Chris_85 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Oσο για το ''συστημα προσαρμοσμενο στον μετριο'' κανεις λαθος. Το λυκειο ειναι απ τις πιο δυσκολες εκπαιδευτικες βαθμιδες στην ευρωπη. Κανεις δεν περναει σε πρωτοκλασάτα ΑΕΙ αν ειναι μετριος. Btw κοιτα να χαρει το παιδι σου την ηλικια του και μην το φορτωνεις απο τωρα με ευθυνες..Λιγο μετραει ποιες ειναι οι επιδοσεις του τωρα, περα απ το να κανει τους γονεις να καμαρωνουν
frenzy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Να ξερουν τα ορια τους παιδια Α' Δημοτικου?? ναι Να υπαρχει ανταγωνιστικότητα για το ποιος ειναι καλυτερος στο ''Εμεις και ο Κοσμος'' Ε' Ταξης? οχι αλλά ένας πανελλήνιος διαγωνισμός ορθογραφίας, έκθεσης, γυμναστικής κλπ θα ήταν μια καλή αρχή Μηπως ν αρχισουν και φροντιστηρια απ αυτη την ηλικια για να ειναι πιο ανταγωνιστικά? για σένα το φροντιστήριο είναι ανταγωνιστικότητα? Μήπως όλοι σκέφτονται έτσι? Καταλαβαινεις οτι απευθυνεσαι σε παιδια? ναι Καταλαβαινεις οτι κανεις δεν μπορει να θεσει ορια σ αυτα τα παιδια, κανεις δεν μπορει να τα ξεχωρισει, κανεις δεν μπορει να τα πει ''καθυστερημενα'' η ''προχωρημενα'' γιατι το μονο που θα κανει ειναι να τα στιγματισει?? Εννοείς αυτά τα παιδιά που οι γονείς τους τους λένε να διαβάσουν ώσπου να ξεχάσουν τι σημαίνει παιχνίδι και να αυτοκτονήσουν επειδή πήραν 15 ή τα παιδιά που οι γονείς τους δεν θυμούνται το όνομά τους? Αν θελεις να μιλησουμε για την παιδεια κ αν πρεπει να υπαρχει διαχωρισμος σε μεγαλυτερες ηλικιες, να το συζητησουμε και με το παραπανω. (αν και νομιζω οτι παλι θα διαφωνισω) Eγώ είμαι σίγουρος πως θα διαφωνήσεις. Δεν υπάρχουν μεγάλες και μικρές ηλικίες. Άνθρωποι είναι και οι μικροί και οι μεγάλοι. Όλοι έχουμε θέλω στον ίδιο βαθμό. Απλώς διαφορετικά. Οταν μου λες ομως για διαχωρισμο σε 7χρονα παιδακια που ακομα δεν εχουν αναπτυξει καμια ικανοτητα και ειναι με τοσο ευμεταβλητο ψυχισμο, δεν νομιζω οτι εχει καποιο νοημα αυτη η συζητηση Επειδή βρίσκομαι με παιδιά όλη την εβδομάδα ('εχουμε μεγάλη οικογένεια), θα σου πω πως και ικανότητες έχουν και τις ξέρουν και έχουν ανάγκη να τις καλλιεργήσουν και τα όρια τους δίνουν σιγουριά. Πόσα παιδιά ξέρεις που οι δήθεν φιλελεύθεροι γονείς τους θέλοντας να τα αφήσουν ελεύθερα τα αφήνουν χωρίς όρια? Πως είναι αυτά τα παιδιά? Μήπως είναι όλο και πιο άτακτα ψάχνοντας απελπισμένα να δουν τα όριά τους? Και γιατί αυτά τα παιδιά δένονται εύκολα μόλις γνωρίσουν κάποιον αυστηρό? Γιατί τους δίνει ασφάλεια και σιγουριά. Μαθαίνουν πως μέχρι εκεί ξέρω πως μπορώ. Μέχρι εκεί είμαι ασφαλής. Μετά στο χέρι των γονιών είναι να του δώσουν τη σιγουριά να πατήσει κι εκεί που δεν έχει ξαναπάει. Πέρα από τα όρια. Και η παιδεία εκεί αρχίζει- στο σπίτι, στα 4. Αν θες να ηθικολογήσεις θα βρεις σαρκασμό και ειρωνεία, κάτι που ξέρω πολύ καλά να κάνω. Αν θες να συνεχίσουμε τη συζήτηση σκέψου τις απαντήσεις σου και απάντησέ μου από καρδιάς και όχι με κλισέ και τσιτάτα είμαι βαθιά αντικονφορμιστής, τόσο που απεχθάνομαι και τους αντικονφορμιστές. Μια ερώτηση για σένα (όχι αυτή η επόμενη): Μπορεί στην Ελλάδα ο καθένας να γίνει γιατρός αν περάσει τις Πανελλήνιες? Η απάντηση είναι ναι, μπορεί. Μπορεί να καταλήξει καθηγητής με τα σωστά κοννέ και σωστή πολιτική? Ναι, μπορεί (που θα έλεγε και ο Ομπάμα). Και σε ρωτάω γιατί να μπορεί. Γιατί να μη βάλουμε ένα όριο στις ικανότητες που θα περιλαμβάνει κι αυτή του θεραπευτή και αυτή της ηθικής κλπ κλπ μαζί με την ικανότητα της αποστήθισης? Και γιατί να βάλουμε το όριο αυτό στα 17 και όχι στα 7. Αν ο γιος σου μεθαύρι θέλει να γίνει ποδοσφαιριστής και παέι να δοκιμάσει σε μια ομάδα, δεν θα πρέπει να έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα? Κι αν τα έχει δεν θα απογοητευτείς που στην ομάδα πήραν και όλους τους άλλους που απλώς φορούσαν άσπρα εκείνη τη μέρα? Δεν λέω κάτι φρικιαστικό, αλλά κάτι που είναι common sense απλά εδώ που έχουμε φτάσει το common sense έχει αντικατασταθεί από το surreal
Chris_85 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Ναι, και εγώ συμφωνώ να υπάρξει διαχωρισμός αλλά σε μεγαλύτερες ηλικίες, πχ στο Λύκειο. Φίλε Chris_85, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι όλοι το ίδιο έξυπνοι και δεν είναι όλοι οι άνθρωποι φτιαγμένοι για τα γράμματα. Με το να προσπαθείς να μάθεις το παιδάκι Εμείς κ ο κόσμος όταν το μόνο που σκέφτεται είναι η μπάλα δεν κερδίζεις τίποτα. Απλά τον έχεις περάσει από ενα σύστημα βαρεμάρας και αποστροφής γι' αυτόν. Και κάτι ακόμα. Γιατί οι 'καθυστερημένοι' (εντός εισαγωγικών πάντα) να τραβάνε προς τα κάτω τους 'καλούς'? Ή και το ανάποδο. Γιατί οι καλοί να είναι τόσο μπροστά που οι καθυστερημένοι να μην βρίσκουν πλέον νόημα στην παρακολούθηση και στην παιδεία? Βέβαια, ένα είδος διδασκαλίας θα γίνεται, και μάντεψε ποιο είναι. Αυτό που θέλω να πω (χωρίς να έχω δει την εκπομπή) είναι ότι ένα σύστημα που διαχωρίζει τους μαθητές ίσως ήταν καλό. Δεν είναι θέμα ρατσισμού ή οτιδήποτε άλλο. Και ναι, αν σε έναν γονιο ο καθηγητής του πει ότι το παιδί του δεν παίρνει τα γράμματα γιατί να παρεξηγηθεί? Απλά δεν είναι όλοι για τα διαβάσματα και για να γίνουν γιατροί και δικηγόροι. Τι να κάνουμε τώρα. π.χ. κάποιοι είναι καλοί στον στίβο, κάποιοι όχι. Αν εσένα σου πεί ο καθηγητής ότι το παιδί σου δεν είναι καλό στο στίβο, θα παρεξηγηθείς? Δεν λέω να μην γυμνάζεται, αλλά ας μην κάνει τις ασκήσεις που κάνει ο άλλος που τρέχει 200άρι σε 20 sec. To ίδιο είναι και με τα μαθήματα... Ειναι λιγο γενικολογα αυτα που λες... Σιγουρα δεν ειναι ολοι για γιατροι η δικηγοροι..