Pablo_Hasan Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 αφου ειναι 8 χρονια ο μεσος ορος, τοτε θα επρεπε να περνουν λιγοτερα ατομα να ανεβει η βαση και να μπαινουν ατομα με καλυτερο επιπεδο. που ειναι το προβλημα;
dark_banishing Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Αυτό που λες pablo θα έπρεπε να συμβαίνει σε πολλές σχολές αφού εκτός των άλλων δεν υπάρχουν υποδομές να μπαίνουν τόσα πολλά άτομα. Αντίθετα όμως κάθε χρόνο αυξάνουν τους εισακτέους -ειδικά στα τμήματα της επαρχίας- και στα @@ το επίπεδο της σχολής. Το σωστό θα ήταν τα τμήματα να διαλέγουν πόσους θα παίρνουν κάθε χρόνο. Αλλά έτσι θα μείνουν έξω πολλοί και δεν "συμφέρει"..
DarkOrion Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 αφου ειναι 8 χρονια ο μεσος ορος, τοτε θα επρεπε να περνουν λιγοτερα ατομα να ανεβει η βαση και να μπαινουν ατομα με καλυτερο επιπεδο.που ειναι το προβλημα; Καλό θα ήταν αυτό, αλλά δεν γίνεται. Το καλύτερο θα ήταν η κάθε σχολή να έβαζε ένα όριο στο πόσους θα πάρει, να μην έρχονται σωρηδόν οι μεταγραφές (σε σχοή με 150 φοιτητές ήρθαν με μεταγραφή 180) και βέβαια να σουτάρει όσους είναι παραλίες και δεν γουστάρουν να διαβάσουν. Δηλαδή στο εξωτερικό που γίνεται αυτό πάθανε τίποτα? Απλά κάποιοι να αποφασίσουν τι θέλουν να κάνουν στην ζωή τους. Αν θέλουν να σπουδάσουν καλώς. Αν δεν θέλουν, να κάνουν κάτι άλλο, ας μήν παρασιτούν εις βάρος της κοινωνίας.... -----Προστέθηκε 31/1/2009 στις 04 : 48 : 28----- Α, και κάτι άλλο. Μία σχολή π.χ. θα μπορούσε να πει: Εγώ θα πάρω τους 100 καλύτερους που θα γράψουν πάνω από 18. Όχι απλά τους 100 καλύτερους. Και άμα δεν είναι 100 και είναι 80, ας πάρει τους 80. Δεν βλάπτει. Έτσι κρατάς το αντίστοιχο επίπεδο, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι εφικτό.
afentiko7 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 τι εκανε λεει;;;;;;;;τοσα ξερεις τοσα λες. στην σημερον εποχη μαθηματικα χωρις υπολογιστη δεν λυνονται (μιλαω φυσικα για σοβαρα μαθηματικα) hellooooo δεν εχεις συναντησει ποτε προβλημα που να μην εχει αναλυτικη λυση παρα μονο αριθμιτικη; αυτα πως τα λυνουν; με το χερι; θα με τρελανεις και ακομα να πεις ποσο χρονων εισαι; Πω ρε έβα πραγματικά γελάω. Τα σοβαρά μαθηματικά είναι αυτά που λύνονται με υπολογιστή.Δλδ σαν να μου λες ότι δεν είναι μάγκες αυτοί που εφήυραν τον απειροστικό λογισμό, αλλά εγώ που βρίσκω το ολοκλήρωμα ενός μεγάλου αριθμού. Η όχι αυτός που όρισε μαθηματικά τι είναι σύνολο, πράξη κτλ, αλλά εγώ που κάνω πράξη 1+ 1. Ρώτα έναν οποιοδήποτε μαθηματικό για το τι θεωρητικό υπόβαθρο χρειάζεται γι' αυτήν την απλή πραξούλα. Πρέπει να ορίσεις το σύνολο που γίνεται η πράξη, την ίδια την πράξη, και σε ποιο σύνολο θα πάει το αποτέλεσμα της. Κατάλαβες, μέχρι να έρθει ο cantor το 1870, οι γνωστές μας πράξεις γίνονταν στον "αέρα". Βέβαια όλα αυτά σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο. Οχι σε εφαρμοσμένο. Αλλά οι μήτρες (πάμε σε εφαρμοσμένο), εκεί πάνω στηρίζονται θεωρητικά. Εκεί στηρίζονται και οι μιγαδικοί. Και μου λες τώρα για πολύπλοκους υπολογισμούς. Ναι ωραία, επιχειρησιακή έρευνα. Ποιος είναι πιο μάγκας, αυτός που έβγαλε τη simplex, ή εγώ που απλά λύνω ένα πρόβλημα βάζοντας τιμές στο excel. Α 13 είμαι, δεν έχω σπουδάσει ακόμα. Γιατί θέλουν να διαπιστώσουν ότι εκτός του ευκλείδιου θεωρήματος ξέρεις να μιλήσεις και σε δυο ανθρώπους, καταλαβαίνεις τι παίζει γύρω σου, έχεις συναισθηματική ευφυϊα, μπορείς να αναλάβεις διάφορα project χωρίς να καταρρεύσεις και γενικά είσαι πιο ολοκληρωμένος σαν άνθρωπος. Ναι πως όλα αυτά αναιρούνται, από το να παίζω εγώ όλη μέρα μπάλα, αντί να σπαταλαώ το χρόνο μου σε chores. Πάλι μιλάω σε ανθρώπους, πάλι κοινωνικοποιούμαι, πάλι μπορεί να υπάρξουν τριβές στην ομάδα. Οπότε τι το αρνητικό έχει η ενασχόληση μου με την μπάλα. Και για πες μου ρε άρχοντα της λογικής και μαέστρο της επιχειρηματολογίας, που κατάφερες μέσα σε δυο προτάσεις να αναιρέσεις την ίδια την σκέψη σου, πως θα γινόταν γιατρός του κόσμου αν ήταν όλη μέρα για καφέδες ή δεν πήγαινε να σπουδάσει. Αυτός θα κάνει κάτι πιο χρήσιμο ή εσύ που την ώρα που αυτός πασχίζει να βρει θεραπείες στα εργαστήρια εσύ θα πίνεις μπύρες? Είναι δυο αντίρροπες δυνάμεις. Εσύ πασχίζεις για το συμφέρον σου, ο άλλος για το συνάνθρωπο. Εγώ όμως δεν εξασκώ καμιά δύναμη. Τώρα ας μην ανοίξουμε συζήτηση για τους φακελάκηδες, δεν νομίζω ότι παίρνει κανένα. Δλδ ο όρκος του Ιπποκράτη δν νομίζω να λέει, αν δε σας πληρώσει μην τον σώσετε. Α και μην νομίζεις ότι είναι μόνο οι Ελληνες αλμπάνηδες. Στις άλλες χώρες τα σκας νόμιμα. Πχ ΗΠΑ. Πάω στους άλλο δυο. @dark_orion, κάτω από τα 6 δν τελειώνει κανείς. Κανείς, ούτε ο Θεός. Και κανείς δε βγάζει ΜΟ πάνω από 6. Γιατί κάποιοι βγάζετε σε σχολές τύπου διοίκησης, 8άρια και νομίζετε ότι είστε θεοί. Και επιπλέον δε νομίζω ότι έχει διαφορά ένας μαθητής του 16 από του 19 για να βγάλει ένα προπτυχιακό. Για διδακτορικό ίσως. Για προπτυχιακό με την καμία. Οπότε αφήστε τα αυτά τα τύπου δν αξίζουν. Απλά οι σχολές σας είναι πιο εύκολες. Γενικά οι θεωρητικές σχολές μπλα, μπλα είναι εύκολες. Μετά οι θετικές είναι ανάλογα του μυαλού σου. Τέλος οι ιατρικές, δε χρειάζεται να χεις κανά μυαλό. Φυτό να σαι και δεν θα έχεις πρόβλημα. Αλλά στο μαθηματικό (και στο φυσικό) αν είσαι φυτό και δν σου κόβει, δν πρόκειται να πας πουθενά. Μα μαύρη χήρα, ο μο όρος αποφοίτησης λέει τα πάντα. Δεν μπορεί σε μια εύκολη σχολή οι φοιτητές να κάνουν 10 χρόνια. Αλλά όσο μεγαλύτερες απαιτήσεις έχει μια σχολή τόσο περισσότερο χρόνο κάνουν οι φοιτητές να την τελειώσουν. Γιατί afentiko λες συγκεκριμένα για τις κοπελίτσες του ΦΠΨ κλπ, η παρατήρηση σου έχει να κάνει με το ότι προέρχονται από θεωρητική κατεύθυνση και δεν έχουν τις απαραίτητες βάσεις μαθηματικών και φυσικής ή ότι είναι κοπέλες ( και καλά ότι οι κοπέλες δεν τα καταφέρνουν στα μαθηματικά; ). Μη συγκρίνουμε ανόμοια επιστημονικά πεδία. Το ότι προέρχονται από θεωρητική κατεύθυνση, απλούστατα λέει πως δεν θα τα κατάφερναν στη θετικοτεχνολογική. Οι περισσότερες εξ αυτών. Δλδ εσύ νομίζεις πως αν βάλουμε τώρα τη garnele (και την κάθε garnele), σε ένα θετικό τμήμα δε θα πάθει σοκ? Εχουμε κάτι φιλόλογους στο μεταπτυχιακό και λένε κάτι μαργαριτάρια. Και όχι σε μαθηματικά. Τώρα θα μου πεις και το πεύκο είναι αντιπαραγωγικό (που είπα πιο πριν), γιατί να μην το καταργήσουμε. Ναι αλλά το πεύκο δεν το πληρώνω, αυτές τις σχολές τις πληρώνω, χωρίς να έχουν αντίκρισμα στην αγορά εργασίας. Εσύ πχ μπορεί να φτιάξεις μια επιχείρηση όταν μεγαλώσεις και να δώσεις δουλειά. Ο άλλος που μελετάει το Σωκράτη, τι δουλειά θα κάνει?
DarkOrion Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Φίλε, αν είσαι όντως 13, έχεις πολύ δρόμο ακόμα για να καταλάβεις τι παίζει με την ζωή, γι αυτό λες αυτά που λες. 1) Ναι, τα θεωρητικά μαθηματικά είναι πολύ ωραία, αλλά πρέπει να τα κάνεις και για έναν λόγο, έτσι? Κανένας δεν λύνει μαθηματικά απλά για να τα λύνει. Προς ενημέρωσή σου, τα πιο πολλά μαθηματικά προκύψανε διότι οι εφαρμοσμένοι (φυσικοί, χημικοί, πολυτεχνίτες, γιατροί που τόσο τους σνομπάρεις) προσπαθώντας να μοντελοποιήσουν την φύση, καταλήγανε σε μαθηματικά προβλήματα που δεν ξέραν να τα λύσουνε. Και ναι, το να υπολογίσεις ένα πολύ δύσκολο ολοκλήρωμα αναλυτικά είναι μεγάλη μαγκιά, από την άλλη όμως, οτιδήποτε βλέπεις γύρω σου, δεν έχει λυθεί γιατί κάποιοι μάγκες μαθηματικοί ξέραν καλά τις αναλυτικές λύσεις. Αν έλεγες σε 1000 μαθηματικούς να λύσουν ένα πρόβλημα μηχανικού απλό, θα κολώνανε στο π, και πόσο είναι, και άντε είναι υπερβατικός αριθμός και τρέχα γύρευε. Συνεπώς, τα μαθηματικά γίνονται όχι για να λέμε ότι τα κάναμε, αλλά για να λύσουν ανθρώπινες ανάγκες, όχι μόνο τώρα, αλλά και απο τα αρχαία χρόνια. Να σου θυμίσω ότι η γεωμετρία βγήκε για να οριοθετούν τα χωράφια τους οι κάτοικοι της Αιγύπτου όταν πλημμύριζε ο Νείλος, ώστε να έχουν ένα κοινό μέτρο και να μην κλέβει ο ένας τον άλλον. Να σου θυμίσω επίσης την ύπαρξη της μηχανής των αντικυθήρων, ένα πολύ απαρχαιωμένο 'excel', όπως λες, για να πλοηγούνται οι άνθρωποι στην Θάλασσα. Συνεπώς, μάθε ότι τα μαθηματικά δεν είναι για το εφέ, εξυπηρετούν κάποιες σκοπιμότητες. 