Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας. Μόλις μιας βδομάδας κάτοχος και μου έχει σβήσει 5-6 φορές ο υπολογιστής (ενίοτε βγάζει και μπλέ οθόνη).

Στην επαναφορά μου "γράφει":

 

Υπογραφή προβλήματος:

Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen

Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.0.6001.2.1.0.768.2

Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032

 

Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:

BCCode: c2

BCP1: 00000007

BCP2: 0000110B

BCP3: 00000000

BCP4: 84674988

OS Version: 6_0_6001

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

 

Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:

C:\Windows\Minidump\Mini033109-01.dmp

C:\Users\george\AppData\Local\Temp\WER-150868-0.sysdata.xml

C:\Users\george\AppData\Local\Temp\WER9C4E.tmp.version.txt

 

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Ευχαριστώ

Γιώργος

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Παιδιά έκανα format και του έβαλα τα xp , του πέρασα με usb stick όλους τους οδηγούς γιατί δεν είχε internet , τώρα εξακολουθεί να μην μπορεί να συνδεθεί , σε άλλο φορητό που έχω βάζω το ethernet και επί τόπου έχει internet , τι κάνω λάθος ρε παιδιά ; :eek:

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:14 ----------

 

Ρε παιδιά δεν έχω ήχο στο μηχάνημα !!:cry:

 

Προφανώς δεν έχεις εγκαταστήσει όλους τους drivers.Μπες στο Device Manager να δείς μήπως έχεις ερωτηματικά στις συσκευές.

Εγώ τους έβαλα όλους και κατόπιν εγκατέστησα και διάφορα thinkvantage software όπου με το system update μου βρήκε νεότερες εκδόσεις drivers και τώρα λειτουργούν τα πάντα όπως πρέπει!

Δημοσ.
Προφανώς δεν έχεις εγκαταστήσει όλους τους drivers.Μπες στο Device Manager να δείς μήπως έχεις ερωτηματικά στις συσκευές.

Εγώ τους έβαλα όλους και κατόπιν εγκατέστησα και διάφορα thinkvantage software όπου με το system update μου βρήκε νεότερες εκδόσεις drivers και τώρα λειτουργούν τα πάντα όπως πρέπει!

 

 

Έκανα την εγκατάσταση των οδηγών και στο device manager μου βγάζει αυτά με ερωτηματικο : BCM 2045B , PCI DEVICE και ATMEL TPM , ξέρεις τι μπορώ να κάνω επείσης δεν έχω ήχο στο μηχανάκι !! Ευχαριστώ πολύ !!

Δημοσ.
Έκανα την εγκατάσταση των οδηγών και στο device manager μου βγάζει αυτά με ερωτηματικο : BCM 2045B , PCI DEVICE και ATMEL TPM , ξέρεις τι μπορώ να κάνω επείσης δεν έχω ήχο στο μηχανάκι !! Ευχαριστώ πολύ !!

 

 

Ρε παιδιά τι να κάνω ; :fear:

Δημοσ.

Προφανώς κάποιοι οδηγοί δεν έχουν περαστεί.

 

ο BCM 2045B πχ είναι για το bluetooth.

 

Η ένδειξη PCI DEVICE πιθανώς να είναι για την κάρτα ήχου για αυτό δεν έχεις και ήχο κοκ.

Δημοσ.

σελιδα με ΟΛΟΥΣ τους drivers για το λειτουργικο που επελεξες ειναι εδω

ειναι τρεις σελιδες με προγραμματα που εχεις να κατεβασεις

 

και εδω ειναι για την καρτα ηχου

Δημοσ.
Προφανώς κάποιοι οδηγοί δεν έχουν περαστεί.

 

ο BCM 2045B πχ είναι για το bluetooth.

 

Η ένδειξη PCI DEVICE πιθανώς να είναι για την κάρτα ήχου για αυτό δεν έχεις και ήχο κοκ.

 

Τι να κάνω ? Το κακό είναι χθες ότι από αμέλεια κοινώς μαμακιά έσβησα στην συσκευή του ήχου από το device manager :X και τώρα δεν έχει τίποτα δηλαδή κάποια συσκευή ήχου , πως θα ξαναβρώ αυτή την συσκευή , πως θα την ξαναβάλω ; Ευχαριστώ !!

Δημοσ.
θα προτεινα να κανεις την ερωτηση σου στο παρακατω φορουμ

http://forum.thinkpads.com

 

Για τα VT extensions που ρώτησα λες? Δεν μπορεί να μπει κάποιος στο bios να το τσεκάρει? 2 λεπτά υπόθεση είναι.

Δημοσ.

oυτε που ξερω τι ειναι αυτο που λες

παντως χθες που εριξα μια ματια δεν ειδα κατι σχετικο

εαν εχεις κατι πιο συγκεκριμενο μου λες να το δω

 

βασικα μπορεις ευκολα να το δεις μονος σου αυτο πηγαινοντας σε ενα καταστημα carefour, βρισκεις το βιασμενο συνηθως φορητο του κανεις επανεκινηση και με F1 μπαινεις BIOS να ψαξεις αυτο που θες

Δημοσ.

Κάποιος να βοηθήσει ρε παιδιά... SOS

Γιώργος

 

 

 

Γειά σας. Μόλις μιας βδομάδας κάτοχος και μου έχει σβήσει 5-6 φορές ο υπολογιστής (ενίοτε βγάζει και μπλέ οθόνη).

Στην επαναφορά μου "γράφει":

 

Υπογραφή προβλήματος:

Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen

Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.0.6001.2.1.0.768.2

Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032

 

Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:

BCCode: c2

BCP1: 00000007

BCP2: 0000110B

BCP3: 00000000

BCP4: 84674988

OS Version: 6_0_6001

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

 

Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:

C:\Windows\Minidump\Mini033109-01.dmp

C:\Users\george\AppData\Local\Temp\WER-150868-0.sysdata.xml

C:\Users\george\AppData\Local\Temp\WER9C4E.tmp.version.txt

 

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Ευχαριστώ

Γιώργος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...