Προς το περιεχόμενο

παρατραγουδα e-shop


darksoho33

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα απο το νόμο να επιστρέψει πίσω το προιόν που αγόρασε εντός προθεσμίας 14 ημερών (αν θυμάμαι καλά) χωρίς κάποιο λόγο. Απλά γιατί το μετάνιωσε. Πόσο μάλλον αν δεν είναι αυτό που πραγματικά ήθελε, ακόμα και με δική του υπαιτιότητα.

Ολα αυτά με την προϋπόθεση βέβαια οτι το προιόν δεν έχει κατσαβιδιαστεί ή ξέρω γω χτυπηθεί κ.λ. Γι' αυτό και πρέπει κανονικά το προιόν να το εξετάζεις τη στιγμή που στο παραδίνουν. Δυστυχώς οι περισσότεροι απο εμάς δεν το κάνουμε γιατί λέμε: έλα μωρέ, του κουτιού είναι, απο το e-shop, πλαίσιο κ.λ. το αγόρασα, τι θα έχει? Ταυτόχρονα στην απόδειξη που κρατάει το κατάστημα γράφει πάνω οτι το εξέτασες και οτι δεν έχει κανένα ελάττωμα κ.λ.

Συμπέρασμα: αναλυτική εξέταση του προιόντος κατά την στιγμή της παράδοσης.

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Οι όροι επιστροφής είναι ξεκάθαροι, άσχετα αν συμφωνώ ή όχι.

και δεν αφορούν μόνο στο e-shop αλλά παντού.

http://www.e-shop.gr/how_return.phtml

 

 

Τώρα αν κάποιοι εδώ μέσα όποιον διαφωνεί και λέει και την άλλη άποψη τον αποκαλούν τσιράκι, τότε μάλλον δεν ενδιαφέρονται για ενημέρωση αλλά παραπληροφόρηση...πράγμα ασύμβατο με την έννοια του forum.:-(

 

Όποιος δε συμφωνεί, απλά δεν αγοράζει από κει λες ποιο πανω "subhuman".

Οποιος δε συμφωνει --μαλιστα!!

1. Πως ο ανθρωπος θα εβλεπε οτι του εστειλαν λαθος μοντεμ με ακτινες χ.

2. το λαθος ηταν δικο τους και επρεπε να το παρουν αμεσως πισω.

3. πως θα το επιανε για να το δει?, ακου δαχτυλιες.

4.και γιατι να το επερνες εσυ αυτο το ρουτερ ή καποιος μετά v-tidus και giwrgos147,γιατι να μεταπωληθει αφου αυτοι εκαναν το λαθος και το λεω παλι αυτο v-tidus δεν εγινε το λαθος απο τον πελατη, οποτε το περνουν πισω ακομη και με σκισμενη συσκευασια να ηταν και δινουν το σωστο στο πελατη και δεν μεταπωλουν σε κανενα το ρουτερ.Χανουν δυλαδη και μερικα χρηματα, ετσι ειναι ο νομος, οποιος κανει την μα@ακια την πληρωνει, οπως την πληρωνει ο πελατης οταν την κανει ετσι και το μαγαζι να την πληρωνει.

Εγω ειχα παραγγειλει ενα gamepad lochitech ασυρματο και εκαναν λαθος στο πλαισιο και μου εστειλαν ενσυρματο, αλλα η αποδειξει εγραφε ασυρματο.Το πειραν αμεσως πισω και μου εδωσαν το σωστο.

Στο ε-σοπ δεν αλαζουν τιποτα μην πατε ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ.Και οσο για το ινκα που λεει το παλικαρι που εκανε το 2 ή 3 ποστ στην αρχη tou thread χλωμα τα πραγματα.σου γραφei την καταγγελια to INKA και την στελνει στο ε-σοπ και τιποτα αλλο, το λεω απο προσωπικη εμπειρεια.Δεν ξερω γιατι στο ενλογο καταστημα δεν πιεζει τα πραγματα το ΙΝΚΑ :lol::lol: ,αφου να φανταστειτε εκανε 10 μηνες να στειλει σε εμενα αντιγραφο απο την καταγγελια μου στο ε-σοπ το ΙΝΚΑ :mad:, και οταν επερνα τηλεφωνο το ινκα αραια και που μου ελεγαν δρομολογειτε.Τα συμπερασματα δικα σας

υστερογραφο-- οσο για τις ατελειες των προιοντων που επιστρεφονται το προσωπικο του E-SHOP.GR εχει ΜΑΣΤΕΡ, μποτουν να σου βρουν κατσαβιδιασματα και ατελειες απο το τιποτα, εχουν μαυρη ζωνη σε αυτο οπως στη διαφημισει με το ρουτερ,χαχα.

Δημοσ.

να πω και εγω τωρα το μονο παραπονο που εχω εδω και τοσα χρονια αφου εχω κανει πολλες αγορες απο το συγκεκριμενο καταστημα.λοιπον πριν 2βδομαδες ενας φιλος μου ηθελε να του φτιαξω ενα κουτι υπολογιστη.παραγγελνω και εγω λοιπον την μητρικη,καρτα γραφικων καρτες ram σκληρους κ.τ.λ.φτιαχνω το μηχανημα και παω να το βαλω μπροστα.ελα που δεν αρχιζε...τι να φταιει,τι να φταιει...αρχιζω να κοιταω τις καρτες ram μια μια...ειχα παρει 4 χ 1gb αφου ειχε 4 θεσεις για καρτες.τελικα λογω bug στην μητρικη εβλεπε μονο 2 θηκες.λοιπον παω την επομενη ακριβως μερα και τους λεω το προβλημα και τους ζηταω η να μου αλλαξουν μητρικη η τα 4 χ 1gb να τα παρουν και να μου δωσουν 2 χ 2gb.η απαντηση τους ηταν οτι δεν μπορουμε να το κανουμε αυτο γιατι εχει ανοιχτει το πακετο τους.εκεινη την στιγμη δεν κρατηθηκα μετα απο τοσα λεφτα που εχω δωσει και τους ειπα οτι αν δεν ανοιγα το πακετο δεν θα μπορουσα να τις δοκιμασω να δω αν δουλευουν ολα καλα.ο πωλητης με κοιτουσε και δεν ειχε τι να μου πει.δεν ειναι απαντηση αυτη.σιγουρα δεν θα ηθελα να παρω ανοιχτο κουτι σε καποιο προιον αλλα αφου εχει bug καποιο προιον σου ενημερωσε τους καταναλωτες να το ξερουν...(ειχαν παραπονεθει και αλλοι για την συγκεκριμενη μητρικη για αυτο τον λογο,παλι καλα γιατι αυτο με βοηθησε και αντι να μου παρουν την μητρικη μου εδωσαν 2 χ 2gb μνημες να κανω την δουλεια πληρωνοντας την διαφορα φυσικα και τα 4 x 1 gb τις πηραν και θα τις εβαζαν σε συστημα innovetor που εκει δεν φαινεται οτι εχει ανοιχτει το κουτι.

Δημοσ.
να πω και εγω τωρα το μονο παραπονο που εχω εδω και τοσα χρονια αφου εχω κανει πολλες αγορες απο το συγκεκριμενο καταστημα.λοιπον πριν 2βδομαδες ενας φιλος μου ηθελε να του φτιαξω ενα κουτι υπολογιστη.παραγγελνω και εγω λοιπον την μητρικη,καρτα γραφικων καρτες ram σκληρους κ.τ.λ.φτιαχνω το μηχανημα και παω να το βαλω μπροστα.ελα που δεν αρχιζε...τι να φταιει,τι να φταιει...αρχιζω να κοιταω τις καρτες ram μια μια...ειχα παρει 4 χ 1gb αφου ειχε 4 θεσεις για καρτες.τελικα λογω bug στην μητρικη εβλεπε μονο 2 θηκες.λοιπον παω την επομενη ακριβως μερα και τους λεω το προβλημα και τους ζηταω η να μου αλλαξουν μητρικη η τα 4 χ 1gb να τα παρουν και να μου δωσουν 2 χ 2gb.η απαντηση τους ηταν οτι δεν μπορουμε να το κανουμε αυτο γιατι εχει ανοιχτει το πακετο τους.εκεινη την στιγμη δεν κρατηθηκα μετα απο τοσα λεφτα που εχω δωσει και τους ειπα οτι αν δεν ανοιγα το πακετο δεν θα μπορουσα να τις δοκιμασω να δω αν δουλευουν ολα καλα.ο πωλητης με κοιτουσε και δεν ειχε τι να μου πει.δεν ειναι απαντηση αυτη.σιγουρα δεν θα ηθελα να παρω ανοιχτο κουτι σε καποιο προιον αλλα αφου εχει bug καποιο προιον σου ενημερωσε τους καταναλωτες να το ξερουν...(ειχαν παραπονεθει και αλλοι για την συγκεκριμενη μητρικη για αυτο τον λογο,παλι καλα γιατι αυτο με βοηθησε και αντι να μου παρουν την μητρικη μου εδωσαν 2 χ 2gb μνημες να κανω την δουλεια πληρωνοντας την διαφορα φυσικα και τα 4 x 1 gb τις πηραν και θα τις εβαζαν σε συστημα innovetor που εκει δεν φαινεται οτι εχει ανοιχτει το κουτι.

 

αυτοι που δινουν ανοιγμενα πακετα στις μητρικες ειναι καλά ???: devil:

την μητρικη επρεπε να στην αλαξουν ετσι και αλιως ανοιγμενα τα δινουν.

Δημοσ.
Όποιος δε συμφωνεί, απλά δεν αγοράζει από κει λες ποιο πανω "subhuman".

Οποιος δε συμφωνει --μαλιστα!!

1. Πως ο ανθρωπος θα εβλεπε οτι του εστειλαν λαθος μοντεμ με ακτινες χ.

2. το λαθος ηταν δικο τους και επρεπε να το παρουν αμεσως πισω.

3. πως θα το επιανε για να το δει?, ακου δαχτυλιες.

 

Συγνώμη...

διάβασες από την αρχή τι έγινε???

Το λάθος ήταν η λάθος παραγγελία των παιδιών

Από το e-shop έπρεπε να μυρίσουν τα νύχια τους τι προϊόν ήθελαν πραγματικά και να τους πουν "θέλετε όντως router ή μήπως θέλετε να συνδέστε στο internet οπότε δε σας κάνει αυτό το προϊόν και πρέπει να πάρετε modem"

Και όχι, δε χρειάζεσαι ακτίνες Χ για να δεις πως δε σου κάνει αυτό το προϊόν.

Απ'ότι θυμάμαι οι ζελατίνες είναι διαφανείς και βλέπεις μια χαρά το προϊόν κάτω από αυτές χωρίς να τη βγάλεις! :-(

Δημοσ.
Συγνώμη...

διάβασες από την αρχή τι έγινε???

Το λάθος ήταν η λάθος παραγγελία των παιδιών

Από το e-shop έπρεπε να μυρίσουν τα νύχια τους τι προϊόν ήθελαν πραγματικά και να τους πουν "θέλετε όντως router ή μήπως θέλετε να συνδέστε στο internet οπότε δε σας κάνει αυτό το προϊόν και πρέπει να πάρετε modem"

Και όχι, δε χρειάζεσαι ακτίνες Χ για να δεις πως δε σου κάνει αυτό το προϊόν.

Απ'ότι θυμάμαι οι ζελατίνες είναι διαφανείς και βλέπεις μια χαρά το προϊόν κάτω από αυτές χωρίς να τη βγάλεις! :-(

δε μπορω να καταλαβω απο τα λεγομενα αν ακριβως παραγγειλαν λαθος ή εκανε λαθος το ε-σοπ.Αλλα αν παρειγγειλε το παλικαρι σωστα και εκανε λαθος το ε-σοπ τοτε το να μην δουν τις επεξηγησεις της συσκευασιας δεν απαλασει το ε-σοπ απο το λαθος του.Απο την στιγμη που παραγγελνεις ρουτερ και σου φερνουν ( ΦΟΥΤΕΡ :-D που λεει ο λογος) Δε φτες εσυ αλλα το μαγαζι και πρεπει να στο αλαξει τελεια και παυλα.

Στην αλλη περιπτωσηκαι λαθος να εκανε το παιδι πρεπει να το αλαξει το ε-σοπ αφου λεει οτι δεν χαλασε συσκευασια.αν χαλασε ζελατινη δε πειραζει, αν δεις ποιο πισω ποστ που εχω κανει πριν ενα μηνα ελεγα οτι ο αλλος βρηκε κοκκαλακι για μαλλια μεσα σε συσκευασια μητρικης το οποιο ειχε πεσει απο καποια που την ειχε γυρισει στο μαγαζι και αυτοι την μεταπουλησαν την μητρικη με το κοκκαλακι μεσα σε ανοιγμενη συσκευασια φυσικά.Αυτο τους πειραξε τωρα μια ζελατινη, δε κοιταν εκει να εξυπηρετησουν τον κοσμο, (εχασε η βενετια βελονη) που λεγαν και οι παλιοι.α ρε ε-σοπ που τα περνεις απο ολους και οταν ειναι να εξυπηρετησεις 3 πουλακια καθονται.

Δημοσ.
αφου αυτοι εκαναν το λαθος και το λεω παλι αυτο v-tidus δεν εγινε το λαθος απο τον πελατη, οποτε το περνουν πισω ακομη και με σκισμενη συσκευασια να ηταν και δινουν το σωστο στο πελατη και δεν μεταπωλουν σε κανενα το ρουτερ.Χανουν δυλαδη και μερικα χρηματα, ετσι ειναι ο νομος, οποιος κανει την μα@ακια την πληρωνει, οπως την πληρωνει ο πελατης οταν την κανει ετσι και το μαγαζι να την πληρωνει.

 

Κάτσε ρε φίλε, μας είπε το παιδί ότι ζήτησε router και του έδωσαν ένα έτσι απλά???

Μας είπε ότι το παράγγειλε μόνος του. Τις προσωπικές επιθέσεις δεν τις δέχομαι. Αν ήταν όντως λάθος πωλητή ΠΡΕΠΕΙ να το αλλάξουν, δεν διαφωνώ σε αυτό.

  • Super Moderators
Δημοσ.
πιο πολυ γραφω αυτο ποστ για να ανοιξω ματια στους περισσοτερους αν και χλωμο το βρισκω μιας και ειναι μεχρι να σας κατσει η στραβη θα υποστηριζεται το αντιθετο.

 

μάλλον δεν έχεις δει πόσα topics έχουν ανοίξει για το eshop :o

 

ρίξε ένα email στην εταιρεία του router μπας και επικοινωνήσει με το eshop μήπως και δεχτούν αλλάγη...

 

Εν ολίγοις, μακρυά από e-shop. Δέκα φορές καλύτερα από Πλαίσιο κι ας περιμένετε και λίγο παραπάνω κι ας το πληρώσετε και λίγο ακριβότερα

 

έχεις δει τι routers έχει το Πλαίσιο? :o

 

πάρε το ένα χτύπα το άλλο...

 

έχουμε γεμίσει τσιράκια των διάφορων μαγαζιών εδώ μέσα... αυτό έχω να πω εγώ

 

ε ναι τόσα χρόνια στο forum έχεις βγάλει αξιόπιστο συμπέρασμα...

Δημοσ.

M'αυτά και γι'αυτά έχω σταματήσει να αγοράζω από eshop και προτιμώ να αγοράζω από ένα τοπικό μου κατάστημα,το οποίο και καλές τιμές έχει,και έχω και after sales της προκοπής.Απλώς ήθελε λίγο ψάξιμο το θέμα.

(Όνομα δεν λέω,για να μην λέτε ότι κάνω διαφήμιση :-) )

Δημοσ.
Συγνώμη...

διάβασες από την αρχή τι έγινε???

Το λάθος ήταν η λάθος παραγγελία των παιδιών

Από το e-shop έπρεπε να μυρίσουν τα νύχια τους τι προϊόν ήθελαν πραγματικά και να τους πουν "θέλετε όντως router ή μήπως θέλετε να συνδέστε στο internet οπότε δε σας κάνει αυτό το προϊόν και πρέπει να πάρετε modem"

Και όχι, δε χρειάζεσαι ακτίνες Χ για να δεις πως δε σου κάνει αυτό το προϊόν.

Απ'ότι θυμάμαι οι ζελατίνες είναι διαφανείς και βλέπεις μια χαρά το προϊόν κάτω από αυτές χωρίς να τη βγάλεις! :-(

 

Για να μην εκτειθεσαι (και για να ενημερωθει οποιος ενδιαφερεται)

 

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101

 

Ολα τ αλλα ειναι ιστοριες γι' αγριους

Δημοσ.

Σε παρακαλώ επειδή είναι αργά και βαριέμαι να τα διαβάζω όλα αυτά-επειδή εσύ προφανώς το έχεις διαβάσει- ποιο είναι το άρθρο που λέει πως αν έχουμε παραγγείλει λάθος προϊόν -από δικό μας λάθος -(γιατί αν και ο φίλος δεν το έκανε απόλυτα σαφές. είμαι σίγουρος πως έτσι είναι- δεδομένου πως αν εξήγησε στον υπάλληλο για ποια χρήση το θέλει κι αυτός του πρότεινε το συγκεκριμένο θα το τόνιζε στο post του -και τότε θα είχε και ΑΠΟΛΥΤΟ λόγο να κράζει!) και ανοίξουμε τη συσκευασία, έχουμε δικαίωμα επιστροφής και αντικατάστασης.

 

Αυτά χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας ή οτιδήποτε άλλο.

Για να ενημερωθούμε όπως λες.

Δημοσ.

 

 

 

ε ναι τόσα χρόνια στο forum έχεις βγάλει αξιόπιστο συμπέρασμα...

 

i beg your pardon; για εξυπνάδα το είπες αυτό για να καταλάβω; lol :P

επειδή βλέπεις nick με λίγα post έβγαλες το συμπέρασμά σου φωστήρα μου εσύ των forums; :devil:

Δημοσ.

Λυπάμαι που διαπιστώνω στοιχειώδη έλλειψη νοημοσύνης και δυνατότητας ανάγνωσης σε αρκετά μέλη του forum.

Δεν σας αξίζει να βρίσκεστε εδώ.

 

 

 

/sc

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...