Alxnks Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 εγω παντως συνεχιζω ακαθεκτος τις καταγγελιες οπου και οταν κατι θιγει τα συμφεροντα και τα δικαιωματα μου
Ventrix Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 συγχαρητήρια! αυτό είναι τρομερό ποσοστό! απίστευτο! αφου ξεμπερδέψαμε με αυτό, σειρά τώρα έχει το ποσοστό λήψης ναρκωτικών απο τους νέους, το ποσοστό ανεργίας, ο τιμάριθμος και το ποσοστό των παππούδων που παίρνουν viagra.
Ventrix Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 συγχαρητήρια! αυτό είναι τρομερό ποσοστό! απίστευτο! αφου ξεμπερδέψαμε με αυτό, σειρά τώρα έχει το ποσοστό λήψης ναρκωτικών απο τους νέους, το ποσοστό ανεργίας, ο τιμάριθμος και το ποσοστό των παππούδων που παίρνουν viagra.
ferongr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Εγω ειμαι ο μονος που παρατηρω μικρα αλλα σταθερα βηματα βελτιωσης στους εναλλακτικους? Προβληματα αναμονων συνδεσης σχεδον δεν υπαρχουν σημερα, το support τουλαχιστον στην forthnet δεν καθυστερει να απαντησει ενω αλλα μικροπροβληματακια (λογιστηριο κλπ) εχουν εξαλειφθει. Νταξει, τα pings πασχουν λιγακι (οχι τραγικα πραγματα), αλλα κατα τ'αλλα δεν υπαρχουν προβληματα. Σχεδον 2 χρονια πελατης shared-LLU DSL Forthnet.
ferongr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Εγω ειμαι ο μονος που παρατηρω μικρα αλλα σταθερα βηματα βελτιωσης στους εναλλακτικους? Προβληματα αναμονων συνδεσης σχεδον δεν υπαρχουν σημερα, το support τουλαχιστον στην forthnet δεν καθυστερει να απαντησει ενω αλλα μικροπροβληματακια (λογιστηριο κλπ) εχουν εξαλειφθει. Νταξει, τα pings πασχουν λιγακι (οχι τραγικα πραγματα), αλλα κατα τ'αλλα δεν υπαρχουν προβληματα. Σχεδον 2 χρονια πελατης shared-LLU DSL Forthnet.
G_Zisis Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Το γεγονός ότι μπορεί να βελτιώθηκαν οι υπηρεσίες δεν το σκέφτηκε κανείς...;
G_Zisis Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Το γεγονός ότι μπορεί να βελτιώθηκαν οι υπηρεσίες δεν το σκέφτηκε κανείς...;
kleidokratwr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Εγω ειμαι ο μονος που παρατηρω μικρα αλλα σταθερα βηματα βελτιωσης στους εναλλακτικους? Προβληματα αναμονων συνδεσης σχεδον δεν υπαρχουν σημερα, το support τουλαχιστον στην forthnet δεν καθυστερει να απαντησει ενω αλλα μικροπροβληματακια (λογιστηριο κλπ) εχουν εξαλειφθει. Νταξει, τα pings πασχουν λιγακι (οχι τραγικα πραγματα), αλλα κατα τ'αλλα δεν υπαρχουν προβληματα. Σχεδον 2 χρονια πελατης shared-LLU DSL Forthnet. Στους δικούς μου γνωστούς τα περισσότερα σοβαρά προβλήματα ξεκινάνε όταν αυτό το shared αλλάξει σε full. Τυχαίνει και πάντα γίνεται ασυνεννοησία ανάμεσα στον ΟΤΕ και τους πάροχους για την παράδοση της γραμμής. Το αν φταίει ο ΟΤΕ που "έτυχε να γίνει λάθος στη γραμμή" ή ο πάροχος που "τι να σου κανω ρε φίλε, ο κακός ΟΤΕ φταίει για τη γραμμή σου" προφανώς δεν μπορώ να το κρίνω εγώ, αλλά κάποιος ανεξάρτητος φορέας που μπορεί να το κάνει. Για να μου φύγει γενικότερα η απορία, η ΕΕΤΤ τι ακριβώς κάνει σε αυτό το παιχνίδι; Δεν έχω ακούσει απο κανέναν να μου πει οτι επωφελήθηκε επειδή έκανε καταγγελία. Απλά έκανε μια καταγγελία... Κατα καιρούς ακούγονται κάποια ποσά που καλείται ο τάδε πάροχος να πληρώσει, αλλα δεν έχω ακούσει κάποια συνέχεια σε αυτό. Πάντως τα πράγματα όντως δείχνουν να καλυτερεύουν στον τομέα των τηλεπικοινωνίων, οπότε δεν υπάρχουν λόγοι για καταγγελίες. Απλά μην ξεχνάμε οτι όποιος έκανε παλιότερα καταγγελία και πήρε τα ... του, μην περιμένετε να ξαναχάσει από τη ζωή του τόσες πολλές ώρες για το τίποτα. Αν θέλετε να γίνονται καταγγελίες πρέπει να φαίνεται και το αντίστοιχο αποτέλεσμα. Το "there there" στον ώμο να το βράσουμε.
