Προς το περιεχόμενο

Acer DOA και service


yannis18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρετε,

 

θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου σχετικά με μία πρόσφατη αγορά μου.

Αγόρασα από κατάστημα Θεσσαλονίκης www.steel.gr

ένα φορητό acer.

Κατά το άνοιγμά του διαπίστωσα βλάβη στο πληκτρολόγιο που απέτρεπε το πάτημα μερικών πλήκτρων.

Το επιστρέφω κατευθείαν (11/12) στο κατάστημα όπου και με ενημερώνουν για τα παρακάτω:

- ο φορητός Η/Υ δεν αντικαθίσταται

- χρήματα δεν επιστρέφονται

- μόνη επιλογή το εξουσιοδοτημένο service της acer

 

και όλα αυτά για μηχάνημα καινούργιο και πληρωμένο 5 μέρες πριν την παραλαβή.

 

Ελλάδα 2008 αναφωνώ, και πηγαίνω το μηχάνημα στο service (γνωριζω περί νόμων και δικαιωμάτων καταναλωτή) αλλά σκέφτηκα οτι η βλάβη φαίνεται μιρκή και η αλλαγή ενός πληκτρολογίου διαρκεί 10 λεπτά. (Ναι, το έχω κάνει και εγώ παλιότερα)

 

Μετά ήρθε η επαφή με το τρομερό service της acer. Ακούστε:

- Το πληκτρολόγιο έρχεται απο Αγγλία,

- σήμερα, αύριο, μεθαύριο,

- ο υπεύθυνος λείπει, δεν είναι εδώ,

- θα φέρουμε πληκτρολόγιο από το μιλάνο (μάλλον θα το έπερναν από το λαπτοπ του αρμάνι)

 

Σήμερα, τσαγκαροδευτέρα 12/01 του 2009, και αφού έκλεισα πάνω ένα μήνα με πληρωμένο αλλά άφαντο προιόν, έχω να πω τα εξής:

 

- Προσοχή στη πολιτική των εταιρειών (πωλητών-μεταπωλητών) στη περίπτωση DOA. Ρωτήστε πριν δώσετε χρήματα. Εγώ το κάνω ανελλιπώς και έχω γλιτώσει αγορές από "ανίκανα" μαγαζιά, όπως και να λέγονται.

 

- Προσοχή στη μάρκα των προιοντων που αγοράζεται. Το service, αχρείαστο να είναι, παίζει μεγάλο ρόλο. Εννοείται οτι η acer δεν πρόκειται να ξαναδεί ευρώ από μένα.

 

- Δεν υπάρχει κανείς να βάλει στη θέση τους όλες αυτές τις "εταιρείες" που μας κοροιδέυουν; Μπορεί να κοροιδέυουμε τους Αμερικάνους, αλλά αν είχε συμβεί αυτό εκεί θα είχαν πέσει κεφάλια και μηνύσεις. Αν δεν θέλουν οι εταιρείες να σέβονται το Ελληνικό δίκαιο, να πάνε αλλού.

 

- Τώρα με την κρίση, ψηφίστε με το πορτοφόλι σας, ρωτήστε πριν αγοράσετε και ενημερώστε τα καταστήματα για τους λόγους που πιθανώς δεν προβαίνετε σε αγορά.

 

Ρωτάω:

 

Τι παραπάνω να κάνω;

 

Εφόσον, βλακωδώς, δέχτηκα να πάω το προιόν στην αντιπροσωπεία, δεν μπορώ να έχω αξίωση από το μαγαζί για επιστροφή χρημάτων αντικατάσταση κτλ,

 

Με την acer και την απουσία υποστήριξης που μου προσφέρουν τι μπορώ να κάνω;

 

Υ.Γ. Σε επικοινωνία μου με ανθρώπους που χώρου, μου ανέφεραν οτι η acer είναι ευχαριστημένη με την υποστήριξη που προσφέρει και επιπλέον πιστεύει πως με τα λεφτά που πληρώνει κάποιος για acer, να μην περιμένει και σοβαρή υποστήριξη. Ξαναλέω όλα αυτά είναι off-the-record.

 

Με εκτίμηση,

Δημοσ.

Πάντως από γνωστό μου ξέρω ότι και στην Αγγλία κάπως έτσι ήταν τα πράγματα πριν από δυο-τρία χρόνια. Μεγάλες καθυστερήσεις.

Δημοσ.

Και φυσικά εκεί στην acer (η οποία βρίσκεται Ιταλία και όχι Ελλάδα) κάνουν τους κινέζους. Ούτε απαντάνε στα email, ούτε και μπορούν να βοηθήσουν οι της τηλεφωνικής "υποστήριξης".

40+ μέρες μετά.

Τρέξτε κόσμε να αγοράσετε acer.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...