Προς το περιεχόμενο

Mass Effect 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρώτες εντυπώσεις αρκετά θετικές και το game βαδίζει στα χνάρια του πρώτου μέρους. Νομίζω είναι άδικο να λέμε ότι δεν είναι rpg. Ο κόσμος του οι χαρακτήρες του έτσι όπως ξεδιπλώνονται και γενικά το lore του είναι 100% rpg. Για μένα είναι θετικό που έχουν απλοποιήσει το σύστημα μάχης μια και η στρατιγική παραμένει.

  • Απαντ. 712
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κανενα RPG δεν σε αποκοπτει απο τον κοσμο του. Εδω οταν τελειωνεις κατι απλα τελος, δεν ξαναγυρνας πισω για κανενα λογο και αιτια. Ουτε καν ετσι απλα για εξερευνηση. Σε κλειδωνει το παιχνιδι. Μονο οι "μεγαλες" πολεις ειναι προσβασιμες ανα πασα ωρα και στιγμη. Οπουδηποτε αλλου 1 φορα θα πας και τελειωσες. Σαν πιστες ενα πραγμα.

 

Τον Mordin Solus τον πηρες στην ομαδα σου? Αφου τον παρεις προσπαθησε να ξαναπας πισω στην κλινικη του. Θα εχεις μια εκπληξη.

Δημοσ.

Εγώ γιατί θυμάμαι άπειρα rpg να μην σε αφήνουν να πας σε περιοχές που έχεις επισκεφτεί. Μερικά από τα πρόσφατα dragon age, drakensang. Και risen, gothicc που τελειώνεις και πέφτουν και οι τίτλοι τέλους.

Η ούσια σε ένα game είναι το story που σου αφηγείτε και πως στο περνάει αυτό. Η bioware σε αυτό το πράγμα είναι ότι καλύτερο υπάρχει. Ο κόσμος του μου είναι ένα μίγμα από star wars μαζί με την παρακμή και σαπίλα που συναντάμε στους κόσμους του Philip K. Dick. Ο κόσμος του omega είναι τελείως βγαλμένος από το blade runner.

Δημοσ.

Πάντως στην αρχή του παιχνιδιού που πας προς τον Joker και έχει ανατιναχθεί η γέφυρα και προχωράς στο κουφάρι είναι από τις καλύτερες για μένα στο ME2

Δημοσ.

Κανεις λαθος, επειδη -ορισμενα- παιχνιδια εχουν αυτο το χαρακτηριστηκο δεν σημαινει οτι και ισχυει για ολα τα RPG και ειδικα σε τοσο μεγαλη κλιμακα. Η ουσια σε ενα RPG δεν ειμαι αποκλειστικα το story αν και παιζει τον μεγαλυτερο ρολο (αναλογα βεβαια τι ειδους RPG ειναι γιατι RPG με RPG εχει διαφορα). Οταν λοιπον η καθε περιοχη στο Mass Effect 2 ειναι στην ουσια 1 μονο quest (ή subquest) και οτι κανεις εκει απλα μετα τελειωνει χωρις να δεις τιποτα αυτο σημαινει οτι τα οποια στοιχεια RPG που εχει ειναι εξαιρετικα περιορισμενα ακριβως οπως και στο Dragon Age.

 

Τα ποιο κλασσικα RPG εχουν ως βασικο στοχο την θεση σου στο παιχνιδι και στο να βλεπεις σε gameplay επιπεδο τις οποιες αλλαγες συμβαινουν. Καποιες περιοχες ειναι απολυτα λογικο να -κλεισουν- μονιμα αλλα το να κλεισουν ολες μα ολες εκτος απο τις κυριες πολεις (που δεν ειναι και μεγαλες) δεν ειναι RPG.

 

Shooter με στοιχεια RPG ειναι οπως το Diablo ειναι action hack and slash με RPG στοιχεια. Το πρωτο Mass Effect ηταν πολυ ποιο RPG με την κλασσικη εννοια.

Δημοσ.

Δεν θα μπορούσες να χαρακτηρίσεις ένα game shooter όταν κάνεις pause καθορίζεις την στρατιγική σου την θέση του team σου και τι θα ρίξει το team σου ακόμα και σε ποιούς αντιπάλους θα επιτεθεί. Αυτό το στοιχείο μόνο τα turn based rpg το έχουν και όλα τα rpg που διαχειρίζεσαι ομάδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ ωραιο το αρθρο αλλα και παλι δεν μπορω να θεωρησω το Mass Effect 2 ως καθαρο RPG. Οπως και να το κανουμε ενα καθαρο RPG εχει αναγκη απο stats, εχει αναγκη απο εξερευνηση, εχει αναγκη απο εκπληξεις που μπορει να συμβουν κατα λαθος μετα απο δικο σου πειραματισμο, εχει αναγκη απο μεγαλη ποικιλια αντικειμενων και φυσικα αναγκη απο σχετικη ελευθερια και/ή ελευθερια κινησης.