2)Γιατί, ποιός το λέει ότι κάτω από το 6 δεν τελειώνει κανείς. Στατιστικά, οι φοιτητές είναι του 16-17. Ε, αυτοί ΔΕΝ μπορούν να το τελειώσουν στα 4, μην γελιόμαστε. Ο φοιτητής του 19 μπορεί. Και επίσης το 16 με το 19 έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά σε σχολές που έχουν κάποια δυσκολία (δεν μιλάω για παιδαγωγικά, φιλοσοφικές, management κ.λ.π, δεν ξέρω. Μιλάω για καθαρά θετικές επιστήμες, ιατρική, πολυτεχνείο κ.λ.π). 3) Πολύ τους υποτιμάς όλους εδώ μέσα. Την μία για τους φιλολόγους, την άλλη για τους γιατρούς, την άλλη για την garnelle και την όποια garnelle. ποιός είσαι ρε φίλε εσύ? Τι έχεις καταφέρει? Μπές πρώτα στο πανεπιστήμιο και δες αν θα μπορέσεις να ανταποκριθέις στι απαιτήσεις (όχι με καφεδάκια, κλαμπάκια και θησείο όλη μέρα και μετά να λες ότι το μαθηματικό δεν βγαίνει σε κάτω από 8 έτη. Αν δε στρώσεις κώλο κάτω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα απαρνηθείς όλα τα παραπάνω, ούτε σε 20 δεν βγαίνει)... Κάποια στιγμή θα μεγαλώσεις.. -----Προστέθηκε 31/1/2009 στις 06 : 25 : 29----- Α, και παρεπιπτόντως, επειδή αναφέρθηκες σε simplex, πληροφοριακά σου λέω ότι πρόκειται για μία από τις πιο καινοτόμες μεθόδους που εφευρέθηκε ποτέ για να λύσει πρακτικά προβλήματα. Μια άλλη καινοτόμος μέθοδος για πρακτικά προβλήματα είναι η FFT.
Praetorianos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Ναι πως όλα αυτά αναιρούνται, από το να παίζω εγώ όλη μέρα μπάλα, αντί να σπαταλαώ το χρόνο μου σε chores. Πάλι μιλάω σε ανθρώπους, πάλι κοινωνικοποιούμαι, πάλι μπορεί να υπάρξουν τριβές στην ομάδα. Οπότε τι το αρνητικό έχει η ενασχόληση μου με την μπάλα. Γιατί αυτό που κάνεις ονομάζεται κωλοβάρεμα. Αν εγώ μπω και λιώσω στο wow πχ 24 ώρες ακόμα και αν μιλήσω με 100 διαφορετικούς ανθρώπους από 50 χώρες δεν παύει να είναι κωλοβάρεμα. Κάνω κάτι να περάσω καλά, δεν έχω κανένα πραγματικό όφελος και πόσο μάλλον η συμβολή μου είναι 0 στο κοινωνικό σύνολο αν το θέτεις έτσι. Αντιθέτως αν έχεις συμμετάσχει σε 1-2 επιστημονικά projects, αν έχεις δουλέψει κάπου, αν έχεις ανταλλάξει ιδέες με άλλους από διαφορετικές χώρες μέσω erasmus, αν έχεις κάτσει επί 100 ώρες να κάνεις μια σοβαρή πτυχιακή ε όλο και κάτι θα προσέφερες. Στο ξανάπα δεν κινούνται όλα γύρω από το οικονομικό όφελος -πάρα πολλά ναι, όχι όμως όλα-. Είναι δυο αντίρροπες δυνάμεις. Εσύ πασχίζεις για το συμφέρον σου, ο άλλος για το συνάνθρωπο. Άκου, άσχετο αλλά μήπως ξέρεις ποιος δουλεύει επίσης στους γιατρούς χωρίς σύνορα, στη greenpeace κτλ? Ναι εκτός από τους γιατρούς που κάνουν το 99,99% του έργου υπάρχουν και μερικοί μανατζαραίοι που κανονίζουν που θα πάνε οι γιατροί να μην τρέχουν πάνω κάτω, πως θα διανεμηθούν τα φάρμακα και πως θα μοιραστούν τα χρήματα μέσα στον οργανισμό. Επειδή κάποιος δεν έγινε γιατρός ή μαθηματικός δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστος για τους υπόλοιπους. Παρεπιπτόντως δεν μου απάντησες πως κάποιος χωρίς να σπουδάσει θα μπορεί να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο και μάλιστα στους γιατρούς χωρίς σύνορα. Και επιπλέον δε νομίζω ότι έχει διαφορά ένας μαθητής του 16 από του 19 για να βγάλει ένα προπτυχιακό. Εγώ πάλι νομίζω ότι έχει. Στις πανελλήνιες ας πούμε για να βγάλεις 19 σημαίνει ότι ξέρεις πολύ καλά σχεδόν όλα τα μαθήματα. Αντιθέτως 16 μπορείς να βγάλεις γράφοντας τέλεια ΟΔΕ (παπαγάλος να 'σαι, 0 μυαλό) και 5 μαθηματικά. Αυτός αν μπει μαθηματικό, ξέρεις τι θα πάρει ε? Τέλος οι ιατρικές, δε χρειάζεται να χεις κανά μυαλό. Φυτό να σαι και δεν θα έχεις πρόβλημα. Είσαι ΓΑΜΑΤΟΣ! Αν βάλουμε ένα παπαγάλο στην Ιατρική δηλαδή θα την βγάλει με 10 έτσι? Αν σου δώσουμε εσένα όλα τα βιβλία της Ιατρικής και σε στείλουμε για εξετάσεις μαζί με αυτά το 'χεις το αντικείμενο έτσι? Φίλε, αν είσαι όντως 13, έχεις πολύ δρόμο ακόμα για να καταλάβεις τι παίζει με την ζωή, γι αυτό λες αυτά που λες. Το κακό είναι ότι δεν είναι 13:-(
elven Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 ύΠαρεπιπτόντως δεν μου απάντησες πως κάποιος χωρίς να σπουδάσει θα μπορεί να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο και μάλιστα στους γιατρούς χωρίς σύνορα. 1)Τραυματιοφορέας 2)Οδηγός ασθενοφόρου 3)Πειραματόζωο 4)Ανθρώπινη ασπίδα,σε πολέμους κτλ
black_widow Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Πω ρε έβα πραγματικά γελάω. Τα σοβαρά μαθηματικά είναι αυτά που λύνονται με υπολογιστή.Δλδ σαν να μου λες ότι δεν είναι μάγκες αυτοί που εφήυραν τον απειροστικό λογισμό, αλλά εγώ που βρίσκω το ολοκλήρωμα ενός μεγάλου αριθμού. Η όχι αυτός που όρισε μαθηματικά τι είναι σύνολο, πράξη κτλ, αλλά εγώ που κάνω πράξη 1+ 1. Ρώτα έναν οποιοδήποτε μαθηματικό για το τι θεωρητικό υπόβαθρο χρειάζεται γι' αυτήν την απλή πραξούλα. Πρέπει να ορίσεις το σύνολο που γίνεται η πράξη, την ίδια την πράξη, και σε ποιο σύνολο θα πάει το αποτέλεσμα της. Κατάλαβες, μέχρι να έρθει ο cantor το 1870, οι γνωστές μας πράξεις γίνονταν στον "αέρα". Βέβαια όλα αυτά σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο. Οχι σε εφαρμοσμένο. Αλλά οι μήτρες (πάμε σε εφαρμοσμένο), εκεί πάνω στηρίζονται θεωρητικά. Εκεί στηρίζονται και οι μιγαδικοί. Και μου λες τώρα για πολύπλοκους υπολογισμούς. Ναι ωραία, επιχειρησιακή έρευνα. Ποιος είναι πιο μάγκας, αυτός που έβγαλε τη simplex, ή εγώ που απλά λύνω ένα πρόβλημα βάζοντας τιμές στο excel. Α 13 είμαι, δεν έχω σπουδάσει ακόμα. Ναι πως όλα αυτά αναιρούνται, από το να παίζω εγώ όλη μέρα μπάλα, αντί να σπαταλαώ το χρόνο μου σε chores. Πάλι μιλάω σε ανθρώπους, πάλι κοινωνικοποιούμαι, πάλι μπορεί να υπάρξουν τριβές στην ομάδα. Οπότε τι το αρνητικό