v-tidus Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Ναι αλλα μηπως η συσκευασια ειχε ζελατινη ή καποιο αλλο διακριτικο παραβίασης το οποίο προφανώς είχες ανοίξει και την έκανε μη μεταπωλήσιμη?
p_under Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 ρε παιδια μηπως τα τελευταια λογια τα ειπε ειρωνικα?? ηταν ξεκαθαρο τι ειπε το παιδι κ πολυ μην διαβαζοντας καλα κ δειχνοντας εξυπναδα τον εκραξαν..Μα καλα ποιος νοημον ανθρωπος θα αγοραζε ενα προιον καταλαθος που δεν του κανει κ αφου ηθελε να το δωσει πισω,θα το ανοιγε με κατσαβιδι....???
darksoho33 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 ειχε ζελατινα και την ανοιξα οπως ειπα για να το βγαλω απο το κουτι. εφοσον ομως το προιον λειτουργει κανονικα ανοιχτηκε και μπηκε παλι στο κουτι, μην προσπαθουν να εφευρουν τροπους να μην το παρουν.
v-tidus Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Άρα δεν είναι στην αρχική κατάστασή του το προιον... Τέσπα όπως ανέφερε και κάποιος άλλος φίλος πιο πριν, καλό είναι σε ηλεκτρονικές αγορές να ψάχνουμε πολύ καλά πριν αγοράσουμε κάτι... modem- router και οχι σκετο router.
spamthis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 έχουμε γεμίσει τσιράκια των διάφορων μαγαζιών εδώ μέσα... αυτό έχω να πω εγώ
freestyoler93 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Άρα δεν είναι στην αρχική κατάστασή του το προιον...Τέσπα όπως ανέφερε και κάποιος άλλος φίλος πιο πριν, καλό είναι σε ηλεκτρονικές αγορές να ψάχνουμε πολύ καλά πριν αγοράσουμε κάτι... modem- router και οχι σκετο router. συγνωμη αλλα δεν αντεχω να βλεπω τετοια κομμεντς..δεν ειναι στην αρχικη του κατασταση επειδη εβγαλε την ζελατινα για να το ανοιξει??!!!εγω πηγα πριν ενα μηνα ενα καινουργιο Belkin n1 wireless router και αφου το ψιλιασανε καλα καλα μου το πηρανε στο σερβις και κανανε 2 βΔΟΜΑΔΕΣ να το αλλαξουνε..και αυτο με πρηξιμο δικο μου(τηλφωνηματα κ.λ.π.)
darksoho33 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 καλα σιγουρα, ομως οταν προκειται για ηλεκτρονικη αγορα και ο ανθρωπος που παιρνει τηλ και ζηταει ενα ασυρματο ρουτερ πιστευω πως πρεπει να ενημερωσει ο πολιτης πως το συγκεκριμενο δεν παιζει μονο του. εφοσον δεν υπαρχει καταστημα - βιτρινα για να παει απο κοντα πηρε τηλ. δηλαδη πρωτη φορα συνεβη κατι τετοιο να μην εχει γινει σωστη συνεννοηση και να ερθει αλλο προϊον. εσεις δεν εχεται παρει ποτε κατι που δεν ειναι σε ζελατινα?
PCharon Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 το ρουτερ ουδεποτε ανοιχτηκε με κατσαβιδη ή οτιδηποτε γιατι οπως αναφερα πολυ απλα δεν ηταν αυτο το οποιο ειχε παραγγειλει ο φιλος. ηταν καθαρα ειρωνικο. Γράψε άκυρο τότε. Το συντακτικό σου ήταν λίγο "αόριστο" κι μπέρδεψε. ΜΗΝ ξαναπάρετε από το συγκεκριμένο μαγαζί, τόσο απλά. Όλοι ξέρουμε πια πως επιλέγεις μεταξύ 5-10% διαφοράς τιμής <=> after sale service. Αφού το ξέρουμε είναι κι επιλογή μας εν μέρει. Επίσης σε περίπτωση αδικίας προτείνω να πάτε face to face. Δεν εννοώ να το παίζουμε νταήδες, υπάρχουν πολύ πιο έξυπνοι τρόποι να διεκδικήσεις (λίγο θέατρο ή/και λίγη διπλωματία δε βλάπτει).
subhuman Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Οι όροι επιστροφής είναι ξεκάθαροι, άσχετα αν συμφωνώ ή όχι. και δεν αφορούν μόνο στο e-shop αλλά παντού. http://www.e-shop.gr/how_return.phtml Όποιος δε συμφωνεί, απλά δεν αγοράζει από κει. Τώρα αν κάποιοι εδώ μέσα όποιον διαφωνεί και λέει και την άλλη άποψη τον αποκαλούν τσιράκι, τότε μάλλον δεν ενδιαφέρονται για ενημέρωση αλλά παραπληροφόρηση...πράγμα ασύμβατο με την έννοια του forum.