 

Οσο τελειο θεωρω το Mass Effect 2 δεν μπορω ομως να το χαρακτηρισω RPG απο πουθενα. Απο που να το πιασω ωστε να το θεωρησω RPG? Το borderlands σαν σχεδιο για τα gameplay mechanics του ειναι ποιο RPG απο το Mass Effect 2 οπως και το Bioshock.

 

Edit: Για να μην ξεχνιομαστε ομως και για να μην τα βαζουμε ολα σε απολυτες τιμες να σου θυμησω και το Deus eX (το θυμασαι αυτο το 10ετιας παιχνιδι?) το οποιο ουτε και αυτο ειχε XP οταν σκοτωνες καποιον. Επαιρνες ΧΡ μονο για τη λυση του προβληματος. Ουτε αυτο ειχε stats. Ειχε ομως πολλα στοιχεια που το κανουν πραγματικο RPG. Ειχε αρκετη ελευθερια (σχεδον στα παντα), ειχε τρομερα πολλα αντικειμενα προς χρηση στον κοσμο του, ειχε διαφορους τροπους λυσης του εκαστοτε προβληματος και φυσικα ειχε μεσα σε gameplay τις αλλαγες που ησουν υπευθυνος εσυ. Για να μην τα πολυλογουμε ενα RPG σημαινει οτι θα -πρεπει- να εχει μια πολυπλοκοτητα ειτε στον κοσμο του ειτε στο συστημα μαχης του ειτε και στα δυο. Φυσικα αυτο δεν υπαρχει στο Mass Effect 2.

Επεξ/σία από ikaruga24
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι ένα παιχνίδι το παίζεις με σκοπό να το τερματίσεις. Αν είναι να γυρνάς πίσω ξανά και ξανά, υπάρχει τρόπος, με τη δημιουργία νέου χαρακτήρα, κάτι το οποίο δεν κάνω ούτε θα έκανα ποτέ, παρά μόνο στο WoW όπου εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα.

Δημοσ.
Η αλήθεια είναι ότι ένα παιχνίδι το παίζεις με σκοπό να το τερματίσεις. Αν είναι να γυρνάς πίσω ξανά και ξανά, υπάρχει τρόπος, με τη δημιουργία νέου χαρακτήρα, κάτι το οποίο δεν κάνω ούτε θα έκανα ποτέ, παρά μόνο στο WoW όπου εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα.

 

Ετσι ομως καθίστανται ολες οι παράπλευρες αποστολές και ο κόσμος του παιγνιδιού διακοσμητικά στοιχεία

Δημοσ.

Οι παράπλευρες αποστολές αποτελούν κομμάτι του lore ενός παιχνιδιού. Συνεπώς ποιο το νόημα να επιστρέψεις να εκτελέσεις ένα subquest αφότου έχεις τερματίσει το παιχνίδι? Ή τις κάνεις εκείνη τη στιγμή που παίζεις ή τις παρατάς εντελώς. Εγώ πάντως που είμαι βουρ-στον-πατσά παίχτης, σπάνια κάνω subquests.

Συνήθως τα παίρνω, αλλά σπάνια τα φέρνω εις πέρας, εκτός αν βρεθούν στο δρόμο μου ή εκτός αν δίνουν κάποιο πολύ σημαντικό reward.

Δημοσ.
Οι παράπλευρες αποστολές αποτελούν κομμάτι του lore ενός παιχνιδιού. Συνεπώς ποιο το νόημα να επιστρέψεις να εκτελέσεις ένα subquest αφότου έχεις τερματίσει το παιχνίδι? Ή τις κάνεις εκείνη τη στιγμή που παίζεις ή τις παρατάς εντελώς. Εγώ πάντως που είμαι βουρ-στον-πατσά παίχτης, σπάνια κάνω subquests.

Συνήθως τα παίρνω, αλλά σπάνια τα φέρνω εις πέρας, εκτός αν βρεθούν στο δρόμο μου ή εκτός αν δίνουν κάποιο πολύ σημαντικό reward.

 

Η μυθολογία ενος rpg ειναι σαν τη ψυχή του ανθρώπου,αν δεν την εξερευνήσεις και δε την κατανοήσεις,τότε δεν πρόκειται να καταλάβεις ποτέ και τον άνθρωπο.

Δημοσ.

Συμφωνούμε. Το lore του ME1 όπως και του 2, όσο έχω παίξει, μια χαρά σου δίνει να κατανοήσεις το story του και χωρίς να κάνεις τα subquests.

 

---------- Προσθήκη στις 20:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:08 ----------

 

Και μια ερώτηση, μπορώ να μεταφέρω τα saves από την έκδοση του θείου, στην αυθεντική κι αν ναι, πώς?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...