Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 όχι, γιατί υπάρχουν "απώλειες" στις επιδόσεις όταν συνεργάζονται πάνω από ένας πυρήνας...
gaspazet Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Να βοηθησω.......εαν ενα αυτοκινητο ειναι 100 αλογα και παει με μια Χ ταχ. και εχει μια Ψ επιταχ. εαν στο ιδιο αυτο. του αυξησουμε τα αλογα +100(200) η τιμη Χ/Ψ θα διπλασιαστει?Κατι παρομοιο συμβαινει.....δεν ειναι ακριβως οτι καλυτερο σαν παραδειγμα απλα εδωσα μια ιδεα
Tonysix Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Οι intel επειδη χρησιμοποιουν interpolated memory capacitor παει 16.5Ghz και η ταχυτητα πολλαπλασιαζεται, τωρα αν προσθεσεις την τετραγωνικη ριζα του 1398 στο τετραγωνο της υποτεινουσας σήμερα 3 βαθμό πρέπει να πάρει ο εργοτέλης,το δώσε μας το ένα,το δωσε πέναλτι το όφη,δεν ήτανε πέναλτι,το έδωσε πέναλτι,τελευταίο λεπτό το δωσε πέναλτι,εγώ δεν δώσουμε πέναλτι το διαιτηστής. ΠΩΣ ΓΙΝΕΝ ΑΥΤΟ ? Καταλαβες? δεν πιστευω να σε μπερδεψα περισσοτερο.
oneofthem Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 τι ειναι το scaling όχι, γιατί υπάρχουν "απώλειες" στις επιδόσεις όταν συνεργάζονται πάνω από ένας πυρήνας... scaling είναι όταν προσπαθείς να μειώσεις τις "απώλειες" που έγραψε ο thresh δλδ όταν προσπαθείς να αθροίσεις όση περισσότερη "ωμή" επεξεργαστική ισχύ όταν χρησιμοποιείς πολλούς πυρήνες ή ακόμη περισσότερο πολλούς επεξεργαστές είτε χρησιμοποιώντας καταλληλότερο hardware που κάνει καλύτερο scaling είτε φτιάχνοντας καταλληλότερο κώδικα που κάνει καλύτερο scaling... αν δεν κάνω λάθος
eSATA Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Οι intel επειδη χρησιμοποιουν interpolated memory capacitor παει 16.5Ghz και η ταχυτητα πολλαπλασιαζεται, τωρα αν προσθεσεις την τετραγωνικη ριζα του 1398 στο τετραγωνο της υποτεινουσας σήμερα 3 βαθμό πρέπει να πάρει ο εργοτέλης,το δώσε μας το ένα,το δωσε πέναλτι το όφη,δεν ήτανε πέναλτι,το έδωσε πέναλτι,τελευταίο λεπτό το δωσε πέναλτι,εγώ δεν δώσουμε πέναλτι το διαιτηστής. ΠΩΣ ΓΙΝΕΝ ΑΥΤΟ ? Καταλαβες? δεν πιστευω να σε μπερδεψα περισσοτερο. πολυ καλος καταλαβα οκ...........
EliasKir Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Οι intel επειδη χρησιμοποιουν interpolated memory capacitor παει 16.5Ghz και η ταχυτητα πολλαπλασιαζεται, τωρα αν προσθεσεις την τετραγωνικη ριζα του 1398 στο τετραγωνο της υποτεινουσας σήμερα 3 βαθμό πρέπει να πάρει ο εργοτέλης,το δώσε μας το ένα,το δωσε πέναλτι το όφη,δεν ήτανε πέναλτι,το έδωσε πέναλτι,τελευταίο λεπτό το δωσε πέναλτι,εγώ δεν δώσουμε πέναλτι το διαιτηστής. ΠΩΣ ΓΙΝΕΝ ΑΥΤΟ ? Καταλαβες? δεν πιστευω να σε μπερδεψα περισσοτερο. LOOOOOOOOOOL ρε φιλε, ξυπνησα την αδερφη μου απο τα γελια. :lol::lol:
eSATA Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 α και κατι αλλο ποιες ειναι οι βασικες διαφορες αναμεσα σε Core2Duo και Quad ;;;;;; ευχαριστω
eSATA Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 α και κατι αλλο ποιες ειναι οι βασικες διαφορες αναμεσα σε Core2Duo και Quad ;;;;;; ευχαριστω
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 αναλόγως τα μοντέλα, η βασική είναι οι 2 extra cores...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 αναλόγως τα μοντέλα, η βασική είναι οι 2 extra cores...
