Spyros7 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Και ποιος το κανονιζει αυτο; Που υπογραφεις οτι ενω εχεις κατεβασει 3-4 ΤΒ το κανεις απλα γιατι σου αρεσει η μουσικη; Και γιατι πιστευεις οτι και ο διπλα σου το κανει για τον ιδιο λογο;Τον νομο δεν τον νοιαζει τι θα τον κανεις μετα, εκει ειναι αλλη ιστορια. Μάλιστα. Όποιος έχει κατεβάσει 4 TB μουσική το κάνει για να βγάλει φράγκα. Οι περισσότεροι που ποστάρουμε εδω μέσα πρέπει να τα 'χουμε κονομήσει χοντρα δλδ. Εγω πάντως αναρωτιέμαι που σκατά τα τρώω και δε μου μένει μία (και ο διπλανός μου το ίδιο αναρωτιέται). Ο νόμος πάντως σε χώρες που έχουν δημοκρατία ποινικοποιεί συκγεκριμένες πράξεις. Γι αυτό υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας. Για να τιμωρηθεί κάποιος πρέπει να αποδειχθεί η ενοχή του. Άρα το νόμο τον νοιάζει και τον παρανοιάζει τι θα κάνεις μετά. Το ιντερνετ και τα mp3 ειναι το μεσο μεταφορας. Καμμια σχεση με τη δημιουργια μουσικης. Συμφωνώ απόλυτα. Το καλό με αυτό το μέσο είναι ότι είναι δωρεάν Τον καλλιτεχνη, τον ρωτησες και αποφασισες μονος σου να παρακαμψεις τον νταβαντζη; Κι επειδη παρακαμπτοντας τον νταβαντζη δεν μπορεις να στειλεις λεφτα στον καλλιτεχνη, δεν στελνεις σε κανενα σωστα; ΛΑΘΟΣ!! Τον "καλλιτέχνη" που γουστάρω θα πάω να τον δω live, εκεί που τα κονομάει κατα κύριο λόγο ο ίδιος. Το να σκάσω στην ΕΜΙ 20 ευρώ για να πάρει αυτός 10 λεπτά **διεγραμμένο περιεχόμενο**αλλά όχι στα δικά μου άμα παίρνω 700 ευρώ το μήνα (δεν μιλάμε για τη Madonna ή τη Britney φυσικά, άμα σφάζονται οι δισκογραφικές στα πόδια σου κάνεις καλύτερα deal) Ο καλλιτεχνης που θελει μονος του να παρακαμψει τον νταβαντζη θα το κανει, κι εχουμε δει πολλες περιπτωσεις. Μάλλον δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργεί η μουσική βιομηχανία. Αν κάνω λάθος δώσε κανένα παράδειγμα. Κατά τα άλλα με κάλυψε ο liopyr. Αυτό κατάλαβες εσύ από το παράδειγμα? Ότι το παράδειγμα μιλούσε για αγωραπωλησία σκύλων? Εσύ είσαι ο Fail, βάλε όπου σκύλος μανταλάκια. Ακριβώς γι αυτό χρησιμοποιώ εισαγωγικά. Για να το κάνω πιό απλό, βάλε όπου σκύλος "μουσικοι" και όπου σκυλάκια "μουσική". Αν είχες την δυνατότητα να φτιάξεις μονοθέσιο δηλαδή η πράξη σου θα ήταν νόμιμη και ηθική? Κι ας μην έβγαζες λεφτά από την όλη ιστορία.. Πιο απλά ακόμη: Αν μπορούσα να φτιάξω μονοθέσιο θα είχα εργοστάσιο και τεχνογνωσία. Άρα θα ήμουνα η McLarren και θα συμμετείχα στην επόμενη F1 με άδικο πλεονέκτημα.. Άρα θα είχα κάνει λαμογιά που θα άξιζε να είναι τιμωρίσιμη από το νόμο. Αν πάλι κλέψω τα σχέδια για να φτιάξω ένα μονοθέσιο και να κάνω βόλτες στην ιδιωτική μου πίστα ποιός νοιάζεται? Αύριο μεθαύριο μόλις ολοκληρώσετε την πτυχιακή σας και πριν βαθμολογηθεί, δημοσιεύστε την στο διαδίκτυο. Λεφτά δεν πρόκειται να βγάλει κανείς, θα είναι για προσωπική χρήση και εξάλλου όλοι έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση. Για τη δικία μου πτυχιακή κανένα πρόβλημα πάντως. Μόνο που έχει βαθμολογηθεί εδώ και αρκετά χρόνια.. Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2009 από dimitris2006 Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
pournaras Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Μάλιστα. Όποιος έχει κατεβάσει 4 TB μουσική το κάνει για να βγάλει φράγκα. Οι περισσότεροι που ποστάρουμε εδω μέσα πρέπει να τα 'χουμε κονομήσει χοντρα δλδ. Εγω πάντως αναρωτιέμαι που σκατά τα τρώω και δε μου μένει μία (και ο διπλανός μου το ίδιο αναρωτιέται). Ο νόμος πάντως σε χώρες που έχουν δημοκρατία ποινικοποιεί συκγεκριμένες πράξεις. Γι αυτό υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας. Για να τιμωρηθεί κάποιος πρέπει να αποδειχθεί η ενοχή του. Άρα το νόμο τον νοιάζει και τον παρανοιάζει τι θα κάνεις μετά. Το τι κανουν οι υπολοιποι εδω μεσα... εκτος αυτων που γνωριζονται προσωπικα, κανεις αλλος δεν ξερει για κανεναν, ποτε μη βαζεις το χερι σου στη φωτια για κανεναν εκτος του εαυτου σου. Σε αυτη τη χωρα που δεν εχει δημοκρατια (μιας και οι αλλες εχουν), ισχυουν ακριβως οι ιδιοι νομοι, αν βρεις καποιον διαφορετικο πανω στα πνευματικα δικαιωματα, που να μη σε τιμωρει πες μου. Συμφωνώ απόλυτα. Το καλό με αυτό το μέσο είναι ότι είναι δωρεάν Μαλιστα. Το ιντερνετ ειναι δωρεαν. Το ακουσαμε κι αυτο. Και απορρεια αυτου, ειναι δωρεαν και η δημιουργια καποιου. ΟΚ ΛΑΘΟΣ!! Τον "καλλιτέχνη" που γουστάρω θα πάω να τον δω live, εκεί που τα κονομάει κατα κύριο λόγο ο ίδιος. Το να σκάσω στην ΕΜΙ 20 ευρώ για να πάρει αυτός 10 λεπτά **διεγραμμένο περιεχόμενο** αλλά όχι στα δικά μου άμα παίρνω 700 ευρώ το μήνα (δεν μιλάμε για τη Madonna ή τη Britney φυσικά, άμα σφάζονται οι δισκογραφικές στα πόδια σου κάνεις καλύτερα deal) Τον καλιτεχνη τον αγαπας πολυ δηλαδη ετσι; Γιατι αν ειναι να πας να δωσεις πχ 25ε για μια συναυλια, και αυτος μεσα σε ενα βραδυ βγαλει 1,5-2 μυρια ευρω, νιωθεις πιο καλα ετσι; Απο τα 700 σου το να τα δωσεις στον καλλιτεχνη να ζησει κι αυτος ο αμοιρος, που παιρνει 10 λεπτα στο cd, εκει χαλαλι του. Τι να λεμε τωρα. Μάλλον δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργεί η μουσική βιομηχανία. Αν κάνω λάθος δώσε κανένα παράδειγμα.Ξερω αρκετα καλα πως λειτουργει, οπως και ξερω ατομα που γουσταραν, ειτε εβγαλαν τη δουλεια τους με πολυ μικρη τιμη μονο στο ιντερνετ, ειτε και τελειως δωρεαν.Θες παραδειγμα; Οι REM σου κανουν; http://remhq.com/extras/remix/remix.html Κατά τα άλλα με κάλυψε ο liopyr. Ακριβώς γι αυτό χρησιμοποιώ εισαγωγικά. Για να το κάνω πιό απλό, βάλε όπου σκύλος "μουσικοι" και όπου σκυλάκια "μουσική". Πιο απλά ακόμη: Αν μπορούσα να φτιάξω μονοθέσιο θα είχα εργοστάσιο και τεχνογνωσία. Άρα θα ήμουνα η McLarren και θα συμμετείχα στην επόμενη F1 με άδικο πλεονέκτημα.. Άρα θα είχα κάνει λαμογιά που θα άξιζε να είναι τιμωρίσιμη από το νόμο. Αν πάλι κλέψω τα σχέδια για να φτιάξω ένα μονοθέσιο και να κάνω βόλτες στην ιδιωτική μου πίστα ποιός νοιάζεται? Για τη δικία μου πτυχιακή κανένα πρόβλημα πάντως. Μόνο που έχει βαθμολογηθεί εδώ και αρκετά χρόνια.. Δεν θα ειχες τεχνογνωσια, αντιγραφη την τεχνογνωσια του αλλου θα ειχες. Anyway, δεν οδηγει πουθενα αυτο, μιας και υπαρχει μια χαωδης διαφορα στις αποψεις μας, για μενα η πνευματικη δημιουργια ειτε χρειαστηκε 1 λεπτο, ειτε 1 χρονο για να γινει, πρεπει να πληρωθει. Και πνευματικες δημιουργιες ειναι τα παντα που πηγαζουν απο το μυαλο ενος ανθρωπου, απο μια απλη μουσικη, μεχρι την ιδεα της κατασκευης της γεφυρας του Ριου. (Αληθεια, δεν ξεκιναμε μια διαδηλωση να μας δωσουν τα λεφτα πισω, τι διαολο πληρωθηκε αυτος ο αρχιτεκτονας, επρεπε πρωτα να βγαλει τα σχεδια στο ιντερνετ, και να την κανουμε στο τζαμπα) Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2009 από paredwse
Spyros7 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Το τι κανουν οι υπολοιποι εδω μεσα... εκτος αυτων που γνωριζονται προσωπικα, κανεις αλλος δεν ξερει για κανεναν, ποτε μη βαζεις το χερι σου στη φωτια για κανεναν εκτος του εαυτου σου. No comment:confused: Παιδιά μας πιάσανε! Σε αυτη τη χωρα που δεν εχει δημοκρατια (μιας και οι αλλες εχουν), ισχυουν ακριβως οι ιδιοι νομοι, αν βρεις καποιον διαφορετικο πανω στα πνευματικα δικαιωματα, που να μη σε τιμωρει πες μου. Προφανως εννοούσα ότι αν βγάζεις λεφτά από την πειρατεία πρέπει να αποδυκνείεται, το ότι έχεις κατεβάσει τα κέρατά σου δεν είναι απόδειξη. Μαλιστα. Το ιντερνετ ειναι δωρεαν. Το ακουσαμε κι αυτο. Και απορρεια αυτου, ειναι δωρεαν και η δημιουργια καποιου. ΟΚ Προφανως πληρώνεις τον ISP (αν δεν σου προσφέρεται από τη δουλειά, ή από κάποιο γείτονα με ασύρματο). Μπράααβο, ωραίο επιχείρημα. Σε σχέση πάντως με το "μέσο" που λέγεται δίκτυο διανομής δισκογραφικών έρχεται ουσιαστικά τσάμπα το νετ, δεν νομίζεις? Τον καλιτεχνη τον αγαπας πολυ δηλαδη ετσι; Γιατι αν ειναι να πας να δωσεις πχ 25ε για μια συναυλια, και αυτος μεσα σε ενα βραδυ βγαλει 1,5-2 μυρια ευρω, νιωθεις πιο καλα ετσι; Απο τα 700 σου το να τα δωσεις στον καλλιτεχνη να ζησει κι αυτος ο αμοιρος, που παιρνει 10 λεπτα στο cd, εκει χαλαλι του. Τι να λεμε τωρα. Εδώ σε χάνω τελείως. Μάλλον είναι βαθύ το νόημα. Ξερω αρκετα καλα πως λειτουργει, οπως και ξερω ατομα που γουσταραν, ειτε εβγαλαν τη δουλεια τους με πολυ μικρη τιμη μονο στο ιντερνετ, ειτε και τελειως δωρεαν.Θες παραδειγμα; Οι REM σου κανουν; http://remhq.com/extras/remix/remix.html έπρεπε να το περιμένω. Οι REM το κάνανε και μαγκιά τους, μόνο για ένα δίσκο και ενώ είχαν ήδη γίνει όνομα παγκόσμιας εμβέλειας. Αν το είχαν κάνει στον πρώτο τους δίσκο α. δεν θα νοιαζόταν κανείς και β. δεν θα τους ήξερες σήμερα γιατί θα τρώγαν πόρτα από τις δισκογραφικές οι οποίες ελέγχουν και το σύστημα προώθησης (tv, ράδιο κλπ). Ναι, τα υπερκέρδη που με τόση χαρά τους προσφέρεις δεν πάνε μόνο στα πατσόκοιλα και στις πισίνες των CEOs αλλά και σε χορηγίες στο MTV για να μπορούν να σπρώχνουν boy bands και αξιόλογες καλλιτέχνιδες όπως η Britney Spears. Συγχαρητήρια, πιάνουν τόπο τα λεφτά σου. Δεν θα ειχες τεχνογνωσια, αντιγραφη την τεχνογνωσια του αλλου θα ειχες. ΟΚ, σου αρέσει να παίζεις με τις λέξεις. Δλδ κλέβεις τα σχέδια της νέας F1 και τα υλοποιείς σε ένα εργοστάσιο που φτιάχνει πόμολα. Δεν χρειάζεσαι τεχνογνοσία δικιά σου. Μάλιστα Anyway, δεν οδηγει πουθενα αυτο Εδώ θα συμφωνήσω. (Αληθεια, δεν ξεκιναμε μια διαδηλωση να μας δωσουν τα λεφτα πισω, τι διαολο πληρωθηκε αυτος ο αρχιτεκτονας, επρεπε πρωτα να βγαλει τα σχεδια στο ιντερνετ, και να την κανουμε στο τζαμπα) Δε λές πάλι καλά που δεν κατοχυρώθηκαν οι γέφυρες ως πατέντα από τον πρώτο που το σκέφτηκε Ακόμα με το φέρι θα ήμασταν (αν δεν ήταν πατενταρισμένο κι αυτό)
