Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα αγοράσει από το πλαίσιο ένα προπληρωμένο 6μηνο πακέτο conn-x και έκανα τις απαραίτητες ενέργειες για να ενεργοποιηθεί. Στις 4 Ιανουαρίου με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως έγινε ενεργοποίηση και μου έδωσαν username και password. Μετά από πολλά προβλήματα συνομιλίες με το support τους, αναφορά βλάβης στο 121 κλπ μόλις σήμερα κατάφερα να συνδεθώ στο Internet.

 

Με βάση το 6μηνο πακέτο και την ημερομηνία ενεργοποίησης μου είπαν ότι λήγει 4 Ιουλίου 2009. Τους ζήτησα να μου δώσουν παράταση 22 μερών (όσες ημέρες δεν είχα Internet) αλλά αρνήθηκαν.

 

Ξέρετε αν συνήθως γίνεται αυτό που ζητάω; Να το κυνηγήσω ώστε να το κάνουν η τζάμπα θα χάσω τον χρόνο μου με τηλέφωνα κλπ.

Δημοσ.
Είχα αγοράσει από το πλαίσιο ένα προπληρωμένο 6μηνο πακέτο conn-x και έκανα τις απαραίτητες ενέργειες για να ενεργοποιηθεί. Στις 4 Ιανουαρίου με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως έγινε ενεργοποίηση και μου έδωσαν username και password. Μετά από πολλά προβλήματα συνομιλίες με το support τους, αναφορά βλάβης στο 121 κλπ μόλις σήμερα κατάφερα να συνδεθώ στο Internet.

 

Με βάση το 6μηνο πακέτο και την ημερομηνία ενεργοποίησης μου είπαν ότι λήγει 4 Ιουλίου 2009. Τους ζήτησα να μου δώσουν παράταση 22 μερών (όσες ημέρες δεν είχα Internet) αλλά αρνήθηκαν.

 

Ξέρετε αν συνήθως γίνεται αυτό που ζητάω; Να το κυνηγήσω ώστε να το κάνουν η τζάμπα θα χάσω τον χρόνο μου με τηλέφωνα κλπ.

 

Είναι εύκολο να περιγράψει καποιος φίλος βήμα-βήμα τη διαδικασία ενεργοποποιήσης μιας DSL γραμμής (Conx με το γνωστό Thomson router) χωρίς να επικοινωνήσω με τους ξυνούς στην..'εξυπηρετηση πελατών";;;

Χθές κατάφερα να συνδεθώ τελικά μέσω της διεύθυνσης του ρούτερ μετά από πολύ κόπο και αντί να επαναπαυθώ, θέλησα να αλλάξω username και password που μου έδωσαν από ΟΤΕ με δικά μου...Μαύρη ήταν η ώρα και η στιγμή!!!!! Έδωσα νέσους κωδικούς, δεν τους πήρε το ρούτερ και κλειδώθηκε. Τελικά έκανα ένα reset το ρούτερ με την κλασσική μύτη της καρφίτσας όπισθεν, καταφερα να το ξεκλειδώσω(να αναψει και πάλι το λαμπάκι του ίντερνετ) αλλά επέστρεψε στην αρχική κατάσταση. Δηλαδή, πρέπει να συνδεθώ και πάλι από την αρχή.

Αν έχει την καλοσύνη λοιπόν κάποιος ας στείλει σε 5-6 απλά βήματα τη διαδικασία να προσπαθήσω και σήμερα με καθαρό μυαλό.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Δημοσ.
Είχα αγοράσει από το πλαίσιο ένα προπληρωμένο 6μηνο πακέτο conn-x και έκανα τις απαραίτητες ενέργειες για να ενεργοποιηθεί. Στις 4 Ιανουαρίου με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως έγινε ενεργοποίηση και μου έδωσαν username και password. Μετά από πολλά προβλήματα συνομιλίες με το support τους, αναφορά βλάβης στο 121 κλπ μόλις σήμερα κατάφερα να συνδεθώ στο Internet.

 

Με βάση το 6μηνο πακέτο και την ημερομηνία ενεργοποίησης μου είπαν ότι λήγει 4 Ιουλίου 2009. Τους ζήτησα να μου δώσουν παράταση 22 μερών (όσες ημέρες δεν είχα Internet) αλλά αρνήθηκαν.

 

Ξέρετε αν συνήθως γίνεται αυτό που ζητάω; Να το κυνηγήσω ώστε να το κάνουν η τζάμπα θα χάσω τον χρόνο μου με τηλέφωνα κλπ.

 

Είναι εύκολο να περιγράψει καποιος φίλος βήμα-βήμα τη διαδικασία ενεργοποποιήσης μιας DSL γραμμής (Conx με το γνωστό Thomson router) χωρίς να επικοινωνήσω με τους ξυνούς στην..'εξυπηρετηση πελατών";;;

Χθές κατάφερα να συνδεθώ τελικά μέσω της διεύθυνσης του ρούτερ μετά από πολύ κόπο και αντί να επαναπαυθώ, θέλησα να αλλάξω username και password που μου έδωσαν από ΟΤΕ με δικά μου...Μαύρη ήταν η ώρα και η στιγμή!!!!! Έδωσα νέσους κωδικούς, δεν τους πήρε το ρούτερ και κλειδώθηκε. Τελικά έκανα ένα reset το ρούτερ με την κλασσική μύτη της καρφίτσας όπισθεν, καταφερα να το ξεκλειδώσω(να αναψει και πάλι το λαμπάκι του ίντερνετ) αλλά επέστρεψε στην αρχική κατάσταση. Δηλαδή, πρέπει να συνδεθώ και πάλι από την αρχή.

Αν έχει την καλοσύνη λοιπόν κάποιος ας στείλει σε 5-6 απλά βήματα τη διαδικασία να προσπαθήσω και σήμερα με καθαρό μυαλό.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

για τον πρωτο φιλο.κανονικα ναι δικαιουσαι.δεν ξερω αν υπαρχει νομος να το οριζει αλλα συνηθως οι παροχοι το κανουν.ακομα και οι ιδιωτικοι παροχοι το κανουν παρολο που για πολλες βλαβες φταιει ο οτε και οχι ο παροχος.αλλα ακομα και τοτε κανουν παραταση στον πελατη διοτι ο πελατης δεν ξερει τον οτε αλλα ξερει τον παροχο.αλλο τοσο ο οτε.δεν ξερω αν εχει νοημα να το πας με καταγγελια .δεν ξερω τι γραφουν οι οροι στην συμβαση.

για τον φιλο νουμερο 2

απ οτον οτε σου εδωσαν ενα Username Και ενα Password.το username δεν ξερω αν αλλαζει το password αλλαζει απο την σελιδα του οτε αλλα δεν βρισκω λογο να το κανεις.

εσυ κανεις Hard reset το thomson για να παρει τα default

μετα το μονο που εχεις να κανεις ειναι

192.168.1.254

 μετα broadband connection και μετα internet services.εκει βαζεις username/password πχ [email protected] password mpla mpla mpla.

πατας το connect Και οκ.αν ειναι ηδη connected με demo στοιχεια πχ [email protected] πατας disconnect και μετα πανω δεξια details και βαζεις τα δικα σου.μην τρεξεις το wizard γιατι ολοι μπερδευονται που ρωταει δυο φορες τα στοιχεια. την μια ειναι τα στοιχεια της συνδεσης ενω την δευτερη ειναι τα στοιχεια του ρουτερ για να μπεις στο μενου.Γραφει Administrator πανω πανω.ολοι μπερδευονται εκει βαζουν τα στοιχεια της συνδεσεις και μετα λενε γιατι δεν μπορουν να μπουν στο ρουτερ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...