kleidokratwr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Εγω ειμαι ο μονος που παρατηρω μικρα αλλα σταθερα βηματα βελτιωσης στους εναλλακτικους? Προβληματα αναμονων συνδεσης σχεδον δεν υπαρχουν σημερα, το support τουλαχιστον στην forthnet δεν καθυστερει να απαντησει ενω αλλα μικροπροβληματακια (λογιστηριο κλπ) εχουν εξαλειφθει. Νταξει, τα pings πασχουν λιγακι (οχι τραγικα πραγματα), αλλα κατα τ'αλλα δεν υπαρχουν προβληματα. Σχεδον 2 χρονια πελατης shared-LLU DSL Forthnet. Στους δικούς μου γνωστούς τα περισσότερα σοβαρά προβλήματα ξεκινάνε όταν αυτό το shared αλλάξει σε full. Τυχαίνει και πάντα γίνεται ασυνεννοησία ανάμεσα στον ΟΤΕ και τους πάροχους για την παράδοση της γραμμής. Το αν φταίει ο ΟΤΕ που "έτυχε να γίνει λάθος στη γραμμή" ή ο πάροχος που "τι να σου κανω ρε φίλε, ο κακός ΟΤΕ φταίει για τη γραμμή σου" προφανώς δεν μπορώ να το κρίνω εγώ, αλλά κάποιος ανεξάρτητος φορέας που μπορεί να το κάνει. Για να μου φύγει γενικότερα η απορία, η ΕΕΤΤ τι ακριβώς κάνει σε αυτό το παιχνίδι; Δεν έχω ακούσει απο κανέναν να μου πει οτι επωφελήθηκε επειδή έκανε καταγγελία. Απλά έκανε μια καταγγελία... Κατα καιρούς ακούγονται κάποια ποσά που καλείται ο τάδε πάροχος να πληρώσει, αλλα δεν έχω ακούσει κάποια συνέχεια σε αυτό. Πάντως τα πράγματα όντως δείχνουν να καλυτερεύουν στον τομέα των τηλεπικοινωνίων, οπότε δεν υπάρχουν λόγοι για καταγγελίες. Απλά μην ξεχνάμε οτι όποιος έκανε παλιότερα καταγγελία και πήρε τα ... του, μην περιμένετε να ξαναχάσει από τη ζωή του τόσες πολλές ώρες για το τίποτα. Αν θέλετε να γίνονται καταγγελίες πρέπει να φαίνεται και το αντίστοιχο αποτέλεσμα. Το "there there" στον ώμο να το βράσουμε.
mpouskalia Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 πάντως επειδή δουλεύω στον ΟΤΕ και φίλοι μου δουλεύουν σε HOL και Forthnet, η κατάσταση όπως την βλέπω είναι στα ίδια χάλια στους περισσότερους τομείς, απλά ο κόσμος έχει εξοικειωθεί με την όλη κατάσταση και δείχνει κάπως μεγαλύτερη υπομονή. Ποιος ξεχνάει την ταλαιπωρία όσων πήγαν στην Teledome που χρεωκόπησε και προσπαθούσε να κάνει αρπαχτή, την ΕΕΤΤ που υποτίθεται ότι είναι υπεύθυνη για τον ορισμό των ημερομηνιών μεταφοράς από τον ένα πάροχο στον άλλο , τους χίλιους δύο τρόπους για να σου φουσκώσουν όλοι τους τον λογαριασμό, την κοροϊδία στην εξυπηρέτηση πελατών και τις μέτριες ποιοτικά υπηρεσίες προς τους καταναλωτές..Και φυσικά, μη σου τύχει βλάβη!
