Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία σε nokia / alpha copy


Getta Robo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορασα στις 17 / 11 / 2008 το Nokia music express 5320. Στις 17 / 12 / 2008 το παρεδωσα στο nokia store Καλλιθεας στη Σοφοκλεους, γιατι δεν ειχε μονιμος σημα. Σημερα μετα απο πολλα τηλεφωνα και υπομονη, μου λενε πως το κινητο εχει υγρασια και δεν επισκευαζεται, γιατι υπαιτιος του προβληματος ειμαι εγω!

Παρακατω ακολουθει η καταγγελια που απεστειλα στη γενικη γραμματεια καταναλωτη:

 

 

" Γεια σας. Θέλω να καταγγείλω την nokia / alpha copy, γιατί μου ρίχνουν υπαιτιότητα για βλάβη κινητού, ενώ το είχα ένα μήνα και δεν του είχα κάνει τίποτα.

Αγόρασα στις 17 / 11 / 2008 από το κατάστημα πλαίσιο στη Καλλιθέα, το κινητό Nokia music express 5320.

Μετά ακριβώς από ένα μήνα, στις 17 / 12 / 2008 πήγα πίσω στο ίδιο κατάστημα, το κινητό, λόγω προβλημάτων, όπου δεν είχε μόνιμα σήμα και έδειχνε πως είμαι συνεχώς εκτός δικτύου.

Στο κατάστημα πλαίσιο, μου είπαν προκειμένου να μην περιμένω να το στείλουν αυτοί, να πάω εγώ ο ίδιος το κινητό για επισκευή, στο επίσημο nokia store, στη Σοφοκλέους 138.

Στο κατάστημα της nokia store, μου είπαν πως θα χρειαζόταν περίπου μια βδομάδα για την επισκευή, όπου και άφησα το κινητό μου εκεί.

Μετά από 5 περίπου μέρες, επικοινώνησα με το κατάστημα για να πληροφορηθώ για την πορεία του κινητού, όπου και μου είπαν πως δεν μπορούν να εντοπίσουν και να επιδιορθώσουν την βλάβη, και το κινητό θα έπρεπε με την συγκατάβαση μου να φύγει στο εξωτερικό.

Αφού συμφώνησα, μου είπαν πως θα χρειαζόντουσαν το μέγιστο 20 μέρες ώστε να γίνει η επιδιόρθωση και να επιστρέψει το κινητό σε αυτούς.

Αφού πέρασε αυτό το διάστημα, τηλεφώνησα στη γενική γραμματεία καταναλωτή για το κατά πόσο μπορούν να έχουν το κινητό πάνω από το χρονοδιάγραμα που μου είχαν πει, καθώς και δεν γνώριζαν τι βλάβη έχει.

Σε επικοινωνία μου με το nokia store Καλλιθέας, μου είπαν πως δεν μπορούν να επισκευάσουν το κινητό, λόγω υγρασίας όπου είναι δική μου ευθύνη!

Σας καταγγείλω μετά από τηλεφωνική προτροπή της γενικής γραμματείας καταναλωτών πως:

Το nokia store μου λέει πως η βλάβη προκλήθηκε από εμένα, ενώ δεν έκανα απολύτως τίποτα στο κινητό και το είχα ακριβώς ένα μήνα

Αν και το παρέδωσα σε αυτούς για επιδιόρθωση, δεν μου είπαν το παραμικρό για το τι πρόβλημα υπάρχει, και απλά το κινητό στάλθηκε εξωτερικό

Λόγω του ότι είχα εγώ το κινητό συνεχεία, δεν του προκάλεσα το παραμικρό πρόβλημα η φθορά, η nokia μου λέει πως εξαρχής το πρόβλημα ήταν δικό μου, χωρίς να με καλύπτει η εγγύηση μου.

Σας ευχαριστώ "

 

Λιγο αργοτερα, επικοινωνησα με τα κεντρικα της alpha copy, και τους ρωτησα πως ειναι δυνατον να εχει υγρασια, αφου το κινητο το ειχα μονιμος μαζι μου, χωρις να βραχει κτλ, και μου απαντησαν πως θα μπορουσε να ειναι "μεχρι και απο μια σταγονα ιδρωτα"

Κοινως μου ειπαν να μην ξαναγορασω nokia. Το μονο σιγουρο για αρχη απο την μερια μου δηλαδη. Το αστειο ειναι πως δεν ιδρωνω και σχεδον ποτε!

Να πω οτι λαθος μου ειναι, πως και αν διαβαζα πολλα παραπονα για nokia, και ειδικα για την απαραδεκτη τοπικη αντιπροσωπεια, την alpha copy, πηρα το ρισκο και αγορασα το κινητο. Και τωρα πρεπει να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας!

