Προς το περιεχόμενο

μπορει καποιος να μου πει ποσο κοστιζει η αδεια ιδιοκτησιας ενος ταξι?


sabino

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εκτος απο αυτο μπορειτε να μου πειτε τι αλλο ειναι υποχρεωμενος να κανει και να πληρωσει καποιος που θελει να αγορασει μονος του την ιδιοκτησια του ταξι?εννοω υστερα απο την αδεια που θα βγαλει(βεβαια ξερω οτι κοστιζει πολυ η αδεια) ολα τα λεφτα που θα βγαζει θα ειναι δικα του ή θα τον τρωνε οι φοροι κτλ?μπορει καποιος να μου εξηγησει?

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Έχω την εντύπωση πως δεν μπορούν να εκδοθούν πια άδειες. Μόνο να μεταπωληθούν υπάρχουσες. Ας μας φωτήσει κάποιος συμπαθής ταρίφας.

Δημοσ.

Η τιμή εξαρτάται ανάλογα την περιοχή που το βγάζεις. Το 2007 θυμάμαι μια άδεια έκανε περίπου 230.000 ευρώ αλλά ακολουθεί πτωτική πορεία και τώρα μπορεί να κάνει κατω από 200.000. Βέβαια είναι ρίσκο γιατί δεν ξέρεις πότε θα ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα και θα χάσεις τα λεφτά σου

Δημοσ.
Έχω την εντύπωση πως δεν μπορούν να εκδοθούν πια άδειες. Μόνο να μεταπωληθούν υπάρχουσες. Ας μας φωτήσει κάποιος συμπαθής ταρίφας.

 

 

συμπαθής ταρίφας

 

 

συμπαθής ταρίφας

 

 

Oxymoron

Δημοσ.

επειδη δεν ξέρω καλά, 230.000 ευρώ για μία άδεια?????

με τόσα λεφτά παίρνεις μια lamborghini! μήπως εννοείτε τίποτα άλλο?

Δημοσ.
επειδη δεν ξέρω καλά, 230.000 ευρώ για μία άδεια?????

με τόσα λεφτά παίρνεις μια lamborghini! μήπως εννοείτε τίποτα άλλο?

 

Αγοράζεις μια "επιχείρηση" αν δέν το κατάλαβες.Το κόστος του αμαξιού πραγματικά είναι αμελητέο και υπάρχει και κάποια έκπτωση (προφανώς λόγω μειωμένης φορολογίας),γι'αυτό έχουν πήξει με κίτρινες Mercedes.

Δημοσ.

Ειναι κλειστο το επαγγελμα του ταξιτζη εδω και μερικα χρονια. Αυτο σημαινει οτι δε μπορεις να πας στην νομαρχια να σου εκδοσει νεα αδεια, αλλα πρεπει να την αγορασεις απο καποιον ταριφα που θελει να την πουλησει.

 

Για αυτο το λογο ο ταριφας που στην πουλαει την πουλαει οσο θελει γιαυτο και οι τιμες εχουν φτασει 200,000.

 

Το επαγγελμα του ταξιτζη εκλεισε και οι νομαρχιες σταματησαν να εκδιδουν αδειες επειδη ειχαν γινει πολλα τα ταξι στην αθηνα. Οποτε σκεφτηκαν οτι θα σταματησουν να εκδιδουν αδειες, αρα θα μικρυνει ο αριθμος, η θα παραμηνει σταθερος. Ο αριθμος εμεινε μεν σταθερος αλλα οι τιμες των αδειων ανεβηκαν στα υψη αφου πουλαγε ο ενας στον αλλο την αδεια και φυσικα σε εξωφρενικες τιμες. Ο μονος τροπος σημερα να παρεις αδεια ειναι να την εχει ο πατερας σου και να στην γραψει στο ονομα σου.

 

Ειπαν οτι στο μελλον θα ξανακοιταξουν το προβλημα με τα κλειστα επαγγελματα. Θα κρατησουν τον αριθμο τον αδειων σταθερο, αλλα αν θελει καποιος να βγαλει νεα αδεια θα την παιρνει απο την νομαρχια και οχι στην μαυρη αγορα, σε τιμες περιπου 60,000 οπως ηταν και παλια για αθηνα.

Δημοσ.

Κατα τυχη το ειδα δεν με ενδιαφερει αλλα:

Αν βγαζει καθαρα το ταξι 60€ τη μερα για να βγαλει τα 230.000 θέλει

230000 / 60 = 3833 -> 14.5 χρόνια (πενθήμερο) χωρίς να τρωει τίποτα.

Είναι δυνατόν;

Εκτος αν οι ταξιτζήδες (ολοι) βγαζουν καμμια 300 την ημερα και δεν το ξερω.

Δημοσ.

60€ την ημέρα;;

Μάλλον έχεις καιρό να μπείς σε ταξί....

Και μην ξεχνάς οτι δουλεύει με υπαλλήλους ή συνιδιοκτησία σχεδόν 24ωρο...

Δημοσ.

Nαι ρε τι 60Ευρώ τη μέρα; Οταν η ελαχιστη χρέωση ειναι 3ευρώ. Βάλε μεσα 2πλές και 3πλές κουρσες, βαλε βαλίτσες, βαλε νυχτερινά, βαλε, βαλε...

Δημοσ.

Να θυμίσω ότι φορολογούνται με φιξ ποσό κάθε χρόνο. Κατά πολύ άσχετο με το πραγματικό εισόδημά τους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...