έχει η ενασχόληση μου με την μπάλα. Είναι δυο αντίρροπες δυνάμεις. Εσύ πασχίζεις για το συμφέρον σου, ο άλλος για το συνάνθρωπο. Εγώ όμως δεν εξασκώ καμιά δύναμη. Τώρα ας μην ανοίξουμε συζήτηση για τους φακελάκηδες, δεν νομίζω ότι παίρνει κανένα. Δλδ ο όρκος του Ιπποκράτη δν νομίζω να λέει, αν δε σας πληρώσει μην τον σώσετε. Α και μην νομίζεις ότι είναι μόνο οι Ελληνες αλμπάνηδες. Στις άλλες χώρες τα σκας νόμιμα. Πχ ΗΠΑ. Πάω στους άλλο δυο. @dark_orion, κάτω από τα 6 δν τελειώνει κανείς. Κανείς, ούτε ο Θεός. Και κανείς δε βγάζει ΜΟ πάνω από 6. Γιατί κάποιοι βγάζετε σε σχολές τύπου διοίκησης, 8άρια και νομίζετε ότι είστε θεοί. Και επιπλέον δε νομίζω ότι έχει διαφορά ένας μαθητής του 16 από του 19 για να βγάλει ένα προπτυχιακό. Για διδακτορικό ίσως. Για προπτυχιακό με την καμία. Οπότε αφήστε τα αυτά τα τύπου δν αξίζουν. Απλά οι σχολές σας είναι πιο εύκολες. Γενικά οι θεωρητικές σχολές μπλα, μπλα είναι εύκολες. Μετά οι θετικές είναι ανάλογα του μυαλού σου. Τέλος οι ιατρικές, δε χρειάζεται να χεις κανά μυαλό. Φυτό να σαι και δεν θα έχεις πρόβλημα. Αλλά στο μαθηματικό (και στο φυσικό) αν είσαι φυτό και δν σου κόβει, δν πρόκειται να πας πουθενά. Μα μαύρη χήρα, ο μο όρος αποφοίτησης λέει τα πάντα. Δεν μπορεί σε μια εύκολη σχολή οι φοιτητές να κάνουν 10 χρόνια. Αλλά όσο μεγαλύτερες απαιτήσεις έχει μια σχολή τόσο περισσότερο χρόνο κάνουν οι φοιτητές να την τελειώσουν. Το ότι προέρχονται από θεωρητική κατεύθυνση, απλούστατα λέει πως δεν θα τα κατάφερναν στη θετικοτεχνολογική. Οι περισσότερες εξ αυτών. Δλδ εσύ νομίζεις πως αν βάλουμε τώρα τη garnele (και την κάθε garnele), σε ένα θετικό τμήμα δε θα πάθει σοκ? Εχουμε κάτι φιλόλογους στο μεταπτυχιακό και λένε κάτι μαργαριτάρια. Και όχι σε μαθηματικά. Τώρα θα μου πεις και το πεύκο είναι αντιπαραγωγικό (που είπα πιο πριν), γιατί να μην το καταργήσουμε. Ναι αλλά το πεύκο δεν το πληρώνω, αυτές τις σχολές τις πληρώνω, χωρίς να έχουν αντίκρισμα στην αγορά εργασίας. Εσύ πχ μπορεί να φτιάξεις μια επιχείρηση όταν μεγαλώσεις και να δώσεις δουλειά. Ο άλλος που μελετάει το Σωκράτη, τι δουλειά θα κάνει? Καταρχάς δεν είπα ότι εγώ που σπουδάζω διοίκηση επιχειρήσεων και βγάζω 8 είμαι θεά, όπως έχω πει σε πιο πάνω post μου θεωρώ το επίπεδο σπουδών χαμηλό.Καλό είναι να διαβάζεις τα post και όχι να αλλοιώνεις τα λεγόμενα των άλλων.Είτε με πεις χαζή είτε έξυπνη, είτε καλή φοιτήτρια ή όχι δε με ενδιαφέρει καθόλου. Καλούς βαθμούς δε βάζουν τόσο εύκολα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων όσο θες να πιστεύεις, για τους περισσότερους καθηγητές το 8 είναι το top ( άντε σπανιότατα κανά 9 να βάλουν). Επίσης έχουμε μαθήματα με απίστευτα ποσοστά αποτυχίας, γιατί οι καθηγητές νομίζουν ότι θα αποκτήσουν και καλά κύρος αν κόβουν τους πάντες. Δε μίλησα για επίπεδο σπουδών αλλά για κόμπλεξ καθηγητών απλά.Φυσικά και δε συγκρίνω καν το επίπεδο του Μαθηματικού με της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Εσύ είσαι αυτός που κάθεσαι και συγκρίνεις σχολές τελείως διαφορετικού αντικειμένου. Ποτέ μου δεν ήθελα να γίνω επιστήμονας, στις πανελλήνιες διάβασα όσο έπρεπε για να περάσω σε μια αξιοπρεπή σχολή.Τα σχόλια του πόσο θεοί είναι , πόσοι έξυπνοι και τα σχετικά τα αφήνω για τους άλλους, αυτά είναι παιδικά πράγματα. Αλλά ο άλλος που θέλει μαθηματικό , φυσικό και τέτοιες δύσκολες σχολές σαφώς και πρέπει να έχει καλύτερο υπόβαθρο και να διαβάζει πολύ περισσότερο από ότι εγώ, να είναι συνειδητοποιημένος ότι εκεί που μπαίνει θα κάτσει πάνω από 4 χρόνια λόγω της δυσκολίας της σχολής. Όσο έξυπνος και αν είσαι χωρίς το κατάλληλο υπόβαθρο και την ανάλογη προσπάθεια τι ακριβώς θα καταφέρεις; Το ότι κάποιος είναι από τεχνολογική-θετική κατεύθυνση δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχει παραπάνω γνώσεις Μαθηματικών από μένα που ήμουνα στη θεωρητική κατεύθυνση,ούτε ότι έχει τη προδιάθεση να τα πηγαίνει καλύτερα στα μαθηματικά,εμείς επιλέγουμε σε ποιά κατεύθυνση πάμε.Έκανα μαθηματικά κατεύθυνσης πριν μπω στη σχολή( ιδιαίτερα μαθήματα),άρα δε μιλάω για κάτι που δε ξέρω. Πριν 4 χρόνια θυμάμαι ότι τα ποσοστά αποτυχίας στα μαθηματικά κατεύθυνσης ήταν μεγάλα, κάνω λάθος;
FarCry Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 τι εκανε λεει;;;;;;;;τοσα ξερεις τοσα λες. στην σημερον εποχη μαθηματικα χωρις υπολογιστη δεν λυνονται (μιλαω φυσικα για σοβαρα μαθηματικα) hellooooo δεν εχεις συναντησει ποτε προβλημα που να μην εχει αναλυτικη λυση παρα μονο αριθμιτικη; αυτα πως τα λυνουν; με το χερι; θα με τρελανεις και ακομα να πεις ποσο χρονων εισαι; sorry εβα που θα στο πω αλλα σε ελιωσε το afentiko7........... μπας και το τελευταιο θεωρημα του fermat αποδειχθηκε με το pc να το ξερω... -----Προστέθηκε 1/2/2009 στις 12 : 33 : 10----- Καταρχάς δεν είπα ότι εγώ που σπουδάζω διοίκηση επιχειρήσεων και βγάζω 8 είμαι θεά χμμμμ μπας και ανεβηκες ω σαν την μενεγακη? (no offence)
black_widow Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 sorry εβα που θα στο πω αλλα σε ελιωσε το afentiko7........... μπας και το τελευταιο θεωρημα του fermat αποδειχθηκε με το pc να το ξερω... -----Προστέθηκε 1/2/2009 στις 12 : 33 : 10----- χμμμμ μπας και ανεβηκες ω σαν την μενεγακη? (no offence) :lol:
Cue Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Νυστέρι και όμνισλας. Ιχ. Δεν υπάρχει ένα omnislash/mjmj/afentiko7 module έτσι ώστε σε κάθε post του να μπαίνουν quotes για να μην αναλώνεται άδικα ο κάθε ένας που δε τον γνωρίζει? Κάνουν αφιλότιμες προσπάθειες.
