privateer Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Σταδιακή βελτίωση των παρεχόμενων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών καταδεικνύει ο αριθμός των καταγγελιών που έλαβε και επεξεργάστηκε ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών (ΤΕΚΤΥ) της ΕΕΤΤ για το έτος 2008. Σε μια αγορά με 14 εκατομμύρια ενεργές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, 5,3 εκατομμύρια λειτουργούσες γραμμές σταθερής τηλεφωνίας, 1,5 εκατομμύριο διαρκώς αυξανόμενες ευρυζωνικές συνδέσεις, 640.000 συνδέσεις σε εναλλακτικούς παρόχους (ΑΠΤΒ), ο συνολικός αριθμός των ετήσιων καταγγελιών για το 2008 μειώθηκε κατά 22%. Πιο συγκεκριμένα, από 16.763 το 2007, οι καταγγελίες μειώθηκαν στις 13.088 το 2008, ενώ το ίδιο έτος οι γραμμές Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο στους εναλλακτικούς παρόχους (ΑΠΤΒ) αυξήθηκαν κατά 136% και οι ευρυζωνικές συνδέσεις από όλους τους παρόχους κατά 48%. Η συνολική εικόνα για την τηλεπικοινωνιακή αγορά με βάση τις καταγεγραμμένες καταγγελίες του ΤΕΚΤΥ, οι οποίες προέρχονται από καταναλωτές, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τον Συνήγορο του Καταναλωτή, τις καταναλωτικές οργανώσεις και άλλους φορείς, καταδεικνύει ότι οι καταγγελίες για το 2008 βαίνουν μειούμενες και σταθεροποιούνται σε μέσο αριθμό 1.100 καταγγελιών το μήνα. Πηγή: lawnet.gr
privateer Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Σταδιακή βελτίωση των παρεχόμενων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών καταδεικνύει ο αριθμός των καταγγελιών που έλαβε και επεξεργάστηκε ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών (ΤΕΚΤΥ) της ΕΕΤΤ για το έτος 2008. Σε μια αγορά με 14 εκατομμύρια ενεργές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, 5,3 εκατομμύρια λειτουργούσες γραμμές σταθερής τηλεφωνίας, 1,5 εκατομμύριο διαρκώς αυξανόμενες ευρυζωνικές συνδέσεις, 640.000 συνδέσεις σε εναλλακτικούς παρόχους (ΑΠΤΒ), ο συνολικός αριθμός των ετήσιων καταγγελιών για το 2008 μειώθηκε κατά 22%. Πιο συγκεκριμένα, από 16.763 το 2007, οι καταγγελίες μειώθηκαν στις 13.088 το 2008, ενώ το ίδιο έτος οι γραμμές Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο στους εναλλακτικούς παρόχους (ΑΠΤΒ) αυξήθηκαν κατά 136% και οι ευρυζωνικές συνδέσεις από όλους τους παρόχους κατά 48%. Η συνολική εικόνα για την τηλεπικοινωνιακή αγορά με βάση τις καταγεγραμμένες καταγγελίες του ΤΕΚΤΥ, οι οποίες προέρχονται από καταναλωτές, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τον Συνήγορο του Καταναλωτή, τις καταναλωτικές οργανώσεις και άλλους φορείς, καταδεικνύει ότι οι καταγγελίες για το 2008 βαίνουν μειούμενες και σταθεροποιούνται σε μέσο αριθμό 1.100 καταγγελιών το μήνα. Πηγή: lawnet.gr
HellasVagabond Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Απλα βαρεθηκε ο κοσμος να κανει καταγγελιες, τπτ λιγοτερο και τπτ περισσοτερο.
HellasVagabond Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Απλα βαρεθηκε ο κοσμος να κανει καταγγελιες, τπτ λιγοτερο και τπτ περισσοτερο.
j11h Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Απλα βαρεθηκε ο κοσμος να κανει καταγγελιες, τπτ λιγοτερο και τπτ περισσοτερο. +1 Νομιζω ετσι ακριβος ειναι τα πραγματα.Δυστυχος για τον καψερο τον ελληνα ετσι ειναι.
j11h Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Απλα βαρεθηκε ο κοσμος να κανει καταγγελιες, τπτ λιγοτερο και τπτ περισσοτερο. +1 Νομιζω ετσι ακριβος ειναι τα πραγματα.Δυστυχος για τον καψερο τον ελληνα ετσι ειναι.
dimitris__ Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Εγώ αντίθετα έχω παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι γνωστοί μου μαζί και εγώ κάνουν στροφή προς το σταθερό, γιατί το κινητό έχει γίνει πολύ αναξιόπιστο. Οι καταγγελίες στην Ελλάδα πάνε στο βρόντο, γιατί δεν υπάρχει ούτε υποτυπώδης προστασία του καταναλωτή. Επόμενο είναι οι καταγγελίες να μειώνονται.
dimitris__ Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Εγώ αντίθετα έχω παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι γνωστοί μου μαζί και εγώ κάνουν στροφή προς το σταθερό, γιατί το κινητό έχει γίνει πολύ αναξιόπιστο. Οι καταγγελίες στην Ελλάδα πάνε στο βρόντο, γιατί δεν υπάρχει ούτε υποτυπώδης προστασία του καταναλωτή. Επόμενο είναι οι καταγγελίες να μειώνονται.
SpyrosR Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Το ξέχεσμα στα κεντρικά είναι πιο αποτελεσματικό.
SpyrosR Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Το ξέχεσμα στα κεντρικά είναι πιο αποτελεσματικό.
SMIRNOFF Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Λογικό να μειώθηκαν οι καταγγελίες. Τόσος κόσμος έχει φύγει (και συνεχίζει να φεύγει) από το δίκτυο του ΟΤΕ και δεν έχει τα ίδια προβλήματα (εκεί που πάει.. γιατί ο ΟΤΕ είναι σταθερή αξία στο μπάχαλο).
SMIRNOFF Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Λογικό να μειώθηκαν οι καταγγελίες. Τόσος κόσμος έχει φύγει (και συνεχίζει να φεύγει) από το δίκτυο του ΟΤΕ και δεν έχει τα ίδια προβλήματα (εκεί που πάει.. γιατί ο ΟΤΕ είναι σταθερή αξία στο μπάχαλο).
HellasVagabond Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Λογικό να μειώθηκαν οι καταγγελίες. Τόσος κόσμος έχει φύγει (και συνεχίζει να φεύγει) από το δίκτυο του ΟΤΕ και δεν έχει τα ίδια προβλήματα (εκεί που πάει.. γιατί ο ΟΤΕ είναι σταθερή αξία στο μπάχαλο). Σε ποια χωρα ζεις ειπαμε ?
HellasVagabond Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Λογικό να μειώθηκαν οι καταγγελίες. Τόσος κόσμος έχει φύγει (και συνεχίζει να φεύγει) από το δίκτυο του ΟΤΕ και δεν έχει τα ίδια προβλήματα (εκεί που πάει.. γιατί ο ΟΤΕ είναι σταθερή αξία στο μπάχαλο). Σε ποια χωρα ζεις ειπαμε ?
Alxnks Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 εγω παντως συνεχιζω ακαθεκτος τις καταγγελιες οπου και οταν κατι θιγει τα συμφεροντα και τα δικαιωματα μου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα