tomasss Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Έχει αγοράσει κανείς από αυτό το κατάστημα? Έχει έδρα τα Ιωάννινα, ενώ ο μοναδικός τρόπος πληρωμής είναι η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Υποπτο φαίνεται.
arxaggelos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας αλλά και δική μας διευκόλυνση (πχ. για να αποφύγετε την προμήθεια τράπεζας κλπ έξοδα), ο τρόπος καταβολής των χρημάτων γίνεται με προπληρωμή του προϊόντος ή πληρωμή με αντικαταβολή. Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα, σας αποστέλλεται στο e-mail σας ο αριθμός παραγγελίας. Στη συνέχεια, καταθέτετε ποσό ίσο με την αξία του προϊόντος, συνυπολογίζοντας τα έξοδα αποστολής. Στην κατάθεση σας να αναφέρετε το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας. Με την κατάθεση του ποσού και την αναφορά του ονόματός σας, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας, σας στέλνουμε απευθείας το προϊόν που παραγγείλατε. αφού έχει και αντικαταβολή....εκτός αν κάτι δεν καταλαβαίνω
tomasss Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δίπλα σε κάθε προϊόν γράφει: δεν διατίθεται με αντικαταβολή
dermitzos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2009 άνοιξα γύρω στα 10 προϊόντα και μόνο το 1 είχε αποστολή με αντικαταβολή
basilis5 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 μπορει ο κορφου να πεταχτηκε στα ιωαννινα
sculper Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 καλημέρα, εγώ αγόρασα από εκεί.... το μονάδικό πρόβλημα που είχα είναι ότι καθυστέρησε υπερβολικά η παράδοση! ο συνεργάτης από γερμανία που έχει είναι άψογος.....ο έλληνας στα ιωάννινα είναι λίγο....κάπως.
andr3as Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Λοιπόν για να βοήθησω κάποιους στην τελική απόφαση τους ξαναοποστάρω απάντηση μου σε παλιότερο αντίστοιχο topic που είχε ανοιχτεί σε άλλο topic: 30-11-2007 Εγώ αν και αργά σας ενημερώνω ότι είναι απαράδεκτοι. Πήρα έναν Dreambox 7020 (δορυφορικός δέκτης - 400?) και μου έβγαλε πρόβλημα μέσα σε μία εβδομάδα (δεν είχε σήμα). Τον έστειλα Γερμανία με ΔΙΚΑ ΜΟΥ έξοδα(!!!!) και μου τον έστειλαν πίσω μετά από περίπου 2 μήνες. Μετά από 4-5 μήνες μου βγάζει ξανά το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και είχαμε την ίδια ιστορία. Παρά τις διαβεβαιώσεις τους και τις 2 φορές ότι θα μου τον αντικαταστήσουν δεν έγινε ποτέ κάτι τέτοιο. Το απίστευτο είναι ότι δεν υπήρχε ούτε σημειώμα του Service (Service Report) που γίνεται σε όλες τις αντιπροσωπείες (τουλάχιστον τις γνωστές). Ρώτησα ποιο ήταν το πρόβλημα μου έλεγαν ασυναρτησίες, ΠΡΟΣΟΧΗ όχι ακταλαβίστικα (γιατί είμαι ηλεκτρονικός εδώ και 9 χρόνια) αλλά ότι τους είπαν από την DREAMBOX!!! κάτι για το LNB μου !!!! (έτσι όπως ακριβώς το γράφω)* * Το LNB μου είναι τετραπλό και το χρησιμοποιούν άλλοι δύο γείτονες μου χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα ούτε στους δέκτες - ούτε γενικά. Μετά που τους ανάφερα αυτό αλλάξαν τα λόγια και μου είπαν ότι ΜΑΛΛΟΝ!!! το tuner αλλάξαν. Τέλος και καλύτερο χθες πείρα τον δέκτη μου για τρίτη φορά και μέσα ακουγόταν ένας ήχος, τον άνοιξα και παρατήρησα ότι είχε σπασμένο το μαγνητικό περίβλημα του πηνίου του τρφοδοτικού. Και πάλι χωρίς Service Report. Όπως και τον ίδιο δέκτη φυσικά χωρίς αντικατάσταση. Παιδιά αυτό το πράγμα με το να πληρώνεις 30 με 40? για τα έξοδα μεταφοράς στην Γερμανία από μόνο του δεν αξίζει. Έχω και τα e-mail τους και τα δικά μου για όποιον δεν με πιστεύει.... Φιλικά Ανδρέας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.