Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε συμφωνία συμβιβασμού προχώρησε η εταιρεία ηλεκτρονικών υπολογιστών Dell στη διαμάχη της με δεκάδες πολιτείες των ΗΠΑ, οι οποίες καταγγέλλουν ότι η εταιρεία προσφεύγει σε παραπλανητικές διαφημιστικές πρακτικές εις βάρος του αγοραστικού κοινού.

 

Η Dell θα πληρώσει 3,85 εκατομμύρια δολάρια σε τουλάχιστον 46 πολιτείες που συμμετέχουν στη συμφωνία για το συμβιβασμό.

 

Αμέσως μετά την ανακοίνωση του συμβιβασμού η μετοχή της Dell μειώθηκε κατά 4,2%.

 

Οι επικεφαλής των εισαγγελικών αρχών του Κονέκτικατ και της Ουάσινγκτον διευκρίνισαν ότι προσέγγισαν την Dell για πρώτη φορά στα μέσα του 2008. “Οι καταγγελίες και τα παράπονα εις βάρος της Dell είχαν λάβει διαστάσεις επιδημίας”, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη ο επικεφαλής της εισαγγελικής αρχής του Κονέκτικατ, Ρίτσαρντ Μπλούμενταλ.

 

Ο Μπλούμενταλ εξήγησε ότι πολλοί καταναλωτές, οι οποίοι είχαν αγοράσει προϊόντα με μηδενικό επιτόκιο βρέθηκαν μετά από ένα εξάμηνο να πληρώνουν τόκους. Επιπλέον, πολλοί αγοραστές προϊόντων Dell συνάντησαν τεράστια εμπόδια για να εκμεταλλευτούν τις υπηρεσίες εγγύησης της εταιρείας.

 

Μόνο μια πολιτεία, αυτή της Νέας Υόρκης, έχει ασκήσει αγωγή εις βάρος της Dell. Ο γενικός εισαγγελέας της Νέας Υόρκης, Άντριου Κουόμο κατηγορεί την Dell για απάτη, παραπλανητική διαφήμιση και εξαπάτηση των καταναλωτών.

 

Source.png Πηγή: lawnet.gr

Δημοσ.

...by the way όποιος έχει κάνει αγορές από την DELL Ελλάδας ας πει τη γνώμη του. Ικανοποιημένος; Στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης τι λέει;

Δημοσ.

Εμενα παντως που χρειαστικε service η οθονη μου και με 10000% δικη μου ευθήνη για την ζημιά, μου την αντικαταστησανε χωρις 2η κουβέντα. Ηρθε ο courrier της εταιρείας μου άφησε την καινουρια και πηρε την παλια. Μακαρι ολα τα service να ηταν ετσι.

Δημοσ.

Τα καλύτερα έχω να πω...Και για την αγορά των υπολογιστών και το service που χρειάστηκε μία φορά!

Μόνο μην χαλάσουν και αυτοί....

Δημοσ.

Δεν ξέρω πως είναι στο service της η Dell παρ'ολα αυτά για να παραγγείλουμε ένα pc στην δουλειά πέρασε ένας μήνας τηλεφώνων και μυνημάτων για να μας πάρουνε "αργότερα"...

Παρ'ολα αυτά η άποψη μου είναι οτι η Dell έχει τους καλύτερους ΕΤΟΙΜΟΥΣ/ΣΤΗΜΕΝΟΥΣ υπολόγιστες από οποιονδήποτε στην αγορά...

Δημοσ.

όσοι αγοράζουνε Dell, εκτός από την αξιοπιστία στα desktop/laptop

που δύσκολα βρίσκεις σε άλλους κατασκευαστές, αυτό το "3 χρόνια

εγγύηση την επόμενη εργάσιμη μέρα", απλά δεν συγκρίνεται... στη

δουλειά έχουμε πολλά Dell μηχανήματα και όσες φορές χρειάστηκε,

σε μία εργάσιμη μέρα αλλάξανε σχεδόν τα πάντα, ερχόμενοι φυσικά

αυτοί σε σένα... αλλά από τα τόσα σκηνικά, ένα μου έχει μείνει:

 

καμμένα pixels σε οθόνη από laptop... τηλέφωνο Dell στις 1μμ, ραντεβού

για την επόμενη ημέρα... ήρθε ο τεχνικός, άλλαξε όλη την οθόνη...

του είπαμε να ανοίξει το laptop να δει τα pixels αλλά μας είπε οτι

δεν χρειάζεται... όλα αυτά φυσιολογικά θα μου πείτε όσοι έχετε εμπειρία

από Dell... κι αν σας έλεγα οτι ο τεχνικός πήρε την πρωϊνή πτήση για

ακριτικό νησί, μόνο για να αλλάξει την οθόνη και επέστρεψε Αθήνα

με την βραδυνή πτήση; 200 ευρώ εισητήριο πήγαινελα... και φυσικά

τσάμπα αντικατάσταση της οθόνης, αφου ήτανε εντός εγγύησης...

 

ακραίο το παράδειγμα, αλλά νομίζω πως στο θέμα εγγύηση πολλές

εταιρείες θα ήθελαν να είναι Dell...

Δημοσ.

Πρέπει κάπου να τα έχουμε ξαναγράψει για τη Dell, η εταιρία στην Ελλάδα απλά δεν παίζεται. Είναι άψογοι σε όλα τους.

Στη δουλειά αγοράζουμε και στήνουμε Ibm και Dell. Μιλάμε πάντα για έτοιμες συνθέσεις, όχι τίποτα custom. Εδώ και καιρό έχουμε εγκαταλείψει τους πρώτους και ας μας βγαίνει λίγο παραπάνω...Ειδικά αυτό το Optiplex 755 μας έχει βγει αστέρι. Γρήγορο, αθόρυβο και με ωραία ποιότητα κατασκευής.

Εντάξει, τα παλικάρια απλά δεν συγκρίνονται...Όπως και ο φίλος Psyx, μπορώ να σας γράψω αμέτρητα περιστατικά. Εδώ μας άλλαζαν μητρικές σε sx270 εκτός εγγύησης, χωρίς κανένα κόστος.

Τα μόνα αρνητικά που μπορώ να σκεφτώ είναι το κόλλημα με Intel και ο μεγάλος σχετικά χρόνος παράδοσης των μηχανημάτων.

Είναι πάρα μα πάρα πολύ μεγάλο θέμα να ξέρεις ότι άμα "χτυπήσει" ένα μηχάνημα, την επόμενη μέρα θα έχεις ένα τεχνικό με ό,τι χρειάζεται για τις αλλαγές. Όσοι είναι σε τεχνικό τμήμα Μηχανογράφησης, με καταλαβαίνουν.

Δημοσ.

Καλά να πάθουν.

Επεσε και η μετοχή τους: Δεν τους χάλασε . :P

 

 

Καιρός να επιβληθεί κάποιο νομοθετικό bonus system στις εταιρείες που ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ (==εξαπατουν) συστηματικά τους πελάτες τους.

 

 

Μακάρι να το κάνουν ιδιαίτερα με τα e-shops.

Το κάναν μόδα να παραπληροφορουν τελευταία και μετα να διαφημίζονται με θράσσος, για τις "παραγγελίες" τους...

Δημοσ.

Με τέτοιες παλινωδίες σίγουρα πέφτει μετοχή αλλά περισσότερο το κύρος μια μεγάλης εταιρείας...

Δημοσ.

Και εγώ για το service της Dell Ελλάδας έχω μόνο καλά λόγια να πω (τουλάχιστον για μέχρι πριν 2 χρόνια - τώρα έχω χάσει επαφή). Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση, χωρίς μα-μου-σου-του, και το φοβερό που δεν έχω ξανασυναντήσει... follow up μετά από ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα και αφού είχε λυθεί!

Δημοσ.

Δεν μου έχει χρειαστεί ακόμα το σέρβις. Έχω μια οθόνη dell 20" εδώ και 3 χρόνια, και δεν μου έχει χρειαστεί. Ξέρω όμως (το έψαξα πριν την πάρω) ότι στο θέμα service δεν τους πιάνει κανείς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...