Praetorianos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 H μουσική είναι πολύ περισσότερο από ένα αντίτιμο. Αυτό που ενδιαφέρει έναν μουσικό, αν πιστεύει στην εννοια της μουσικής είναι να ακουστεί αυτό που θέλει να πει. Να το μοιραστεί και όχι να το πουλήσει. Επειδή προφανώς έχεις μάθει να μετράς τα πάντα στην ζωή σου σε αντιστοιχία ευρώ, δεν περιμένω να το καταλάβεις... Η μουσική για κάποιους είναι τρόπος έκφρασης αλλά για κάποιους είναι τρόπος βιοπορισμού, το κάνουν για να βγάλουν λεφτά όπως εσύ κάνεις μια άλλη δουλειά. Επειδή μερικοί μουσικοί γουστάρουν να δίνουν δωρεάν το "προϊόν" τους δεν σου δίνει το δικαίωμα να απαιτείς από όλους το ίδιο. Επειδή προφανώς έχεις μάθει να παίρνεις τα πάντα στη ζωή σου έτοιμα, δεν περιμένω να το καταλάβεις... Είμαι κλέφτης και οι πολυεθνικές poor little companies που πασχίζουν να επιβιώσουν με το σταυρό στο χέρι. Που ακριβώς είπα κάτι τέτοιο, για δείξε μου.. Καλή η σκέψη σου, αλλά το έχουν κάνει ήδη κάποιοι εδώ μέσα.Άργησες. Δημοσίευσαν πτυχιακή πριν βαθμολογηθεί? Οκ σε πίστεψα..
million_voices Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 η υποκρισια δεν ειναι κατι καινουργιο για να φτασει ενα cd στον τελικο καταναλωτη δραστηριοποιειται ενα ολοκληρο κυκλωμα το οποιο εκτεινεται απο τον καλλιτεχνη μεχρι το δισκαδικο απο οπου αγοραζουμε δισκους,ολοι αυτοι δεν πουλανε κατι χειροπιαστο πουλανε υπηρεσιες και αμοιβονται με καποιο ποσοστο απο το τελικο τιμημα του δισκου οταν καποιος κατεβαζει μουσικη ταινιες κλπ ναι μεν δεν αφαιρει κατι με υλικη υποσταση απο τον νομιμο δικαιουχο του αλλα σιγουρα αποφευγει να πληρωσει το τιμημα και κατα συνεπεια ειναι σαν να κλεβει την αμοιβη του καθε συμμετεχοντα στο κυκλωμα διακινησης το οτι αν δεν υπηρχαν τα downloads σιγουρα δεν θα επιλεγαμε να αποκτησουμε ολα οσα κατεβαζουμε η το γεγονος του οτι οι μεσαζοντες και γενικως το κυκλωμα διακινησης μουσικης-ταινιων παρα ειναι φορτωμενο με αχρηστους ενδιαμεσους ναι μεν ειναι αληθειες αλλα δεν αλλαζουν το απλο γεγονος οτι ολοι οσοι κατεβαζουμε πολυ απλα κλεβουμε
Kinski Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Ρε παιδια γιατι τσακωνεστε? Ο νομος δεν ειναι παντοτε σωστος.. Πολλοι νομοι συνταχθηκαν μονο και μονο για να κερδιζουν λιγοι εισ βαρος των πολλων. Οι νομοι για τα πνευματικα δικαιωματα εχουν και αυτο το χαρακτηριστικο. Βασισμενοι στην δικαια θεωρηση της πνευματικης ιδιοκτησιας καποιοι τρωνε με χρυσα κουταλια. εγω προσωπικα δεν αγοραζω πια δισκους αμα πρωτα δεν το κατεβασω.. ειναι και μια μορφη προληψης για να μην πανε τα λεφτα σου χαμενα.. Αν παλι ειμαι σιγουρος για τον καλλιτεχνη παω και τα σκαω χωρις συζητηση γιατι τον σεβομαι ασχετως αν η δισκογραφικη κερδιζει πολυ παραπανω απο οσο πρεπει πραγμα που κανει πολυς κοσμος ακομα και στην ελλαδα. Ενα καλο παραδειγμα που θα μπορουσε να υποστηριξει τα λεγομενα μου ειναι οι Radiohead. Οι τυποι ανεβασαν τον νεο τους δισκο στο site τους και ειπαν