σιγουρα υπαρχουν στιγμες που μια ταξη θα λειτουργουσε καλυτερα μονο με τους καλυτερους μαθητες. Ωστοσο η μαθηση δεν ειναι στιβος. ο κακος μαθητης μπορει να γινει μετριος, ο μετριος μπορει να γινει καλος, ο καλος αριστος,... Το θεμα μας δεν ειναι να γινει ο κακος μαθητης ιατρος..Το ζητημα μας ειναι να δωσουμε στον κακο μαθητη να καταλαβει οτι πρεπει να κυνηγησει τη μορφωση του, ωστε ακομα κ αν δεν τα καταφερει να σπουδασει κατι, να εχει αναπτυξει τις νοητικες του ικανοτητες ωστε να μην ειναι υποχειριο κανενος και να συμβαλλει στην αναπτυξη ολης της κοινωνιας Πιστευω οτι ολοι συμφωνειτε πως οσο υψηλοτερη η μορφωση του μεσου Ελληνα, τοσο καλυτερα για ολη την κοινωνια Διαφωνω καθετα με την ελιτιστικη προσεγγιση της γνωσης, φαινομενο που ολοενα παρατηρειται στις μερες μας. Θεωρω πως ειναι καλυτερα να χασει ενα ο αριστος μαθητης για να κερδισει δεκα ο κακος, ειναι προς οφελος ολης της κοινωνιας. Το μονο κρατος της ΕΕ που εφαρμοζει αυτο το συστημα του διαχωρισμου για κοντα μισο αιωνα ειναι το γερμανικο εκπαιδευτικο συστημα. http://www.mckinnonsc.vic.edu.au/la/lote/german/links/topics/schulstruktur.htm Και σας λεω πως υπαρχουν παρα πολλες αντιδρασεις και πως το εχω ζησει απο μεσα, αν και στο gymnasium. Το μονο που θα ειχε ως αποτελεσμα ενα τετοιο συστημα στην Ελλαδα θα ηταν η δημιουργια μιας (ακομα πιο) ταξικης κοινωνιας
frenzy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Πιστευω οτι ολοι συμφωνειτε πως οσο υψηλοτερη η μορφωση του μεσου Ελληνα, τοσο καλυτερα για ολη την κοινωνια Διαφωνω καθετα με την ελιτιστικη προσεγγιση της γνωσης, φαινομενο που ολοενα παρατηρειται στις μερες μας. Θεωρω πως ειναι καλυτερα να χασει ενα ο αριστος μαθητης για να κερδισει δεκα ο κακος, ειναι προς οφελος ολης της κοινωνιας. Καλό θα είναι κάποια στιγμή να κάνουμε το διαχωρισμό μεταξύ μόρφωσης και παιδείας. Το πρώτο είναι υποχρέωση της πολιτείας να το παρέχει, το δεύτερο είναι υποχρέωση δική μας και να το αποκτήσουμε και να το διδάξουμε.
DarkOrion Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Το θεμα μας δεν ειναι να γινει ο κακος μαθητης ιατρος..Το ζητημα μας ειναι να δωσουμε στον κακο μαθητη να καταλαβει οτι πρεπει να κυνηγησει τη μορφωση του, ωστε ακομα κ αν δεν τα καταφερει να σπουδασει κατι, να εχει αναπτυξει τις νοητικες του ικανοτητες ωστε να μην ειναι υποχειριο κανενος και να συμβαλλει στην αναπτυξη ολης της κοινωνιας Και αυτό δηλαδή δεν μπορεί να γίνει μέσα από ένα διαχωρισμένο σχολείο? Δεν διαφωνώ ότι όσο πιο μορφωμένοι είναι οι Έλληνες, τόσο καλύτερο είναι για την κοινωνία, αλλά το ένα δεν έρχεται σε αντιπαράθεση με το άλλο. Απλά το μόνο επιχείρημα είναι ότι οι γονείς θα έχουν πρόβλημα αν τους πει ο καθηγητής ότι το παιδί τους δεν τα παίρνει τα γράμματα και καλύτερα να ψάξει για κάτι άλλο. Δεν είναι απαραίτητα κακό, μπορεί το παιδί να θέλει να γίνει ηθοποιός.
frenzy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Απλά το μόνο επιχείρημα είναι ότι οι γονείς θα έχουν πρόβλημα αν τους πει ο καθηγητής ότι το παιδί τους δεν τα παίρνει τα γράμματα και καλύτερα να ψάξει για κάτι άλλο. Δεν είναι απαραίτητα κακό, μπορεί το παιδί να θέλει να γίνει ηθοποιός. Έχεις δίκιο, οι γονείς όντως θα αντιδράσουν γιατί θα νομίζουν πως αντικατοπτρίζεται η δική τους ανικανότητα. Στην ουσία όμως τώρα φαίνεται η ανικανότητα των γονιών να ξεπεράσουν τα προσωπικά τους συμπλέγματα για χάρη των παιδιών τους. Από την άλλη στο φανταστικό εκπαιδευτικό μου σύστημα δε χωράει ένας δάσκαλος που θα έλεγε κάτι τέτοιο. Καμιά ταμπέλα δε μπαίνει και καμιά πορεία δεν προδιαγράφεται. Είσαι με τους καθυστερημένους φέτος του χρόνου με τους προχωρημένους, όλα αξιοκρατικά. Κι επειδή μου την έπεσε ο άλλος πριν πως θα μεγαλώσω την κόρη μου, θα πω και το εξής. Ήμουν μέτριος μαθητής γιατί πάντα ήθελα να φαίνομαι και στο σχολείο ένιωθα κομπάρσος, σπούδασα και κάνω αυτό που ήθελα με αρκετά χρήματα ώστε να μην παραπονιέμαι. Αλλά και την ζωή μου την ζω και την έχω ζήσει στο φουλ. Και η κοράκλα μου επίσης. Διαβάζει από τα 5. Εγώ διάβαζα από τα 3. Go figure
Chris_85 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 1. Τα ορια τους τα παιδια δεν τα ξερουν γιατι δεν εχουν ορια. Καταλαβε το. Ο εγκεφαλος τους αναπτυσσεται, ο χαρακτηρας τους διαμορφωνεται, ο ψυχισμος τους ειναι ευαλωτος. Αν τους βαλεις ορια μονο να τους στιγματισεις θα καταφερεις. 2. Γινεται ηδη στα πλαισια του σχολειου. 3. Διαβασε τι γραφω: ''Το φροντιστηριο ειναι ανταγωνιστικοτητα?'' Οχι ποτε ειπα κατι τετοιο? Ειπα οτι η ανταγωνιστικοτητα οδηγει στο φροντιστηριο. Αλλο ανταγωνιστικοτητα και αλλο κινητρο. Φυσικα και διαφωνω με την ανταγωνιστικοτητα στο δημοτικο!! 4. Δεν εννοω τιποτα και κανεναν. Εννοω οτι σ αυτη την ηλικια τα παιδια στιγματιζονται πολυ ευκολα. Τα παραδειγματα που αναφερεις δεν ειναι αντιπροσωπευτικα σοβαρων οικογενειων. 5. Πρεπει να αρχισεις να διαβαζεις μερικα βιβλια Παιδοψυχολογιας. Μην εξεταζεις τα θελω, αλλα τις αναγκες. Και ναι ανθρωποι ειμαστε ολοι, μικροι μεγαλοι, αλλα εχουμε τις ιδιες αναγκες? 6. Σιγουρα η παιδεια αρχιζει (η δεν αρχιζει) στο σπιτι. 7. Μπερδευεις τα ορια στην μαθησιακη ικανοτητα (στα οποια και αναφερομαι) με τα ορια σε αλλους τομεις της ζωης (κοινωνικους, συμπεριφορας, ..) Επαναλαμβανω ενα παιδι 5 χρονων ΔΕΝ ξερουμε ποια ειναι τα ορια του απο πλευρας δυνατοτητων. 8. Μου αρεσει να μιλαω με ατομα που ειρωνευονται και σαρκαζουν. Αυτο γιατι σημαινει οτι ειναι εξυπνα και επειδη ετσι μπορω να τους απαντησω κ γω σε αναλογο υφος! 9. Μπορει ο καθενας να γινει γιατρος αν περασει στις Πανελληνιες? Η απαντηση ειναι οχι. Το πανεπιστημιο δεν ειναι παιξε-γελασε υποθεση. 10. Να βαλουμε ορια στο αν μπορει να γινει καποιος π.χ. ιατρος απ τα 7?? Δεν καταλαβαινω τον συλλογισμο σου.. Με τι κριτηρια θα βαλουμε αυτα τα ορια? -----Προστέθηκε 22/1/2009 στις 07 : 30 : 05----- Και αυτό δηλαδή δεν μπορεί να γίνει μέσα από ένα διαχωρισμένο σχολείο? Δεν διαφωνώ ότι όσο πιο μορφωμένοι είναι οι Έλληνες, τόσο καλύτερο είναι για την κοινωνία, αλλά το ένα δεν έρχεται σε αντιπαράθεση με το άλλο. Απλά το μόνο επιχείρημα είναι ότι οι γονείς θα έχουν πρόβλημα αν τους πει ο καθηγητής ότι το παιδί τους δεν τα παίρνει τα γράμματα και καλύτερα να ψάξει για κάτι άλλο. Δεν είναι απαραίτητα κακό, μπορεί το παιδί να θέλει να γίνει ηθοποιός. Οχι δεν μπορει να γινει απο ενα σχολειο που απο τα 8 σου μαθαινεις τη χειρωνακτικη εργασια. Μεγαλωνεις και μαθαινεις το πως να εισαι ενας καλος εργατης και τιποτα παραπανω. Το επιχειρημα μου εδω ειναι οτι η γνωση δεν πρεπει να ειναι ελιτιστικο προνομιο, αλλα να προσπαθει το συστημα να κανει κοινωνους της οσο το δυνατον περισσοτερους ανθρωπους. -----Προστέθηκε 22/1/2009 στις 07 : 35 : 22----- Κι επειδή μου την έπεσε ο άλλος πριν πως θα μεγαλώσω την κόρη μου, θα πω και το εξής. Ήμουν μέτριος μαθητής γιατί πάντα ήθελα να φαίνομαι και στο σχολείο ένιωθα κομπάρσος, σπούδασα και κάνω αυτό που ήθελα με αρκετά χρήματα ώστε να μην παραπονιέμαι. Αλλά και την ζωή μου την ζω και την έχω ζήσει στο φουλ. Και η κοράκλα μου επίσης. Διαβάζει από τα 5. Εγώ διάβαζα από τα 3. Go figure Ακυρο? Εγω δεν στην πεφτω, σου ασκω κριτικη και λεω τις αποψεις μου. Με καθε δικαιωμα απ τη στιγμη που ποσταρεις σ ενα δημοσιο φορουμ.
frenzy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 1)Λοιπόν ο όρος "όρια" έγινε αδόκιμος στη συζήτηση και πέσαμε σε infinite loop. Σου έχω απαντήσει ήδη 2)Το βάζουμε στα συν λοιπόν 3)Η ανταγωνιστικότητα δεν οδηγεί στο φροντιστήριο. Η ανικανότητα των καθηγητών να διδάξουν οδηγεί εκεί (σα να πλατιάζουμε?) 4)Δεκτό 5)Παιδοψυχολογία? Piaget, Vygotski, Skinner και αχ πως τον έλεγαν εκείνο τον ανθρωπάκο που ήθελε να μετρήσει γιατί μερικοί μαθητές τα πήγαιναν καλά και άλλοι όχι και γι' αυτό έφτιαξε μια κλίμακα που αποτέλεσε τη βάση για ευρέως χρησιμοποιούμενες κλίμακες στα σχολεία? Alfred Binet (Τhe Simon- Binet IQ Scale) 6) συμφωνούμε 7) βλέπε το 1 8)Δηλαδή να υποθέσω πως μιλάς με κλισέ και όχι από καρδιάς ? 9)Όχι δεν είναι παίξε γέλασε 10)ξαναδιάβασέ το
Chris_85 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Ναι εισαι ειδικος στη παιδοψυχολογια τωρα που μου ειπες 5 ονοματα.. Einstein, Ηawkins, Faraday.. Μολις πηρα πτυχιο φυσικης Εσυ αφου προτεινεις λοιπον να γινεται διαχωρισμος απο τα 7, ποια ειναι τα επιστημονικα σου κριτηρια βασει των οποιων θα διαχωρισεις τα παιδια? Π.χ. εγω θελω να γινω ιατρος, βασει ποιων ικανοτητων μου που θα εχουν πληρως αναπρυχθει ως τα 7 μου και ΔΕΝ προκειται να απαπτυχθπυν σε μεγαλυτερη ηλιια θα με κρινεις?
