poulinos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2009 προτιμω πλασιο ας περιμενω και μια δυο ημερες η ας το πληρωσε και 5 ευρω πιο ακριβα.κατα τα αλλα καποια πραγματα ναι παω eshop.το after sales σπανια χρειαστηκε αλλα μου καναν πολλες βλακειες.
swiftech Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2009 μια φορα πριν 3 βδομαδες που πηρα μια water-ψυχτρα για το chipset η οποια ειχε 49 ευρω την πηρα σπιτι δεν ειχε ρακορ και που να μπω στην διαδικασια να βρω αφου επαιζα ολο το βραδυ μαζι της την πηγα το πρωι πισω και ειπα οτι δεν μου κανει.. χωρις πολλα πραγματικα μου δωσανε πιστωτικο.. αντε να ειπα 10 λεξεις.. νομιζω βαση νομου και ευρωπαικης ενωσης ειναι υποχρεωμενοι να το παιρνουν πισω αμα δεν εχει υποστει αλλοιωσεις.. αλλα για τα σοβαρα προτιμω το πλαισιο.. πχ μια μητρικη που μπορει να χαλασει ή να την χαλασεις ανθρωποι ειμαστε 100 φορες απο το πλαισιο να παρεις τα λεφτα σου πισω.. στο eshop θα μεινεις καμια βδομαδα χωρις pc..
kofer Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2009 μικρη γκαμα και το χειροτερο με τις δηθεν εκπτωσεις απο το ιντερνετ!!...μεσω ιντερνετ κανονικες τιμες τα περισσοτερα προιοντα και αν θες να τα παρεις απο το καταστημα με καπελο. ελεος δηλαδη αν θελουν να προωθησουν τις πωλησεις μεσω νετ να το κανουν με real εκπτωσεις.... Πέστα ντε!
stefanos_79 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2009 Στο κατάστημα πληρώνεις το ραφι ,τον υπάλληλο ,εξοδα συντηρησης καατστηματος κλτ κτλ.Λογικο ειναι να υπάρχει μια διαφορά στην τιμή.Τι να πούμε δηλ για το Multirama που ειναι πραγματικά στον κοσμο του ,όλα τα είδη πιο ακριβά και κατα καιρούς βγάζουν κάποιες πρόσφορες...Αλλά το παμε αλλού και είμαστε off topic. LG εγγύηση 0 Pixel ειναι το θέμα
valemon Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δυστυχώς μετά απο 1 μήνα χρήσης μου εμφανίστηκε στην 22'' lg μου ένα καμμένο/κολλημένο pixel. Επειδή αύριο θα πάρω τηλέφωνο στην lg, ποιά είναι η διαδικασία αλλαγής της οθόνης, πρέπει να προσέξω κάτι; Επίσης υπαρχει περίπτωση η αλλαγμένη οθόνη να είναι επισκευασμένη - όχι καινούργια; Έχει αλλάξει κάποιος οθόνη να με καθοδηγήσει αγαπητοί insomniacs??
Tenshi Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 H Lg θα καταγράψει το γεγονός και θα ενημερώσει εξωτερικό συνεργάτη για τα σχετικά και αν υπάρχει διαθεσιμότητα θα επικοινωνήσουν μαζί σου σε 1~3 μέρες για να κανονίσετε ραντεβού. Αν η οθόνη σου ήταν παλιό μοντέλο,κατα 99,9% θα σου έφερναν used-επισκευασμένη οθόνη και κατα πάσα πιθανότητα διαφορετικό μοντέλο απο αυτό που ήδη έχεις.Επίσης το οτι θα σου φέρουν οθόνη αντικατάστασης δέν σημαίνει οτι έχει ελεγχθεί διεξοδικά (ασχέτως αν υποστηρίζουν το αντίθετο) και υπάρχει το ενδεχόμενο να βρείς και εκεί καμένα pixel. Για 2 οθόνες που πέρασαν στα χέρια μου,έπρπε να μου φέρουν άλλες 4 μέχρι να βρεθεί μια με καθαρό panel,η δύο μάλιστα used ελέω discontinued μοντέλου.Εν τέλη και στις δύο περιπτώσεις μου έμεινε καινούρια οθόνη,δέν ξέρω όμως αν αυτό έγινε επειδή το απαιτούσα γραπτώς ή (το πιθανότερο) επειδή πήγαιναν απο fail σε fail στην οθόνη αντικατάστασης και δέν ήθελαν να βγάλουν κακό όνομα.
poulinos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δυστυχώς μετά απο 1 μήνα χρήσης μου εμφανίστηκε στην 22'' lg μου ένα καμμένο/κολλημένο pixel. Επειδή αύριο θα πάρω τηλέφωνο στην lg, ποιά είναι η διαδικασία αλλαγής της οθόνης, πρέπει να προσέξω κάτι; Επίσης υπαρχει περίπτωση η αλλαγμένη οθόνη να είναι επισκευασμένη - όχι καινούργια; Έχει αλλάξει κάποιος οθόνη να με καθοδηγήσει αγαπητοί insomniacs?? παιζει να παρεις και μεταχειρισμενη.απλα οπως ειπε ο φιλος και εγω μια φορα αλλαξα μια καμμενη με αλλη και μου φεραν μια επισκευασμενη που ειχε ομωςκατι σημαδια.την κρατησα μεν αλλα κανονικα θα πρεπε να τους παρω τηλ να ερθουν να την ξαναπαρουν.δεν μπαινουν στον κοπο να τεσταρουν τιν δινοιυν πολλες φορες και ισως το πανε οτι ο αλλος οκ μπορει να μην παρει τηλ να την αλλαξει.δεν ξερω...
Homecinemakias Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2014 Καλημέρα, καλή χρονιά. Εαν κάποιος διαπιστώσει καμένο πίξελ απο την αρχή της αγοράς του και δεν κάνει αίτημα αντικατάστασης έτσι ώστε περιμένοντας 2 περίπου χρόνια, να του δώσουν νέο μοντέλο, καλύπτεται; Η όχι;
Gigamestin Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2014 Καλημέρα, καλή χρονιά. Εαν κάποιος διαπιστώσει καμένο πίξελ απο την αρχή της αγοράς του και δεν κάνει αίτημα αντικατάστασης έτσι ώστε περιμένοντας 2 περίπου χρόνια, να του δώσουν νέο μοντέλο, καλύπτεται; Η όχι; νομίζω πως αν εχει τελειώσει η εγγυηση δεν σε καλυπτει κανείς.ισως για καποια καμμενα pixel να κανουμε κατι.αλλιως υπαρχουν προγραμματα που τα διορθωνουν σε ποσοστο 60%.υπαρχει περιπτωση ομως να δημιουργησουν εξτρα προβληματα κατα 40%.ενα τετοιο ειναι το udpixel
Homecinemakias Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 νομίζω πως αν εχει τελειώσει η εγγυηση δεν σε καλυπτει κανείς.ισως για καποια καμμενα pixel να κανουμε κατι.αλλιως υπαρχουν προγραμματα που τα διορθωνουν σε ποσοστο 60%.υπαρχει περιπτωση ομως να δημιουργησουν εξτρα προβληματα κατα 40%.ενα τετοιο ειναι το udpixel Μα θα ημουν βλακας εαν εννοουσα οτι θα εχει ληξει η εγγυηση. Ανελυσα σαφως πιο πανω οτι μπορει να εχεις προβλημα εξ αρχης και εσυ δεν το αναφερεις ωστε να κομισεις οφελος απο την αλλαγη των μοντελων στο διαστημα των 2 περιπου ετων. Να πας δηλαδη σε νεα tv με αυτο το "κολπακι".
Gigamestin Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Μα θα ημουν βλακας εαν εννοουσα οτι θα εχει ληξει η εγγυηση. Ανελυσα σαφως πιο πανω οτι μπορει να εχεις προβλημα εξ αρχης και εσυ δεν το αναφερεις ωστε να κομισεις οφελος απο την αλλαγη των μοντελων στο διαστημα των 2 περιπου ετων. Να πας δηλαδη σε νεα tv με αυτο το "κολπακι". αφου δεν εχει ληξει γυρνα την πισω και ζητα αντικατασταση η αν δεν δεχτουν τ λεφτα σου πισω
Homecinemakias Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 αφου δεν εχει ληξει γυρνα την πισω και ζητα αντικατασταση η αν δεν δεχτουν τ λεφτα σου πισω Αλλο ρωταω. Ας το ξαναπω διαφορετικα. Εχω καμμενο πιξελ. Αλλα ζω και με αυτο δεν με χαλαει. Η τηλεοραση ειναι καινουργια. Ομως η εγγυηση ειναι διετης και καλυπτει απο 0 πιξελ. Να γνωστοποιησω στην εταιρια αργοτερα το προβλημα ωστε να μου αντικαταστησει με νεας τεχνολογιας μοντελο που τοτε θα υπαρχει, αντι της τωρινης μου tv; Αυτο λεω.
Mr_Terror Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 γινεται αλλα η νεα τηλεοραση που θα σου στειλουν θα ειναι νεοτερο μοντελο απο την δικη σου αλλα ανακατασκευασμενη. Οχι καινουργια του κουτιου. Συν οτι αυτη που θα σου στειλουν, μπορει να εχει καμμενα πιξελ. και παραπανω απο 1.
Homecinemakias Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 γινεται αλλα η νεα τηλεοραση που θα σου στειλουν θα ειναι νεοτερο μοντελο απο την δικη σου αλλα ανακατασκευασμενη. Οχι καινουργια του κουτιου. Συν οτι αυτη που θα σου στειλουν, μπορει να εχει καμμενα πιξελ. και παραπανω απο 1 γινεται αλλα η νεα τηλεοραση που θα σου στειλουν θα ειναι νεοτερο μοντελο απο την δικη σου αλλα ανακατασκευασμενη. Οχι καινουργια του κουτιου. Συν οτι αυτη που θα σου στειλουν, μπορει να εχει καμμενα πιξελ. και παραπανω απο 1. Είχα την εντύπωση οτι οι αλλαγές γίνονται για να σου διορθώσουν 1 πρόβλημα και όχι για να σου το διογκώσουν!
Mr_Terror Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 δυστυχως ετσι ειναι. Ειναι λαχειο τι θα παραλαβεις. Φιλος 1 μηνα πριν τελειωσει η εγγυηση, εκανε χρηση της εγγυησης για καμμενο πιξελ το μοντελο που του στειλαν ηταν νεοτερο απο το δικο του αλλα ειχε 2 κοκκινα πιξελ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα