Προς το περιεχόμενο

πανεπιστήμια στο εξωτερικό


g3orgi0

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί θα έπρεπε να πάω π.χ.μαθηματικό ή φυσικό σώνει και καλά για να θεωρούμαι επιστήμονας ή γενικά γιατί θα πρέπει να υποβιβάζω όλες τις υπόλοιπες επιστήμες.

 

δε ξερω αν αναφερεσαι σε μενα αλλα εγω δεν υποβιβασα καμια απλα διαφοροποιησα.

 

ή είναι ένα αμφιβόλου ποιότητας πανάκριβο κολλέγιο;

 

αμφιβολου ποιοτητας δε θα το ελεγα. αν ειναι αναγνωρισμενο απο το κρατος ειναι οκ. ακομα και το deree που δεν αναγνωριζεται, για το εξωτερικο μετραει κανονικα. αρα το αμφιβολου ποιοτητας μη το λες.

  • Απαντ. 318
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
δε ξερω αν αναφερεσαι σε μενα αλλα εγω δεν υποβιβασα καμια απλα διαφοροποιησα.

 

 

 

αμφιβολου ποιοτητας δε θα το ελεγα. αν ειναι αναγνωρισμενο απο το κρατος ειναι οκ. ακομα και το deree που δεν αναγνωριζεται, για το εξωτερικο μετραει κανονικα. αρα το αμφιβολου ποιοτητας μη το λες.

 

Δεν είναι μόνο το Deree όμως. Γενικά δεν υπάρχει αξιολόγηση στα Πανεπιστήμια, στα ΤΕΙ, στα κολλέγια. Καθόμαστε και αναλωνόμαστε σχετικά με ποιό πανεπιστήμιο είναι καλύτερο, ποιό είναι το πιό δύσκολο, που έχουν μαζευτεί οι έξυπνοι φοιτητές χωρίς να έχουμε στοιχεία για να δικαιολογήσουμε τα συμπεράσματά μας. Δεν αναφέρομαι σε εσένα, ούτε σε κάποιον user συγκεκριμένα, γενικά υπάρχει μία τάση αντί να θέλουμε να βελτιώσουμε τη παιδεία σε συνολικό επίπεδο, το μόνο που κάνουμε είναι να λέμε ποιά είναι η ανώτερη επιστήμη, ποιό είναι το ανώτερο πανεπιστήμιο, ποιός είναι ο εξυπνότερος κ.λ.π. Γενικα πολύ χαμένη ενέργεια, άχρηστα συμπεράσματα, μία κουβέντα απλά για να γίνεται.:-)

Δημοσ.

τα πανεπιστημια και τα κολλεγια τηρουν την αξιολογηση της ευρωπαικης ενωσης. υπαρχουν κανονες. δεν ειναι και ξεφραγκο αμπελι ειπαμε :P

 

αλλα το μπαχαλο θα ερθει τωρα που εδωσαν δυνατοτητα στα τεχνικα λυκεια να δινουν πανελλαδικες..:lol:

Δημοσ.
τα πανεπιστημια και τα κολλεγια τηρουν την αξιολογηση της ευρωπαικης ενωσης. υπαρχουν κανονες. δεν ειναι και ξεφραγκο αμπελι ειπαμε :P

 

αλλα το μπαχαλο θα ερθει τωρα που εδωσαν δυνατοτητα στα τεχνικα λυκεια να δινουν πανελλαδικες..:lol:

 

Tι εννοείς; Θυμάμαι το 2004 τα Τ.Ε.Ε. δίνανε εξετάσεις για τα Τ.Ε.Ι μόνο. Από κει πέρα έχω χάσει λίγο τη μπάλα με τις αλλαγές που γίνονται συνέχεια...

Δημοσ.
Tι εννοείς; Θυμάμαι το 2004 τα Τ.Ε.Ε. δίνανε εξετάσεις για τα Τ.Ε.Ι μόνο. Από κει πέρα έχω χάσει λίγο τη μπάλα με τις αλλαγές που γίνονται συνέχεια...

 

για τα ΕΠΑΛ ειναι

 

Ψηφίστηκε, κατά πλειοψηφία, από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που επιτρέπει στους απόφοιτους των Επαγγελματικών Λυκείων για πρώτη φορά να συμμετάσχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις, διεκδικώντας μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=975700

 

πιαστε τα κλαρινα και τα μαντολινα :-D

Δημοσ.
Omnislash, τον τελευταίο καιρό 1 στις 3 λέξεις στα post σου, είναι "garnele".

Όχι τίποτε άλλο, αλλά την τρομάζεις και δε γράφει συχνά και είναι κρίμα γιατί σε μερικούς από μας αρέσουν τα ποστ της.

 

Την τελευταία εβδομάδα χτύπησα ρεκόρ ημικρανίας, συνεπώς απλά παρακολουθώ όσο μπορώ.

Αναφορικά με τις καθηγητικές σχολές (ας μην το προσωποποιήσουμε πάλι σε αυτή του ιστορικού, μιας που δεν είναι ατόφια καθηγητική και σου παρέχει τη δυνατότητα από το πτυχίο ακόμη να δουλέψεις σε διάφορους χώρους, από μουσεία μέχρι πολιτιστικά κέντρα) και τη θέση στο δημόσιο, είναι μια αλήθεια ότι από μέσα ακόμη θέλουν να σε προετοιμάσουν για ΑΣΕΠ. Είναι σίγουρα σχολές στις οποίες χρειάζεται ένα μεταπτυχιακό αν δεν θέλεις να ασχοληθείς καν με τη θέση του καθηγητή.

Υπάρχουν κέντρα ερευνών στα οποία μπορεί να εργαστεί κανείς ως ατόφιος μαθηματικός, ιστορικός κλπ, ή πάλι μπορείς να "παίξεις" με το αντικείμενο στις επιπλέον σπουδές -αν σκοπεύεις να τις κάνεις, έχεις όρεξη για μπάλα, κλπ- και να γίνεις κάτι τελείως διαφορετικό.

Προσωπικά μιλώντας πάντα, οι ερευνητές μου προκαλούν πάρα πολύ το ενδιαφέρον, ενώ αντίστοιχα τους -καλούς- καθηγητές τους θαυμάζω αφενός για την υπομονή που είναι σε θέση να δείξουν, αφετέρου για τη δυνατότητα που έχουν να "πλάσουν" ένα μυαλό.

 

ΥΓ. Για να αποφύγω πιθανά ερωτήματα σχετικά με το "τι ορίζει έναν καλό καθηγητή": όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπική μου άποψη, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια για το τι είναι καλό και τι κακό και όχι αυτά του Νίτσε, κατά συνέπεια δεν υπάρχει βιβλιογραφία ούτε κάποιο λινκ πρόχειρο να παραθέσω. Καλός καθηγητής είναι αυτός που (πέρα από τη μεταδοτικότητα-αν την έχει) έχει το πλεονέκτημα να τον θυμάσαι και να τον χαιρετάς στο δρόμο μετά από μερικά χρόνια, όταν το 19άρι που σου έβαλε στην πρώτη λυκείου δεν έχει πια σημασία.

 

Αυτά, επιστρέφω στα ντεπόν μου.

Δημοσ.
ΥΓ. Για να αποφύγω πιθανά ερωτήματα σχετικά με το "τι ορίζει έναν καλό καθηγητή": όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπική μου άποψη, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια για το τι είναι καλό και τι κακό και όχι αυτά του Νίτσε, κατά συνέπεια δεν υπάρχει βιβλιογραφία ούτε κάποιο λινκ πρόχειρο να παραθέσω. Καλός καθηγητής είναι αυτός που (πέρα από τη μεταδοτικότητα-αν την έχει) έχει το πλεονέκτημα να τον θυμάσαι και να τον χαιρετάς στο δρόμο μετά από μερικά χρόνια, όταν το 19άρι που σου έβαλε στην πρώτη λυκείου δεν έχει πια σημασία.

+1.και ειναι πολυ πολυ λιγα αυτα τα ατομα:-(

παντως αυτο με τα τεε που μπηκαν στο χωρο..θα σπασουμε τρελη πλακα.ασχετο αλλα μια και το θεμα απ'οτι φαινεται στο τιτλο ειναι για εξωτερικο μπορειτε να μου εξηγήσετε με απλα αλληνικα τι σκατα ειναι το erasmus και τα συναφή?B)

Δημοσ.
Ο νομικός και ο μαρκετίστας όταν βγουν από την σχολή τους μπορούν να απασχοληθούν κατευθείαν στην αγορά? Ναι

 

O μαθηματικός όταν βγει κατευθείαν από το πανεπιστήμιο, χωρίς μεταπτυχιακό και χωρίς να εργαστεί έχει πρακτικές γνώσεις για να βοηθήσει την επιχείρηση? Τσ,

άρα ο μαθηματικός άχρηστος, θα έλεγα εγώ με τον ίδιο (παρα)λογισμό.

 

 

Πρόσεξε. Εγώ δεν είπα ότι ο μαθηματικός είναι χρήσιμος στην κοινωνία (ή πιο χρήσιμος από τον υδραυλικό), αλλά ποια είναι πιο βαρβάτη επιστήμη? Επιπλέον μου εξηγείς, γιατί η morgan stanley έχει στο προσωπικό της, άτομα με διδακτορικό στη φυσική?

 

Είναι τουλάχιστον αντάξιο μιας βραχύφθαλμης νοημοσύνης να αξιολογείς την προσφορά ενός επαγγέλματος σε συλλογικό επίπεδο, με το πόσα στόματα ταΐζει και κάτι τέτοιο θεωρώ πως το κάνει μόνο όποιος αναγνωρίζει ως απαραίτητη συνθήκη ύπαρξης για τον εαυτό του, το φαΐ.

 

Αυτό λέει ο καπιταλισμός. Δλδ γιατί παίρνουν οι μανατζαραίοι τόσα λεφτά και οι φιλόσοφοι κανένα φράγκο. Γιατί βοηθούν στη ροή του χρήματος. Αν δεν έχεις να φας, δεν μπορείς να λες αμπελοφιλοσοφίες. Στην αρχαία αθήνα, γιατί όλοι λέγαν παπαριές. Ειχαν λύσει τα προς το ζην και τους έμενε και χρόνος να πουν 2-3 μπούρδες. Έλυσαν όμως κανένα κοινωνικοοικονομικοπολιτικό πρόβλημα? Όχι. Ακόμα δεν την έχουμε βρει τη λύση. Ενώ στα μαθηματικά τη βρήκαμε τη λύση. Η λέμε ότι ένα πρόβλημα δεν επιδέχεται λύση. Το να μιλάμε συ και γω διαδικτυακά, βασίζεται στην καύλα των φυσικών να μετρήσουν τις ταχύτητες κάποιων σωματιδίων, όχι στο γκαίτε. (δεν λεω ότι σόνυ και καλά είναι αυτοσκοπός το να μιλάμε διαδικτυακά ή ότι βελτίωσε τη ζωή μας, αλλά δεν παύει να είναι κατόρθωμα)

 

όταν το 19άρι που σου έβαλε στην πρώτη λυκείου δεν έχει πια σημασία

 

Ας μου βαζαν εμένα το μισό του 19 και θα τους έδινα και την τότε γκόμενα μου. Καλός καθηγητής είναι αυτός που όταν βγεις από το μάθημα του, θα μάθεις και 5 πράγματα για το μάθημα του (μόνο και όχι ηλίθια πράγματα για τη ζωή), από αυτά που λέει. Δεν έχω γνωρίσει κάποιον τέτοιο, όχι γιατί δε συνάντησα, απλά γιατί δεν έδινα σημασία στα λόγια του. Δεν με ενδιέφεραν. Λόγια ήταν. Τα βρίσκεις και στα βιβλία

 

ασχετο αλλα μια και το θεμα απ'οτι φαινεται στο τιτλο ειναι για εξωτερικο μπορειτε να μου εξηγήσετε με απλα αλληνικα τι σκατα ειναι το erasmus και τα συναφή?

 

Ευκαιρία για κοινωνικοποίηση που δίνεται στους ακοινωνικοποίητους. Αν και νομίζω, αν πας σε κανένα νησάκι το καλοκαίρι, περισσότερα κονέ θα κάνεις.

 

Κάτι σχετικό

Δημοσ.
σόνυ και καλά

 

Μήπως εννοείτε: sony (?)

 

Κάπου εδώ και πριν το ρίξω στα βαριά ναρκωτικά, αποχωρώ και εντελώς από την κουβέντα.

Δημοσ.
Το να μιλάμε συ και γω διαδικτυακά, βασίζεται στην καύλα των φυσικών να μετρήσουν τις ταχύτητες κάποιων σωματιδίων, όχι στο γκαίτε.

 

Το να έχουμε τη δυνατότητα να μιλάμε διαδικτυακά, οφείλεται στην καύλα των φυσικών. Το ότι δεν έχουμε και οι δύο την ικανότητα να το κάνουμε, σίγουρα εμπεριέχει πολύ Γκαίτε και παπαριές Αθηναίων φιλοσόφων που λέγανε και καμιά μπούρδα πριν ο Μαρξ τους διδάξει γεωμετρία.

 

εντιτ, να ευχαριστήσω την ως άνω χρήστρια που απέδειξε το point μου. =ρ

Δημοσ.
λαθος εδω. βαση του παρελθοντος κανουν προβλεψεις για το μελλον επειδη ο κυκλος επαναλαμβανεται και οχι επειδη αποτρεπεται

 

αν ηταν ετσι τοτε θα ειχε αποφευχθει η οικονομικη κριση (kennedy' date=' obama), (WWI, WWII, WWIII (?) ), και αλλα πολλα[/quote']

Η αποτυχία των ανθρώπων να διδαχτούν από την ιστορία δεν συνεπάγεται την εν γένει αδυναμία της ιστορίας να διδάξει. Και μη βλέπεις μόνο τις αποτυχίες, πολλά καλά πράγματα σε διεθνές επίπεδο σήμερα είναι όπως είναι χάρη στα μαθήματα που δίδαξαν καταστάσεις όπως ο WWII.

Δημοσ.
Μήπως εννοείτε: sony (?)

 

Κάπου εδώ και πριν το ρίξω στα βαριά ναρκωτικά, αποχωρώ και εντελώς από την κουβέντα.

 

Δε θα μας λείψεις. Εχεις δίκιο, με πεφωτισμένα όντα σαν εσένα και τον μαλλιά φίλο σου δύσκολα να τα βγάλει πέρα κάποιος. Αλλά ρε πούστη μου από τα τόσα kB που έγραψα, μόνο σε αυτό μπόρεσες να αρθρώσεις λόγο? Μικρότητες.

 

Το να έχουμε τη δυνατότητα να μιλάμε διαδικτυακά, οφείλεται στην καύλα των φυσικών*. Το ότι δεν έχουμε και οι δύο την ικανότητα να το κάνουμε, σίγουρα εμπεριέχει πολύ Γκαίτε και παπαριές Αθηναίων φιλοσόφων που λέγανε και καμιά μπούρδα πριν ο Μαρξ τους διδάξει γεωμετρία.

 

εντιτ, να ευχαριστήσω την ως άνω χρήστρια που απέδειξε το point μου. =ρ

 

Οι η/υ δημιουργήθηκαν γι' αυτό το σκοπό. Για να μετράνε την ταχύτητα των σωματιδίων.

Εκτός και αν ρωτήσεις άτομα στο umist. Ο μαρξ με τη γεωμετρία δεν ξέρω τι σχέση έχουν.

 

εντιτ, να ευχαριστήσω την ως άνω χρήστρια που απέδειξε το point μου.

 

Να βλογάτε τα γένια σας λοιπόν. τα υπόλοιπα μέσω pm.

 

πολλά καλά πράγματα σε διεθνές επίπεδο σήμερα είναι όπως είναι χάρη στα μαθήματα που δίδαξαν καταστάσεις όπως ο WWII.

 

όπως για παράδειγμα η γενοκτονία στη γάζα? Γιατί αν οι εβραίοι εξοντώνονταν ούτε τρομοκρατία θα υπήρχε, ούτε κίνδυνος γΠΠ. Εκτός και αν η τρομοκρατία, και το σκότωμα παιδιών δεν είναι προβληματα.

