Προς το περιεχόμενο

Προσφορά πλαισίου ?


manifest

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αυτό ήταν το 2ο e-mail επιβεβαίωσης που σου λέει το τελικό ο.κ. και σου ορίζει ημέρα παράδοσης?

 

Ακριβώς. Όπως είπα περιμένω αύριο 9-12.

 

 

-----Προστέθηκε 29/1/2009 στις 09 : 03 : 29-----

 

 

Αυτό είναι φοβερή είδηση φίλε μου (την είχα πατήσει κι εγώ πρόσφατα με παρόμοιο "λάθος").Γιατί δε μας λες περισσότερα,που έκανες καταγγελίες,τη διαδικασία γενικώς για να ξέρουμε κι εμείς σε μελλοντικές περιπτώσεις;

 

Συνήγορο Καταναλωτή και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τα ΙΝΚΑ ("παλιό" και "νέο") είναι για τα πανηγύρια.

Ειδικά ο πρώτος (ΣτΚ) είναι εξαιρετικός φορέας. Ενδέχεται βέβαια να μην πρόλαβαν να πιέσουν καν καθώς δε μεσολάβησαν πάνω από 10-12 μέρες από την καταγγελία μου. Και μόνο η κοινοποίηση στον "παραπτωματία" αρκεί τις πιο πολλές φορές εφόσον ξέρει ότι έχει λερωμένη τη φωλιά του...

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την ενημέρωση φίλε theopan,θα είναι σίγουρα χρήσιμη σε πολλούς.Εγώ π.χ. για τη γενική γραμματεία κάτι είχα ακούσει αλλά τον ΣτΚ δεν τον ήξερα καν.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την ενημέρωση φίλε theopan,θα είναι σίγουρα χρήσιμη σε πολλούς.Εγώ π.χ. για τη γενική γραμματεία κάτι είχα ακούσει αλλά τον ΣτΚ δεν τον ήξερα καν.

Δημοσ.
Ακριβώς. Όπως είπα περιμένω αύριο 9-12.

 

Για να δούμε. Μπορείς σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις ότι παρέλαβες κανονικά και πλήρωσες τα €69,90?

Δημοσ.

Γιατί να κάνετε καταγγελία;;Δεν σας έκλεψε κανείς...Ένα λάθος γίνετε καμιά φορά δεν χάθηκε κι ο κόσμος.Αν έλεγε η τιμή 69 ευρώ και σας το χρεώνανε 150 χωρίς να σας το πούνε εκεί να το καταλάβω αλλά αφου δεν σας κλέβουνε ποιός ο λόγος της καταγγελίας;Υπάρχει περίπτωση να κερδίσετε κάτι;Δεν νομίζω....

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Γιατί να κάνετε καταγγελία;;Δεν σας έκλεψε κανείς...Ένα λάθος γίνετε καμιά φορά δεν χάθηκε κι ο κόσμος.Αν έλεγε η τιμή 69 ευρώ και σας το χρεώνανε 150 χωρίς να σας το πούνε εκεί να το καταλάβω αλλά αφου δεν σας κλέβουνε ποιός ο λόγος της καταγγελίας;Υπάρχει περίπτωση να κερδίσετε κάτι;Δεν νομίζω....

 

Κάνουμε καταγγελία, γιατί μπορούμε, το δικαιούμαστε και πρέπει.

Μπας και μπει κάποια στιγμή τάξη σε αυτή τη χώρα. Δε "μας έκλεψε κανείς", πλην όμως αποπειράθηκε να μας εξαπατήσει. Αν δεν είναι έτσι τα πράγματα, μπορεί άνετα το Πλάισιο να το αντικρούσει. Μέχρι στιγμής, η Γ.Γ.Τ.Κ. έστειλε επιστολή στο Πλάισιο καλώντας το να διευθετήσει το θέμα και να απολογηθεί γραπτώς εντός 10 ημερών (πράγμα το οποίο το Πλαίσιο παρέλειψε να κάνει για την ώρα). Σήμερα βέβαια είχα χαμένη κλήση από το Πλάισιο η οποία βέβαια μου είναι αδιάφορη. Δεν έχουμε να συζητήσουμε πλέον από τηλεφώνου τίποτα. Περιμένω την αποστολή μέχρι την Παρασκευή και μετά αρχίζω πλέον να στρέφομαι νομικά ίσως και κατά μεμονωμένων προσώπων. Εκτός από ωφέλιμο, είναι και πραγματικά διασκεδαστικό. Εφόσον όπως λες "δεν χάλασε ο κόσμος", μπορούσαν και όφειλαν να είχαν κάνει τουμπεκί, να έστελναν την παραγγελία αμέσως, και να γλύτωναν τις περιπέτειες.

Μάθετε να φέρεστε σαν συνειδητοποιημένοι πολίτες και καταναλωτές. Οι "θεωρίες" και οι "ψυχοπονιά" προς τις εταιριούλες της κακιάς ώρας, δεν προσφέρουν τίποτα.

Συγκεκριμένα στην επιστολή αναφέρεται: "Σας εφιστούμε την προσοχή στο Νόμο 2251/94 (ΦΕΚ 191/16-11-1994) "Περί προστασίας Καταναλωτών" όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και ειδικότερα στα άρθρα: 4 "Εμπορία από απόσταση" και 9δ "Παραπλανητικές πράξεις"". Για όποιον ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο. Κάποια στιγμή οι νόμοι πρέπει να αρχίσουν να εφαρμόζονται. Τα "δε νομίζω να κερδίσετε κάτι", "δεν πιστεύω", "για να λέει το Πλαίσιο θα ξέρει" και λοιπά, δεν είναι επιχειρήματα, είναι αερολογίες.

Δημοσ.

Θελω να δώ αν θα καταφέρεις τελικά να κάνεις τίποτα φιλε theopan.Θα είναι μεγάλη υπόθεση. Το θέμα είναι οτι από 11/1 περιμένεις αύριο να φτάσει η παραγγελία και δεν φτάνει. Προφανώς την έχουν ακυρώσει.Σε ποιό στάδιο βρίσκεσαι τώρα;

Δημοσ.
Κάνουμε καταγγελία, γιατί μπορούμε, το δικαιούμαστε και πρέπει.

Σήμερα βέβαια είχα χαμένη κλήση από το Πλάισιο η οποία βέβαια μου είναι αδιάφορη. Δεν έχουμε να συζητήσουμε πλέον από τηλεφώνου τίποτα. Περιμένω την αποστολή μέχρι την Παρασκευή και μετά αρχίζω πλέον να στρέφομαι νομικά ίσως και κατά μεμονωμένων προσώπων.

 

 

Τελικά τι έγινε; Πήρες κάτι;

Γιατί το πλαίσιο πρέπει να το κυνηγήσεις για να σου στείλει τις κανονικές παραγγελείες (και αν στις δώσει).

Φαντάζομαι τι θα γίνεται με τις "κατά λάθος" φθηνότερες τιμές.

Δημοσ.

Εχει χαλάσει και το Πλαίσιο ή είμαι άτυχος ή δεν έχουν τίποτα σε stock ή σου λένε μας τελείωσε η τάδε προσφορά...

Δημοσ.

Για το ΠΛΑΙΣΙΟ ομιλώντας...

 

Eγώ πάλι κόβω το χεράκι μου ότι μερικά προϊόντα γίνονται "Παράδοση σε 72 ώρες" ή "Αναμένεται σύντομα", όταν είναι να αλλάξουν τιμή!!!

 

Ζωντανότατο παράδειγμα τα στικάκια!!! Που ανατιμήθηκαν κατά 25% τουλάχιστον...Όποιος παρακολουθούσε τιμές ξέρει τι εννοώ!!! Από τα τελευταία είχε απομείνει το 8gb της ΚΙΝΓΚΣΤΟΝ(ξερετε, που εχει σε ροζ, μπλε και κίτρινο)...Το μπλε είχε ανατιμηθεί ήδη από τα 15 € στα 20€ και ήταν σε κατάσταση διαθεσιμότητας, ενώ τα άλλα δύο είχαν παραμείνει για μία μέρα στα 15€ και δεν ήταν διαθέσιμα...Ξαφνικά την επόμενη ανατιμήθηκε και το ροζ και το κίτρινο στα 20€...Και η λογική ερώτηση είναι...ΜΑ ΚΑΛΑ Η ΚΙΝΓΚΣΤΟΝ, ΧΡΩΜΑ ΧΡΩΜΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ;;;; 'Η μας δουλεύετε;;;;

 

Για αυτό συνιστώ προσοχή σε τέτοιες περιπτώσεις ανατίμησης παρεμφερών προϊόντων...Αυτό πάλι που κοιτάω εδώ και λίγες μέρες είναι οι ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ, 3.5΄΄ δίσκοι SEAGATE με E-SATA&USB που έχουν μέχρι σήμερα την εξής εικόνα(σε τιμές ΙΝΤΕΡΝΕΤ μιλώντας):

 

500GB: Τιμή-->120€

640GB: Τιμή-->139€

1 ΤΒ: Τιμή-->126€

 

Αναμένω να δω πότε θα ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΟΝ 1 ΤΒ, γιατί το να ρίξουν τον 640 ή τον 500-άρι ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!(τους οποιους 640 και 500-άρι να σημειώσω ότι μέχρι πριν λίγες μέρες ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ....ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΑΛΙΑ!!!)

Τέτοιοι είναι και το έχουμε καταλάβει!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...