Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Same here. Μην τα ξαναλέμε. Το 32 bit OS μπορεί να κάνει address περί τις 4 δις διευθύνσεις μνήμης (~4GB), στις οποίες φυσικά και συμπεριλαμβάνεται και η VRAM της κάρτας γραφικών... Οπότε, ανάλογα με το πόση VRAM έχει η κάρτα γραφικών, δεσμεύει αντίστοιχες διευθύνσεις μνήμης και μειώνει τη διαθέσιμη φυσική μνήμη του λειτουργικού. Δεν είναι θέμα ΧΡ, είναι θέμα 32 bit αρχιτεκτονικής. Googlάρετε για λεπτομέρειες. δεν χρειάζεται τα γνωρίζουμε, απλά του έδωσα παραδείγματα που αποκλείουν αυτό που λέει...
javaneze Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 oh really? Ριλιη! Μην τα ξαναλέμε. Θα μαλλιασει η γλωσσα σου; Εγω δεν απαντησα γενικα. Ρωτησε o φιλος τι διαφορα ειδα και του απαντησα για τα δικα μου ΧΡ. Λοιπον ειτε με την 8800gts 640mb, ειτε με την GTX260 896mb, ειτε με την GTX285 1gb, τα ΧΡ μου αναγνωριζουν για την ακριβεια 2,93 GB of RAM.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Ριλιη! respect για την προφορά (και εγώ έτσι το απαντάω )
mits@kos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 ^^ To post προφανώς και δεν αναφέρεται σε μεμονωμένα άτομα... @Javanese: Το θέμα είναι ρε μαν ότι τον άλλο δεν τον ενδιαφέρουν τα δικά σου ΧΡ, τα δικά του τον ενδιαφέρουν. Οπότε αυτό που είπες μπορεί να τον προβληματίσει χωρίς λόγο...
javaneze Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Thresh Μητσαρα ρωτησε συγκεκριμενα το παιδι γι αυτο και η συγκεκριμενη απαντηση. Ομολογω οτι αυτο που δηλωσες πιο πανω δεν το γνωριζα ομως. Υπεθετα οτι αφου ετσι εγινε σε μενα, ετσι θα γινεται. Γι αυτο και το σχολιο στο "μην τα ξαναλεμε" ... Πες στα ξανα ρε χριστιανε να μαθουμε και οσοι δεν μας εχει απασχολησει στο παρελθον οποτε και να το ψαξουμε. Δεν αμφισβητω αυτο που λες οποτε δεν χρειαζεται καν να το proof-google-αρω. Να μας πει και ο chek2fire αν παρατηρησε διαφορα στα δικα του XP, αν βεβαια εχει >4 gb ram ...
mits@kos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 To σχόλιο πήγαινε στην ύπαρξη πολλών threads σχετικά με τα 4GB RAM σε 32bit λειτουργικά, δεν το είπα για κακό...:Ρ Anyway, no prob, δεν έπαθα και τίποτα που το ξαναέγραψα (+1 στο post counter )...
Ailuros Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 oh really? και μένα πως και στα 2 μηχανήματα βλέπουν 3.25gb? σε άλλους έχω δει να αναγνωρίζουν και 3.5gb Eμένα που δεν με ενδιαφέρει η ποσότητα των συμμετοχών μου να κάνω μια-δυό ειλικρινείς ερωτηξούλες; Tι file system χρησιμοποιούσες στα XP, FAT32 ή NTFS; Και κάτι τραγικά ΟΤ: έχει κανείς σας καμιά εμπειρία ως τώρα με windows7; (βαριέμαι να ανοίξω άλλη ενότητα) Aν ναι, εντυπώσεις;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ FAT32 στα XP...
chek2fire Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Και εγώ τα 4g δεν τα έχω βάλει για την ποσότητα αλλά για να έχω dual channel. Χτές έβαλα το tomb raider underworld με όλες τις ρυθμίσεις πάνω και με antialiasing σε 8QAA. Το game δείχνει απίστευτα όμορφα και τρέχει μια χαρά. Να ρωτήσω τώρα. Το qaa τι διαφορές έχει από το κανονικό antialiasing. Οπτικά πάντως έχουν τεράστια διαφορά αλλά δεν ξέρω τεχνικά τι γίνετε. Για το σύστημα αρχείνω πάντα έχω ntfs αν και εδώ που τα λέμε τo σύστημα διαχείρισης αρχείων της microsoft δεν είναι ότι καλύτερο με τον έντονο κατακερματισμό που δημιουργούν μετά από κάποιο χρόνο χρήσης. Τέλος για τα windows 7 τα έχω κάνει εγκατάσταση σε virtual box και τρέχουν όπως πρέπει να τρέχει ένα σύγχρονο λειτουργικό σύστημα. Δλδ γρήγορα και σταθερά και χωρίς να καταναλώνει πολλούς πόρους.
Ailuros Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Να ρωτήσω τώρα. Το qaa τι διαφορές έχει από το κανονικό antialiasing. Οπτικά πάντως έχουν τεράστια διαφορά αλλά δεν ξέρω τεχνικά τι γίνετε. Είναι το αντίστοιχο του 8x multisampling στις Radeon. Bάλανε το "Q" για quality. 2x/4x/8xQ = 2x/4x/8x sparsed grid multisampling 8x = 4x multisampling + 4x coverage sample AA (δεν κάνει και τίποτα το ιδιαίτερο μιας και η τοποθέτηση των δειγμάτων - πολύ σημαντική για ΑΑ - είναι για τον φούτσο) 16x = 4x multisampling + 12 coverage sample AA (καλύτερο από τα 4 δείγματα αλλά όχι καλύτερο από το 8xQ μιας και το coverage (CSAA) δεν εξομαλύνει όλες τις γωνίες πάντα. 16xQ = 8x multisampling + 8 csaa (ότι καλύτερο έχει η NV αλλά είναι και αρκετά απαιτητικό όσων αφορά τους πόρους - πολύ χαμηλότερες επιδόσεις από όλα τα παραπάνω). Δοκίμασε το tomb raider (αν το αντέχουν οι επιδόσεις φυσικά) με 16xQ. Τέλος για τα windows 7 τα έχω κάνει εγκατάσταση σε virtual box και τρέχουν όπως πρέπει να τρέχει ένα σύγχρονο λειτουργικό σύστημα. Δλδ γρήγορα και σταθερά και χωρίς να καταναλώνει πολλούς πόρους. ΄Αρα δεν είμαι τρελλός. Vista done right
chek2fire Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 E βέβαια μετά από δύο χρόνια bug testing θα ήταν παράλογο να βγάζαν κατί διαφορετικό...
john2gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 FYI, αν χρησιμοποιείτε μόνο ένα Monitor, επιλέξτε από το Control Panel της Nvidia το "Single Display Performance Mode" μιας και οι νέοι ForceWare έχουν ως default το "Multiple Display Performance Mode"
Ailuros Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 FYI, αν χρησιμοποιείτε μόνο ένα Monitor, επιλέξτε από το Control Panel της Nvidia το "Single Display Performance Mode" μιας και οι νέοι ForceWare έχουν ως default το "Multiple Display Performance Mode" ΄Οχι ότι δεν το κάναμε ως τώρα, αλλά είδες εσύ καμιά διαφορά αλλάζοντάς το;
HellasVagabond Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Ailure τα 7 ειναι περιπου ιδια σαν τα vista απλα λιγο πιο ελαφρα.
Ailuros Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Ailure τα 7 ειναι περιπου ιδια σαν τα vista απλα λιγο πιο ελαφρα. ΄Εχω μείνει άφωνος με το 7 γι' αυτό ρωτάω για να διασταυρώσω τις απόψεις σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.