Δημοσ.

καλα που υπαρχουν και τετοια threads σε περιοδο εξεταστικων να γελαμε και λιγακι....να φευγει η βαρια ατμοσφαιρα.....αρτσι μπουρτσι και ο λουλας....αλλα λεει ο ενας αλλα καταλαβαινει ο αλλος και το βιολι συνεχιζεται........μονο την ψυχο-κοινωνικη θεωρια του L. Vygotsky δεν εχω διαβασει ακομη εδω μεσα......

Δημοσ.
όπως για παράδειγμα η γενοκτονία στη γάζα?

Όπως το ότι τουλάχιστον έχουμε φθάσει στο σημείο η γενοκτονία στη Γάζα αναγνωρίζεται και να αντιμετωπίζεται ως πρόβλημα από διεθνείς οργανισμούς οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για την επίλυσή του. Ότι υπάρχει μια διαδικασία διαλόγου στην οποία συμμετέχουν όλοι, έστω και προσχηματικά. Άσχετα από το κατά πόσο όλα αυτά μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα στην πράξη στη δεδομένη περίπτωση, είναι ένα σημαντικό βήμα. Σε άλλες εποχές ούτε αυτό δε θα συνέβαινε.

Δημοσ.
Όπως το ότι τουλάχιστον έχουμε φθάσει στο σημείο η γενοκτονία στη Γάζα αναγνωρίζεται και να αντιμετωπίζεται ως πρόβλημα από διεθνείς οργανισμούς οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για την επίλυσή του. Ότι υπάρχει μια διαδικασία διαλόγου στην οποία συμμετέχουν όλοι, έστω και προσχηματικά. Άσχετα από το κατά πόσο όλα αυτά μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα στην πράξη στη δεδομένη περίπτωση, είναι ένα σημαντικό βήμα. Σε άλλες εποχές ούτε αυτό δε θα συνέβαινε.

 

Ξεφύγαμε κατά πολύ και μια τελευταία κουβέντα. Θεαθηναι. Το μόνο που δίδαξε ο β ΠΠ είναι κάτσε στα αβγά σου. Ασε τους αμερικάνους να κουμαντάρουν τη δική τους περιοχή, τους Ρώσους τη δική τους και τους έλληνες τη δική τους (μακεδονία, αλβανία κλπ). Οι εξοπλισμοί ακόμα δίνουν και παίρνουν, με μόνη διαφορά πως τα όπλα είναι πιο φονικά από ποτέ. Σου λέει ο Ισραηλινός, και αν μια τόσο ο Ιρανός λέει αλήθεια και οι πύραυλοι του φτάνουν μέχρι τη Σιών? Θα μου το κάνουν καλοκαιρινό το μαγαζί. Αλλά για σκέψου, πάλι φυσικομαθηματικοί (και μηχανικοί) βοήθησαν σε αυτό. Στην ισορροπία του φόβου. Οχι οι αμπελοφιλοσοφίες. Δεν είδα κανένα, να διαβάζει φιλόσοφους και να γινει φιλειρηνιστής. Απλά καυχιέται πως ξέρει τι λέει ο ένας κι ο άλλος. Στο ξαναλέω, κοπέλα της φιλοσοφικής, μου άρχισε να μου λέει πως ο στίρνερ λίγο πολύ δεν ήταν στα συγκαλά του (ετσι θεωρείται, ο ουτοπισμός). Εντάξει παπαγαλίζουμε δυο-τρεις γραμμές, ενός βλάκα και βγάλαμε το συμπέρασμα. Η να στο θέσω κι αλλιώς. Εγώ εσύ και ο καθένας, μπορούμε να πάρουμε 5 βιβλία να διαβάσουμε για τον βππ, και να καταλάβουμε κάτι από αυτά. Για φιλοσοφία, δεν το συζητάω καν. Οι αντίστοιχοι των θεωρητικών, μπορούν να πάρουν ένα βιβλίο ανάλυσης (χωρίς πρωτύτερη γνώση) και να λύσουν καμιά άσκηση. Τσκ. Δεν τα παίρνει το κεφάλι τους. Οχι δε θέλουν, δε μπορούν

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...