Tzimmys Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Θα αφήσω ασχολίαστα τα γεγονότα που γίνανε πριν από λίγο καιρό με Πλαίσιο και eshop και θα σας πω ότι την τελευταία εβδομάδα έκανα λογαριασμό σε 3 e-shops για να παραγγείλω διάφορα πράγματα και την επομένη μου στέλνανε μήνυμα ότι τα πράγματα δεν ήταν διαθέσιμα. θα την πατούσα και 4ρτη φορά αλλά έβαλα μυαλό και πριν παραγγείλω πήρα τηλέφωνο το πρωί και μου είπαν ότι το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο. Όταν του είπα "και γιατί το έχετε ακόμα στο site?" μου είπε ότι το βράδυ γίνονται οι ανανεώσεις και ότι θα έβγαινε δηλαδή χθες, αλλά όπως καταλαβαίνεται ζει και βασιλεύει. Εκτός του ότι όλη η κατάσταση με τσατίζει αφάνταστα, αυτό δεν είναι παράνομο ρε παιδιά? Εξαπάτηση δεν είναι αυτό ή κάνω λάθος? Περιμένω τις απόψεις σας / εμπειρίες σας.
greensub Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Αυτή η κατάσταση έχει παρατραβήξει. έπαθα τα ίδια με γνωστό site ηλ. εμπορίου εκδοτικού συγκροτήματος. Παρήγγειλα λεύκωμα, όμορφα και ωραία, όπου στο shopping cart έγραφε "διαθέσιμο, έρχεται εντός 24 ωρών". Το περίμενα 3 βδομάδες για να έρθει! Αχ, λέει έχει εξαντληθεί στο τηλέφωνο. Συμμαζευτείτεεε, είμαστε που είμαστε πίσω στη διείσδυση-διάδοση του ίντερνετ, με τον ωχαδερφισμό σας τα πράματα χειροτερεύουν!
antreaslam Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Tzimmys, δώσε μας τις περιπτώσεις αναλυτικά (όχι για άλλο λόγο, να δούμε: 1) ποια e-shops ήταν? 2) ποια προιόντα και με ποιες τιμές ήταν? Εχει σημασία, γιατί αν είχες παραγγείλει ένα προιόν που όλοι το έχουν 100ευρώ, και αυτοί το είχαν 85, προφανέστατα, είναι απλά ένας κράχτης κ τίποτα άλλο)!
Super Moderators paredwse Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 [...]Εκτός του ότι όλη η κατάσταση με τσατίζει αφάνταστα, αυτό δεν είναι παράνομο ρε παιδιά? Εξαπάτηση δεν είναι αυτό ή κάνω λάθος? Περιμένω τις απόψεις σας / εμπειρίες σας. Ηθικά ναι, είναι εξαπάτηση. Νομικά όχι.
Tzimmys Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Σας λέω τα μαγαζιά και τα προϊόντα προς το παρόν σε σποιλερ, αν υπάρχει πρόβλημα θα τα αφαιρέσω. hard Shop: παραγγελία e 52000 στα 65 ευρώ Steel gr παραγγελία xfx gtx 269 στα 233 ευρώ plus 4u gtx 260 και παραλίγο και το syncom για gtx 260, αλλά όπως σας είπα πήρα τηλ και μου είπαν ότι δεν ήταν διαθέσιμη.
Undercover22 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Έχει δίκαιο ο paredwse. Σπουδάζω νομική. Η έκθεση κάποιου προϊόντος δεν είναι πρόταση, αλλά πρόσκληση για τη πρόταση (από πλευράς καταναλωτή). Δηλαδή δεν έχεις νομικά το δικαίωμα να απαιτήσεις ένα προιον που δεν είναι διαθέσιμο ή έχει πουληθει σε καποιον αλλον πριν απο εσενα και ακόμα υπάρχει στη βιτρίνα για παραδειγμα
Tzimmys Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Εντάξει, δεκτό. Να το δούμε από ηθική πλευρά τότε μόνο. Μας δουλεύουνε ρε γαμώτο. Αλλά εγώ ξέρω ένα πράγμα, ότι όπως στρώσεις θα κοιμηθείς. Μπορεί μέσω παραπλάνησης να έκανες 2-3 ανθρώπους μέλη στα μαγαζί σου, αλλά ούτε θα τους ξαναδείς και θα προκαλέσουν και δυσφήμιση.
XronisR Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2009 Πιστευω πως τα ε-μαγαζια σε λιγο καιρο θα εχουν τρομερα προβληματα με την συμπεριφορα τους καθως την εχουν δει καπως τελευταια..Ελπιζω να τους πιασει και αυτους μια καλη κριση και μετα να τρεχουνε και να μην φτανουνε..
Super Moderators paredwse Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2009 Εντάξει, δεκτό. Να το δούμε από ηθική πλευρά τότε μόνο. Μας δουλεύουνε ρε γαμώτο. Αλλά εγώ ξέρω ένα πράγμα, ότι όπως στρώσεις θα κοιμηθείς. Μπορεί μέσω παραπλάνησης να έκανες 2-3 ανθρώπους μέλη στα μαγαζί σου, αλλά ούτε θα τους ξαναδείς και θα προκαλέσουν και δυσφήμιση. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Η τιμιότητα 'προσθέτει' πελάτες και, μακροπρόθεσμα, κέρδος για το κατάστημα.
o_magazatoras Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2009 ...Η τιμιότητα 'προσθέτει' πελάτες και, μακροπρόθεσμα, κέρδος για το κατάστημα. H αλλοιώς "ζήσε μαύρε μου να φας τριφύλλι",γιατί τη ζημιά στην έχουνε κάνει τα λαμόγια (για κουτοπόνηρους μπακάληδες μιλάμε,όπως έχει αποδειχτεί πρόσφατα,με τους ισολογισμούς των "παραγγελιών" τους)...
ge0rge007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Tzimmys σοβαρά είχες πρόβλημα με το hard shop? Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω ψωνίσει ακόμα αλλά ο κολλητός μου είχε πάει και είχε πάρει απο εκεί κάτι (κυριολεκτικά πήγε στην αποθήκη του μαγαζιού στην Κρήτη)και όλα οκ... Το ξανακοίταξες μήπως απλά έτυχε?
arxaggelos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Οι περισσότεροι ηλεκτρονικοί έμποροι στην ελλάδα είναι μπακάληδες, και αυτό φαίνεται από τις ανύπαρκτες επενδύσεις που κάνουν σε logistics και μηχανογραφημένη διαχείριση αποθέματος.
ntsili Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Εγώ έχω και χειρότερο παράδειγμα από αυτό που αναφέρετε. Σήμερα θα την πάταγα διότι σε 3 shops στο internet αναφέρεται ότι ο acer aspire που προσφέρουν έχει 9700M GT και tv-tuner. Ευτυχώς που πήρα και τα 3 μαγαζιά τηλέφωνο και μου ανέφεραν -αφού τους είπα να το ψάξουν προσεκτικά- ότι η κάρτα είναι η 9600M GT και δεν υπάρχει tuner. Eίναι παραπλανητικό το γεγονός, διότι ο πελάτης αφερός βλέποντας την καλή τιμή θα παραγγείλει (και άντε να ξεμπερδεύει μετά) και αφετέρου χτυπάει τα άλλα μαγαζιά που είναι τίμια και αναγράφουν τα specifications με ακρίβεια. Και ερωτώ, αν το παραγγείλεις και δεις ότι το μηχάνημα είναι διαφορετικό όταν το παραλάβεις, τί γίνεται??
Tzimmys Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Tzimmys σοβαρά είχες πρόβλημα με το hard shop?Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω ψωνίσει ακόμα αλλά ο κολλητός μου είχε πάει και είχε πάρει απο εκεί κάτι (κυριολεκτικά πήγε στην αποθήκη του μαγαζιού στην Κρήτη)και όλα οκ... Το ξανακοίταξες μήπως απλά έτυχε? Βέβαια σοβαρά φίλε. Και για να είμαι ειλικρινής, στο hard shop θα έδινα και δεύτερη ευκαιρία γιατί έχει και κάποιο όνομα και μπορώ να δεχτώ ότι μπορεί να έτυχε. Οι άλλοι φάγανε Χ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.