Προς το περιεχόμενο

παρατραγουδα e-shop


darksoho33

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι αλλα μηπως η συσκευασια ειχε ζελατινη ή καποιο αλλο διακριτικο παραβίασης το οποίο προφανώς είχες ανοίξει και την έκανε μη μεταπωλήσιμη?

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ρε παιδια μηπως τα τελευταια λογια τα ειπε ειρωνικα??

 

ηταν ξεκαθαρο τι ειπε το παιδι κ πολυ μην διαβαζοντας καλα κ δειχνοντας εξυπναδα τον εκραξαν..Μα καλα ποιος νοημον ανθρωπος θα αγοραζε ενα προιον καταλαθος που δεν του κανει κ αφου ηθελε να το δωσει πισω,θα το ανοιγε με κατσαβιδι....???

Δημοσ.

ειχε ζελατινα και την ανοιξα οπως ειπα για να το βγαλω απο το κουτι. εφοσον ομως το προιον λειτουργει κανονικα ανοιχτηκε και μπηκε παλι στο κουτι, μην προσπαθουν να εφευρουν τροπους να μην το παρουν.

Δημοσ.

Άρα δεν είναι στην αρχική κατάστασή του το προιον...

Τέσπα όπως ανέφερε και κάποιος άλλος φίλος πιο πριν, καλό είναι σε ηλεκτρονικές αγορές να ψάχνουμε πολύ καλά πριν αγοράσουμε κάτι... modem- router και οχι σκετο router.

Δημοσ.
Άρα δεν είναι στην αρχική κατάστασή του το προιον...

Τέσπα όπως ανέφερε και κάποιος άλλος φίλος πιο πριν, καλό είναι σε ηλεκτρονικές αγορές να ψάχνουμε πολύ καλά πριν αγοράσουμε κάτι... modem- router και οχι σκετο router.

συγνωμη αλλα δεν αντεχω να βλεπω τετοια κομμεντς..δεν ειναι στην αρχικη του κατασταση επειδη εβγαλε την ζελατινα για να το ανοιξει??!!!εγω πηγα πριν ενα μηνα ενα καινουργιο Belkin n1 wireless router και αφου το ψιλιασανε καλα καλα μου το πηρανε στο σερβις και κανανε 2 βΔΟΜΑΔΕΣ να το αλλαξουνε..και αυτο με πρηξιμο δικο μου(τηλφωνηματα κ.λ.π.)

Δημοσ.

καλα σιγουρα, ομως οταν προκειται για ηλεκτρονικη αγορα και ο ανθρωπος που παιρνει τηλ και ζηταει ενα ασυρματο ρουτερ πιστευω πως πρεπει να ενημερωσει ο πολιτης πως το συγκεκριμενο δεν παιζει μονο του. εφοσον δεν υπαρχει καταστημα - βιτρινα για να παει απο κοντα πηρε τηλ. δηλαδη πρωτη φορα συνεβη κατι τετοιο να μην εχει γινει σωστη συνεννοηση και να ερθει αλλο προϊον. εσεις δεν εχεται παρει ποτε κατι που δεν ειναι σε ζελατινα?

Δημοσ.
το ρουτερ ουδεποτε ανοιχτηκε με κατσαβιδη ή οτιδηποτε γιατι οπως αναφερα πολυ απλα δεν ηταν αυτο το οποιο ειχε παραγγειλει ο φιλος. ηταν καθαρα ειρωνικο.

Γράψε άκυρο τότε. Το συντακτικό σου ήταν λίγο "αόριστο" κι μπέρδεψε. :-)

 

ΜΗΝ ξαναπάρετε από το συγκεκριμένο μαγαζί, τόσο απλά. Όλοι ξέρουμε πια πως επιλέγεις μεταξύ 5-10% διαφοράς τιμής <=> after sale service. Αφού το ξέρουμε είναι κι επιλογή μας εν μέρει.

Επίσης σε περίπτωση αδικίας προτείνω να πάτε face to face. Δεν εννοώ να το παίζουμε νταήδες, υπάρχουν πολύ πιο έξυπνοι τρόποι να διεκδικήσεις (λίγο θέατρο ή/και λίγη διπλωματία δε βλάπτει). ;)

Δημοσ.

Οι όροι επιστροφής είναι ξεκάθαροι, άσχετα αν συμφωνώ ή όχι.

