Προς το περιεχόμενο

παρατραγουδα e-shop


darksoho33

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πιο πολυ γραφω αυτο ποστ για να ανοιξω ματια στους περισσοτερους αν και χλωμο το βρισκω μιας και ειναι μεχρι να σας κατσει η στραβη θα υποστηριζεται το αντιθετο. εχουμε και λεμε ενα φιλαρακι ηθελε ενα ασυρματο ρουτερ παιρνει τηλ παραγγελνει παω σπιτι του να το βαλουμε το ανοιγω και διαπιστωνω πως αυτο που πηρε δεν ειναι μοντεμ ρουτερ αλλα σκετο ρουτερ που σημαινει πως δεν μπορει να μπει ιντερνετ μονο του αλλα χρειαζεται καποιο αλλο μοντεμ. ελα ομως που το παλιο χαλασε και ηθελε καινουριο. επιστροφη στο συγκεκριμενο καταστημα την επομενη μερα και ακουστε απαντηση υπαλληλου:

 

το προϊον δεν μπορω να το παρω πισω διοτι εχει φαει κατσαβιδια στην μια βιδα απο κατω του και εχει δαχτυλιες παντου.

δηλαδη εγω με το που το ανοιξα ξεχασα να φοραω γαντια και εκτος αυτου πηρα το κατσαβιδι να το ανοιξω μιας και χρονια τεχνικος στην cisco.

 

τα συμπερασματα δικα σας....

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Για τις δαχτυλιες ειναι λα8ος ο υπαλληλος...Αλλα αν οντως εχει ανοιχτει με κατσαβιδι δν μπορει να το παρει...Εγω βλεπω ομως οτι το αρχικο λα8ος ειναι δικο σας...Δηλαδη που παραγγειλατε router και οχι modem router....Σιγουρα μπορει να βρεις καλυτερη εξυπηρετηση αλλα δν μπορεις να τα φορτωνεις ολα στους υπαλληλους...

Δημοσ.

με ανοιγμενο και εσυ που πας ? δεν ξερεις οτι οτι ανοιγεις χανει εγγυηση??? εκτος αν εισαι πολυ μαγκας και το ανοιξεις σωστα και δεν φανει τιποτα...

Δημοσ.

Συγνώμη, αλλά μην είμαστε και παράλογοι!

Εφόσον η φύση των αγορών μέσω internet είναι τέτοια που δεν έχουμε άμεση επαφή με το αντικείμενο, πριν προβούμε στην αγορά του, ελέγχουμε αν είναι αυτό ακριβώς που μας κάνει.(μέσω internet,τηλεφωνικά...κτλ)

Ιδιαίτερα εφόσον δεν πρόκειται για ελαττωματικό προιόν αλλά για λάθος δικό σας το οποίο όχι μόνο το ανοίξατε αλλά έπεσε και κατσαβιδιά! (αλήθεια γιατί;;)

Εσύ θα το αγόραζες αυτό ,ακόμα κι αν σου έλεγαν πως δουλεύει μια χαρά;

 

Κι επειδή ο λόγος γίνεται για το e-shop, σ΄ένα φίλο άλλαξαν ένα UPS επειδή είχε κάνει λάθος παραγγελία και τελικά ήθελε μεγαλύτερο, χωρίς δεύτερη κουβέντα!

εκεί όμως δεν είχε πειραχτεί!

φιλικά

Δημοσ.
πηρα το κατσαβιδι να το ανοιξω μιας και χρονια τεχνικος στην cisco.

τα συμπερασματα δικα σας....

Συμπέρασμα (α): δεν είσαι και πολύ "μάγκας" (όπως σωστά είπε και ο nick#18) στο ανοιγμα συσκευών.

Συμπέρασμα (β): μπράβο στον υπάλληλο που πρόσεξε τη ματσαραγκιά και προστάτεψε τον επόμενο πελάτη.

Συμπέρασμα (γ): σου φαίνονται λογικά τα παράπονά σου? :mad:

Δημοσ.

ολοι μας θα εχουμε κανει ολο και καπια πουστι@ με καπιο προιον αλλα δεν θα του αφιναμε σιμαδια...και σωστα πιος ο λογος να το ανοιξεις? εδω το πας σε εξουσιοδοτιμενο service και σκανε κατσαβιδιες που πας μονος σου???

Δημοσ.
Το σχόλιο για το τεχνικός στη cisco ήταν ειρωνικό, αν κατάλαβα καλά

Κατά κάποιο τρόπο ίσως. Πρώτον επειδή κάποιος που ασχολείται χρόνια με κατσαβίδια θα ξέρει πολύ καλά πότε και πως αφήνει σημάδια η "κατσαβιδιά" και πότε όχι. Συνεπώς αφού γνώριζε την κουτσουκέλα του δεν μπορεί να ζητάει τα ρέστα. Επιπλέον το γεγονός πως κάποιος είναι χρόνια τεχνικός στη Cisco, στη NASA ή όπου αλλού δεν δικαιολογεί την επέμβαση στα ενδότερα της συσκευής αν θέλει να την επιστρέψει.

 

Νομίζω πως το παρόν θέμα είναι αστείο...

Δημοσ.

το ρουτερ ουδεποτε ανοιχτηκε με κατσαβιδη ή οτιδηποτε γιατι οπως αναφερα πολυ απλα δεν ηταν αυτο το οποιο ειχε παραγγειλει ο φιλος. ηταν καθαρα ειρωνικο. ουτε εθιξα τον πωλητη που τι φταιει ο ανθρωπος απλα δεν μπορουν να δημιουργουν ανυπαρκτους λογους για να μην το παρουν πισω. βλεπω οτι υπαρχουν ατομα απο το εν λογω καταστημα που ποσταρουν εδω και θελω να τους πω οτι ενω γνωριζουν οτι ανυπαρκτο το afre sales τους δεν μπορουν να κατηγορουν τον καθενα οτι παραβιασε με κατσαβιδη και τριχες κατσαρες. πειτε απλα η πολιτικη μας ειναι να μην αλλαζουμε τιποτα ακομα και αν εχουμε λαθος και στο τελος αν μη τι αλλο κοροϊδεουμε τον πολιτη. προς γνωση ολων εδω οταν σας χαλαση κατι εδω ειμαι και εδω θα ερθεται οταν δειτε την αντιμετωπιση του συγκεκριμενου καταστηματος

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...