freedubus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Κάποτες κάναμεν επανάστασις και στον Ελλαδικό χώρο ζούσαν και Τούρκοι άμαχοι Ορισμένοι εχουν την εντύπωση βλέπεις οτι οι Ελληνες επαναστάτησαν με τριαντάφυλλα κι αρώματα, όχι με φωτιά, τσεκούρι και αίμα. 23 Σεπτεμβρίου-5 Οκτωβρίου 1821. Οι Ελληνες οπλαρχηγοί του Μοριά (Πετρόμπεης, Κολοκοτρώνης κλπ.) μετά από σύντομη πολιορκία καταλαμβάνουν με έφοδο την Τριπολιτσά, της οποίας ο πληθυσμός είχε αυξηθεί υπερβολικά από Τούρκους πρόσφυγες που συγκεντρώθηκαν εκεί απ' όλο το Μοριά μετά την κήρυξη της επανάστασης, καθώς και από 3000-4000 μωαμεθανούς Αλβανούς σταλμένους από το Χουρσίτ πασά για να ενισχύσουν τη φρουρά. Εχοντας ως μόνο σκοπό το πλιάτσικο και βιαστικοί καθώς ήταν να βάλουν στο χέρι τα περίφημα πλούτη της πόλης, οι Ελληνες δε δείχνουν καμία επιείκεια, και δε διαπραγματεύονται καν με τους πολιορκημένους οι οποίοι διαφορετικά ίσως ήταν διατεθειμένοι να παραδώσουν την πόλη. Ακολουθεί άλωση της πόλης, και σφαγή τουλάχιστον 10000-12000 Τούρκων, οι περισσότεροι των οποίων άμαχοι. Οι πιο πολλοί Τούρκοι κοντά στους 200000 ζούσαν στην Κρήτη. Τους υπολόγισες έτσι βιαστικά στο περίπου, έ; Για να δούμε και μερικούς ρεαλιστικούς αριθμούς: 1821: 160000 μουσουλμάνοι, 120000 χριστιανοί 1830: Οι Τούρκοι παραχωρούν την Κρήτη στους Αιγυπτίους, ως ανταμειβή στο Μοχάμεντ Αλι για τις υπηρεσίες του πρός την Οθωμανική αυτοκρατορία στον πόλεμο κατά των Ελλήνων. Το καθεστώς των Αιγυπτίων υπήρξε επαχθέστερο για τους μωαμεθανούς παρά για τους χριστιανούς, με αποτέλεσμα ο πληθυσμός του νησιού, απο 280000 κατοίκους το 1821, να ελλατωθεί ως το 1840 σε 130000 άτομα. 1840: Οι Τούρκοι ξαναπαίρνουν τον έλεγχο του νησιού. Ο Αλβανός διοικητής του νησιού έδειξε πολύ μεγάλύτερη σκληρότητα προς τους Τούρκους μπέηδες παρά προς τους χριστιανούς. Ως συνέπεια της σκληρής φορολογίας, πολλοί μουσουλμάνοι πούλησαν τις περιουσίες τους κι έφυγαν από το νησί. Μέχρι το 1866 που ξεκίνησε η κρητική επανάσταση, η αναλογία ήταν περίπου 60000 μουσουλμάνοι προς 200000 χριστιανοί (έναντι 160000 πρός 120000 που ήταν το 1821). Nαι, αλλά μέχρι το Σαγγάριο, δεν υπήρχαν πολυπληθείς πόλεις. Κάτι έρημα τοπία, σαν αυτά που γυρίζονταν τα spaghetti western. Θεωρείς την ευρύτερη περιοχή της Σμύρνης δηλαδή, έρημο τοπίο. Μάλιστα... 2-15 Μαρτίου 1920. Απόβαση του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη και επέκτασή του σε όλη την ευρύτερη περιοχή, με την κάλυψη του συμμαχικού στόλου. Στη διάρκεια αυτών των επιχειρήσεων τα ελληνικά στρατεύματα διέπραξαν αγριότητες κατά του ντόπιου μουσουλμανικού πληθυσμού. Εγινε κάποια προσπάθεια οργάνωσης του στρατού και οροθέτησης των περιοχών που θα κατείχε, όμως με την πάροδο του χρόνου οι ενοχλήσεις και τα εγκλήματα εις βάρος του μουσουλμανικού πληθυσμού άρχισαν να πληθαίνουν. Επιπλέον οι ελληνικές αρχές, πιεζόμενες από στρατιωτικές ανάγκες, επίταξαν τις υπηρεσίες των μουσουλμάνων χωρικών, πολλοι από τους οποίους για να γλιτώσουν κατέφευγαν στις περιοχές που κατείχαν οι Τούρκοι. Τα χωράφια τους κατάσχονταν και δίνονταν στους χριστιανούς. Λογική επίπτωση της απόβασης των ελληνικών δυνάμεων και του καθεστώτος της κατοχής, ήταν να θεριέψει η αγανάκτηση και η αντίσταση των Τούρκων κατά των Ελλήνων και των συμμάχων. Αυτά έκαναν οι "καλοί" Ελληνες. Μετά είχαν άδικο οι "κακοί" Τούρκοι που τους πέταγαν στη θάλασσα το 1922. Απ' ο,τι βλέπω, σε γενικές γραμμές στα παραπάνω συμφωνούν: Douglas Dakin, Η Ενοποίηση της Ελλάδας, 1770-1923 Μ.Ι.Ε.Τ. 1984 Ιστορία του Ελληνικού Εθνους, Η ελληνική επανάσταση (τ. ΙΒ' ), Εκδοτική Αθηνών Ιστορία του ελληνικού Εθνους, Νεώτερος Ελληνισμός 1833-1881 (τ. ΙΓ'), Εκδοτική Αθηνών Ιστορία του Ελληνικού Εθνους, Νεώτερος Ελληνισμός 1913-1941 (τ. ΙΕ`), Εκδοτική Αθηνών Αλλά βέβαια, δε μας φταίει το διαστρεβλωτικό μυαλό μας, οι ρατσιστικές πεποιθήσεις του στυλ "εμείς είμαστε οι καλοί μέσα στην Ιστορία, όλοι οι άλλοι βάρβαροι", η ανεπαρκής μονομερής μόρφωσή μας και το spaghetti western που υπάρχει μέσα στο κεφάλι μας, μας φταίει η Ρεπούση και οι ιστορικοί.
