Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Εγώ πάντως παρήγγειλα 2 640 και 1 1.5. Τι λέτε;; Θα τους πάρω;;;;;;;;;
kalwdios Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Εγώ πάντως παρήγγειλα 2 640 και 1 1.5. Τι λέτε;; Θα τους πάρω;;;;;;;;; Εσυ τι λες;;;:devil:
giorgos147 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Εγώ πάντως παρήγγειλα 2 640 και 1 1.5. Τι λέτε;; Θα τους πάρω;;;;;;;;; Μάλλον όχι...Πάρε κανα τηλ. αύριο στο πλαίσιο μη σου έρθουν όλοι και εγώ δε ξέρω πόσα ευρώ...
kalwdios Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Για δειτε τον δευτερο ορο των on line παραγγελιων: "Η Πλ......ο Computers δεν δεσμεύεται σε καμιά περίπτωση στην αποστολή της παραγγελίας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή από την ισχύουσα τιμή στο τιμοκατάλογο"
touloumelek Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 παιδια το πλαισιο σε οτι αφορα το web offer του ειναι απαραδεκτο.ειχα στο παρελθον παραγγειλει 3 κινητα siemens που ειχε σε προσφορα και με πηραν τηλ μετα απο 2 ημερες για να μου πουν οτι κυριε δεν υπαρχουν αυτα!!!δεν ξερετε οτι η siemens mobile εχει κλεισει??οχι μονο δεν μου στειλαν την παραγγελια αλλα μου την ειπαν και απο πανω λες και εγω τα ειχα ανεβασει στο site τους!!!
Biull Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Λοιπόν την προσφορά την είδα και εγώ αλλά δεν την ξαναπατάω. Είχα κάνει και εγώ μια παραγγελεία ενός σκληρού με τιμή 80 ευρώ (1ΤΒ ήταν) όταν στο κατάστημα είχαν 140 ευρώ. Τους πήρα τηλ γιατί παραξενεύτηκα και αφού είδα και την τιμή του e-shop στα 134,50. Μου είπαν ότι η παραγγελία θα μου έρθει κανονικά στην προνομιακή τιμή των 135,90 ευρώ που ήταν κανονικά η τιμή internet. Ακύρωσα την παραγγελία μου και είμαι μια χαρά από άποψη νεύρων.
theopan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Για δειτε τον δευτερο ορο των on line παραγγελιων:"Η Πλ......ο Computers δεν δεσμεύεται σε καμιά περίπτωση στην αποστολή της παραγγελίας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή από την ισχύουσα τιμή στο τιμοκατάλογο" Ναι καλά. Για όσους αδαείς ψαρώνουν από το πομπώδες ύφος των εταιρειών του είδους. Δε νομοθετεί η οποιαδήποτε εταιρεία. Μεθαύριο το πρωί περιμένω την παραγγελία που είχα ρίξει για την 4870 στη "λάθος" τιμή των 69,90 (όπως άλλωστε ήταν δεδομένο ότι θα γινόταν). Σήμερα έλαβα email επιβεβαίωσης. Δε χρειάστηκαν πολλά λόγια, ούτε κόπος από μέρους μου. Απλά 2 καταγγελίες στους κατάλληλους φορείς ώστε να αναγκαστούν να συμμορφωθούν με το νόμο και τη λογική. Πάψτε να είστε θύματα και διεκδικήστε τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές.
theopan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2009 Για δειτε τον δευτερο ορο των on line παραγγελιων:"Η Πλ......ο Computers δεν δεσμεύεται σε καμιά περίπτωση στην αποστολή της παραγγελίας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή από την ισχύουσα τιμή στο τιμοκατάλογο" Ναι καλά. Για όσους αδαείς ψαρώνουν από το πομπώδες ύφος των εταιρειών του είδους. Δε νομοθετεί η οποιαδήποτε εταιρεία. Μεθαύριο το πρωί περιμένω την παραγγελία που είχα ρίξει για την 4870 στη "λάθος" τιμή των 69,90 (όπως άλλωστε ήταν δεδομένο ότι θα γινόταν). Σήμερα έλαβα email επιβεβαίωσης. Δε χρειάστηκαν πολλά λόγια, ούτε κόπος από μέρους μου. Απλά 2 καταγγελίες στους κατάλληλους φορείς ώστε να αναγκαστούν να συμμορφωθούν με το νόμο και τη λογική. Πάψτε να είστε θύματα και διεκδικήστε τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές.
JIMBOAthens Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Σήμερα έλαβα email επιβεβαίωσης. Αυτό ήταν το 2ο e-mail επιβεβαίωσης που σου λέει το τελικό ο.κ. και σου ορίζει ημέρα παράδοσης?
JIMBOAthens Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Σήμερα έλαβα email επιβεβαίωσης. Αυτό ήταν το 2ο e-mail επιβεβαίωσης που σου λέει το τελικό ο.κ. και σου ορίζει ημέρα παράδοσης?
gagtzer Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Αυτό είναι φοβερή είδηση φίλε μου (την είχα πατήσει κι εγώ πρόσφατα με παρόμοιο "λάθος").Γιατί δε μας λες περισσότερα,που έκανες καταγγελίες,τη διαδικασία γενικώς για να ξέρουμε κι εμείς σε μελλοντικές περιπτώσεις;
gagtzer Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Αυτό είναι φοβερή είδηση φίλε μου (την είχα πατήσει κι εγώ πρόσφατα με παρόμοιο "λάθος").Γιατί δε μας λες περισσότερα,που έκανες καταγγελίες,τη διαδικασία γενικώς για να ξέρουμε κι εμείς σε μελλοντικές περιπτώσεις;
JIMBOAthens Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Παιδιά εμένα οι παραγγελίες μου εκκρεμούν (ΔΕΝ τις έχω ακυρώσει). Eν αναμονή...
JIMBOAthens Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Παιδιά εμένα οι παραγγελίες μου εκκρεμούν (ΔΕΝ τις έχω ακυρώσει). Eν αναμονή...
theopan Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2009 Αυτό ήταν το 2ο e-mail επιβεβαίωσης που σου λέει το τελικό ο.κ. και σου ορίζει ημέρα παράδοσης? Ακριβώς. Όπως είπα περιμένω αύριο 9-12. -----Προστέθηκε 29/1/2009 στις 09 : 03 : 29----- Αυτό είναι φοβερή είδηση φίλε μου (την είχα πατήσει κι εγώ πρόσφατα με παρόμοιο "λάθος").Γιατί δε μας λες περισσότερα,που έκανες καταγγελίες,τη διαδικασία γενικώς για να ξέρουμε κι εμείς σε μελλοντικές περιπτώσεις; Συνήγορο Καταναλωτή και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τα ΙΝΚΑ ("παλιό" και "νέο") είναι για τα πανηγύρια. Ειδικά ο πρώτος (ΣτΚ) είναι εξαιρετικός φορέας. Ενδέχεται βέβαια να μην πρόλαβαν να πιέσουν καν καθώς δε μεσολάβησαν πάνω από 10-12 μέρες από την καταγγελία μου. Και μόνο η κοινοποίηση στον "παραπτωματία" αρκεί τις πιο πολλές φορές εφόσον ξέρει ότι έχει λερωμένη τη φωλιά του...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.