frenzy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Einstein, Ηawkins, Faraday.. Μολις πηρα πτυχιο φυσικης Ε? :lol: Κατατάσσεσαι στους αδύνατους Π.χ. εγω θελω να γινω ιατρος, βασει ποιων ικανοτητων μου που θα εχουν πληρως αναπρυχθει ως τα 7 μου και ΔΕΝ προκειται να απαπτυχθπυν σε μεγαλυτερη ηλιια θα με κρινεις? Την ικανότητά σου να αναγνωρίζεις πότε you're in over your head. Και δεν είναι 5 ονόματα είναι απάντηση σχετική με το θέμα και αφού εσύ ανέφερες τον κλάδο θα έπρεπε να ξέρεις. Ο Binet τα έκανε αυτά στην αρχή του προηγούμενου αιώνα. Γεια σου
Chris_85 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Ε? :lol: Κατατάσσεσαι στους αδύνατους Την ικανότητά σου να αναγνωρίζεις πότε you're in over your head. Και δεν είναι 5 ονόματα είναι απάντηση σχετική με το θέμα και αφού εσύ ανέφερες τον κλάδο θα έπρεπε να ξέρεις. Ο Binet τα έκανε αυτά στην αρχή του προηγούμενου αιώνα. Γεια σου Ωριμο ποστ, μορφωμενου ανθρωπου, σε σοβαρη συζητηση. Το ποιον των απαντησεων που δινεις χαρακτηριζει πρωτ' απ ολα εσενα. Μαλλον θα δανειστω την υπογραφη του paredwse για αλλη μια φορα. Γεια σου -----Προστέθηκε 22/1/2009 στις 08 : 51 : 57----- Kαι φιλικη συμβουλη: το χειροτερο που μπορουμε να κανουμε στα παιδια μας ειναι να τους μεταδωσουμε το κομπλεξ μας να καταφερουν οτι δεν καταφεραμε εμεις και να βλεπουμε τον εαυτο μας να ζει μεσα απ αυτα. Δεν μπορει οι δικες μας προσδοκιες/ονειρα/επιθυμιες να φορτωνονται στις πλατες των παιδιων.
anterovgaltis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Η απάντηση είναι για να μην υπάρξουν διακρίσεις μεταξύ "έξυπνων" και "κουτών" μαθητών. Μόνο που αυτό είναι απλώς τεμπελιά. Στερεί από τους προχωρημένους τη δυνατότητα να προχωρήσουν στο ρυθμό τους και στερεί από τους καθυστερημένους την δυνατότητα να ξεπεράσουν το πρώτο εμπόδιο της ζωής τους (παίρνοντας ένα σημαντικό μάθημα) και να μάθουν τα όριά τους. Με λίγα λόγια στερεί από την κοινωνία την ανταγωνιστικότητα. Το σχολειο δεν αποτελει χωρο διαλογης μεταξυ καλων κακων, τεμπεληδων εργατικων, εξυπνων ηλιθιων. ΤΟ σχολειο ειναι (ή θα επρεπε να ειναι) μικρογραφια της κοινωνιας. Γι αυτο και οι κανονες συμπεριφορας, η αισθηση του σωστου και της νομιμοτητας, ο σεβασμος στο διπλανο. Οταν το παιδι θα βγει στην κοινωνια δεν θα εχει να κανει μονο με "ομοιους" του Θα συνεργαστει, διαφωνησει, ανταγωνιστει(δυστυχως), θα προσπαθησει να συννενοηθει με πολλους διαφορετικους ανθρωπους χαμηλοτερου ή υψηλοτερου μορφωτικου, πνευματικου ή οτι αλλο θες επιπεδου. Το να δωσουμε την εντυπωση οτι εισαι κλεισμενος σε μια γυαλα και στην οποια ερχεσαι με επαφη με ισα-ιδια ατομα με σενα ειναι απλα εκτος πραγματικοτητας, ειναι απλα ουτοπικο και θα δυσκολευτει παρα πολυ οταν, μετα απο χρονια θα βγει στην παραγωγη. Τα περι ανταγωνισμου, αποτελουν ενα κλισε πια, μερος της αμερικανικης κουλτουρας και κοινωνιας το οποιο εχει αποτυχει πληρως.
