time. Χτυπησα λοιπον ενα 5800 με 49 € και νομιζω οτι πρεπει να κανεις το ιδιο.
alexzzz Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Τα ιδια μου εκαναν προσφατα και η προσφορα της Vodafon με τα 300€ μου ηρθε κουτι και right on time. Χτυπησα λοιπον ενα 5800 με 49 € και νομιζω οτι πρεπει να κανεις το ιδιο. Μα αυτό είπα και στην κοπέλα και στον υπάλληλο στο τηλ... ότι με σπρώχνουν αλλού... (btw αυτό με τα 300€ ισχύει και για μεταφορά αριθμού; )
alexzzz Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Τα ιδια μου εκαναν προσφατα και η προσφορα της Vodafon με τα 300€ μου ηρθε κουτι και right on time. Χτυπησα λοιπον ενα 5800 με 49 € και νομιζω οτι πρεπει να κανεις το ιδιο. Μα αυτό είπα και στην κοπέλα και στον υπάλληλο στο τηλ... ότι με σπρώχνουν αλλού... (btw αυτό με τα 300€ ισχύει και για μεταφορά αριθμού; )
xouzel Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μα αυτό είπα και στην κοπέλα και στον υπάλληλο στο τηλ... ότι με σπρώχνουν αλλού... (btw αυτό με τα 300€ ισχύει και για μεταφορά αριθμού; ) Ναι !!!! Αυτο εκανα και γω.
xouzel Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μα αυτό είπα και στην κοπέλα και στον υπάλληλο στο τηλ... ότι με σπρώχνουν αλλού... (btw αυτό με τα 300€ ισχύει και για μεταφορά αριθμού; ) Ναι !!!! Αυτο εκανα και γω.
kage Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 κ θα σας παρουν τηλ.οταν ζητησετε φορητοτητα κ θα σας πουν μεινετε σε μας με τα ιδια λεφτα anyway σε ολες το ιδιο γινεται...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.