UseYourMind Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Το περιστατικό συνέβη πριν από δύο περίπου εβδομάδες. Το απόγευμα της Δευτέρας 12 Ιανουαρίου 2009 μου «έκοψαν» το internet.και το κατάλαβα όταν γύρισα σπίτι μου το βράδυ. Στην αρχή θεώρησα ότι το πρόβλημα είναι τεχνικό και περίμενα για κάποια ώρα. Έπειτα σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να είναι και του router οπότε και το κράτησα κλειστό για μια ώρα. Αφού το σύνδεσα ξανά στο ρεύμα και είδα ότι συνεχίζεται η διακοπή αποφάσισα να τους πάρω τηλέφωνο. Η ώρα ήταν λίγο μετά τις 01:00 της Τρίτης. Μου είπαν ότι μου είχαν βάλλει φραγή, δεν γνωρίζουν τον λόγο, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και να τους καλέσω ξανά το πρωί. Το πρωί, λοιπόν, χρειάστηκε να τους τηλεφωνήσω 4 φορές ακόμη! μέχρι να με συνδέσουν. Τηλεφώνησα στις 10:00, στις 11:30, στις 13:00 και στις 16:50. Στα τρία πρώτα τηλεφωνήματα, ο καθένας τους μου επιβεβαίωνε ότι έχω φραγή, ότι έγινε λάθος! και ότι θα με συνδέσουν κατά την διάρκεια της ημέρας. Ενημέρωνε και το αντίστοιχο τμήμα… Στο 3ο τηλεφώνημα μου δόθηκε και η πληροφορία ότι πρέπει να μου ενεργοποιήσουν τη γραμμή έως τις 17:00 γιατί τότε θα κλείσει το λογιστήριο τους. Και ενώ η ώρα περνούσε, βλέποντας ότι στις 16:50 το λαμπάκι του router ήταν ακόμα κόκκινο, τους πήρα πάλι. Τελικά γύρω στις 17:00 και κάτι το internet επανήλθε! Το internet τους το είχα Πληρώσει 2-3 εβδομάδες πιο μπροστά και στον τελευταίο λογαριασμό υπάρχει η δήλωση ότι σου βάζουν φραγή στις 5 ή 7 ημέρες μετά τη λήξη της προθεσμίας και σε 1 μήνα σου κάνουν μήνυση. Και εδώ έγκειται το ερώτημα: -Εάν δεν τους ενημέρωνα, θα με πήγαιναν στο δικαστήριο!; Η περίπτωση αυτή προκάλεσε τη διάλυση της οποιασδήποτε εμπιστοσύνης τους είχα. Ούτε συγνώμη, Ούτε κανενός είδους αποζημίωση δεν εισέπραξα. Τους καταγγέλλω γιατί δεν ενημερώνουν πριν τις φραγές τους. Τους καταγγέλλω γιατί δεν ελέγχουν τις φραγές τους. Τους καταγγέλλω γιατί ολιγωρούν στην εξυπηρέτηση. Τουλάχιστον μια προτεραιότητα παραπάνω έπρεπε να μου δώσουν λόγω της κατάφωρης αδικίας τους. Σε όποιον του «κόψουν» το internet ενώ πλήρωσε προτείνω να περιμένει κανένα μήνα μέχρι να του γίνει η καταγγελία. Εκεί να δεις αποζημίωση που μπορείς να πάρει! Αυτό ήταν το 2ο που με πείραξε επειδή δεν το σκέφτηκα πιο μπροστά. Το 1ο ήταν το download που έχασα! Για τους ενδιαφερόμενους την εταιρεία την λένε FORTHNET. Μείνετε Μ α κ ρ υ ά της!:shifty: Θα το κάνω post και σε άλλα Forum…
gherudos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Εγώ έλειπα λόγω διακοπών Χριστουγέννων και δεν πλήρωσα το λογαριασμό γιατί ήρθε όταν έλειπα,πέρασε 1 μήνας γυρίζω πίσω και δεν μου είχαν κάνει καμία φραγή.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 και εγώ έχω ξεχάσει απλήρωτο λογαριασμό, φραγή ΔΕΝ έγινε...
Sadman Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 ελα αυτα δεν ειναι τπτ,που να δεις στον οτε τι γινετε. ΥΓ:Παραγελνεις st 585 και σου στελνουν baudtec γιατι λενε ειναι στις ιδιες προδιαγραφες
arkandos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Φίλε use your mind τα έχω περάσει και εγώ αυτά μόνο που σε μένα μάλlον είχαν δίκιο για τί το είχα απλήρωτο αρκετούς μήνες.Πάντως έχεις δίκιο για τη συμπεριφορά τους, είναι απαράδεκτη. Εγώ πήγα το πρωί να πληρώσω το πρωί σε κατάστημα της forthnet και αφού μου είπαν ότι έχουν κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή μου πρότειναν να περάσω το απόγευμα (με την φραγή πάντα σε ισχύ).Πήγα το απόγευμα πλήρωσα και μου είπαν θα το στείλουμε με fax και μέχρι το βράδυ θα βγει η φραγή.Μάταια περίμενα όμως...Την άλλη μέρα το πρωί τους πήρα τηλ και τελικά η φραγή βγήκε το απόγευμα. Όσο για αυτό με το το δικαστήριο ισχύει και έχουν δικαίωμα να το κάνουν οπότε μην το επιχειρήσει κανείς.
lala2334 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2009 εγω λοιπον προ ολιγον ημερων ελαβα το πρωτο εξωδικο για μια οφιλη 70 ευρο απο ενα δικηγοτικο γραφειο
disqualified Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2009 εγω λοιπον προ ολιγον ημερων ελαβα το πρωτο εξωδικο για μια οφιλη 70 ευρο απο ενα δικηγοτικο γραφειο Ολοι για τους δικηγορους δουλευουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.