Μακρυα απο τους απατεωνες παιδια!

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παρομοιο σκηνικο με εμενα. Κοινοποιησε την καταγγελια σου στο ΙΝ.ΚΑ, στα κεντρικα της Alpha Copy και (το στειλεις δεν το στειλεις) σε καμια εκπομπη στυλ Ευαγγελατου κλπ. Προσωπικα με πηραν τηλεφωνο και μου το αλλαξαν αμεσα..

Δημοσ.

πως την εχουν δει ετσι??δηλαδη σε λιγο καιρο αν δεν φοραμε γαντια οταν χρησιμοποιουμε το κινητο δεν θα το αλλαζουν...

Δημοσ.

Πολλά αρνητικά ακούγονται για την Alpha Copy.Κάνε ό,τι μπορείς ώσπου να δικαιωθείς και να τους κάνεις και ρόμπα.

 

Τώρα αυτό το ότι μπορεί να χαλάσει και με μια σταγόνα ιδρώτα,δεν νομίζω να είναι τόσο εύθραυστα τα nokia.Ξέρω περιπτώσεις που έχουν βραχεί (κι όχι μόνο) και συνέχισαν να λειτουργούν.

Δημοσ.

είναι γνωστή τακτική το θέμα με την υγρασία. και μένα το ίδιο μου είπαν όταν πήγα το Ν73 μου, ενώ το έχω ακούσει και άλλες φορες αυτό με την υγρασία...φτου τους

Δημοσ.

Απατεωνες αυτοι στην Alpha copy?

Διαφωνω... εγω περιμενω την αντικατασταση ενος stereo hands free μολις 5,5 χρονια! Και μαλιστα δε μου εφεραν καμια αντιρρηση. Παραδεχτηκαν οτι οντως ηταν ελαττωματικο και οτι επρεπε να αντικατασταθει.

Τους ειχα παρει κατι μηνες μετα και μου ειχαν πει οτι αργει γιατι ερχεται απο Φινλανδια! Και με ταχυδρομικη χελωνα να το ειχαν στειλει, παλι θα ειχε φτασει!

 

Βεβαια δε φταιει μονο η Αλφα Κοπυ αλλα και η μαμα Νοκια γιατι παρα τα χιλιαδες παραπονα που εχει λαβει, εξακολουθει να μην εχει παρει την αντιπροσωπευση της απο την Αλφα Κοπυ. Προφανως νοιαζεται αποκλειστικα και μονο για τις πωλησεις.

 

Εγω παντως σε οσους γνωστους και φιλους μιλαω, τους αποτρεπω απο το να παρουν Νοκια. Και πιστεψτε με, εχω πεισει αρκετους.

Δημοσ.

εγω εχω καει πολλες φορες και απο νοκια και απο sonyericsson και επειδη συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση,πηγα σε lg η οποια ειναι μια αξιοπρεπεστατη εταιρια...

Δημοσ.

Όντως αξιοπρεπέστατη εταιρία και με καλό service κι όχι μόνο σε κινητά αλλά σε όλα της τα προϊόντα.Πιστεύω όμως ότι τα προϊόντα της ανήκουν στην κατηγορία του "δεν μπορώ να διαθέσω πολλά λεφτά,άρα θα πάρω lg".

Δημοσ.

ακομα καλυτερα δηλαδη...συνδιαζει καλα προιοντα σε χαμηλες τιμες...οχι σαν την νοκια που εχει κατι κινητα μπακατελες και τα πουλαει 600 ευρω,βλ. n96....

Δημοσ.
Παρομοιο σκηνικο με εμενα. Κοινοποιησε την καταγγελια σου στο ΙΝ.ΚΑ, στα κεντρικα της Alpha Copy και (το στειλεις δεν το στειλεις) σε καμια εκπομπη στυλ Ευαγγελατου κλπ. Προσωπικα με πηραν τηλεφωνο και μου το αλλαξαν αμεσα..

 

 

κανε αυτο που λεει ο φιλος.Σου παραθετω και ενα υποδειγμα αιτησης απο καποιον που το ειχε ποσταρει νομιζω παλιοτερα στο φορουμ.

 

>Υποδειγμα αιτησης

ΑΙΤΗΣΗ
( ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ )

ΤΟΥ/ΤΗΣ

Ονοματεπώνυμο………………………………………………….
Οδός…………………………Αριθ…...Πόλη……………………
Τηλέφωνο……………………………./.…………………………
Φαξ…………………….e-mail…………………………………..

ΠΡΟΣ

Επωνυμία Προμηθευτή/Εταιρίας…………..………………………..
Οδός…………………………Αριθ……Πόλη…………………..
Τηλέφωνο………………….......Φαξ…………………………….
e-mail……………………………………………………………..

Κοινοποίηση: 1.Υπουργείο Ανάπτυξης-Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
2. Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.

Ιστορικό Καταγγελίας
………………………………………………………………. ..…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………..………………………………………………………………………………………………………
Για τους λόγους αυτούς,

Ζητώ

1. την επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή/και
2. τη μείωση του τιμήματος ή/και
3. υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας σύμβαση (επιστροφή των χρημάτων και ταυτόχρονη παράδοση του προϊόντος)
αναμένω έγγραφη απάντηση στο αίτημα μου ως προς την επίλυση του θέματος και επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
Ημερ/νια…..
Με τιμή

Ο/Η αιτών 

Δημοσ.
ακομα καλυτερα δηλαδη...συνδιαζει καλα προιοντα σε χαμηλες τιμες...οχι σαν την νοκια που εχει κατι κινητα μπακατελες και τα πουλαει 600 ευρω,βλ. n96....

 

Χμμ,καλά προϊόντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν έχει ή έστω έχει πολύ λίγα.Αλλά ναι σε σχέση με την τιμή τους είναι καλά.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δυστηχως παιδια δεν εχω καποια εξελιξη επι του θεματος. Εχω επικοινωνησει με Ιν.Κα, Γεννικη γραμματεια του καταναλωτη, ΚΕΠΚΑ, και συνηγορο του καταναλωτη χωρις καμια τυχη.

Ολοι μου λενε πως εφοσων ο κατασκευαστης δηλωνει πως η βλαβη ειναι απο εμενα, δεν ειναι σε θεση αυτοι να αποδειξουν το αντιθετο. Αν και μου ειπαν πως εχουν υπαρξει και αλλες καταγγελιες για το ιδιο θεμα, μου αφησαν να εννοηθει να μην περιμενω και πολλα χωρις να εχω βαλει δικηγορο, πραγμα που δεν ειμαι στην οικονομικη κατασταση να κανω.

Φαινεται, πως μετα τις μαζικες απολυσεις και την μειωση κερδων, η nokia εχει βρει την ευκολη λυση κοροιδευοντας το κοσμακη που την πατησε επιλεγοντας τα προιοντα τους. Δυστηχως δεν μπορω να κανω κατι περαιτερω, μιας και δεν μπορουν να κανουν κατι ουσιαστικο αυτοι οι οργανισμοι / οργανωσεις, καθως και δεν μπορω να βαλω δικηγορο, γιατι εδω δεν μπορω καλα καλα να παρω ενα σουβλακι.

firegarden, αναφερω την alpha copy για δυο λογους. Πρωτα απο ολα, δεν εκαναν το παραμικρο κοπο να με ενημερωσουν για την εξελιξη της πορειας του κινητου, και επρεπε καθε φορα να ψαχνω τον καταληλο ανθρωπο μετα απο αρκετη αναμονη για να παρω καποιες πληροφοριες.

Κατα δευτερον, δυο τεχνικοι, ο ενας στο καταστημα της Καλλιθεας, και ο αλλος στα κεντρικα τους, δεν ηταν σε θεση να εντοπισει το παραμικρο προβλημα στο κινητο. Δεν εχω τις γνωσεις των εξιδικευμενων τεχνικων τους, αλλα το οτι δυο ανθρωποι, δεν ηταν σε θεση να εντοπισουν το παραμικρο προβλημα, μου λεει δυο πραγματα. Ειτε η ζημια εγινε με καποιον τροπο απο αυτους (περνα μια βολτα απο το υποκαταστημα της Καλλιθεας να δεις σε τι κατασταση ειναι και με τι προσωπικο), ειτε η alpha copy εχει λαθος ανθρωπους για συνεργατες σε λαθος θεσεις. Σε οποιαδηποτε περιπτωση, επειδη το ειχα το ρημαδι ακριβως 30 μερες, και ξερω πολυ καλα πως με κοροιδευουν, δεν το αφηνω να περασει ετσι. Προσωπικα δεν μου περισευουν 200€, ουτε μασαω κουτοχορτο για να μου τρωει τα χρηματα η καθε εταιριουλα.

Παρακαλω οποιος γνωριζει κατι που θα μπορουσα να κανω επι του θεματος, ας μου στειλει ενα προσωπικο μηνυμα η ας το πει εδω.

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις και την βοηθεια σας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...