cyber_katsarida Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Μόλις πήρα μια οθόνη samsung 2053BW και παρατηρώ ότι πάνω δεξιά στην οθόνη έχει μια κουκίδα.σε μαύρο φόντο εμφανίζεται κόκκινη.να υποθέσω ότι είναι καμμένο pixel; η οθόνη απ ότι ξέρω δεν έχει zero pixel.οπότε δε νομίζω να γίνει τίποτα (αντικατάσταση). Είμαι τόσο γκαντέμης τελικά;
cyber_katsarida Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 δεν έχω επικοινωνήσει με το κατάστημα ακόμα.θα το κάνω να δω τι θα γίνει αν και εχω απογοητευτεί.
aiantas Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Από το service λένε ότι πρέπει να έχει 6 τουλάχιστον για αλλαγή...
arxaggelos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 κατά πάσα πιθανότητα το pixel σου είναι κολλημένο και όχι καμμένο αφού είναι κόκκινο. Αν είναι έτσι κάνε μια αναζήτηση στο google και εδώ μέσα γιατί έχει συζητηθεί κάμποσες φορές παρόμοιο θέμα. Οι λύσεις για stuck pixels ποικίλλουν, από πίεση, μέχρι ειδικά software για αυτή τη δουλειά, ακόμη και βίντεο στο youtube που αλλάζουν απότομα τα χρωματα και υποτίθεται ότι σε fullscreen σου ξεκολλάνε τα pixels. Τέλος, ρώτα στη Samsung ή/και στο κατάστημα μήπως η οθόνη έχει καμιά 30ριά μέρες zero pixel από την ημερομηνία αγοράς, πολλές έχουν.
vrodinos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Για μπες εδω να δεις,ισως βρεις λυση http://www.educypedia.be/computer/computersoftwaremonitor.htm
Chris_85 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Πολυ απλα την συσκευαζεις κ την πας πισω..εχεις δικαιωμα στις πρωτες 10 μερες να το κανεις χωρις δικαιολογια
arxaggelos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Πολυ απλα την συσκευαζεις κ την πας πισω..εχεις δικαιωμα στις πρωτες 10 μερες να το κανεις χωρις δικαιολογια +1 εννοείται αν ισχύει αυτό
cyber_katsarida Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 θα κάνω μια προσπάθεια με τα προγραμματάκια για κολλημένα Pixel μήπως και γίνει κάτι. Πολυ απλα την συσκευαζεις κ την πας πισω..εχεις δικαιωμα στις πρωτες 10 μερες να το κανεις χωρις δικαιολογια ξέρει κανείς επίσημα αν ισχύει αυτό να μας πει με σιγουριά;
epivitor Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2009 Πολυ απλα την συσκευαζεις κ την πας πισω..εχεις δικαιωμα στις πρωτες 10 μερες να το κανεις χωρις δικαιολογια Αυτο ρε παιδια ισχυει για ολες τις αγορες ηλεκτρονικων ειδων σε ολα τα μαγαζια? Το καταστημα δεν εχει δικαιωμα να αρνηθει την επιστροφη? -----Προστέθηκε 17/1/2009 στις 01 : 51 : 25----- Μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα αυτο "Δικαίωμα ακύρωσης : Ικανοποιημένοι ή επιστροφή χρημάτων Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου L 121-20 του Κώδικα Κατανάλωσης, έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να επιτρέψετε ένα προϊόν που δε σας ικανοποιεί. Μέσα σ' αυτό το διάστημα, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με δικά σας έξοδα, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς και το δελτίο επιστροφής πλήρως συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο." Οποτε φιλε μην το σκεφτεσαι και γυρνα το πισω.
cyber_katsarida Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2009 Μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα αυτο "Δικαίωμα ακύρωσης : Ικανοποιημένοι ή επιστροφή χρημάτων Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου L 121-20 του Κώδικα Κατανάλωσης, έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να επιτρέψετε ένα προϊόν που δε σας ικανοποιεί. Μέσα σ' αυτό το διάστημα, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με δικά σας έξοδα, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς και το δελτίο επιστροφής πλήρως συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο." Οποτε φιλε μην το σκεφτεσαι και γυρνα το πισω. έχω βρει κι εγώ κάτι παρόμοια για επιστροφές, μόνο που αναφέρει πως το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί (αυτό είναι πρόβλημα αφού τη έχω ανοίξει τη οθόνη) και να είναι ατην αρχική συσκευασία. Σε επικοινωνία με το κατάστημα πάντως με παρέπεμψαν στην αντιπροσωπία οι οποίοι ζητάνε φωτογραφία του προβλήματος!
epivitor Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2009 "Τo παρών δικαίωμα επιστροφής μπορεί να γίνει δεκτό μόνο για προϊόντα που επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη (συσκευασία, αξεσουάρ, οδηγίες χρήσης...), και σε καλή κατάσταση. Προϊόντα που επιστρέφονται ελλιπή ή έχουν υποστεί ζημιές, ή είναι χαλασμένα ή λερωμένα από τον Πελάτη δεν γίνονται δεκτά." Οπως βλεπεις δεν γινεται λογος πουθενα για μη χρησιμοποιηση. Δεν θα τους πεις οτι υπαρχει καποιο προβλημα στο προϊον απλα θα τους πεις οτι δεν σε ικανοποιει και θες να ακυρωσεις την αγορα. Ισως να κανω λαθος σ'αυτα που σου λεω μιας και δεν ειμαι δικηγορος ή τιποτα τετοιο γι'αυτο καποιος που θα ξερει πιο υπευθυνα ας μας ενημερωσει. Εγω παντως απ'αυτα που διαβασα αυτο καταλαβα και αυτο σου λεω. Δες και εδω στο 3ο post.
cyber_katsarida Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 σε περίπτωση που δε βγάλω άκρη(πολύ πιθανό) σκέφτομαι να "σκοτώσω" την οθόνη και να πάρω μια άλλη.Αν βέβαια βρεθεί αγοραστής. Πόσο θα μπορούσε να πιάσει μια τέτοια οθόνη;
arxaggelos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2009 σε περίπτωση που δε βγάλω άκρη(πολύ πιθανό) σκέφτομαι να "σκοτώσω" την οθόνη και να πάρω μια άλλη.Αν βέβαια βρεθεί αγοραστής.Πόσο θα μπορούσε να πιάσει μια τέτοια οθόνη; Ολοκαίνουρια και με ένα μόνο κολλημένο pixel, αρκετά, αλλά σίγουρα όχι όσο την πήρες αφού ανοίχτηκε το πακέτο. Τόσο ενοχλητικό είναι? Μήπως να μην μπεις σε τέτοια φασαρία? Δοκίμασες να το ξεκολλήσεις? Ρωτάω γιατί γενικά θεωρείται αρκετά καλή οθόνη, την έψαξα την δική μου πριν την πάρω, και είναι κρίμα αν φτιάχνεται να τη σκοτώσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.