το εξης: Μαγκες αυτο ειναι το νεο μας δισκακι και διαθεσιμο για κατεβασμα. Κοστολογηστε το οσο εσεις νομιζετε.. Διαβασα καπου οτι ενα μεγαλο μερος του κοσμου το κοστολογησε περιπου 10 ευρα καποιοι αλλοι 5 ευρα και οι υπολοιποι τσαμπα. Δεν γνωριζω ακριβης ποσοστα θα το ψαξω θυμαμαι ομως οτι οι τσαμπατζηδες σαν ποσοστο ξεπερνουσαν για λιγο τους υπολοιπους που δωσανε εστω και 1 ευρω. Αυτο απο μονο του οδηγει σε πολλα συμπερασματα για την συμπεριφορα του καταναλωτη απεναντι στον δημιουργο. Γνωμη μου ειναι πως αμα σεβεσαι τον καταναλωτη θα σε σεβαστει και αυτος αργα η γρηγορα. Η πειρατεια ειναι υποπροιον της εκμεταλευσης του καταναλωτη και της πολιτικης των πολυεθνικων για μεγαλυτερα κερδη. Δικαιως κατεβαζει ο κοσμος αδικως λυσανε οι πολυεθνικες. δεν εχουν κοινωνικο προσωπο και η συμπεριφορα τους ειναι ανηθικη και εκτος πραγματικοτητας. εκμεταλευονται τον νομο και τα παραθυρακια του εκφοβιζουν τον καταναλωτη και φυσικα καταδικαζονται στα ματια ολων μας. μετα απο μια γρηγορη ματια στη wiki βρηκα αυτο. In early October 2007, a spokesman for the band reported that "most people [paid] a normal retail price with very few trying to buy [the download version] for a penny" and that most fans had preordered the discbox. Citing a source close to the band, Gigwise.com reported that by the day of its online release, the album had sold 1.2 million copies. The claim, however, has been dismissed by band manager Bryce Edge as "exaggerated". According to an Internet survey conducted by Record of the Day of 3,000 people, about one-third of people who downloaded the album paid nothing, with the average price paid being £4. Εν ολιγοις αυτο που λεει στην wiki ειναι οτι το 1/3 του συνολου που κατεβασε το δισκο δεν εδωσε αντιτιμο. Δηλαδη αυτο που λεω παραπανω μονο που τελικα οι τσαμπατζηδες ηταν λιγοτεροι τελικα.. συνειδητοποιω οτι ειμαι και καπως οφτοπικ αλλα σκεφτειτε λιγο τι θα συνεβαινε εαν υπηρχε καλυτερη συμπεριφορα απο τις δισκογραφικες απεναντι μας. Ενδεχομενως να μην υπηρχε τοσο μεγαλο προβλημα με την πειρατεια σε παγκοσμιο επιπεδο.. το παω αλλου..συγνωμη εαν ξεφυγα. Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2009 από Kinski
victz Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Νομιζω το εχω ξαναγραψει, αλλα δε πειραζει. Αυτοι που θα αγοραζαν ενα CD, ακομα και αν το βρουν "δωρεαν" θα το αγορασουν στο τελος. Αυτοι που απλα θελουν μουσικη για να ακουνε, και οχι για συλλογη, τοτε ανετα την κατεβαζουν. Αυτο ομως που ολες οι εταιριες τρεμουν ειναι η δυνατοτητα του οποιουδηποτε να ακουει ολο το αλμπουμ και να σχηματιζει γνωμη. Κατι που φυσικα δεν συμφερει διοτι, μετα αποκαλυπτεται το ποση σαβουρα κυκλοφορει. Ετσι, διαφημιζονται τα νεα CD, κυριως 1-2 τραγουδια, και συ μετα καλεισαι να το αγορασεις ολο, για να ανακαλυψεις τι σκουπιδι ηταν. Και να κλαις τα λεφτα σου. Φυσικα και χανονται καποια λεφτα, απο την πειρατια. Ομως και ενα σωρο λεφτα για την προωθηση μιας "καλλιτεχνιδας" που ειναι και καλα η νεα αποκαλυψη του αιωνα, μπορει να πανε στα σκουπιδια, μετα απο αρνητικες κριτικες σε διαφορα blogs και websites.