Lucifer Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Αυτό που το 1933 ήταν Δικαιοσύνη, πλέον είναι Ρατσισμός. Οπότε δεν είναι δόκιμο να το κάνουμε αυτό, they must suffer and thus Learn. Μας γέρασαν προώρως Γιώργο, το κατάλαβες;
evabb Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Φίλε, αν είσαι όντως 13, έχεις πολύ δρόμο ακόμα για να καταλάβεις τι παίζει με την ζωή, γι αυτό λες αυτά που λες. 1) Ναι, τα θεωρητικά μαθηματικά είναι πολύ ωραία, αλλά πρέπει να τα κάνεις και για έναν λόγο, έτσι? Κανένας δεν λύνει μαθηματικά απλά για να τα λύνει. Προς ενημέρωσή σου, τα πιο πολλά μαθηματικά προκύψανε διότι οι εφαρμοσμένοι (φυσικοί, χημικοί, πολυτεχνίτες, γιατροί που τόσο τους σνομπάρεις) προσπαθώντας να μοντελοποιήσουν την φύση, καταλήγανε σε μαθηματικά προβλήματα που δεν ξέραν να τα λύσουνε. Και ναι, το να υπολογίσεις ένα πολύ δύσκολο ολοκλήρωμα αναλυτικά είναι μεγάλη μαγκιά, από την άλλη όμως, οτιδήποτε βλέπεις γύρω σου, δεν έχει λυθεί γιατί κάποιοι μάγκες μαθηματικοί ξέραν καλά τις αναλυτικές λύσεις. Αν έλεγες σε 1000 μαθηματικούς να λύσουν ένα πρόβλημα μηχανικού απλό, θα κολώνανε στο π, και πόσο είναι, και άντε είναι υπερβατικός αριθμός και τρέχα γύρευε. Συνεπώς, τα μαθηματικά γίνονται όχι για να λέμε ότι τα κάναμε, αλλά για να λύσουν ανθρώπινες ανάγκες, όχι μόνο τώρα, αλλά και απο τα αρχαία χρόνια. Να σου θυμίσω ότι η γεωμετρία βγήκε για να οριοθετούν τα χωράφια τους οι κάτοικοι της Αιγύπτου όταν πλημμύριζε ο Νείλος, ώστε να έχουν ένα κοινό μέτρο και να μην κλέβει ο ένας τον άλλον. Να σου θυμίσω επίσης την ύπαρξη της μηχανής των αντικυθήρων, ένα πολύ απαρχαιωμένο 'excel', όπως λες, για να πλοηγούνται οι άνθρωποι στην Θάλασσα. Συνεπώς, μάθε ότι τα μαθηματικά δεν είναι για το εφέ, εξυπηρετούν κάποιες σκοπιμότητες. 2)Γιατί, ποιός το λέει ότι κάτω από το 6 δεν τελειώνει κανείς. Στατιστικά, οι φοιτητές είναι του 16-17. Ε, αυτοί ΔΕΝ μπορούν να το τελειώσουν στα 4, μην γελιόμαστε. Ο φοιτητής του 19 μπορεί. Και επίσης το 16 με το 19 έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά σε σχολές που έχουν κάποια δυσκολία (δεν μιλάω για παιδαγωγικά, φιλοσοφικές, management κ.λ.π, δεν ξέρω. Μιλάω για καθαρά θετικές επιστήμες, ιατρική, πολυτεχνείο κ.λ.π). 3) Πολύ τους υποτιμάς όλους εδώ μέσα. Την μία για τους φιλολόγους, την άλλη για τους γιατρούς, την άλλη για την garnelle και την όποια garnelle. ποιός είσαι ρε φίλε εσύ? Τι έχεις καταφέρει? Μπές πρώτα στο πανεπιστήμιο και δες αν θα μπορέσεις να ανταποκριθέις στι απαιτήσεις (όχι με καφεδάκια, κλαμπάκια και θησείο όλη μέρα και μετά να λες ότι το μαθηματικό δεν βγαίνει σε κάτω από 8 έτη. Αν δε στρώσεις κώλο κάτω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα απαρνηθείς όλα τα παραπάνω, ούτε σε 20 δεν βγαίνει)... Κάποια στιγμή θα μεγαλώσεις.. -----Προστέθηκε 31/1/2009 στις 06 : 25 : 29----- Α, και παρεπιπτόντως, επειδή αναφέρθηκες σε simplex, πληροφοριακά σου λέω ότι πρόκειται για μία από τις πιο καινοτόμες μεθόδους που εφευρέθηκε ποτέ για να λύσει πρακτικά προβλήματα. Μια άλλη καινοτόμος μέθοδος για πρακτικά προβλήματα είναι η FFT. +10000000000 γτ εισαι μεσα στο μυαλο μου και λες ακριβως οτι σκεφτομαι:cool::cool: οσο για το αφεντικο δεν ξερω αν ειναι οντως 13 παντως το μυαλο του τοσο ειναι και πολυ βαζω
FarCry Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 καλα χωρις FFT δεν θα υπηρχε και photoshop. αλλη μια καινοτομια για μπανιστηρια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.