Timour21 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Πηγή? Όχι για μένα, για τον τεράστιο εκφραστή της σοφίας και της γνώσης, που θα θελήσει να τα αντικρούσει το λέω.
pournaras Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Nαι, αλλά μέχρι το Σαγγάριο, δεν υπήρχαν πολυπληθείς πόλεις. Κάτι έρημα τοπία, σαν αυτά που γυρίζονταν τα spaghetti western. Α μωρε, τωρα καταλαβα. Αν η περιοχη δεν ειναι πυκνοκατοικημενη, (κατι σαν την Κυψελη ενα πραγμα), δεν θεωρειται σφαγη, απλα περασαμε να τους πουμε ενα γεια στους ανθρωπους μιας και ηταν μονοι τους εκει τοσο καιρο. Οτι ναναι.
freedubus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Πηγή? Όχι για μένα, για τον τεράστιο εκφραστή της σοφίας και της γνώσης, που θα θελήσει να τα αντικρούσει το λέω. Μα ήδη τα έχει αντικρούσει, από μόνος του, χωρίς καν να τα έχει διαβάσει. Για τέτοια μορφή μιλάμε.
telegamesvg Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Ορισμένοι εχουν την εντύπωση βλέπεις οτι οι Ελληνες επαναστάτησαν με τριαντάφυλλα κι αρώματα, όχι με φωτιά, τσεκούρι και αίμα.23 Σεπτεμβρίου-5 Οκτωβρίου 1821. Δηλαδη , πως αλλιως θα μπορουσε να γινει μια επανασταση ? Αλλα ολα αυτα τα φρικτα που εκαναν οι Ελληνες τα γνωριζεις καλα βλεπω . Αυτα που υπεστησαν οι Ελληνες τα γνωριζεις ? Δεν εχεις αναφερει τιποτα σε κανενα μυνημα .. "Καὶ διὰ μὲν τὴν ἀλησμόνητη Μικρὰ Ἀσία, ὅπου ἐπὶ χιλιετηρίδες ἄνθισεν ὁ Ἑλληνισμὸς καὶ ἐξεπήγασεν ὁ ἐκπληκτικὸς φιλοσοφικός του λόγος, ἀρκεῖ ἡ ἀναφορὰ τῶν παρατιθεμένων στοιχείων εἰς τὸ ἐξαίρετον βιβλίον τοῦ Γεωργίου Κλεάνθους Σκαλιέρη, «Λαοὶ καὶ φυλαὶ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας», ἐκδοθὲν τὸ 1922 (ἐλάχιστον χρόνον πρὸ τῆς καταστροφῆς), τὸ ὁποῖον ἐπανεκυκλοφόρησε καὶ τὸ 1990 εἰς φωτοτυπικὴν ἐπανέκδοσιν ἀπὸ τὶς ἐκδόσεις «Ρῆσος». Τὸ βιβλίον αὐτό, μὲ λεπτομερεῖς πίνακες καὶ χάρτες, συνετέθη ἀντικειμενικώτατα, κατ’ αὐστηρῶς ἐπιστημονικὴν μέθοδον καὶ μὲ ἐπίκλησιν στοιχείων ἀντληθέντων καὶ ἀπὸ ἐπίσημες τουρκικὲς ἐκθέσεις καὶ στατιστικές, ὡς καὶ ἐκπαιδευτικὲς στατιστικὲς τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου. Ἀπὸ τὴν ἐν τέλει τοῦ βιβλίου (σελ. 433 ἑπ.) «Ἀνακεφαλαίωσιν κατὰ φυλὰς καὶ κατ’ ἐθνότητας» προκύπτει, ὅτι, πρὸ τῆς καταστροφῆς, οἱ Ἕλληνες τῆς Μικρᾶς Ἀσίας ἀνήρχοντο σὲ 2.660.316, ἐνῷ οἱ Τοῦρκοι καῖ Ὀθωμανοὶ ἦσαν πολὺ ὀλιγώτεροι, μόλις 1.802.697. Ὁ δὲ λοιπὸς πληθυσμὸς τῆς Μικρᾶς Ἀσίας κατενέμετο μεταξὺ «Μουσουλμάνων καὶ Μουσουλμανοφανῶν μὴ Τούρκων» [ ἐξ αὐτῶν «Ἕλληνες καὶ Φρυγοπελασγοὶ» 4.382.374, καὶ «Ἄριοι Σλάβοι» 64.462 ], «Χριστιανῶν ἀκαθορίστων ἐθνικῶς» (10.019), «Ἀρμενίων» (637.268), «Ἀθιγγάνων καὶ Ἀτσιγκάνων» (78.221), «Ἰουδαίων» (56.970), «Σύρων» (67.744), καὶ λοιπῶν «ξένων» [ἐξ αὐτῶν «Χριστιανοὶ» 30.397, «Μουσουλμᾶνοι» 78.518 ]. Ὥστε οἱ ἐπικυρίαρχοι Τοῦρκοι ἀπετέλουν μειονοψηφίαν εἰς τὴν Μικρὰν Ἀσίαν, οἱ δὲ εἰς αὐτὴν Ἕλληνες, καὶ μὴ συνυπολογιζομένων τῶν ἐκμουσουλμανισθέντων, ἦσαν πολυαριθμότεροι, ἄνω τῶν δύο ἑκατομμυρίων ἑξακοσίων χιλιάδων. Ἀπὸ αὐτοὺς κατέφυγον εἰς τὴν Ἑλλάδα περὶ τὸ ἕνα ἑκατομμύριον μὲ τὴν, κατ’ ἐφαρμογὴν τῆς συνθήκης τῆς Λωζάννης (1923), ἀνταλλαγὴν τῶν πληθυσμῶν. Ἑπομένως, ἀπέμειναν τότε εἰς τὴν Μικρὰν Ἀσίαν ἄνω τοῦ ἑνάμισυ ἑκατομμυρίου Ἑλλήνων Χριστιανῶν, ἀφοῦ δὲν συνυπολογίζονται οἱ ἔχοντες προηγουμένως ἐξισλαμισθῆ. Ἔτσι καὶ ἐξηγεῖται ἀνακοίνωσις εἰς πρόσφατον, τὸ 1998, συνέδριον τῆς Ἑλληνικῆς Ἑταιρείας Δημογραφικῶν Μελετῶν, κατὰ τὴν ὁποίαν πολυετεῖς ἔρευναι καὶ ἐπιστημονικῶς ἀποδεικνύουν, ὅτι τὰ 30 % τῶν σημερινῶν Τούρκων εἶναι ἑλληνογενεῖς. Διὰ δὲ τὴν θέσιν τοῦ Ἑλληνισμοῦ εἰς τὰ Βαλκάνια πρέπει νὰ σημειωθῇ, ὅτι κατὰ τὸ ἴδιον συνέδριον ἀνεκοινώθη, ὅτι ἑλληνογενεῖς εἶναι καὶ τὰ 65 % τῶν κατοίκων τοῦ σημερινοῦ κρατιδίου τῶν Σκοπίων. Ἡ ἀλήθεια αὐτὴ κανένα καλόπιστον δὲν πρέπει νὰ ξενίζῃ. Διότι συγκλίνει καὶ πρὸς ἕνα ἀδιαφιλονείκητον ἱστορικὸν στοιχεῖον, τὸ ὁποῖον καὶ παρατίθεται, ἐν συνεχείᾳ, αὐτούσιον πρὸς ἐνημέρωσιν τῶν ἐπισκεπτῶν τῆς παρούσης ἱστοσελίδος : Εἶναι ἕνας χάρτης ἐθνολογικὸς τῆς Εὐρωπαϊκῆς Τουρκίας καὶ τῆς Ἑλλάδος, προσηρτημένος εἰς τὸ τέλος βιβλίου τοῦ ἄγγλου EDWARD STANFORD ἀπὸ τὴν γαλλικήν του ἔκδοσιν τοῦ 1877, ὑπὸ τὸν τίτλον Carte Ethnologique de la Turquie d’ Europe et de la Grèce et mémoire sur la répartition actuelle des races dans la péninsule Illyrique avec Tableaux statistiques. Publié à Londres par EDWARD STANFORD. Traduit de l’ anglais. Paris, E.Dentu, Libraire-Editeur, 1877 [δηλαδή, εἰςτὴν ἑλληνικήν : Χάρτηςἐθνολογικὸς τῆς Εὐρωπαϊκῆς Τουρκίας καὶ τῆς Ἑλλάδος καὶ μνημόνιον ἐπὶ τῆς ἐνεστώσης κατανομῆς τῶν φυλῶν εἰςτὴν Ἰλλυρικὴν (δηλ. Βαλκανικὴν) Χερσόνησον μετὰ στατιστικῶν πινάκων. Δημοσιευθεὶς εἰς τὸ Λονδῖνον ὑπὸ τοῦ EDWARD STANFORD, μεταφρασθεὶς ἐκ τῆς ἀγγλικῆς, Παρίσι, E.Dentu, Βιβλιοπώλης-ἐκδότης, 1877]. Ἡ ἐπισκόπησις τοῦ χάρτου αὐτοῦ ἐπισημαίνει ἀδιάσειστες, ὄχι φυσικὰ μόνον διὰ τὴν ἐποχὴν τῆς ἐκδόσεώς του, ἀλήθειες. Ἂς τὶς συνοψίσουμε : α) ὅτι τὰ ἐθνολογικὰ ὅρια τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἀκόμη καὶ κατὰ τὰ τέλη τοῦ 19ου αἰῶνος, ἐμφανέστατα εὑρίσκοντο πολὺ πέραν τῶν τότε, ἀλλὰ καὶ τῶν σημερινῶν ἑλληνικῶν συνόρων. Περιελάμβανον ὁλόκληρον τὴν Βόρειον Ἤπειρον, σχεδὸν ὁλόκληρον τὸ ἔδαφος τοῦ σημερινοῦ κρατιδίου τῶν Σκοπίων, ὁλόκληρον τὴν Ἀνατολικὴν Ρωμυλίαν, δηλαδὴ τὴν σημερινὴν νότιον Βουλγαρίαν, ὡς καὶ ὁλόκληρον τὴν Ἀνατολικὴν Θρáκην. Ἔκτοτε ἡ μὲν Ἀνατολικὴ Ρωμυλία, ποὺ εἶχε γίνει, μὲ ἀπόφασιν τοῦ Συνεδρίου τοῦ Βερολίνου τοῦ 1878, αὐτόνομη ἐπαρχία τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας μὲ πρωτεύουσαν τὴν Φιλιππούπολιν, κατεβροχθίσθη μὲ τὸ βουλγαρικὸν πραξικόπημα τοῦ 1885∙ ἡ δὲ Βόρειος Ἤπειρος ἐπεδικάσθη εἰς τὸ νεοπαγὲς (1912-13) Ἀλβανικὸν κράτος∙ ἐνῷ ἡ βόρειος Μακεδονία ἐπεδικάσθη, μετὰ τοὺς βαλκανικοὺς πολέμους (1912-13), κατὰ τὸ μεγαλύτερον μέρος της εἰς τὴν Νοτιοσλαβίαν, κατὰ δὲ τὸ μικρότερον (περιοχὴ τοῦ Μελενίκου, Πιρίν) εἰς τὴν Βουλγαρίαν. Τέλος, ἡ Ἀνατολικὴ Θράκη μετὰ τὴν μικρασιατικὴν καταστροφὴν, μὲ τὴν συνθήκην τῆς Λωζάννης (1923) περιῆλθεν εἰς τὴν Τουρκίαν. Λεπτομερέστερον, ὁ παρατιθέμενος ἐθνολογικὸς χάρτης πιστοποιεῖ : β) ὅτι τὰ προκύψαντα μετὰ τὸν α΄ παγκόσμιον πόλεμον (1914-1918) σύνορα μεταξὺ τῶν βαλκανικῶν κρατῶν ἐχαράχθησαν ὄχι μὲ κριτήριον τὴν ἐθνολογικὴν σύστασιν καὶ βάσιν τὴν διασαλπιζομένην ἀρχὴν τῆς αὐτοδιαθέσεως τῶν λαῶν, ἀλλὰ πρὸς ἱκανοποίησιν συμφερόντων καὶ ἐπιδιώξεων ξένων πρὸς τὴν Βαλκανικὴν δυνάμεων. Ἔτσι μὲ τὴν δημιουργίαν τοῦ Ἀλβανικοῦ κράτους, εἰς τὴν ὁποίαν ἐπρωτοστάτησεν ἡ Ἰταλία, ἀφ’ ἑνὸς περιελήφθησαν εἰς αὐτὸ τὰ ἑλληνικώτατα ἐδάφη τῆς, ἀπὸ χιλιετηρίδων, ἑλληνικωτάτης Βορείου Ἠπείρου, καὶ ἀφ’ ἑτέρου ἐτέθη ἐκτὸς αὐτοῦ ἡ, κατοικουμένη ἀπὸ ἀλβανικῆς καταγωγῆς πληθυσμούς, περιοχὴ τοῦ Κοσσυφοπεδίου, ἡ ὁποία καὶ ἐδόθη εἰς τὴν τότε συγκροτηθεῖσαν Νοτιοσλαβίαν (Γιουγκοσλαβίαν = χώραν τῶν νοτίων σλάβων). Ἐγχείρημα δολιώτατον, διὰ νὰ εὑρίσκεται τὸ νεοσύστατον ἀλβανικὸν κράτος ἐξ αἰτίας τῆς ἐθνολογικῶς ἀδίκου αὐτῆς κατανομῆς ἐδαφῶν εἰς προστριβὰς καὶ μὲ τοὺς δύο γείτονάς του, τὴν Ἑλλάδα (διὰ τὴν Βόρειον Ἤπειρον) καὶ τὴν Νοτιοσλαβίαν (διὰ τὸ Κοσσυφοπέδιον), καὶ νὰ ἔχῃ ἔτσι ἀνάγκην ξένου προστάτου, ἐν προκειμένῳ κυρίως τῆς, εἰς τὴν ἀπέναντι ἀκτὴν τῆς Ἀδριατικῆς, Ἰταλίας, ἡ ὁποία καὶ πολυτρόπως διεισδύσασα καθυπέταξεν εἰς τὴν οὐσίαν τὴν Ἀλβανίαν ἤδη ἀπὸ τὸ 1925, δηλ. πολὺ πρὶν ἀπὸ τὴν στρατιωτικὴν εἰς αὐτὴν εἰσβολὴν τοῦ Ἀπριλίου 1939. Αὐτὲς δὲ οἱ ἄνομες κατὰ τὴν χάραξι τῶν συνόρων ρυθμίσεις ἀπετέλεσαν καὶ τὴν αἰτία τῶν ὅσων κακῶν ἔκτοτε ἐπηκολούθησαν. Ἐνῷ ἐὰν ἐτηροῦντο ἡ ἀρχὴ τῶν ἐθνοτήτων καὶ τὰ διδάγματα ἀδεκάστου Ἱστορίας, αὐτονοήτως πρόβλημα Κοσσυφοπεδίου δὲν θὰ ἐγεννᾶτο, ἡ τραγῳδία τῆς Σερβίας θὰ ἀπεφεύγετο. Καὶ «Μακεδονικὸν πρόβλημα» ἐπίσης δὲν θὰ ἀνέκυπτε τοῦ λοιποῦ, οἱ ἀδηφάγοι γείτονες δὲν θὰ ἠδύναντο νὰ δημιουργοῦν ζητήματα, ἀφοῦ ἀναγκαίως θὰ συνετίζοντο μὲ τὴν ἀποτυχίαν τῶν ἐπιδιώξεών των δεκαετιῶν νοσφίσεως ξένων ἐδαφῶν καὶ τὴν πραγματικότητα τῆς ἑλληνικῆς πλέον κυριαρχίας ἐπὶ ὁλοκλήρου τῆς ἱστορικῆς Μακεδονίας, ἐξακολουθητικῶς ἀπὸ τὰ βάθη τῶν αἰώνων ἑλληνικῆς. Ἡ λόγῳ τοῦ βορειοηπειρωτικοῦ διαμάχη μὲ τὴν Ἀλβανίαν δὲν θὰ ἐγεννᾶτο." http://www.sartzetakis.gr/points/ethologika.html
Super Moderators paredwse Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Παρακαλώ να παρατίθενται πηγές όταν βάζουμε κείμενο. Και για την πληρότητα της απάντησης και για λόγους ηθικής και τάξης. Θα αναγκαστώ να σβήσω το μήνυμα.
freedubus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 telegamesvg πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το κείμενο του Σαρτζετάκη που παρέθεσες με τη συζήτηση και με όσα έγραψα (προς απάντηση κάποιων άλλων) και με όσα γράφονταν πιο πριν. Γιατί το παρέθεσες και επεσήμανες με bold κάποια τμήματα; Για να το σχολιάσει κάποιος; Εγώ; Απλά για να υπάρχει; Επίσης, σε όλες τις δημοσιεύσεις σου, είναι φανερό οτι δεν θέλεις να συμμετέχεις στο θέμα της συζήτησης κάθε φορά, ούτε να απαντάς σε συγκεκριμένες δημοσιεύσεις, αλλά η πάγια τακτική σου είναι απλά να επαναλαμβάνεις και να διατυμπανίζεις συνεχώς κάποιες αόριστες απόψεις σου περί "μεγαλείου του πολιτισμού των αρχαίων Ελλήνων" και "συνέχειας της ελληνικής φυλής". Οπότε...θα με συγχωρέσεις, αλλά δε θα μπορέσω.
telegamesvg Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Παρακαλώ να παρατίθενται πηγές όταν βάζουμε κείμενο. Και για την πληρότητα της απάντησης και για λόγους ηθικής και τάξης. Θα αναγκαστώ να σβήσω το μήνυμα. Εγω εβαλα πηγη . Στο μυνημα που απαντω ομως και που αναφερονται πληθυσμιακα στοιχεια δεν παρατιθεται καμια πηγη .
FarCry Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Α, ξέχασα, τους ιστορικούς τους έχουμε γραμμένους γιατί "Και επειδή έχει πτυχίο ιστορίας, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι". Κι άλλο δόγμα του ομνισλασισμού: αν έχει κάποιος πτυχίο, δεν μας ενδιαφέρει, εγώ ξέρω παραπάνω. :lol::lol::lol: ελιωσα
telegamesvg Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 telegamesvg δεν βλέπω τι σχέση έχει το κείμενο του Σαρτζετάκη που παρέθεσες με τη συζήτηση και με όσα έγραψα (προς απάντηση κάποιων άλλων) και με όσα γράφονταν πιο πριν.Γιατί το παρέθεσες και επεσήμανες με bold κάποια τμήματα; Για να το σχολιάσει κάποιος; Εγώ; Απλά για να υπάρχει; Επίσης, σε όλες τις δημοσιεύσεις σου, είναι φανερό οτι δεν θέλεις να συμμετέχεις στο θέμα της συζήτησης κάθε φορά, ούτε να απαντάς σε συγκεκριμένες δημοσιεύσεις, αλλά η πάγια τακτική σου είναι απλά να επαναλαμβάνεις και να διατυμπανίζεις συνεχώς κάποιες αόριστες απόψεις σου περί "μεγαλείου του πολιτισμού των αρχαίων Ελλήνων" και "συνέχειας της ελληνικής φυλής". Οπότε...θα με συγχωρέσεις, αλλά δε θα μπορέσω. Απαντω στα πληθυσμιακα στοιχεια που αναφερεις και γενικοτερα για την διαρθρωση του Ελληνικου πληθυσμου . Τωρα το ποιος κ τι δεν σχολιαζει , αστο καλυτερα.
freedubus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Στα πληθυσμιακά στοιχεία και διάρθρωση του ελληνικού πληθυσμού, που ακριβώς; Α, οκ, σε όλη τη γύρω περιοχή: σε όλη τη Μικρά Ασία και την Ανατολία, σε όλα τα Βαλκάνια (και είμαι σίγουρος οτι είσαι διατεθειμένος να φτάσεις...στη Μεσοποταμία, στο βόρειο πόλο, στο φεγγάρι, στην ανδρομέδα, στο Νιμπίρου κλπ.) Ωραία. Και με τι σκοπό τα αναφέρεις; Ως απάντηση σε τί δικό μου; Εγώ ανέφερα πληθυσμιακά στοιχεία συγκεκριμένα για την Κρήτη, συγκεκριμένα για την περίοδο 1821 μέχρι την αρχή της κρητικής επανάστασης, και ως απάντηση στη συγκεκριμένη παπάρα που πέταξε ο αφεντικο7 υποστηρίζοντας οτι "πριν την ανεξαρτησία της είχε 200000 Τούρκους κατοίκους". Οι πηγές μου είναι συγκεκριμένες και αναφέρονται στο τέλος της δημοσίευσής μου. Αν θέλεις να συζητήσουμε για κάτι συγκεκριμένο, καλώς. Αν θέλεις να κάνεις γενικευμένες, αόριστες συζητήσεις τύπου salad bar και mix grill, στο ξαναλέω, δεν θα μπορέσω, ούτε είμαι διατεθειμένος.
afentiko7 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Τώρα ο φρινταμπας, θα ξέρει ότι πάμπολλες φορές, έχω μιλήσει για τη σφαγή της Τρίπολης, η οποία έγινε διότι ο λαός βαρέθηκε να ζει υπό το ζυγό των Τούρκων. 400 χρόνια σκλαβιάς ήταν αυτά, τι θες να κάνουνε. Βέβαια δεν είδα κανά κείμενο για τη σφαγή της χίου, για τα Ψαρά, για το Μεσολόγγι βρε αδερφέ. Δεν έγιναν αυτά, τι ψέμματα είναι? Και άντε πες εμείς είμαστε φασίστες (και βρωμιάρηδες), με την σφαγή των αρμενίων τι γίνεται? Με τη σφαγή των Ποντίων? Και εκεί ψέμματα? επίταξαν τις υπηρεσίες των μουσουλμάνων χωρικών Το κειμενάκι, το διάβασες? Μιλάει για κάτι τέρατα, που έχωσαν το πιστόλι στη μήτρα μιας γυναίκας (α τα λέει τούρκος, όχι ο Μιχαλολιακος). Αν εσύ θεωρέις ότι η επίταξη, συγκρίνεται με αυτά τότε είσαι αλλού γι' αλλού. Αυτά έκαναν οι "καλοί" Ελληνες. Μετά είχαν άδικο οι "κακοί" Τούρκοι που τους πέταγαν στη θάλασσα το 1922. Αδικο δεν είχε κανείς. Αλλο εκδιώχνω τον ελληνικό στρατό, και άλλο σφάζω και όσους Ελληνες κατοικούν εκει. Αν μου παραθέσεις και τα στοιχεία του πληθυσμού της σμύρνης, πριν και μετά το 22. Η αυτά δεν υπάρχουν? Και το 55, καλά κάναν και μας έδιωξαν? Να ξέρω δλδ? Η μήπως πιστεύεις ότι ελληνες βάλανε τη βόμβα στο σπίτι του Κεμάλ? εμείς είμαστε οι καλοί μέσα στην Ιστορία, όλοι οι άλλοι βάρβαροι", η ανεπαρκής μονομερής μόρφωσή μας και το spaghetti western που υπάρχει μέσα στο κεφάλι μας, μας φταίει η Ρεπούση και οι ιστορικοί που το είπα αυτό, που είπα ότι οι άλλοι είναι βάρβαροι. Δλδ για να χουμε καλό ρώτημα, ο Παπαρρηγοπουλος, δεν είναι καλός ιστορικός? Δλδ ο Φωριζόν, ο Ιρβινγκ, είναι ή δεν είναι ιστορικοί? Γιατί ρε συ δεν μπορεί στην ΠΟΣΔΕΠ η αριστερά να παίρνει 80% και στο λαό να παίρνει 15%. Τι γίνεται εκεί? Βάζουμε τους δικούς μας, του συναφιού μας ή οι αριστεροί είναι πιο έξυπνοι και οι δεξιοί είναι βλάκες? Ενα από τα δυο συμβαινει, διαφορετικά δεν εξηγείται. παπάρα που πέταξε ο αφεντικο7 υποστηρίζοντας οτι "πριν την ανεξαρτησία της είχε 200000 Τούρκους κατοίκους". συγχώρα με μέγα ιστορικέ, τι πρέπει να κάνω για να επανορθώσω? Αλήθεια, για πες μας, εσύ τι περγαμηνές μπορείς να επιδείξεις; Κανά γυμνάσιο; Άντε, κανά λύκειο; Μετά εγώ είμαι ρατσιστής Οκ, πάντως υπήρξε ένα πρόσωπο, αγραμματο και αμόρφωτο, που ένα κράτος που επνεε τα λοισθια, το έκανε πρώτη δύναμη, μάγευε τα πλήθη, α και εκπονούσε στρατιωτικά σχέδια, χωρίς να έχει πάει στρατιωτική σχολή.