dpurpler Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Χμ... Αν και δεν φημίζομαι για την σαφήνειά μου, θα προσπαθήσω να απαντήσω στο πρώτο ερώτημα. 2 περιπτώσεις: α. Ένα πρόγραμμα να τρέχει. Σε αυτή την περίπτωση είναι περίπου όπως τα περιγράψατε. Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι έχουμε έναν μονοπύρηνο επεξεργαστή με δύναμη 100, με διπύρηνο ίδιας τεχνολογίας και ταχύτητας θα έχουμε λιγότερο από 2Χ100=200, ας πούμε 150. Αν έχουμε τετραπύρηνο, αναλογικα΄θα έχουμε ακόμα μικρότερη αθροιστική δύναμη, και σίγουρα λιγότερη από 4Χ100=400! Ίσως 200, ίσως 250, άντε το πολύ 300. Αυτό συμβαίνει γιατί ελάχιστες εφαρμογές χρησιιμοποιούν περισσότερους από 2 πυρήνες. β. Περισσότερα (βαρειά) προγράμματα να τρέχουν Σε αυτή την περίπτωση, ο μονοπύρηνος μοιράζει την επεγεργαστική ισχύ των 100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 25 σε κάθε εφαρμογή. Ο διπήρηνος, τα 2Χ100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 50 σε κάθε εφαρμογή. Και ο τετραπύρηνος, τα 4Χ100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 100 σε κάθε εφαρμογή. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε άπλετη μνήμη και η ποσότητά της δεν μας περιορίζει στις επιδόσεις, τότε θα φαίνεται ότι ο τετραπύρηνος θα τρέχει 4 (περίπου) φορές γρηγορότερα συνολικά. Όλα αυτά ίσως αλλάξουν στο μέλλον όταν οι προγραμματιστές γράψουν με τρόπο που να μοιράζουν την ισχύ σε περισσότερους από 1 ή 2 πυρήνες. Τότε, μπορούμε να πούμε ότι θα πλησιάζουμε και σε μία εφαρμογή την ιδεατή κατάσταση 4Χ100. Μέχρι τότε, αν θέλουμε να τρέξουμε παιγχνίδια, σημασία θα έχει η ταχύτητα, δηλαδή η συχνότητα της CPU (αντί 100 να πάω σε 150), παρά οι πολλοί πυρήνες. Αντίθετα, αν θέλω να έχω ταυτόχρονα ανοικτές πολλές και βαρειές εφαρμογές (πχ photoshop + mp3 + video encoding + όλα τα υπόλιπα απαραίτητα antiviruw, firewalls, antispy, κλπ), τότε θα προτιμήσω όσους περισσότερους πυρήνες μπορώ (κι αντέχει η τσέπη μου δηλαδή). Αυτά.