mpouskalia Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 πάντως επειδή δουλεύω στον ΟΤΕ και φίλοι μου δουλεύουν σε HOL και Forthnet, η κατάσταση όπως την βλέπω είναι στα ίδια χάλια στους περισσότερους τομείς, απλά ο κόσμος έχει εξοικειωθεί με την όλη κατάσταση και δείχνει κάπως μεγαλύτερη υπομονή. Ποιος ξεχνάει την ταλαιπωρία όσων πήγαν στην Teledome που χρεωκόπησε και προσπαθούσε να κάνει αρπαχτή, την ΕΕΤΤ που υποτίθεται ότι είναι υπεύθυνη για τον ορισμό των ημερομηνιών μεταφοράς από τον ένα πάροχο στον άλλο , τους χίλιους δύο τρόπους για να σου φουσκώσουν όλοι τους τον λογαριασμό, την κοροϊδία στην εξυπηρέτηση πελατών και τις μέτριες ποιοτικά υπηρεσίες προς τους καταναλωτές..Και φυσικά, μη σου τύχει βλάβη!
j11h Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Βασικα το μεγαλο προβλημα τελικα δεν ειναι οτι μειωθηκαν οι καταγγελιες η αν ο κοσμος συνηθισε την κακομεταχειρηση,αλλα οτι το internet γενικα στην Ελλαδα βρισκεται σε βαθη σκοταδι.Οι ταχυτητες μπορει να ειναι ικανοποιητικες εως αριστες(σπανια κι αυτο) στις 4 μεγαλες πολεις τις χωρας αλλα μια υπολοιπη Ελλαδα της επαρχειας υποφερει απο πολυ κακες ταχυτητες(1 και 2 Μbps,που κι αυτες δεν δουλευουν σωστα!).Υπαρχει σκοπιμος μια κακη συνενοηση μεταξυ των παροχων(για να βαλεις πχ forthnet πρεπει να πληρωνεις και τον ΟΤΕ κτλ) που αποτελεσμα εχει την περισσοτερη κοροιδια στον πελατη.Απο την αλλη ο κοσμος αγαπα και θελει να δικτυοθει αλλα ολα τα προηγουμενα και περισσοτερα τον κραταν με το ζορι μακρια απο το διαδυκτιο.Οσο για τα στατιστικα μαλλον ισχυει αυτο που λενε οτι: ''ο πνιγμενος απο τα μαλλια πιανεται''.
j11h Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Βασικα το μεγαλο προβλημα τελικα δεν ειναι οτι μειωθηκαν οι καταγγελιες η αν ο κοσμος συνηθισε την κακομεταχειρηση,αλλα οτι το internet γενικα στην Ελλαδα βρισκεται σε βαθη σκοταδι.Οι ταχυτητες μπορει να ειναι ικανοποιητικες εως αριστες(σπανια κι αυτο) στις 4 μεγαλες πολεις τις χωρας αλλα μια υπολοιπη Ελλαδα της επαρχειας υποφερει απο πολυ κακες ταχυτητες(1 και 2 Μbps,που κι αυτες δεν δουλευουν σωστα!).Υπαρχει σκοπιμος μια κακη συνενοηση μεταξυ των παροχων(για να βαλεις πχ forthnet πρεπει να πληρωνεις και τον ΟΤΕ κτλ) που αποτελεσμα εχει την περισσοτερη κοροιδια στον πελατη.Απο την αλλη ο κοσμος αγαπα και θελει να δικτυοθει αλλα ολα τα προηγουμενα και περισσοτερα τον κραταν με το ζορι μακρια απο το διαδυκτιο.Οσο για τα στατιστικα μαλλον ισχυει αυτο που λενε οτι: ''ο πνιγμενος απο τα μαλλια πιανεται''.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα