o_magazatoras Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 ...Οι Ελληνες manager κατά τη γνώμη μου είναι οτι χειρότερο έχει βγεί και είναι τελείως μα τελείως άσχετοι με αυτό που κάνουν.Δεν μπορούν να καταλάβουν αυτό που οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό δίνουν τεράστια προσοχή.Εταιρικό Image.Και πως δημιουργείτε αυτό?Κατά κύριο λόγο από την ανθρώπινη συμπεριφορά του προσωπικού.Εκεί επενδύουν οι άνθρωποι.After sale service.Ανύπαρκτο στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό η ραχοκοκαλιά της οικονομίας τους.Στην Ελλάδα με το που πήγες στο ταμείο και πλήρωσες,τελείωσες για αυτούς.Ο επόμενος παρακαλώ.... Προσυπογράφω και συμπληρώνω,από προσωπική πείρα ορμώμενος,ότι σήμερα κυριαρχεί η λογική του "πιγκουΐνου".(Κρατιώμαστε πάνω στο παγόβουνο μέχρι να λιώσει).Δηλαδή ξέροντας εκ των προτέρων,διαμορφώνουνε/προσαρμόζουν τη τέχνη του παγόβουνου στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.Δημιουργούν τεχνητές καταστάσεις αρπαχτής και ύστερα απλά αλλάζουν περιβάλλον.Σήμερα είναι στα κρέατα,αύριο στα γάλατα,μεθαύριο στις επικοινωνίες κ.ο.κ.
o_magazatoras Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 ...Οι Ελληνες manager κατά τη γνώμη μου είναι οτι χειρότερο έχει βγεί και είναι τελείως μα τελείως άσχετοι με αυτό που κάνουν.Δεν μπορούν να καταλάβουν αυτό που οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό δίνουν τεράστια προσοχή.Εταιρικό Image.Και πως δημιουργείτε αυτό?Κατά κύριο λόγο από την ανθρώπινη συμπεριφορά του προσωπικού.Εκεί επενδύουν οι άνθρωποι.After sale service.Ανύπαρκτο στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό η ραχοκοκαλιά της οικονομίας τους.Στην Ελλάδα με το που πήγες στο ταμείο και πλήρωσες,τελείωσες για αυτούς.Ο επόμενος παρακαλώ.... Προσυπογράφω και συμπληρώνω,από προσωπική πείρα ορμώμενος,ότι σήμερα κυριαρχεί η λογική του "πιγκουΐνου".(Κρατιώμαστε πάνω στο παγόβουνο μέχρι να λιώσει).Δηλαδή ξέροντας εκ των προτέρων,διαμορφώνουνε/προσαρμόζουν τη τέχνη του παγόβουνου στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.Δημιουργούν τεχνητές καταστάσεις αρπαχτής και ύστερα απλά αλλάζουν περιβάλλον.Σήμερα είναι στα κρέατα,αύριο στα γάλατα,μεθαύριο στις επικοινωνίες κ.ο.κ.
kingofgreece Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Έχω βαρεθεί να ακούω την κλισέ πλέον φράση "...δεν ξαναπατάω στο τάδε μαγαζί" κάθε φορά που κάποιος δεν εξυπηρετήθηκε σωστά από κάποιο υπάλληλο.Το έχω κάνει κι εγώ παλιά.Αν σκεφτούμε όμως έτσι στο τέλος δεν υπάρχει ούτε ένα μαγαζί που να κάνει σωστά τη δουλειά του.Σχετικά πρόσφατα είχα κι εγώ μια προσωπική εμπειρία με ένα μαγαζί που με δυσαρέστησε πολύ με το προιόν του αλλά και με τη συμπεριφορά του.Τα προιόντα πολλές φορές δικιολογούνται (στο μέτρο του δυνατού) να βγουν καμιά φορά και ελλατωματικά.Η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όμως του εκάστοτε υπαλλήλου ή υπευθύνου του καταστήματος δεν δικιολογείται.Για ποιό λόγο τυχαίνει να ακούτε πολλές φορές από κάποιον για ένα μαγαζί τα χειρότερα και ταυτόχρονα να βρίσκεται και κάποιος άλλος που να λέει τα ακριβώς αντίθετα για το ίδιο μαγαζί?Πολύ απλά γιατί σε αυτού του είδους τις συναλλαγές εμπλέκονται άνθρωποι σαν εμάς.Κάποιος σε μια κατάλληλη θέση μπορεί να μας ευχαρίστησε για την εξυπηρετικότητά του σε ένα υποκατάστημα ενώ κάποιος άλλος σε μια ακατάλληλη γι 'αυτόν θέση σε ένα άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να μας εξόργησε και να μας έβγαλε από τα ρούχα μας. Αυτό συνέβαινε,συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει για πολλά ακόμα χρόνια. Το πρόβλημα ξεκινάει από το managment αυτών των επιχειρήσεων. Πολλά καλά μαγαζιά χαντακώνονται κυριολεκτικά από κακές επιλογές υπαλλήλων που μπήκαν σε θέσεις που δεν τους αρμόζουν.Οι Ελληνες manager κατά τη γνώμη μου είναι οτι χειρότερο έχει βγεί και είναι τελείως μα τελείως άσχετοι με αυτό που κάνουν.Δεν μπορούν να καταλάβουν αυτό που οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό δίνουν τεράστια προσοχή.Εταιρικό Image.Και πως δημιουργείτε αυτό?Κατά κύριο λόγο από την ανθρώπινη συμπεριφορά του προσωπικού.Εκεί επενδύουν οι άνθρωποι.After sale service.Ανύπαρκτο στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό η ραχοκοκαλιά της οικονομίας τους.Στην Ελλάδα με το που πήγες στο ταμείο και πλήρωσες,τελείωσες για αυτούς.Ο επόμενος παρακαλώ. Και δεν καταλαβαίνουν τα ντουβάρια οτι μαζί με αυτούς χαλάνε και κάτι πολύ λίγους άψογους επαγγελματίες.Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά... Κρίμα γιατί χάσανε τα χρόνια τους στις σπουδές και δεν μπορούν να εφαρμόσουν αυτά τα οποία μάθανε.Αλλά είπαμε.Στην Ελλάδα ζούμε.Καλωσήλθατε στη μπανανία Σύμφωνο απόλυτα με όλα όσα λες περί καταστημάτων εκτος φυσικά από τα απαξιωτικά λόγια που χρησιμοποιείς στο τέλος για την Χωρα μου. Το El. Βενιζέλος είναι ένα θαυμάσιο αεροδρόμιο, πήγαινε μπες σε ένα αεροπλάνο και φύγε αν δεν γουστάρεις. Το ότι ζούμε στην Ελλάδα είναι προνόμιο φιλε μου και εγώ προσωπικά είμαι περήφανος γι αυτό. Επίσης σου ζητω συγγνώμη για τον τρόπο που μιλάω αλλα βάση των λεγομενων σου ακόμα και μια τέτοια απάντηση είναι ήπια..
kingofgreece Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Έχω βαρεθεί να ακούω την κλισέ πλέον φράση "...δεν ξαναπατάω στο τάδε μαγαζί" κάθε φορά που κάποιος δεν εξυπηρετήθηκε σωστά από κάποιο υπάλληλο.Το έχω κάνει κι εγώ παλιά.Αν σκεφτούμε όμως έτσι στο τέλος δεν υπάρχει ούτε ένα μαγαζί που να κάνει σωστά τη δουλειά του.Σχετικά πρόσφατα είχα κι εγώ μια προσωπική εμπειρία με ένα μαγαζί που με δυσαρέστησε πολύ με το προιόν του αλλά και με τη συμπεριφορά του.Τα προιόντα πολλές φορές δικιολογούνται (στο μέτρο του δυνατού) να βγουν καμιά φορά και ελλατωματικά.Η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όμως του εκάστοτε υπαλλήλου ή υπευθύνου του καταστήματος δεν δικιολογείται.Για ποιό λόγο τυχαίνει να ακούτε πολλές φορές από κάποιον για ένα μαγαζί τα χειρότερα και ταυτόχρονα να βρίσκεται και κάποιος άλλος που να λέει τα ακριβώς αντίθετα για το ίδιο μαγαζί?Πολύ απλά γιατί σε αυτού του είδους τις συναλλαγές εμπλέκονται άνθρωποι σαν εμάς.Κάποιος σε μια κατάλληλη θέση μπορεί να μας ευχαρίστησε για την εξυπηρετικότητά του σε ένα υποκατάστημα ενώ κάποιος άλλος σε μια ακατάλληλη γι 'αυτόν θέση σε ένα άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να μας εξόργησε και να μας έβγαλε από τα ρούχα μας. Αυτό συνέβαινε,συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει για πολλά ακόμα χρόνια. Το πρόβλημα ξεκινάει από το managment αυτών των επιχειρήσεων. Πολλά καλά μαγαζιά χαντακώνονται κυριολεκτικά από κακές επιλογές υπαλλήλων που μπήκαν σε θέσεις που δεν τους αρμόζουν.Οι Ελληνες manager κατά τη γνώμη μου είναι οτι χειρότερο έχει βγεί και είναι τελείως μα τελείως άσχετοι με αυτό που κάνουν.Δεν μπορούν να καταλάβουν αυτό που οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό δίνουν τεράστια προσοχή.Εταιρικό Image.Και πως δημιουργείτε αυτό?Κατά κύριο λόγο από την ανθρώπινη συμπεριφορά του προσωπικού.Εκεί επενδύουν οι άνθρωποι.After sale service.Ανύπαρκτο στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό η ραχοκοκαλιά της οικονομίας τους.Στην Ελλάδα με το που πήγες στο ταμείο και πλήρωσες,τελείωσες για αυτούς.Ο επόμενος παρακαλώ. Και δεν καταλαβαίνουν τα ντουβάρια οτι μαζί με αυτούς χαλάνε και κάτι πολύ λίγους άψογους επαγγελματίες.Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά... Κρίμα γιατί χάσανε τα χρόνια τους στις σπουδές και δεν μπορούν να εφαρμόσουν αυτά τα οποία μάθανε.Αλλά είπαμε.Στην Ελλάδα ζούμε.Καλωσήλθατε στη μπανανία Σύμφωνο απόλυτα με όλα όσα λες περί καταστημάτων εκτος φυσικά από τα απαξιωτικά λόγια που χρησιμοποιείς στο τέλος για την Χωρα μου. Το El. Βενιζέλος είναι ένα θαυμάσιο αεροδρόμιο, πήγαινε μπες σε ένα αεροπλάνο και φύγε αν δεν γουστάρεις. Το ότι ζούμε στην Ελλάδα είναι προνόμιο φιλε μου και εγώ προσωπικά είμαι περήφανος γι αυτό. Επίσης σου ζητω συγγνώμη για τον τρόπο που μιλάω αλλα βάση των λεγομενων σου ακόμα και μια τέτοια απάντηση είναι ήπια..
antonis__19 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 τι να λεμε τωρε ρε παιδια.....γω παραγγειλα εναν επεξεργαστη πριν απο 2,5 εβδομαδες κ ακομα δεν τον εχω στα χερια μου, να ηταν και κανα σπανιο μοντελλο να λεγα.....
antonis__19 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 τι να λεμε τωρε ρε παιδια.....γω παραγγειλα εναν επεξεργαστη πριν απο 2,5 εβδομαδες κ ακομα δεν τον εχω στα χερια μου, να ηταν και κανα σπανιο μοντελλο να λεγα.....
kingofgreece Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 τι να λεμε τωρε ρε παιδια.....γω παραγγειλα εναν επεξεργαστη πριν απο 2,5 εβδομαδες κ ακομα δεν τον εχω στα χερια μου, να ηταν και κανα σπανιο μοντελλο να λεγα..... Ποίον επεξεργαστή?
kingofgreece Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 τι να λεμε τωρε ρε παιδια.....γω παραγγειλα εναν επεξεργαστη πριν απο 2,5 εβδομαδες κ ακομα δεν τον εχω στα χερια μου, να ηταν και κανα σπανιο μοντελλο να λεγα..... Ποίον επεξεργαστή?
tarantules Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Σύμφωνο απόλυτα με όλα όσα λες περί καταστημάτων εκτος φυσικά από τα απαξιωτικά λόγια που χρησιμοποιείς στο τέλος για την Χωρα μου. Το El. Βενιζέλος είναι ένα θαυμάσιο αεροδρόμιο, πήγαινε μπες σε ένα αεροπλάνο και φύγε αν δεν γουστάρεις. Το ότι ζούμε στην Ελλάδα είναι προνόμιο φιλε μου και εγώ προσωπικά είμαι περήφανος γι αυτό. Επίσης σου ζητω συγγνώμη για τον τρόπο που μιλάω αλλα βάση των λεγομενων σου ακόμα και μια τέτοια απάντηση είναι ήπια.. Είσαι περήφανος που τα καρτέλ των μεγάλων ηλεκτρονικών μαγαζιών σου βάζουν να πληρώσεις το καπέλο στις τιμές σε σχέση με τις τιμές όλης της υπόλοιπης Ευρώπης... Καμαρώνεις που πληρώνεις τον καφέ σου 4 και 5 ευρώ όταν σε ΟΛΗ την υπόλοιπη Ευρώπη έχει 2 και 2,5.... Είσαι χαρούμενος που παίρνεις τηλέφωνο για κάποιο τεχνικό σου πρόβλημα και σου βάζουν μουσικούλα για κανά 20 λεπτο και μετά σου λέει η γλυκύτατη αλλά άσχετη τηλεφωνήτρια "μισό λεπτο" και σε κάνει μπαλάκι σε άλλη τηλεφωνήτρια για να σε συνδέσει και αυτή με τη σειρά της με...Κάϊρο και ύστερα από πολλά τηλεφωνήματα να σου έχουν κάνει τα νεύρα κρόσια χωρίς να έχεις κάνει τη δουλειά σου... Είσαι χαρούμενος που σε μια χώρα των 10 εκατομυρίων (μαζί με τους αλλοδαπούς) έχουμε 1 εκατομύριο δημοσίους υπαλλήλους τη στιγμή που στη Γερμανία των 80 εκατομυρίων είναι 500.000 και για να κάνεις τα αυτονόητα σε μια δημόσια υπηρεσία πρέπει να έχεις γνωστό.... Είσαι περήφανος για τη χώρα που επίσημα πλέον βγήκε μακράν πρώτη στη διαφθορά... Είσαι περήφανος που το ADSL το πληρώνεις 2πλάσιο ή και 3πλάσιο σε σχέση με το Φιλανδό , το Γάλλο , τον Νορβηγό... Για να μην αναφέρω τις τρελές ταχύτητες που απολαμβάνουν στην Ιαπωνία σε εξευτελιστικές τιμές... Καμαρώνεις που βάζεις ένα συγγενή σου στο νοσοκομείο και για να μην τον χάσεις σε αναγκάζουν να χώσεις το φακελάκι σου.... Καμαρώνεις για τους Αλβανούς,τους Βούλγαρους,τους Ρουμάνους που μπήκαν ανεξέλεγκτα στη χώρα σου και σε αναγκάζουν να φοβάσαι να βγεις μετά τις 8 το βράδυ από το σπιτάκι σου.... Είσαι χαρούμενος που δουλεύεις (αν δεν είσαι άνεργος) για 800 και 1000 ευρώ το μήνα (αισόδοξος δεν είμαι?) και σου φτάνουν μόνο για 4-5 μέρες διακοπές το χρόνο τη στιγμή που ο αντίστοιχος Γάλλος,Γερμανός,Ιταλός,Ελβετός με λιγότερες εργατοώρες οι ετήσιες αποδοχές του του φτάνουν και περισσεύουν για 2 και 3 εβδομάδες διακοπών... Ο κατάλογος ατελείωτος...Μπορώ να γράφω για ώρες.... Αλλά έχεις δίκιο κάπου.Συμφωνώ μαζί σου οτι έχουμε το καλύτερο αεροδρόμιο και το πλέον υπερσύγχρονο και καθαρό Μετρό από όλες τις άλλες Ευρωπαικές χώρες...
tarantules Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Σύμφωνο απόλυτα με όλα όσα λες περί καταστημάτων εκτος φυσικά από τα απαξιωτικά λόγια που χρησιμοποιείς στο τέλος για την Χωρα μου. Το El. Βενιζέλος είναι ένα θαυμάσιο αεροδρόμιο, πήγαινε μπες σε ένα αεροπλάνο και φύγε αν δεν γουστάρεις. Το ότι ζούμε στην Ελλάδα είναι προνόμιο φιλε μου και εγώ προσωπικά είμαι περήφανος γι αυτό. Επίσης σου ζητω συγγνώμη για τον τρόπο που μιλάω αλλα βάση των λεγομενων σου ακόμα και μια τέτοια απάντηση είναι ήπια.. Είσαι περήφανος που τα καρτέλ των μεγάλων ηλεκτρονικών μαγαζιών σου βάζουν να πληρώσεις το καπέλο στις τιμές σε σχέση με τις τιμές όλης της υπόλοιπης Ευρώπης... Καμαρώνεις που πληρώνεις τον καφέ σου 4 και 5 ευρώ όταν σε ΟΛΗ την υπόλοιπη Ευρώπη έχει 2 και 2,5.... Είσαι χαρούμενος που παίρνεις τηλέφωνο για κάποιο τεχνικό σου πρόβλημα και σου βάζουν μουσικούλα για κανά 20 λεπτο και μετά σου λέει η γλυκύτατη αλλά άσχετη τηλεφωνήτρια "μισό λεπτο" και σε κάνει μπαλάκι σε άλλη τηλεφωνήτρια για να σε συνδέσει και αυτή με τη σειρά της με...Κάϊρο και ύστερα από πολλά τηλεφωνήματα να σου έχουν κάνει τα νεύρα κρόσια χωρίς να έχεις κάνει τη δουλειά σου... Είσαι χαρούμενος που σε μια χώρα των 10 εκατομυρίων (μαζί με τους αλλοδαπούς) έχουμε 1 εκατομύριο δημοσίους υπαλλήλους τη στιγμή που στη Γερμανία των 80 εκατομυρίων είναι 500.000 και για να κάνεις τα αυτονόητα σε μια δημόσια υπηρεσία πρέπει να έχεις γνωστό.... Είσαι περήφανος για τη χώρα που επίσημα πλέον βγήκε μακράν πρώτη στη διαφθορά... Είσαι περήφανος που το ADSL το πληρώνεις 2πλάσιο ή και 3πλάσιο σε σχέση με το Φιλανδό , το Γάλλο , τον Νορβηγό... Για να μην αναφέρω τις τρελές ταχύτητες που απολαμβάνουν στην Ιαπωνία σε εξευτελιστικές τιμές... Καμαρώνεις που βάζεις ένα συγγενή σου στο νοσοκομείο και για να μην τον χάσεις σε αναγκάζουν να χώσεις το φακελάκι σου.... Καμαρώνεις για τους Αλβανούς,τους Βούλγαρους,τους Ρουμάνους που μπήκαν ανεξέλεγκτα στη χώρα σου και σε αναγκάζουν να φοβάσαι να βγεις μετά τις 8 το βράδυ από το σπιτάκι σου.... Είσαι χαρούμενος που δουλεύεις (αν δεν είσαι άνεργος) για 800 και 1000 ευρώ το μήνα (αισόδοξος δεν είμαι?) και σου φτάνουν μόνο για 4-5 μέρες διακοπές το χρόνο τη στιγμή που ο αντίστοιχος Γάλλος,Γερμανός,Ιταλός,Ελβετός με λιγότερες εργατοώρες οι ετήσιες αποδοχές του του φτάνουν και περισσεύουν για 2 και 3 εβδομάδες διακοπών... Ο κατάλογος ατελείωτος...Μπορώ να γράφω για ώρες.... Αλλά έχεις δίκιο κάπου.Συμφωνώ μαζί σου οτι έχουμε το καλύτερο αεροδρόμιο και το πλέον υπερσύγχρονο και καθαρό Μετρό από όλες τις άλλες Ευρωπαικές χώρες...
papayios Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Περίεργο πάντως... μετά απο παραγγελία άλλαξαν προιόν?! Ακριβως . Να και το προιον που αναφερομαι Φαινεται δεν το ειχε παραγγειλει καποιος ωστε να καταλαβουν πιο γρηγορα το λαθος . Μου εστειλε μαλιστα και μειλ ο υπευθυνος του τμηματος για τις web πωλησεις οτι εχει γινει λαθος στην καταχωρηση . Μαλιστα μου προτεινε να παρω οποια ψυχτρα θελω αντι αυτης στην τιμη της παραγγελιας ( ακομα και την thermalright ultra 120 αν ηθελα ) αλλα δεν υπηρχε λογος να το τραβηξω αφου εκανε μπαμ οτι οντως ηταν λαθος . Τελικα διαλεξα αυτη http://www.multirama.gr/products/product?pid=0370988&catid=020400 που ειναι αντιγραφη της xigmatek και φαινεται καλη .
papayios Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Περίεργο πάντως... μετά απο παραγγελία άλλαξαν προιόν?! Ακριβως . Να και το προιον που αναφερομαι Φαινεται δεν το ειχε παραγγειλει καποιος ωστε να καταλαβουν πιο γρηγορα το λαθος . Μου εστειλε μαλιστα και μειλ ο υπευθυνος του τμηματος για τις web πωλησεις οτι εχει γινει λαθος στην καταχωρηση . Μαλιστα μου προτεινε να παρω οποια ψυχτρα θελω αντι αυτης στην τιμη της παραγγελιας ( ακομα και την thermalright ultra 120 αν ηθελα ) αλλα δεν υπηρχε λογος να το τραβηξω αφου εκανε μπαμ οτι οντως ηταν λαθος . Τελικα διαλεξα αυτη http://www.multirama.gr/products/product?pid=0370988&catid=020400 που ειναι αντιγραφη της xigmatek και φαινεται καλη . Thermalright HR-01 Plus.zip
kingofgreece Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Ακριβως . Να και το προιον που αναφερομαι Φαινεται δεν το ειχε παραγγειλει καποιος ωστε να καταλαβουν πιο γρηγορα το λαθος . Μου εστειλε μαλιστα και μειλ ο υπευθυνος του τμηματος για τις web πωλησεις οτι εχει γινει λαθος στην καταχωρηση . Μαλιστα μου προτεινε να παρω οποια ψυχτρα θελω αντι αυτης στην τιμη της παραγγελιας ( ακομα και την thermalright ultra 120 αν ηθελα ) αλλα δεν υπηρχε λογος να το τραβηξω αφου εκανε μπαμ οτι οντως ηταν λαθος . Τελικα διαλεξα αυτη http://www.multirama.gr/products/product?pid=0370988&catid=020400 που ειναι αντιγραφη της xigmatek και φαινεται καλη . Μπράβο σού που δεν το εκμεταλέυτηκες και μπράβο τους που αντεδρασαν γρήγορα και σου απάντησαν με τέτοια προσφορά!
kingofgreece Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Ακριβως . Να και το προιον που αναφερομαι Φαινεται δεν το ειχε παραγγειλει καποιος ωστε να καταλαβουν πιο γρηγορα το λαθος . Μου εστειλε μαλιστα και μειλ ο υπευθυνος του τμηματος για τις web πωλησεις οτι εχει γινει λαθος στην καταχωρηση . Μαλιστα μου προτεινε να παρω οποια ψυχτρα θελω αντι αυτης στην τιμη της παραγγελιας ( ακομα και την thermalright ultra 120 αν ηθελα ) αλλα δεν υπηρχε λογος να το τραβηξω αφου εκανε μπαμ οτι οντως ηταν λαθος . Τελικα διαλεξα αυτη http://www.multirama.gr/products/product?pid=0370988&catid=020400 που ειναι αντιγραφη της xigmatek και φαινεται καλη . Μπράβο σού που δεν το εκμεταλέυτηκες και μπράβο τους που αντεδρασαν γρήγορα και σου απάντησαν με τέτοια προσφορά!
souza_t_alogaki Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Γεια σας παιδιά...Έχω μια μεγάλη ιστορία με την εξυπηρέτηση του multirama... Περίπου 27/12/08:Παραγγέλνω έναν υπολογιστή από multirama.Κομμάτι κομμάτι. Περίπου 7/1/09:Παίρνω τηλέφωνο όλο το πρωϊ...Όλο βουίζει...Τι να κάνω λέω...Θα πάρω αύριο επειδή μάλλον μετά τις γιορτές θα έπεσαν όλοι με τα μούτρα. 8/1/09:Παίρνω τηλέφωνο...Πάλι βουίζει αλλά μετά απο πολλές προσπάθειες το σηκώνουν. Μιλάω με τον υπεύθυνο ο οποίος μου λέει οτι τα έχουν παραγγείλει και τα περιμένουν. 12/1/09:Λέω ας πάρω ένα τηλεφωνάκι...Παίρνω και μου λένε οτι τα πράγματα βρίσκονται στο δρόμο...Οκ λέω...Τι να κάνουμε; Περιμένω ξανά 2-3 μέρες και μου λένε οτι έχουν όλα τα πράγματα αλλά δεν έχουν το κουτάκι...Λέω ας περιμένω το κουτάκι,δεν αλλάζω,επειδή είναι τοπ.Για να μη τα πολύ λογώ,έρχεται η Δευτέρα(προχθές).Μου λένε δεν έχουμε ακόμα το κουτί...Λέω οκ ας περιμένω...Και με παίρνουν τη Τρίτη και μου λένε,ενώ μου είχαν πει οτι έχουν ήδη τα άλλα πράγματα ότι δεν έχουν κάρτα γραφικών+τροφοδοτικό και οτι αν πω να μου βάλουν κάποια άλλα,τα οποία κάνουν 40 ευρώ παραπάνω,το κουτί θα το έχουν μέχρι την επόμενη μέρα,και εγώ θα έχω τον υπολογιστή μέχρι τη Πέμπτη.Αμ δε!Παίρνω τηλέφωνο τη Πέμπτη...Μου λένε αύριο επειδή πρέπει να το στήσουμε και να το δοκιμάσουμε πρώτα...Οκ,περιμένω μέχρι σήμερα.Παίρνω τηλέφωνο επειδή περίμενα όλο το πρωί,και μου λένε οτι θα μου τα φέρουν μετά τις 5 και μισή το απόγευμα...Αμ δε!Περίμενα και περίμενα...Μέχρι που πήγε 8 και πήρα τηλέφωνο.Μίλησα με έναν τεχνικό ο οποίος μου έλεγε διάφορα.Σε μια στιγμή του είπα οτι πότε περίπου θα τον έχω τώρα...Μου λένε αύριο 100%.Άντε εντάξει είπα...Αλλά κάτι είπαμε μετά,και μου είπε οτι ούτε αύριο θα το έχουν...Ζήτησα τον διευθυντή του καταστήματος.Μου τον έδωσαν και του είπα την ιστορία και μου είπε οτι αυτός που θα μου το έφερνε,λείπει και δε θα μπορεί για λίγο καιρό...Και τι θα κάνω;Θα πάω αύριο να τον πάρω εγώ απο εκεί... Γιατί λέω οτι έχουν χάλια εξυπηρέτηση; 1)Με κορόϊδεψαν όσο δεν έφτανε(μου έλεγαν οτι τη μία έλειπε το κουτί,και την άλλη στιγμή οτι έλειπαν άλλα προϊόντα...Μη πω για τη παράδοση) 2)Περιμένω περίπου ένα μήνα 3)Έπαιρνα πολλές φορές τηλέφωνο τα πρωινά και όλο βούιζε... 4)Εδώ που τα λέμε,τόσα λεφτά πήραν,δε μπορούσε να τον πάρει ένας τεχνικός με το αυτοκίνητό του να μου τον παραδώσει; Τι να πω ρε παιδιά...Και μετά καυχιόνται σε διαφημίσεις οτι είναι απο τις μεγαλύτερες/καλύτερες ηλεκτρονικές αλυσίδες της Ελλάδας ολόκληρης! Αγανακτισμένος ποια απο όλα αυτά,είμαι ως εδώ για να τους πω να την ακυρώσουν τη παραγγελία και να τα πάρω απο αλλού...Έλεος δηλαδή! Και εκτός αυτών,πλήρωσα και παραπάνω χρήματα επειδή δεν είχαν κάποια προϊόντα που ήθελα... Αυτά Απλά το λέω για να μη τη πατήσει κανείς,όπως την πάτησα εγώ... Για πιο μαγαζί αναφέρομαι δε λέω(εννοώ σε ποια περιοχή...)Μαγαζιά δε λέμε...Αλυσίδες δε θίγουμαι! Καλα σου κανανε φιλε μου. Αφου δεν το ακυρωσες απο την αρχη καλα να παθεις... -----Προστέθηκε 27/1/2009 στις 03 : 23 : 07----- Είσαι περήφανος που τα καρτέλ των μεγάλων ηλεκτρονικών μαγαζιών σου βάζουν να πληρώσεις το καπέλο στις τιμές σε σχέση με τις τιμές όλης της υπόλοιπης Ευρώπης...Καμαρώνεις που πληρώνεις τον καφέ σου 4 και 5 ευρώ όταν σε ΟΛΗ την υπόλοιπη Ευρώπη έχει 2 και 2,5.... Είσαι χαρούμενος που παίρνεις τηλέφωνο για κάποιο τεχνικό σου πρόβλημα και σου βάζουν μουσικούλα για κανά 20 λεπτο και μετά σου λέει η γλυκύτατη αλλά άσχετη τηλεφωνήτρια "μισό λεπτο" και σε κάνει μπαλάκι σε άλλη τηλεφωνήτρια για να σε συνδέσει και αυτή με τη σειρά της με...Κάϊρο και ύστερα από πολλά τηλεφωνήματα να σου έχουν κάνει τα νεύρα κρόσια χωρίς να έχεις κάνει τη δουλειά σου... Είσαι χαρούμενος που σε μια χώρα των 10 εκατομυρίων (μαζί με τους αλλοδαπούς) έχουμε 1 εκατομύριο δημοσίους υπαλλήλους τη στιγμή που στη Γερμανία των 80 εκατομυρίων είναι 500.000 και για να κάνεις τα αυτονόητα σε μια δημόσια υπηρεσία πρέπει να έχεις γνωστό.... Είσαι περήφανος για τη χώρα που επίσημα πλέον βγήκε μακράν πρώτη στη διαφθορά... Είσαι περήφανος που το ADSL το πληρώνεις 2πλάσιο ή και 3πλάσιο σε σχέση με το Φιλανδό , το Γάλλο , τον Νορβηγό... Για να μην αναφέρω τις τρελές ταχύτητες που απολαμβάνουν στην Ιαπωνία σε εξευτελιστικές τιμές... Καμαρώνεις που βάζεις ένα συγγενή σου στο νοσοκομείο και για να μην τον χάσεις σε αναγκάζουν να χώσεις το φακελάκι σου.... Καμαρώνεις για τους Αλβανούς,τους Βούλγαρους,τους Ρουμάνους που μπήκαν ανεξέλεγκτα στη χώρα σου και σε αναγκάζουν να φοβάσαι να βγεις μετά τις 8 το βράδυ από το σπιτάκι σου.... Είσαι χαρούμενος που δουλεύεις (αν δεν είσαι άνεργος) για 800 και 1000 ευρώ το μήνα (αισόδοξος δεν είμαι?) και σου φτάνουν μόνο για 4-5 μέρες διακοπές το χρόνο τη στιγμή που ο αντίστοιχος Γάλλος,Γερμανός,Ιταλός,Ελβετός με λιγότερες εργατοώρες οι ετήσιες αποδοχές του του φτάνουν και περισσεύουν για 2 και 3 εβδομάδες διακοπών... Ο κατάλογος ατελείωτος...Μπορώ να γράφω για ώρες.... Αλλά έχεις δίκιο κάπου.Συμφωνώ μαζί σου οτι έχουμε το καλύτερο αεροδρόμιο και το πλέον υπερσύγχρονο και καθαρό Μετρό από όλες τις άλλες Ευρωπαικές χώρες... Πεστα ρε φιλε γιατι θα μας τρελανει. Ζουμε σε μια χωρα μπου@#$ και ειναι περηφανος!!! Μα γι'αυτο παμε κατα διαολου. Γιατι ειμαστε ικανοποιημενο με το χαλι μας (η δε κανουμε τιποτα για να αλλαξουμε την κατασταση). -----Προστέθηκε 27/1/2009 στις 03 : 24 : 07----- τι να λεμε τωρε ρε παιδια.....γω παραγγειλα εναν επεξεργαστη πριν απο 2,5 εβδομαδες κ ακομα δεν τον εχω στα χερια μου, να ηταν και κανα σπανιο μοντελλο να λεγα..... Παντως ειναι νομος να μην παραγγελνεις ποτε ρποιον που δεν ειναι αμεσα διαθεσιμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.