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Τώρα ο φρινταμπας, θα ξέρει ότι πάμπολλες φορές, έχω μιλήσει για τη σφαγή της Τρίπολης, η οποία έγινε διότι ο λαός βαρέθηκε να ζει υπό το ζυγό των Τούρκων. 400 χρόνια σκλαβιάς ήταν αυτά, τι θες να κάνουνε. Βέβαια δεν είδα κανά κείμενο για τη σφαγή της χίου, για τα Ψαρά, για το Μεσολόγγι βρε αδερφέ. Δεν έγιναν αυτά, τι ψέμματα είναι? Και άντε πες εμείς είμαστε φασίστες (και βρωμιάρηδες), με την σφαγή των αρμενίων τι γίνεται? Με τη σφαγή των Ποντίων? Και εκεί ψέμματα? Καταλαβαίνεις τι συζητούμε ή απλώς γουστάρεις να πετάς τις άσχετες κορόνες σου; Εδώ δεν γίνεται κόντρα ποιός έχει πονέσει παραπάνω ως λαός ή ποιός έχει σφάξει περισσότερους ή λιγότερους. Συζητούμε για το ιστορικό δεδομένο ότι και ο Ελληνικός Στρατός κατά καιρούς έχει διαπράξει αυτό που σήμερα θα ονομάζαμε "εγκλήματα πολέμου": σφαγές αμάχων, βιασμοί, λεηλασίες, καταστροφές. Όχι, δεν ήταν ο μόνος στρατός που έπραξε κάτι τέτοιο. Όχι, το εάν υποφέραμε ή το πόσο υποφέραμε ως λαός δεν μας δίνει το δικαίωμα να σφάξουμε κανέναν άμαχο πληθυσμό. [...] Δλδ ο Φωριζόν, ο Ιρβινγκ, είναι ή δεν είναι ιστορικοί? Ο Ιρβινγκ είναι ο πλέον αμφιλεγόμενος και καταδικασθείς από το σύνολο του επιστημονικού κόσμου ιστορικός. (Για όσους δεν γνωρίζουν το όνομα, είναι ο ιστορικός που αμφισβητεί την ύπαρξη των θαλάμων αερίων κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και την οργανωμένη γενοκτονία των εβραίων). Εάν θες να τον επικαλείσαι, είναι δικαίωμά σου βέβαια. Γιατί ρε συ δεν μπορεί στην ΠΟΣΔΕΠ η αριστερά να παίρνει 80% και στο λαό να παίρνει 15%. Τι γίνεται εκεί? Βάζουμε τους δικούς μας, του συναφιού μας ή οι αριστεροί είναι πιο έξυπνοι και οι δεξιοί είναι βλάκες? Ενα από τα δυο συμβαινει, διαφορετικά δεν εξηγείται. Τελείωνε με την δεξιά και την αριστερά, μας έχεις πρήξει και πετάς διάφορες offtopic μπουρδολογίες όποτε γουστάρεις να πετάξεις ένα πυροτέχνημα. Υπενθυμίζω ότι αμιγώς πολιτικά μηνύματα απαγορεύονται αυστηρά και οποιοδήποτε παρόμοιο μήνυμα δημοσιευθεί πλέον θα υποστεί τις προβλεπόμενες συνέπειες. [...]Μετά εγώ είμαι ρατσιστής Οκ, πάντως υπήρξε ένα πρόσωπο, αγραμματο και αμόρφωτο, που ένα κράτος που επνεε τα λοισθια, το έκανε πρώτη δύναμη, μάγευε τα πλήθη, α και εκπονούσε στρατιωτικά σχέδια, χωρίς να έχει πάει στρατιωτική σχολή. Μην προσπαθείς να προκαλέσεις τη συμπάθεια. Δεν με απασχολεί εάν είσαι απόφοιτος δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου ή οτιδηποτε άλλο. Αλλά όταν γράφεις "Και επειδή έχει πτυχίο ιστορίας, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι", πρέπει να αντιπαρατάξεις κάτι αντίστοιχο. Έχεις κάτι ή φούμαρα; Όσο για το άτομο που περιγράφεις, σου θυμίζω ότι τα στρατιωτικά σχέδια του δεκανέα από την Αυστρία φούνταραν πολύ γρήγορα. Οι αρχικές του επιτυχίες ήταν συνδυασμός θράσους και πονηριάς. Οι μετέπειτα όμως εξελίξεις απέδειξαν ότι τα σχέδια ήταν ρηχά...
freedubus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Mε κάλυψε ο παρεδώσε, ειδικά με το πρώτο σκέλος του ποστ του, θα πώ μόνο το εξής επειδή αναφέρεται για 2η φορά ο Παπαρρηγόπουλος (χιλιοειπωμένο βέβαια): Η ιστορία του Παπαρρηγόπουλου γράφτηκε, τη δεδομένη χρονική στιγμή που γράφτηκε (β' μισό 19ου αι.), για ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ σκοπό: ως απάντηση στη θεωρία του Φαλμεράιερ και για να συνδεθεί ιστορικά η νεότερη Ελλάδα με την αρχαιότητα, με σκοπό να τεθούν οι βάσεις για τη διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας των νεοελλήνων. Ανήκει σε μια πολύ συγκεκριμένη μέθοδο ιστοριογραφίας, ανάλογη ίσως με αυτή που χρησιμοποιούν οι σημερινοί Αλβανοί και Σκοπιανοί ιστορικοί για να συγγράψουν την ιστορία των χωρών τους. Αυτό. Εντάξει, τον διαβάσαμε, τον γνωρίζουμε, τον σεβόμαστε, γνωρίζουμε γιατί και πώς και υπο ποιές συνθήκες έγραψε όσα έγραψε, τον μνημονεύουμε, τέλος. Είναι ξεπερασμένος πιά. Εξελιχθήκαμε. Εξελισσόμαστε. Οσοι κάνουν πως τα αγνοούν αυτά, και τον επικαλούνται ακόμα ως μοναδική αυθεντία και "πατέρα της Ιστοριογραφίας" ανήκουν σε συγκεκριμένο χώρο, με συγκεκριμένες πεποιθήσεις και σκοπιμότητες. Και συνήθως δεν έχουν καμία σχέση με την ιστορική επιστήμη και μεθοδολογία. συγχώρα με μέγα ιστορικέ, τι πρέπει να κάνω για να επανορθώσω? Ακριβώς επειδή δεν θεωρώ τον εαυτό μου αυτό που λές, κάθομαι και απαντώ σε όλες αυτές τις ανοησίες. Η μήπως νομίζεις οτι κάποιος μέγας ιστορικός θα το έκανε; Σε αντίθεση με εσένα που εκφέρεις απόψεις με ύφος καρδιναλίου ex cathedra, και δε μας κανεις καν την τιμή να παραθέσεις έστω 1 πηγή,1 βιβλίο που (αν) έχεις διαβάσει και τις δικαιολογεί.
afentiko7 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Εδώ δεν γίνεται κόντρα ποιός έχει πονέσει παραπάνω ως λαός ή ποιός έχει σφάξει περισσότερους ή λιγότερους. Συζητούμε για το ιστορικό δεδομένο ότι και ο Ελληνικός Στρατός κατά καιρούς έχει διαπράξει αυτό που σήμερα θα ονομάζαμε "εγκλήματα πολέμου": σφαγές αμάχων, βιασμοί, λεηλασίες, καταστροφές.Όχι, δεν ήταν ο μόνος στρατός που έπραξε κάτι τέτοιο. Όχι, το εάν υποφέραμε ή το πόσο υποφέραμε ως λαός δεν μας δίνει το δικαίωμα να σφάξουμε κανέναν άμαχο πληθυσμό. Συμφωνώ και δεν θεωρώ ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε τα ίδια στο μέλλον. Οι Κυπριοι (τούρκοι κ έλληνες) οφείλουν να ζήσουν ειρηνικά. Αλλά μέχρι στιγμής οι τούρκοι δν θέλουν. Εκτός και αν νομίζεις ότι οι ελδυκαριοι, προκαλούν τρόμο στους 30000 τούρκους στρατιώτες. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι Τούρκοι υπήρξαν παναγίες και ότι μετέδωσαν πολιτισμό όπου πήγαν? Μην τρελαθούμε. Ο Ιρβινγκ είναι ο πλέον αμφιλεγόμενος και καταδικασθείς από το σύνολο του επιστημονικού κόσμου ιστορικός Γιατί ένας ιστορικός πρέπει να καταδικάζεται? Εξέφρασε την ιστορική του άποψη (και μπήκε φυλακή, βέβαια). Η Ρεπούση είπε ψέμματα. Αφού δεν έγινε συνωστισμός, έγινε σφαγή, γιατί δν το γραψε, με ψέμματα θα πορευθούμε ή με την σωστή μελέτη των γεγονότων του παρελθόντος? "Και επειδή έχει πτυχίο ιστορίας, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι" Σου ανέφερα την ιστορικό που μου κανε εκθεση στο φροντιστήριο. Η τύπισσα ήταν άσχετη, 22 χρονών και μόνο να μας κολλούσε ήξερε. σου θυμίζω ότι τα στρατιωτικά σχέδια του δεκανέα από την Αυστρία φούνταραν πολύ γρήγορα. Οι αρχικές του επιτυχίες ήταν συνδυασμός θράσους και πονηριάς. Οι μετέπειτα όμως εξελίξεις απέδειξαν ότι τα σχέδια ήταν ρηχά... Δεν ξέρω πάντως πολλούς που μπορούσαν να καταλάμβαναν τη γαλλία σε 10 μέρες. Και όπου τα νούμερα ήταν ίσα, οι αγγλοαμερικάνοι είχαν προβλήματα. Γενικά και μόνο που κάποιος δεκανέας (παρασημοφορηθείς), εκπονεί στρατιωτικά σχέδια, χωρίς να έχει πατήσει ούτε μια μέρα σε στρατιωτική σχολή λέει πολλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.