frenzy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Το σχολειο δεν αποτελει χωρο διαλογης μεταξυ καλων κακων, τεμπεληδων εργατικων, εξυπνων ηλιθιων.ΤΟ σχολειο ειναι (ή θα επρεπε να ειναι) μικρογραφια της κοινωνιας. Γι αυτο και οι κανονες συμπεριφορας, η αισθηση του σωστου και της νομιμοτητας, ο σεβασμος στο διπλανο. Οταν το παιδι θα βγει στην κοινωνια δεν θα εχει να κανει μονο με "ομοιους" του Θα συνεργαστει, διαφωνησει, ανταγωνιστει(δυστυχως), θα προσπαθησει να συννενοηθει με πολλους διαφορετικους ανθρωπους χαμηλοτερου ή υψηλοτερου μορφωτικου, πνευματικου ή οτι αλλο θες επιπεδου. Το να δωσουμε την εντυπωση οτι εισαι κλεισμενος σε μια γυαλα και στην οποια ερχεσαι με επαφη με ισα-ιδια ατομα με σενα ειναι απλα εκτος πραγματικοτητας, ειναι απλα ουτοπικο και θα δυσκολευτει παρα πολυ οταν, μετα απο χρονια θα βγει στην παραγωγη. Τα περι ανταγωνισμου, αποτελουν ενα κλισε πια, μερος της αμερικανικης κουλτουρας και κοινωνιας το οποιο εχει αποτυχει πληρως. Το σκεπτικό σου είναι σωστό ως προς τα περί γυάλας αλλά δε νομίζω πως είπα κάτι τέτοιο. Ο ανταγωνισμός δεν πεθαίνει ποτέ, είναι φυσική διαδικασία και υπάρχει μέχρι τους μονοκύτταρους. Αλλά δεν έχω μόνο εγώ το προνόμιο να κάνω προτάσεις και να φαντασιώνομαι λύσεις. Βουρ...
DarkOrion Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2009 Οχι δεν μπορει να γινει απο ενα σχολειο που απο τα 8 σου μαθαινεις τη χειρωνακτικη εργασια. Μεγαλωνεις και μαθαινεις το πως να εισαι ενας καλος εργατης και τιποτα παραπανω. Το επιχειρημα μου εδω ειναι οτι η γνωση δεν πρεπει να ειναι ελιτιστικο προνομιο, αλλα να προσπαθει το συστημα να κανει κοινωνους της οσο το δυνατον περισσοτερους ανθρωπους. Ακόμα δεν έχεις απαντήσει σε αυτό που λέω. Καταρχάς για ποιά χειρωνακτική εργασία μιλάς? Πότε το σχολείο σε έμαθε στην χειρωνακτική εργασία. Είναι πνευματική εργασία, την οποία οι περισσότερη δεν την γουστάρουν κίολας. Επίσης, ποιός είπε ότι η γνώση είναι ελιτιστικό προνόμιο? Σε κάθε κατηγορία να υπάρχει ένα επίπεδο μαθημάτων και δυσκολίας. Αν δεν μπορεί ο άλλος να ακολουθήσει να φεύγει, όχι εντελώς, να πηγαίνει στο πιο κάτω. Κανένας δεν τον έδιωξε. Το ίδιο πράγμα γίνεται (με τα τεχνικά σχολεία ή ξέρω γω πως τα λένε, που δίνουν πανελλήνιες στην Δ Λυκείου και θέματα της πλάκας) απλά να γίνει σε πιο ευρεία κλίμακα, και κατά κάποιο τρόπο να διαχωρίζεται ο κόσμος από το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα, χωρίς όμως να σημαίνει ότι αυτοί που είναι στα πιο κάτω σκαλιά να μην παίρνουν γνώσεις και παιδεία. Και εδώ που τα λέμε, πραγματικά απάντησέ μου, από τους 100 δεκαπεντάρηδες, πόσοι ενδιαφέρονται για τις γνώσεις και την ευρύτερη παιδεία, και πόσοι ενδιαφέρονται να παίξουν μπάλα, να κάνουν κοπάνα και να ρίξουν την παραδιπλανή γκόμενα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.