cyber_katsarida Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Ολοκαίνουρια και με ένα μόνο κολλημένο pixel, αρκετά, αλλά σίγουρα όχι όσο την πήρες αφού ανοίχτηκε το πακέτο. Τόσο ενοχλητικό είναι? Μήπως να μην μπεις σε τέτοια φασαρία? Δοκίμασες να το ξεκολλήσεις? Ρωτάω γιατί γενικά θεωρείται αρκετά καλή οθόνη, την έψαξα την δική μου πριν την πάρω, και είναι κρίμα αν φτιάχνεται να τη σκοτώσεις. δοκίμασα αλλά δε γίνεται τίποτα. το pixel είναι κόκκινο.σε μαύρο wallpaper φαίνεται,σε ανοιχτόχρωμο και αν θέλεις δεν μπορείς αν το βρεις.οκ δεν είναι τόσο ενοχλητικό αλλα... το ξέρω ότι είναι καλή οθόνη το έψαξα κι εγώ πολύ πριν την πάρω απλά το θέμα είναι ψυχολογικό.και μόνο που ξέρω ότι υπαρχει μου τι δίνει στα νεύρα. δεν περιμένω να πιάσει την τιμή αγοράς της σίγουρα. απλά θα ήθελα μια εκτίμηση. στο κάτω κάτω παρέχω οθόνη λίγων ημερών με ένα καμμένο Pixel μόνο. ποιός σου εγγυάται ότι η καινούργια δε θα έχει 1-2.
arxaggelos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 το θέμα είναι ψυχολογικό.και μόνο που ξέρω ότι υπαρχει μου τι δίνει στα νεύρα. σε καταλαβαίνω απόλυτα, κι εμένα θα μου την είχε δώσει αλλά, όπως λες κι εσύ... ποιός σου εγγυάται ότι η καινούργια δε θα έχει 1-2. ...οπότε μήπως παίρνεις τσάμπα ρίσκο. Εκτός αν πάρεις καμιά LG με zero pixel, οπότε πάσο/
cyber_katsarida Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 ...οπότε μήπως παίρνεις τσάμπα ρίσκο. Εκτός αν πάρεις καμιά LG με zero pixel, οπότε πάσο/ LG ή όποια άλλη έχει zero pixel. αλλά μια εκτίμηση πόσο θα μπορούσε να πιάσει.
Chris_85 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Μην αγχωνεσαι με βλακειες-σου ξαναλεω την συσκευαζεις, την πας πισω και αν σου αρνηθουν αλλαγη τους τριβεις στα μουτρα τους εξης νομους: http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101 Στην σελιδα του Πλαισιο : ''Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο'' -----Προστέθηκε 18/1/2009 στις 05 : 40 : 24----- Το θεμα ειναι οτι δικαιουσαι υπαναχωρηση με τη μονη αιτιολογια οτι δεν σε καλυπτει το προιον. ΤΙΠΟΤΑ αλλο. Οποτε μην μπλεξεις με το να τους εξηγεις, ουτε εχεις καμια δουλεια με τον αντιπροσωπο εσυ. Μη φοβασαι δεν σου κανουν χαρη, υποχρεωμενοι ειναι.
epivitor Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Ναι αλλα το θεμα ειναι να μην του πουν οτι την ζημια την προκαλεσε αυτος. Μετα αντε να τους αποδειξεις οτι ηταν ελαττωματικη απ'την αρχη. "Τo παρών δικαίωμα επιστροφής μπορεί να γίνει δεκτό μόνο για προϊόντα που επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη (συσκευασία, αξεσουάρ, οδηγίες χρήσης...), και σε καλή κατάσταση. Προϊόντα που επιστρέφονται ελλιπή ή έχουν υποστεί ζημιές, ή είναι χαλασμένα ή λερωμένα από τον Πελάτη δεν γίνονται δεκτά." p.s. Οι LG σ'αυτες τις ιντσες δεν εχουν zero pixel εγγυηση Τελικα εκανα λαθος τωρα ειδα σε ενα αλλο post οτι η LG δινει zero pixel εγγυηση σε 22’’, 23’’ και 24’’
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.