Προς το περιεχόμενο

Multirama ένα απο τα καλύτερα καταστήματα τεχνολογίας της Ελλάδας...Τι;;;


giorgos147

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

giorgos147, εγω στη θεση σου θα πηγαινα στο καταστημα που εδωσα την προκαταβολη, θα εβαζα στον υπευθυνο τις φωνες μεσα στο μαγαζι, θα ζητουσα την προκαταβολη πισω (αν πει καμια μπαρουφα του στυλ ''δεν επιστρεφουμε προκαταβολες'' πες του οτι θα του τραβηξεις μια μηνυση, θα κανεις καταγγελια σε καθε καταναλωτικο παραγοντα, και θα τον διασυρεις προσωπικα και αυτον και το Multirama στο ιντερνετ....

Οταν δεν ανταποκριθηκαν καποια παρομοια καταστηματα στην υπευθυνοτητα που εχουν απεναντι στον καταναλωτη (εμενα εννοωντας), εκραξα διευθυντη καταστηματος σε ωρα αιχμης και τον εκανα να κοκκινησει...(νοιωθεις τελεια μετα...!) και φυσικα ακυρωσα οτι παραγγελια εκανα (γυρω στα 1500€).

Τριξτους τα δοντια αν αργησει κι αλλο....εχεις πολλα περισσοτερα δικαιωματα απο αυτους...

 

ps...αληθεια, ακομα να στον φερουν ...?

Δημοσ.
Τελικά παιδιά πήγα και το πήρα απο εκεί...Είχαν και το θράσος να μου πουν για το κουτί που το έφεραν απο Θεσ/νίκη και πλήρωσαν μεταφορικά :mad:...Τέλος πάντων.Τώρα όλα τελείωσαν :-)

 

ps...αληθεια, ακομα να στον φερουν ...?

 

Tελικα το πηρε :-)

Δημοσ.
%CE%A7%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82_%CE%A6%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82..jpg

 

Εσυ τα βλεπεις πρωτος!

 

 

Τα αστρακια απ'το θυμο εννοει

 

Άσε!Όποτε τον βλέπω στην τηλεόραση μου έρχεται να τη σπάσω.... :mad:

Δημοσ.
α...ΟΚ...μαλλον απο τη νυστα μου χθες δεν το προσεξα...χιχι!:-D

αρα topic closed..?

 

Closed , τι closed , που closed ;;;

 

Να σας πω εγω μια προσφατη περιπτωση που μου ετυχε .

 

Παραγγειλα πριν λιγες μερες την παρακατω ψυχτρα

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0373289&catid=020400

 

Θα που πειτε φυσικα οτι δεν βλεπετε καμια ψυχτρα σε αυτο το λινκ . Μεχρι πριν δυο μερες λοιπον σε αυτη την τιμη στη θεση αυτου που βλεπετε υπηρχε η εξης

 

http://www.silentpcreview.com/article842-page1.html

 

Με πηραν μαλιστα και τηλεφωνο την επομενη μερα για επιβεβαιωση μη τυχον και θελω να ακυρωσω γιατι θα παρει μια με δυο εβδομαδες η παραγγελια . Τους ειπα να μου τη φερουν .

 

Προφανως καταλαβαν κατα την καταχωρηση οτι τα κανανε μανταρα οποτε αλλαξανε το περιεχομενο στο λινκ οπως και στην κατασταση της παραγγελιας μου .

 

Εχοντας σκρινσοτ απο τα κανονικα λινκ την ημερα της παραγγελιας ειμαι περιεργος αν θα την φερουν η θα προσπαθησουν να γλιτωσουν εστω και αυτα τα 20 ευρω που πιθανον θα εχουν σαν χασουρα .

Δημοσ.
Closed , τι closed , που closed ;;;

 

Να σας πω εγω μια προσφατη περιπτωση που μου ετυχε .

 

Παραγγειλα πριν λιγες μερες την παρακατω ψυχτρα

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0373289&catid=020400

 

Θα που πειτε φυσικα οτι δεν βλεπετε καμια ψυχτρα σε αυτο το λινκ . Μεχρι πριν δυο μερες λοιπον σε αυτη την τιμη στη θεση αυτου που βλεπετε υπηρχε η εξης

 

http://www.silentpcreview.com/article842-page1.html

 

Με πηραν μαλιστα και τηλεφωνο την επομενη μερα για επιβεβαιωση μη τυχον και θελω να ακυρωσω γιατι θα παρει μια με δυο εβδομαδες η παραγγελια . Τους ειπα να μου τη φερουν .

 

Προφανως καταλαβαν κατα την καταχωρηση οτι τα κανανε μανταρα οποτε αλλαξανε το περιεχομενο στο λινκ οπως και στην κατασταση της παραγγελιας μου .

 

Εχοντας σκρινσοτ απο τα κανονικα λινκ την ημερα της παραγγελιας ειμαι περιεργος αν θα την φερουν η θα προσπαθησουν να γλιτωσουν εστω και αυτα τα 20 ευρω που πιθανον θα εχουν σαν χασουρα .

 

Και γιατι δεν την ακυρωσες...? Δεν την βρηκες στην Αγ. Ανδρεου η σε κανα e-shop...?

Απ'ότι καταλαβαινω το multirama δεν εχει hardware κομματι κομματι. Πιστευω πως διαφημιζει οτι τα εχει και τα παιρνει απο αλλες εταιρειες...δεν ξερω...

Μονο για αναλωσιμα ειναι καλο πλεον.DVD απο εκει παιρνω οταν κατεβαινω Μεσλογγι...:lol:

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Όλα αυτά είναι για αγορά υπολογιστή ή εξαρτημάτων που να δείτε για σέρβις....

Πάει μία κυρία σε περιφερειακό καταστημα multirama να ζητήσει μία εξτρά ram 1 gb για το λάπτοπ της. Μιλάει με τον πωλητή της φωνάζει τον υπεύθυνο σέρβις έρχεται και του λέει το λάπτοπ μου έχει μνήμη ram 1 gb και θέλω να βάλω άλλη μία για να πηγαίνουν τα vista που έχει, λίγο πιο γρήγορα.

Και η απάντηση!!!! Κυρία τα λάπτοπ δεν παίρνουν μνήμη φορμάτ θέλει που θα κοστίσει 50 Ευρώ.....

Δεν παίζονται οι άνθρωποι

Δημοσ.
Closed , τι closed , που closed ;;;

 

Να σας πω εγω μια προσφατη περιπτωση που μου ετυχε .

 

Παραγγειλα πριν λιγες μερες την παρακατω ψυχτρα

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0373289&catid=020400

 

Θα που πειτε φυσικα οτι δεν βλεπετε καμια ψυχτρα σε αυτο το λινκ . Μεχρι πριν δυο μερες λοιπον σε αυτη την τιμη στη θεση αυτου που βλεπετε υπηρχε η εξης

 

http://www.silentpcreview.com/article842-page1.html

 

Με πηραν μαλιστα και τηλεφωνο την επομενη μερα για επιβεβαιωση μη τυχον και θελω να ακυρωσω γιατι θα παρει μια με δυο εβδομαδες η παραγγελια . Τους ειπα να μου τη φερουν .

 

Προφανως καταλαβαν κατα την καταχωρηση οτι τα κανανε μανταρα οποτε αλλαξανε το περιεχομενο στο λινκ οπως και στην κατασταση της παραγγελιας μου .

 

Εχοντας σκρινσοτ απο τα κανονικα λινκ την ημερα της παραγγελιας ειμαι περιεργος αν θα την φερουν η θα προσπαθησουν να γλιτωσουν εστω και αυτα τα 20 ευρω που πιθανον θα εχουν σαν χασουρα .

 

Περίεργο πάντως... μετά απο παραγγελία άλλαξαν προιόν?!

Δημοσ.
Closed , τι closed , που closed ;;;

 

Να σας πω εγω μια προσφατη περιπτωση που μου ετυχε .

 

Παραγγειλα πριν λιγες μερες την παρακατω ψυχτρα

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0373289&catid=020400

 

Θα που πειτε φυσικα οτι δεν βλεπετε καμια ψυχτρα σε αυτο το λινκ . Μεχρι πριν δυο μερες λοιπον σε αυτη την τιμη στη θεση αυτου που βλεπετε υπηρχε η εξης

 

http://www.silentpcreview.com/article842-page1.html

 

Με πηραν μαλιστα και τηλεφωνο την επομενη μερα για επιβεβαιωση μη τυχον και θελω να ακυρωσω γιατι θα παρει μια με δυο εβδομαδες η παραγγελια . Τους ειπα να μου τη φερουν .

 

Προφανως καταλαβαν κατα την καταχωρηση οτι τα κανανε μανταρα οποτε αλλαξανε το περιεχομενο στο λινκ οπως και στην κατασταση της παραγγελιας μου .

 

Εχοντας σκρινσοτ απο τα κανονικα λινκ την ημερα της παραγγελιας ειμαι περιεργος αν θα την φερουν η θα προσπαθησουν να γλιτωσουν εστω και αυτα τα 20 ευρω που πιθανον θα εχουν σαν χασουρα .

 

Περίεργο πάντως... μετά απο παραγγελία άλλαξαν προιόν?!

Δημοσ.

Έχω βαρεθεί να ακούω την κλισέ πλέον φράση "...δεν ξαναπατάω στο τάδε μαγαζί" κάθε φορά που κάποιος δεν εξυπηρετήθηκε σωστά από κάποιο υπάλληλο.Το έχω κάνει κι εγώ παλιά.Αν σκεφτούμε όμως έτσι στο τέλος δεν υπάρχει ούτε ένα μαγαζί που να κάνει σωστά τη δουλειά του.Σχετικά πρόσφατα είχα κι εγώ μια προσωπική εμπειρία με ένα μαγαζί που με δυσαρέστησε πολύ με το προιόν του αλλά και με τη συμπεριφορά του.Τα προιόντα πολλές φορές δικιολογούνται (στο μέτρο του δυνατού) να βγουν καμιά φορά και ελλατωματικά.Η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όμως του εκάστοτε υπαλλήλου ή υπευθύνου του καταστήματος δεν δικιολογείται.

Για ποιό λόγο τυχαίνει να ακούτε πολλές φορές από κάποιον για ένα μαγαζί τα χειρότερα και ταυτόχρονα να βρίσκεται και κάποιος άλλος που να λέει τα ακριβώς αντίθετα για το ίδιο μαγαζί?Πολύ απλά γιατί σε αυτού του είδους τις συναλλαγές εμπλέκονται άνθρωποι σαν εμάς.Κάποιος σε μια κατάλληλη θέση μπορεί να μας ευχαρίστησε για την εξυπηρετικότητά του σε ένα υποκατάστημα ενώ κάποιος άλλος σε μια ακατάλληλη γι 'αυτόν θέση σε ένα άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να μας εξόργησε και να μας έβγαλε από τα ρούχα μας.

Αυτό συνέβαινε,συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει για πολλά ακόμα χρόνια.

Το πρόβλημα ξεκινάει από το managment αυτών των επιχειρήσεων.

Πολλά καλά μαγαζιά χαντακώνονται κυριολεκτικά από κακές επιλογές υπαλλήλων που μπήκαν σε θέσεις που δεν τους αρμόζουν.Οι Ελληνες manager κατά τη γνώμη μου είναι οτι χειρότερο έχει βγεί και είναι τελείως μα τελείως άσχετοι με αυτό που κάνουν.Δεν μπορούν να καταλάβουν αυτό που οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό δίνουν τεράστια προσοχή.Εταιρικό Image.Και πως δημιουργείτε αυτό?Κατά κύριο λόγο από την ανθρώπινη συμπεριφορά του προσωπικού.Εκεί επενδύουν οι άνθρωποι.After sale service.Ανύπαρκτο στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό η ραχοκοκαλιά της οικονομίας τους.Στην Ελλάδα με το που πήγες στο ταμείο και πλήρωσες,τελείωσες για αυτούς.Ο επόμενος παρακαλώ.

Και δεν καταλαβαίνουν τα ντουβάρια οτι μαζί με αυτούς χαλάνε και κάτι πολύ λίγους άψογους επαγγελματίες.Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά...

Κρίμα γιατί χάσανε τα χρόνια τους στις σπουδές και δεν μπορούν να εφαρμόσουν αυτά τα οποία μάθανε.Αλλά είπαμε.Στην Ελλάδα ζούμε.Καλωσήλθατε στη μπανανία

Δημοσ.

Έχω βαρεθεί να ακούω την κλισέ πλέον φράση "...δεν ξαναπατάω στο τάδε μαγαζί" κάθε φορά που κάποιος δεν εξυπηρετήθηκε σωστά από κάποιο υπάλληλο.Το έχω κάνει κι εγώ παλιά.Αν σκεφτούμε όμως έτσι στο τέλος δεν υπάρχει ούτε ένα μαγαζί που να κάνει σωστά τη δουλειά του.Σχετικά πρόσφατα είχα κι εγώ μια προσωπική εμπειρία με ένα μαγαζί που με δυσαρέστησε πολύ με το προιόν του αλλά και με τη συμπεριφορά του.Τα προιόντα πολλές φορές δικιολογούνται (στο μέτρο του δυνατού) να βγουν καμιά φορά και ελλατωματικά.Η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όμως του εκάστοτε υπαλλήλου ή υπευθύνου του καταστήματος δεν δικιολογείται.

Για ποιό λόγο τυχαίνει να ακούτε πολλές φορές από κάποιον για ένα μαγαζί τα χειρότερα και ταυτόχρονα να βρίσκεται και κάποιος άλλος που να λέει τα ακριβώς αντίθετα για το ίδιο μαγαζί?Πολύ απλά γιατί σε αυτού του είδους τις συναλλαγές εμπλέκονται άνθρωποι σαν εμάς.Κάποιος σε μια κατάλληλη θέση μπορεί να μας ευχαρίστησε για την εξυπηρετικότητά του σε ένα υποκατάστημα ενώ κάποιος άλλος σε μια ακατάλληλη γι 'αυτόν θέση σε ένα άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να μας εξόργησε και να μας έβγαλε από τα ρούχα μας.

Αυτό συνέβαινε,συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει για πολλά ακόμα χρόνια.

Το πρόβλημα ξεκινάει από το managment αυτών των επιχειρήσεων.

Πολλά καλά μαγαζιά χαντακώνονται κυριολεκτικά από κακές επιλογές υπαλλήλων που μπήκαν σε θέσεις που δεν τους αρμόζουν.Οι Ελληνες manager κατά τη γνώμη μου είναι οτι χειρότερο έχει βγεί και είναι τελείως μα τελείως άσχετοι με αυτό που κάνουν.Δεν μπορούν να καταλάβουν αυτό που οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό δίνουν τεράστια προσοχή.Εταιρικό Image.Και πως δημιουργείτε αυτό?Κατά κύριο λόγο από την ανθρώπινη συμπεριφορά του προσωπικού.Εκεί επενδύουν οι άνθρωποι.After sale service.Ανύπαρκτο στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό η ραχοκοκαλιά της οικονομίας τους.Στην Ελλάδα με το που πήγες στο ταμείο και πλήρωσες,τελείωσες για αυτούς.Ο επόμενος παρακαλώ.

Και δεν καταλαβαίνουν τα ντουβάρια οτι μαζί με αυτούς χαλάνε και κάτι πολύ λίγους άψογους επαγγελματίες.Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά...

Κρίμα γιατί χάσανε τα χρόνια τους στις σπουδές και δεν μπορούν να εφαρμόσουν αυτά τα οποία μάθανε.Αλλά είπαμε.Στην Ελλάδα ζούμε.Καλωσήλθατε στη μπανανία

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...