dpurpler Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Χμ... Αν και δεν φημίζομαι για την σαφήνειά μου, θα προσπαθήσω να απαντήσω στο πρώτο ερώτημα. 2 περιπτώσεις: α. Ένα πρόγραμμα να τρέχει. Σε αυτή την περίπτωση είναι περίπου όπως τα περιγράψατε. Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι έχουμε έναν μονοπύρηνο επεξεργαστή με δύναμη 100, με διπύρηνο ίδιας τεχνολογίας και ταχύτητας θα έχουμε λιγότερο από 2Χ100=200, ας πούμε 150. Αν έχουμε τετραπύρηνο, αναλογικα΄θα έχουμε ακόμα μικρότερη αθροιστική δύναμη, και σίγουρα λιγότερη από 4Χ100=400! Ίσως 200, ίσως 250, άντε το πολύ 300. Αυτό συμβαίνει γιατί ελάχιστες εφαρμογές χρησιιμοποιούν περισσότερους από 2 πυρήνες. β. Περισσότερα (βαρειά) προγράμματα να τρέχουν Σε αυτή την περίπτωση, ο μονοπύρηνος μοιράζει την επεγεργαστική ισχύ των 100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 25 σε κάθε εφαρμογή. Ο διπήρηνος, τα 2Χ100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 50 σε κάθε εφαρμογή. Και ο τετραπύρηνος, τα 4Χ100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 100 σε κάθε εφαρμογή. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε άπλετη μνήμη και η ποσότητά της δεν μας περιορίζει στις επιδόσεις, τότε θα φαίνεται ότι ο τετραπύρηνος θα τρέχει 4 (περίπου) φορές γρηγορότερα συνολικά. Όλα αυτά ίσως αλλάξουν στο μέλλον όταν οι προγραμματιστές γράψουν με τρόπο που να μοιράζουν την ισχύ σε περισσότερους από 1 ή 2 πυρήνες. Τότε, μπορούμε να πούμε ότι θα πλησιάζουμε και σε μία εφαρμογή την ιδεατή κατάσταση 4Χ100. Μέχρι τότε, αν θέλουμε να τρέξουμε παιγχνίδια, σημασία θα έχει η ταχύτητα, δηλαδή η συχνότητα της CPU (αντί 100 να πάω σε 150), παρά οι πολλοί πυρήνες. Αντίθετα, αν θέλω να έχω ταυτόχρονα ανοικτές πολλές και βαρειές εφαρμογές (πχ photoshop + mp3 + video encoding + όλα τα υπόλιπα απαραίτητα antiviruw, firewalls, antispy, κλπ), τότε θα προτιμήσω όσους περισσότερους πυρήνες μπορώ (κι αντέχει η τσέπη μου δηλαδή). Αυτά.
oneofthem Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 όχι δεν είναι ακριβώς έτσι ο περιορισμός δεν είναι οι εφαρμογές που δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν περισσότερους από 2 πυρήνες αυτό είναι προφανές ότι θα συμβεί σε αυτές τις εφαρμογές αλλά αν ήταν αυτός ο περιορισμός τότε θα μπορούσες να είσαι τουλάχιστον κοντά στο x2, πάλι δεν είσαι όμως αλλά υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που παίζουν με όσους πυρήνες τους δώσεις αλλά ο τετραπύρηνος πάλι δεν θα τρέξει κοντά στο x4 για πάρα πολλούς λόγους ακόμη και αν βάλεις πολλές εφαρμογές παράλληλα πάλι δεν φτάνεις στο x4 όση μνήμη και αν έχεις υπάρχουν πολλοί περιορισμοί κι επίσης όταν λέμε τετραπύρηνος ή διπύρηνος μπορεί οι πυρήνες να είναι x4 και x2 αλλά κάποια πράγματα δεν έχουν πολλαπλασιαστεί ανάλογα για τεχνικούς λόγους και λόγους κόστους για αυτό και πολλοί γράφουν ότι οι σημερινοί πολυπύρηνοι επεξεργαστές δεν λειτουργούν ως καθαρά πολυπύρηνοι σε αντίθεση με άλλους non-commercial επεξεργαστές anyway είναι μεγάλη συζήτηση
oneofthem Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 όχι δεν είναι ακριβώς έτσι ο περιορισμός δεν είναι οι εφαρμογές που δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν περισσότερους από 2 πυρήνες αυτό είναι προφανές ότι θα συμβεί σε αυτές τις εφαρμογές αλλά αν ήταν αυτός ο περιορισμός τότε θα μπορούσες να είσαι τουλάχιστον κοντά στο x2, πάλι δεν είσαι όμως αλλά υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που παίζουν με όσους πυρήνες τους δώσεις αλλά ο τετραπύρηνος πάλι δεν θα τρέξει κοντά στο x4 για πάρα πολλούς λόγους ακόμη και αν βάλεις πολλές εφαρμογές παράλληλα πάλι δεν φτάνεις στο x4 όση μνήμη και αν έχεις υπάρχουν πολλοί περιορισμοί κι επίσης όταν λέμε τετραπύρηνος ή διπύρηνος μπορεί οι πυρήνες να είναι x4 και x2 αλλά κάποια πράγματα δεν έχουν πολλαπλασιαστεί ανάλογα για τεχνικούς λόγους και λόγους κόστους για αυτό και πολλοί γράφουν ότι οι σημερινοί πολυπύρηνοι επεξεργαστές δεν λειτουργούν ως καθαρά πολυπύρηνοι σε αντίθεση με άλλους non-commercial επεξεργαστές anyway είναι μεγάλη συζήτηση
eSATA Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 αναλόγως τα μοντέλα, η βασική είναι οι 2 extra cores... δηλαδη DualCore,COre2Duo διπυρινοι και Quad τετραπυρινοι;;; τοτε ποια η διαφορα των πρωτων;; -----Προστέθηκε 27/1/2009 στις 08 : 45 : 29----- Χμ... Αν και δεν φημίζομαι για την σαφήνειά μου, θα προσπαθήσω να απαντήσω στο πρώτο ερώτημα. 2 περιπτώσεις: α. Ένα πρόγραμμα να τρέχει. Σε αυτή την περίπτωση είναι περίπου όπως τα περιγράψατε. Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι έχουμε έναν μονοπύρηνο επεξεργαστή με δύναμη 100, με διπύρηνο ίδιας τεχνολογίας και ταχύτητας θα έχουμε λιγότερο από 2Χ100=200, ας πούμε 150. Αν έχουμε τετραπύρηνο, αναλογικα΄θα έχουμε ακόμα μικρότερη αθροιστική δύναμη, και σίγουρα λιγότερη από 4Χ100=400! Ίσως 200, ίσως 250, άντε το πολύ 300. Αυτό συμβαίνει γιατί ελάχιστες εφαρμογές χρησιιμοποιούν περισσότερους από 2 πυρήνες. β. Περισσότερα (βαρειά) προγράμματα να τρέχουν Σε αυτή την περίπτωση, ο μονοπύρηνος μοιράζει την επεγεργαστική ισχύ των 100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 25 σε κάθε εφαρμογή. Ο διπήρηνος, τα 2Χ100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 50 σε κάθε εφαρμογή. Και ο τετραπύρηνος, τα 4Χ100 σε 4 εφαρμογές, δηλαδή 100 σε κάθε εφαρμογή. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε άπλετη μνήμη και η ποσότητά της δεν μας περιορίζει στις επιδόσεις, τότε θα φαίνεται ότι ο τετραπύρηνος θα τρέχει 4 (περίπου) φορές γρηγορότερα συνολικά. Όλα αυτά ίσως αλλάξουν στο μέλλον όταν οι προγραμματιστές γράψουν με τρόπο που να μοιράζουν την ισχύ σε περισσότερους από 1 ή 2 πυρήνες. Τότε, μπορούμε να πούμε ότι θα πλησιάζουμε και σε μία εφαρμογή την ιδεατή κατάσταση 4Χ100. Μέχρι τότε, αν θέλουμε να τρέξουμε παιγχνίδια, σημασία θα έχει η ταχύτητα, δηλαδή η συχνότητα της CPU (αντί 100 να πάω σε 150), παρά οι πολλοί πυρήνες. Αντίθετα, αν θέλω να έχω ταυτόχρονα ανοικτές πολλές και βαρειές εφαρμογές (πχ photoshop + mp3 + video encoding + όλα τα υπόλιπα απαραίτητα antiviruw, firewalls, antispy, κλπ), τότε θα προτιμήσω όσους περισσότερους πυρήνες μπορώ (κι αντέχει η τσέπη μου δηλαδή). Αυτά. σε ευχαριστω ψιλοκαταλαβα!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.