και δεν αφορούν μόνο στο e-shop αλλά παντού.

http://www.e-shop.gr/how_return.phtml

 

Όποιος δε συμφωνεί, απλά δεν αγοράζει από κει.

Τώρα αν κάποιοι εδώ μέσα όποιον διαφωνεί και λέει και την άλλη άποψη τον αποκαλούν τσιράκι, τότε μάλλον δεν ενδιαφέρονται για ενημέρωση αλλά παραπληροφόρηση...πράγμα ασύμβατο με την έννοια του forum.:-(

Δημοσ.
Συμπέρασμα (α): δεν είσαι και πολύ "μάγκας" (όπως σωστά είπε και ο nick#18) στο ανοιγμα συσκευών.

Συμπέρασμα (β): μπράβο στον υπάλληλο που πρόσεξε τη ματσαραγκιά και προστάτεψε τον επόμενο πελάτη.

Συμπέρασμα (γ): σου φαίνονται λογικά τα παράπονά σου? :mad:

 

Το Post της χρονιάς. :lol:

 

Στα υπόλοιπα που ανέφερες, συμφωνούμε. ;)

 

Εν ολίγοις, μακρυά από e-shop. Δέκα φορές καλύτερα από Πλαίσιο κι ας περιμένετε και λίγο παραπάνω κι ας το πληρώσετε και λίγο ακριβότερα, παρά να χρειαστείτε service από το e-shop. Στη Γάζα μεγαλύτερη ανταπόκριση θα βρείτε. :devil:

Δημοσ.

Στη δικη μου περιπτωση παντως, πριν περιπου 4 χρονια, με το ιδιο λαθος στο pixmania, το εστειλα πισω (γαλλια) και μου εστειλαν το σωστο modem/router που ηθελα. Απλα θα ηθελα να τονισω οτι πολλες φορες φταιει και η κατανομη προιοντων στα διαφορα online shop. Επισης, η ολη επικοινωνια μας εγινε μεσω mail, ουτε καν τηλεφωνο.

Δημοσ.
Οι όροι επιστροφής είναι ξεκάθαροι, άσχετα αν συμφωνώ ή όχι.

και δεν αφορούν μόνο στο e-shop αλλά παντού.

http://www.e-shop.gr/how_return.phtml

 

Όποιος δε συμφωνεί, απλά δεν αγοράζει από κει.

Τώρα αν κάποιοι εδώ μέσα όποιον διαφωνεί και λέει και την άλλη άποψη τον αποκαλούν τσιράκι, τότε μάλλον δεν ενδιαφέρονται για ενημέρωση αλλά παραπληροφόρηση...πράγμα ασύμβατο με την έννοια του forum.:-(

 

 

στην αρχικη του συσκευασια επεστραφη και τηρη ολους τους ορους που αναφερει το εν λογω site. το ινκα ειναι δεδομενο οτι θα ενημερωθει για την μη τηρηση της πολιτικης των επιστροφων

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...] βλεπω οτι υπαρχουν ατομα απο το εν λογω καταστημα που ποσταρουν εδω και θελω να τους πω οτι ενω γνωριζουν οτι ανυπαρκτο το afre sales τους δεν μπορουν να κατηγορουν τον καθενα οτι παραβιασε με κατσαβιδη και τριχες κατσαρες. [...]

 

έχουμε γεμίσει τσιράκια των διάφορων μαγαζιών εδώ μέσα... αυτό έχω να πω εγώ

 

Έχουμε ξεφύγει τελείως! :mad:

 

Δηλαδή η κάθε διαφορετική άποψη σημαίνει αυτόματα "τσιράκι", "εργαζόμενος στο τάδε κατάστημα" "βαλτός" και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε;

 

Χαλαρώστε λίγο με τους χαρακτηρισμούς και μάθετε να ακούτε την αντίθετη άποψη!

 

Επί του παρόντος δεν σχολιάζω την ουσία της "καταγγελίας" ("πήρα αυτό αλλά εννοούσα εκείνο κι ο πωλητής έπρεπε να'χει το κληρονομικό χάρισμα να το καταλάβει"). Αλλά είναι απαράδεκτη η απαξίωση των υπολοίπων μελών επειδή δεν συμφωνούν με το αρχικό μήνυμα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...