Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ASUS P5Q


juancho

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

χαχαχα Με κραζει για την ορ8ογραφια...Δεν νομιζω να εχουν βασει αυτα που λες...Γιατι να ανοιξεις τα πλαστικα μασιφ κουτακια απο τα στικακια?Λες να ναι και κεινα ανοιγμενα?

Για τα bulk μιλουσα...Δεν νομιζω να ζαλιζω κανεναν ερωτα...Εσυ ποσταρες για διδαγματα και τα λοιπα και στο τελος εσυ εισαι ο λα8ος...Και ναι αν βαρε8ηκα να βλεπω τετοια πραμματα εχω το δικαιωμα να το γραφω να το λεω και να το φωναζω αν 8ελω...Οπως εσυ αναφερεις την αποψη σου ετσι και εγω...Και βεβαια δν φταις αν δν κανουν σωστα αυτοι την δουλεια τους....Αλλα εσυ φταις που οταν ερχονται τα πραμματα δν τα προσεχεις....και μετα ανακαλυπτεις τα αισχη τους...

Δημοσ.
Το δίδαγμα ισχύει γιατί αν η μητρική σου είχε όντως πρόβλημα για να στην αλλάξουν ισχύει μία σειρά από προϋποθέσεις:

1.Να την επιστρέψεις στην αρχική της συσκευασία.

2.Να είναι εντός κάποιων ημερών από την αγορά.

3.Να πρέπει να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας και ναι έπεσες σε ελλατωματικό προϊόν.

4.Να περιμένεις μέρες,βδομάδες,μήνες να την ελέγξει το ανύπαρκτο τεχνικό τμήμα.

5.Με το πέρας κάποιων ημερών από την αγορά του προϊόντος, αν αυτό πάθει χαλάσει πρέπει να το πας στο κατάστημα,

να το ελέγξουν οι τεχνικοί(βλ.#4) και στο στέλνουν RMA!!!

6.Αν μετά από κόπο,ξύλο,ύβρεις,τραμπουκισμούς καταφέρεις να σου κόψουν πιστωτικό(πάντα επί της τελευταίας ισχύουσας τιμής), τότε πραγματικά θεωρείσαι ήρωας.

 

Eμενα μου αλλαξαν ελλατωματικη μητρικη σε 3 μερες και μου δωσαν πιστωτικο στην τιμη που την ειχα αγορασει παρολο που τους την πηγα μετα απο μηνα και με ανοιγμενη συσκευασια. Τι να πεις, ειναι αναλογως που θα πεσεις :-)

Δημοσ.
χαχαχα Με κραζει για την ορ8[/b']ογραφια...

Διόρθωσα, δεν έκραξα. Επίσης το "ορθογραφία" γράφεται με "θ" και όχι με "8". Γενικότερα δε συνηθίζεται, στη νέα ελληνική, η αντικατάσταση του "θ" με τον αριθμό "8".

Δεν νομιζω να εχουν βασει[/b']...

Βάση.

Γιατι να ανοιξεις τα πλαστικα μασιφ κουτακια απο τα στικακια?Λες να ναι και κεινα ανοιγμενα?

Δε καταλαβαίνεις.

Αν φίλε PaokToTheBone αγοράσεις ένα USB stick στην εν λόγω συσκευασία, και το stick δε δουλεύει, τότε δε μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν γιατί η "συσκευασία θα έχει παραβιαστεί και δεν θα βρίσκεται στην αρχική(εργοστασιακή) της κατάσταση". Σου φαίνεται λογικό αυτό;!

Αλλα εσυ φταις που οταν ερχονται τα πραμματα δν τα προσεχεις

Κοίταξε, καλά κάνεις και επιμένεις. Δε λέω.

Δεν αλλάζει κανείς εύκολα γνώμη ειδικά σε forum που συμμετέχουν πολλοί,

αλλά OK, εσύ ξέρεις!

 

Δε δίνω συνέχεια. :X

 

 

-----Προστέθηκε 23/1/2009 στις 09 : 49 : 09-----

 

 

Eμενα μου αλλαξαν ελλατωματικη μητρικη σε 3 μερες και μου δωσαν πιστωτικο στην τιμη που την ειχα αγορασει παρολο που τους την πηγα μετα απο μηνα και με ανοιγμενη συσκευασια. Τι να πεις, ειναι αναλογως που θα πεσεις.

Την επέστρεψες επειδή χάλασε προφανώς.

Με τόσα που έχω δει/ακούσει/πάθει δε το ρισκάρω για 10-20€ να πάρω ζωτικό μέρος του pc από εκεί.

Δε θέλω να παίζω με τις πιθανότητες καλής/κακής εξυπηρέτησης. Δε με "πάει" και η άτιμη η τύχη βλέπεις... :)

Δημοσ.
Αν φίλε PaokToTheBone αγοράσεις ένα USB stick στην εν λόγω συσκευασία, και το stick δε δουλεύει, τότε δε μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν γιατί η "συσκευασία θα έχει παραβιαστεί και δεν θα βρίσκεται στην αρχική(εργοστασιακή) της κατάσταση". Σου φαίνεται λογικό αυτό;!

 

Δεν υπάρχει αυτό ρε...

Εντάξει δεν έχουν after sales αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας. Στην τελική είναι παράνομο φερ' τους την αστυνομία ξέρω γω.

Αν νομίζεις ότι το πλαίσιο δεν δίνει χρησιμοποιημένα είσαι γελασμένος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...