Erwdios Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Συμπέρασμα (α): δεν είσαι και πολύ "μάγκας" (όπως σωστά είπε και ο nick#18) στο ανοιγμα συσκευών.Συμπέρασμα (β): μπράβο στον υπάλληλο που πρόσεξε τη ματσαραγκιά και προστάτεψε τον επόμενο πελάτη. Συμπέρασμα (γ): σου φαίνονται λογικά τα παράπονά σου? Το Post της χρονιάς. Στα υπόλοιπα που ανέφερες, συμφωνούμε. Εν ολίγοις, μακρυά από e-shop. Δέκα φορές καλύτερα από Πλαίσιο κι ας περιμένετε και λίγο παραπάνω κι ας το πληρώσετε και λίγο ακριβότερα, παρά να χρειαστείτε service από το e-shop. Στη Γάζα μεγαλύτερη ανταπόκριση θα βρείτε.
dtheof Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Στη δικη μου περιπτωση παντως, πριν περιπου 4 χρονια, με το ιδιο λαθος στο pixmania, το εστειλα πισω (γαλλια) και μου εστειλαν το σωστο modem/router που ηθελα. Απλα θα ηθελα να τονισω οτι πολλες φορες φταιει και η κατανομη προιοντων στα διαφορα online shop. Επισης, η ολη επικοινωνια μας εγινε μεσω mail, ουτε καν τηλεφωνο.
darksoho33 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Οι όροι επιστροφής είναι ξεκάθαροι, άσχετα αν συμφωνώ ή όχι.και δεν αφορούν μόνο στο e-shop αλλά παντού. http://www.e-shop.gr/how_return.phtml Όποιος δε συμφωνεί, απλά δεν αγοράζει από κει. Τώρα αν κάποιοι εδώ μέσα όποιον διαφωνεί και λέει και την άλλη άποψη τον αποκαλούν τσιράκι, τότε μάλλον δεν ενδιαφέρονται για ενημέρωση αλλά παραπληροφόρηση...πράγμα ασύμβατο με την έννοια του forum. στην αρχικη του συσκευασια επεστραφη και τηρη ολους τους ορους που αναφερει το εν λογω site. το ινκα ειναι δεδομενο οτι θα ενημερωθει για την μη τηρηση της πολιτικης των επιστροφων
Super Moderators paredwse Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 [...] βλεπω οτι υπαρχουν ατομα απο το εν λογω καταστημα που ποσταρουν εδω και θελω να τους πω οτι ενω γνωριζουν οτι ανυπαρκτο το afre sales τους δεν μπορουν να κατηγορουν τον καθενα οτι παραβιασε με κατσαβιδη και τριχες κατσαρες. [...] έχουμε γεμίσει τσιράκια των διάφορων μαγαζιών εδώ μέσα... αυτό έχω να πω εγώ Έχουμε ξεφύγει τελείως! Δηλαδή η κάθε διαφορετική άποψη σημαίνει αυτόματα "τσιράκι", "εργαζόμενος στο τάδε κατάστημα" "βαλτός" και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε; Χαλαρώστε λίγο με τους χαρακτηρισμούς και μάθετε να ακούτε την αντίθετη άποψη! Επί του παρόντος δεν σχολιάζω την ουσία της "καταγγελίας" ("πήρα αυτό αλλά εννοούσα εκείνο κι ο πωλητής έπρεπε να'χει το κληρονομικό χάρισμα να το καταλάβει"). Αλλά είναι απαράδεκτη η απαξίωση των υπολοίπων μελών επειδή δεν συμφωνούν με το αρχικό μήνυμα...
nick#18 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 γραψε λαθος και απο εμενα...οντος ηταν λιγο αοριστο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.