liopyr Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Η μουσική για κάποιους είναι τρόπος έκφρασης αλλά για κάποιους είναι τρόπος βιοπορισμού, το κάνουν για να βγάλουν λεφτά όπως εσύ κάνεις μια άλλη δουλειά. Επειδή μερικοί μουσικοί γουστάρουν να δίνουν δωρεάν το "προϊόν" τους δεν σου δίνει το δικαίωμα να απαιτείς από όλους το ίδιο. Μέσα σε όλα, σου ξεφυγε επιτέλους η άποψη σου για την μουσική. Την θεωρείς λοιπόν "προϊόν". Οκ, πλέον είμαι σίγουρος πως δεν θα καταλήξουμε πουθενά, και ότι και να σου γράψω για την μουσική, εσύ θα την συγκρίνεις με φρατζόλα, φόρμουλα 1, πτυχιακή ή ότι άλλο βάλει ο νους σου. Επειδή προφανώς έχεις μάθει να παίρνεις τα πάντα στη ζωή σου έτοιμα, δεν περιμένω να το καταλάβεις... Εκτός από το να παίρνω έτοιμα, έχω μαθει και να δίνω έτοιμα. Τέτοιος είμαι, τέτοιος θέλω να είμαι. Guess what? Το δικό μου -δίνω- δεν είναι "προϊόν", ούτε έχει αντιστοιχία σε ευρώ. Που ακριβώς είπα κάτι τέτοιο, για δείξε μου.. Τα παιχνιδάκια με τις λέξεις μπορώ κι εγώ να τα κάνω, αλλά seriously όσο και να βαριέμαι αυτή την στιγμή δεν πρόκειται να μπω στο τρυπάκι. Ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά που το πήγαινες όταν έκανες αναφορά σε νόμιμες πράξεις και "επιθέσεις" σε αιμοδιψείς εταιρίες,και το συγκεκριμένο θέμα από την δική μου πλευρά τουλάχιστον έχει εξαντληθεί. Δημοσίευσαν πτυχιακή πριν βαθμολογηθεί? Οκ σε πίστεψα.. Η βαθμολόγηση δρα ως κατοχύρωση? Εν πάση περιπτώσει,δεν με απασχολεί αν με πίστεψες, ούτε θέλω να αποδείξω κάτι ως απάντηση σε έναν ούτως η άλλως άτοπο συσχετισμό που αναφέρθηκε ως ένα ακόμη επιχείρημα σε αυτό το thread. Και για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα επειδή κουράζει, η μουσική δεν είναι πνευματικό δικαίωμα, ούτε πατέντα ευρεσιτεχνίας, ούτε φρατζόλα ψωμί, ούτε πρωτότυπο μονοθεσίου, ούτε πτυχιακή, ούτε "προϊόν" που πωλείται στο ράφι και πλουτίζει πολυεθνικές. Έχω μια σταγόνα ρομαντισμού ακόμα για αυτήν, και την θεωρώ μέσο έκφρασης, άποψης, προβληματισμού, αγωνίας, έμπνευσης /whatever (μπορώ να γράφω ώρες για θέματα που δεν έχουν χρηματικό αντίτιμο). Η παρανόηση σκοτώνει την μουσική.
Praetorianos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Μέσα σε όλα, σου ξεφυγε επιτέλους η άποψη σου για την μουσική. Την θεωρείς λοιπόν "προϊόν". Γιατί εσύ τι την θεωρείς? Το ονόμασα προϊόν και όχι εμπόρευμα, τα έχεις μπερδέψει έτσι? προϊόν product ουσ ουδ προϊόν [proi'on] 1) αντικείμενο που έχει παραγάγει ο άνθρωπος πουλάω γεωργικά/καλλυντικά προϊόντα 2) δημιούργημα προϊόν της φαντασίας 3) αποτέλεσμα προϊόν σκληρής δουλειάς Είτε προϊόν το ονομάσεις, είτε τυρόπιτα, είτε τρόπο έκφρασης για μένα είναι το ίδιο. Δεν παράγω μουσική, δεν εμπορεύομαι μουσική, δεν έχω παρεδωσε με την μουσική βιομηχανία.. Εκτός από το να παίρνω έτοιμα, έχω μαθει και να δίνω έτοιμα. Τέτοιος είμαι, τέτοιος θέλω να είμαι.Guess what? Το δικό μου -δίνω- δεν είναι "προϊόν", ούτε έχει αντιστοιχία σε ευρώ. Μπράβο και μαγκιά σου, κι εγώ -αν και δεν πρόκειται να το πιστέψεις- έχω μάθει να δίνω ότι μπορώ χωρίς να βάζω τα χρήματα πάνω από όλα. Όμως για μερικούς είναι δουλειά τους και δεν το βλέπουν τόσο ρομαντικά όσο εσύ. Για άλλους ο προγραμματισμός πρέπει να διανέμεται ελεύθερα και να είναι τα πάντα open source. Αυτοί θα πρέπει να αναγκάσουν όλους τους προγραμματιστές να διανέμουν τις δημιουργίες τους δωρεάν? Τα παιχνιδάκια με τις λέξεις μπορώ κι εγώ να τα κάνω, αλλά seriously όσο και να βαριέμαι αυτή την στιγμή δεν πρόκειται να μπω στο τρυπάκι.Ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά που το πήγαινες όταν έκανες αναφορά σε νόμιμες πράξεις και "επιθέσεις" σε αιμοδιψείς εταιρίες,και το συγκεκριμένο θέμα από την δική μου πλευρά τουλάχιστον έχει εξαντληθεί. Για ποιο λόγο να υποστηρίξω κάτι που ούτε έχω όφελος, ούτε θεωρώ σωστό ένας θεός ξέρει. Η διαφωνία μου είναι στο κατα πόσο κάποιος μπορεί να θεωρεί δικαίωμα του την κλοπή, όχι αν οι "φτωχές" εταιρίες χάνουν από αυτό. Η βαθμολόγηση δρα ως κατοχύρωση?Εν πάση περιπτώσει,δεν με απασχολεί αν με πίστεψες, ούτε θέλω να αποδείξω κάτι ως απάντηση σε έναν ούτως η άλλως άτοπο συσχετισμό που αναφέρθηκε ως ένα ακόμη επιχείρημα σε αυτό το thread. Χρησιμοποίησα την πτυχιακή γιατί δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις να σου φέρω ανάλογο παράδειγμα. Το point μου είναι -που είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβες, απλά παίζεις-: Πως θα σου φαινόταν αν δημιουργούσες κάτι δικό σου μετά από προσωπική δουλειά και κόπο, δεν γούσταρες να το δώσεις ελεύθερο γιατί ζεις από αυτό και ερχόταν κάποιος σε έκλεβε και υποστήριζε κι από πάνω ότι είναι δικαίωμα του.. Η παρανόηση σκοτώνει την μουσική. Την κριτική σκέψη να δεις.
liopyr Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Είτε προϊόν το ονομάσεις, είτε τυρόπιτα, είτε τρόπο έκφρασης για μένα είναι το ίδιο. Δεν παράγω μουσική, δεν εμπορεύομαι μουσική, δεν έχω παρεδωσε με την μουσική βιομηχανία.. Ετσι πες το, στα λόγια μου έρχεσαι. Ε, λοιπόν όσο περίεργο και αν σου φαίνεται,θεωρώ πως η μουσική δεν είναι τυρόπιτα. Μπράβο και μαγκιά σου, κι εγώ -αν και δεν πρόκειται να το πιστέψεις- έχω μάθει να δίνω ότι μπορώ χωρίς να βάζω τα χρήματα πάνω από όλα. Όμως για μερικούς είναι δουλειά τους και δεν το βλέπουν τόσο ρομαντικά όσο εσύ. Δεν τους θεωρώ μουσικούς αυτούς. Και για να σε προλάβω, δεν εννοώ οποιονδήποτε έχει ήδη υπογράψει σε δισκογραφική, (μέχρι τώρα τώρα άλλωστε αυτό ήταν μονόδρομος για να διαδοθεί η μουσική σου), ούτε αυτούς που κάνοντας ένα "live" μπορούν και ζουν από αυτό, αλλά αυτούς που δημιουργούν "μουσική" με σκοπό το κέρδος. Και να θέλουν να είναι μουσικοί, δεν μπορούν εκ των πραγμάτων, την έμπνευση δεν έχεις την δυνατότητα να την εκβιάσεις να σου έρθει, όταν θες για οποιονδήποτε λόγο να κονομήσεις. Το να εκμεταλευτεί κάποιος την έμπνευσή του για κερδοσκοπικούς λόγους εκ των υστέρων, σημαίνει πως πρώτος απ'όλους δεν την σέβεται αυτός. Αντίθετα, υπάρχουν πολλοί μουσικοί που έχουν υπογράψει σε δισκογραφικές και τάσσονται ανοιχτά υπέρ της πειρατείας, όπως και κάποιοι που δεν ξεκινούν τα live αν δεν ανοίξουν οι πόρτες να μπουν μέσα και όσοι δεν είχαν την δυνατότητα να αγοράσουν εισιτήριο. Για άλλους ο προγραμματισμός πρέπει να διανέμεται ελεύθερα και να είναι τα πάντα open source. Αυτοί θα πρέπει να αναγκάσουν όλους τους προγραμματιστές να διανέμουν τις δημιουργίες τους δωρεάν? Εξακολουθείς να γράφεις παραδείγματα, τα οποία ήδη σου έχω εξηγήσει πως τα θεωρώ εντελώς άσχετα με το θέμα μας. Ισχύει ότι έχω γράψει και σε προηγούμενα post. Για ποιο λόγο να υποστηρίξω κάτι που ούτε έχω όφελος, ούτε θεωρώ σωστό ένας θεός ξέρει. Η διαφωνία μου είναι στο κατα πόσο κάποιος μπορεί να θεωρεί δικαίωμα του την κλοπή, όχι αν οι "φτωχές" εταιρίες χάνουν από αυτό. Tους λόγους που δεν θεωρώ το άκουσμα της μουσικής κλοπή τους έχω εξηγήσει. Από εκεί και πέρα για να βγάλουμε μία άκρη,ακόμα και στην δική σου λογική όπου το "ακούω δωρεάν μουσική = κλοπή", και "μουσική = προϊόν που παραχωρείται με χρηματικό αντίτιμο", νιώθω καλυμμένος. Δεν έχω κανένα ηθικό ενδοιασμό να "κλέψω" μία πολυεθνική, που στην τελική έχει κλέψει πολύ περισσότερα ως τώρα με τον "νομιμο" τρόπο της από εμένα και τον μουσικό που εκπροσωπεί. Χρησιμοποίησα την πτυχιακή γιατί δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις να σου φέρω ανάλογο παράδειγμα. Το point μου είναι -που είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβες, απλά παίζεις-: Πως θα σου φαινόταν αν δημιουργούσες κάτι δικό σου μετά από προσωπική δουλειά και κόπο, δεν γούσταρες να το δώσεις ελεύθερο γιατί ζεις από αυτό και ερχόταν κάποιος σε έκλεβε και υποστήριζε κι από πάνω ότι είναι δικαίωμα του.. Ξανά εξήγησα, πως ο μουσικός που σέβεται την δημιουργία του θέλει να την μοιραστεί με τους υπόλοιπους, όχι να τους την πουλήσει. Αυτό στο λέω και ως μουσικός (της κακιάς ώρας), που γνωρίζει μπόλικους μουσικούς (της καλής ώρας), που αν ήθελαν να πουλήσουν την "πραμάτεια" τους έβρισκαν "καλοθελητές" πάντα έτοιμους να τους "βοηθήσουν". Αυτά και σόρρυ για τα πολλά εισαγωγικά, τα βάζω επειδή δημιουργούνται εύκολα παρεξηγήσεις. Την κριτική σκέψη να δεις. Σε αυτό θα συμφωνήσω (για πρώτη φορά) απόλυτα μαζί σου.
Praetorianos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2009 Εξακολουθείς να γράφεις παραδείγματα, τα οποία ήδη σου έχω εξηγήσει πως τα θεωρώ εντελώς άσχετα με το θέμα μας.Ισχύει ότι έχω γράψει και σε προηγούμενα post. Εγώ πιστεύω ότι είναι σχετικά, απλά σκεφτόμαστε διαφορετικά. Δεν τους θεωρώ μουσικούς αυτούς.Και για να σε προλάβω, δεν εννοώ οποιονδήποτε έχει ήδη υπογράψει σε δισκογραφική, (μέχρι τώρα τώρα άλλωστε αυτό ήταν μονόδρομος για να διαδοθεί η μουσική σου), ούτε αυτούς που κάνοντας ένα "live" μπορούν και ζουν από αυτό, αλλά αυτούς που δημιουργούν "μουσική" με σκοπό το κέρδος. Από εκεί και πέρα για να βγάλουμε μία άκρη,ακόμα και στην δική σου λογική όπου το "ακούω δωρεάν μουσική = κλοπή", και "μουσική = προϊόν που παραχωρείται με χρηματικό αντίτιμο", νιώθω καλυμμένος. Με αυτά συμπεραίνω ότι καθένας έχει δίκιο από την σκοπιά που το βλέπει, οπότε θεωρώ ότι κάπου καταλήξαμε τουλάχιστον. Το σταματάω εδώ να ακουστούν και άλλες απόψεις
janthou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Παιδια δεν ξερω για εσας παντως εγω ξερω πως η πειρατεια σωζει την τσεπη σας και για αυτο το 95% των ανθρωπων προτιμουν τα downloads.
Doctor^DoomED Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Παιδια δεν ξερω για εσας παντως εγω ξερω πως η πειρατεια σωζει την τσεπη σας και για αυτο το 95% των ανθρωπων προτιμουν τα downloads. Σωστός. Να θες να πάρεις ένα ΣΙΝΤΙ και να πρέπει να πληρώσεις 20 ευρώ. Τι λέτε ωρέ. Και για αυτό και μόνο, Πειρατεία ολέ.
katvi99 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Weird Al Yankovic, παντα επικαιρος http://www.youtube.com/watch?v=Yz-grdpKVqg Δεν παίζει το video στη χώρα μας.
farrenight Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Αν κατεβασουν της τιμες ευχαριστως να αγορασω το cd.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα