Προς το περιεχόμενο

Εικονίδια του desktop και πως φεύγουν.


ioannis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τρέχω το ubuntu 8.04 και έχω στο desktop μερικά εικονίδια όπως computer, Trash, τα οποία είχα βάλει εγώ. Αυτά τα εικονίδια προσπάθησα να τα μετακινήσω στο panel αλλά παραμένουν και στο desktop, ούτε να τα σβήσω μπορώ. Για αυτό ζητώ τη βοήθειά σας, να μου πείτε πως μπορώ να τα βγάλω από το desktop. Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ Αδμιν για την άμεση απάντηση, είμαι όμως λίγο άσχετος με το linux, έτσι πηγαίνω εκεί που λες και βλέπω ένα αρχείο %gconf.xml, πως θα κάνω untick;

Με την ευκαιρία να σε ρωτήσω και κάτι άλλο. Το ubuntu που τρέχω τώρα το πήρα από backup από άλλο δίσκο, όλα πήγαν καλά, μόνο όταν ξεκινάει το ubuntu δεν είναι το ίδιο με το αρχικό, δεν έχει την ίδια ανάλυση και μπαίνει χωρίς γραφικό περιβάλλον. Όταν όμως μπει στο ubuntu δεν βλέπω διαφορές. Με λίγα λόγια άλλαξε το μπουτάρισμα ως προς την ανάλυση και το γραφικό περιβάλλον και όταν βγαίνω από το ubuntu παρατηρώ άλλη ανάλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρη διορθωση σε οσα ειπε ο Αδμιν...

Εφαρμογες > Εργαλεια συστηματος > Επεξεργαστης ρυθμισεων > apps > nautilus > desktop > [untick]

 

Για το αλλο που λες, επειδη πρεπει να ειναι προβλημα του xorg, δοκιμασε να κανεις "Fix xorg server", το πως γινεται θα σου πει ο chek2fire.

 

Για να καταλαβω και εγω τι εγινε, πηρες backup απο αλλο δισκο, αρα και απο αλλο pc με διαφορετικο hardware?

Και το backup που πηρες, το πηρες με καποιο προγραμμα ή με τον απλο τροπο σε καποιο συμπιεσμενο αρχειο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ jim_p για τη βοήθεια. Το backup είναι από το ίδιο pc. Έκανα πρώτα backup με το remaster σε ένα dvd και στη συνέχεια άλλαξα δίσκο και με το dvd του remaster επανέφερα το ubuntu στον νέο δίσκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστα, το GConf εμφανιζεται με το ονομα Επεξεργαστης ρυθμισεων.