VAssassin Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Ακόμα απορώ γιατί η Bioware να αφήσει στην απ'έξω εργοστασιακά το Antialiasing. Μάλλον επειδή είναι port. Τουλάχιστον είναι καλό port. Απ' το ME1 τρέχει καλύτερα, με βελτιωμένα γραφικά και, ευτυχώς, έχουν χρησιμοποιήσει το grain με μέτρο. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2010 από VAssassin
Voodooman Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το ένα μου είχε πάρει γύρω στις 35 ώρες.Στο 2 έχω παίξει προς το παρόν 11 ώρες και πιστεύω ότι έχει ακόμα πολύ ψωμί. Μου φάνηκε περίεργο, γιατί και εγώ το 1 δεν το θυμάμαι για τόσο μικρό. Θυμάμαι ήταν τότε ο λόγος που δεν παρακολούθησα αρκετά το euro!
dakangr Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με την κριτικη του PCM. Ναι μεν πιο απλοϊκό απο το 1, αλλά υπεροχο στορυ και πολυ καλοφτιαγμενοι χαρακτηρες. Οσο για την διαρκεια, οντως μου φαινεται και μενα μικρο. Μπηκα πολυ γρηγορα στο δευτερο DVD(εκδοση για XBOX) και μαλλον οπου να ναι το τελειωνω.
grimpr Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Παιχνιδάρα. Logout, switch back to Mass Effect 2.
john2gr Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Τι σας έχω παλικάρια μου; Forcing FSAA & Proper SLI profile Mass Effect dev team once again thought that it would be completely unnecessary to include FSAA support in game options, though it's fully supported by the game engine itself. So, copy FSAA compatibility setting from the previous part of Mass Effect game profile and it should work. After all modifications Mass Effect 2 profile with 16x CSAA and transparency enabled should look like this: CODE <PROFILE Label="Mass Effect II"> <APPLICATION Label="MassEffect2.exe"/> <PROPERTY Label="hybrid_rendering_mode" Value="0x00000001" Default="0x00000001" Itemtype="predefined"/> <PROPERTY Label="multichip_rendering_mode" Value="0x02402005" Default="0x02402005" Itemtype="predefined"/> <PROPERTY Label="aa_feature_bits" Value="0x080100C5" Default="0x080100C5" Itemtype="predefined"/> <PROPERTY Label="aa_default" Value="0x00000027" Default="0x00000000"/> <PROPERTY Label="gamma_correct_aa" Value="0x00020000" Default="0x00020000"/> <PROPERTY Label="transparency_aa" Value="0x02400000" Default="0x00000000"/> <PROPERTY Label="aa_selector" Value="0x10000000" Default="0x00000000"/> <PROPERTY Label="ws_aa_fs_gamma" Value="0x00000002" Default="0x00000002"/></PROFILE> PS. Don't use nHancer to modify NvApps.xml as it completely rewrites it dropping all unrecognized stuff. Για να ενεργοποιήσετε το SLI (σε περίπτωση που δεν θέλετε FSAA), μπείτε στο "NvApps.xml" και αλλάξτε το όνομα του αρχείου. Η Nvidia έκανε μ@λακία και το έχει ονομάσει "bioware.exe" αντί για "MassEffect2.exe" PS: FSAA + 3D Vision + 60fps = orgasm. Αν δεν ήταν και το ghosting του CRT monitor θα μίλαγα για επική στιγμή!
xavier Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 20 ωρες μου πηρε, αλλα καθυστερησα αρκετα για να μαζεψω τα υλικα απο τους πλανητες για να κανω ολα τα upgrades στο σκαφος και τα περισσοτερα upgrades των οπλων... το πρωτο να πω την αληθεια δεν θυμαμαι ποσσο μου ειχε παρει αλλα εχω την εντυπωση οτι το επαιζα για πολυ μεγαλυτερο διαστημα... ξερει κανεις αν το οτι εκανα τα upgrades στο σκαφος παιζουν ρολο στην ιστορια?
PCM Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Woah John... CRT Monitor χρησιμοποιείς? Ακόμα και με τέτοιο Υπερσύστημα? Σε θαυμάζω...
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Παιδιά θέλω την βοήθεια σας. 1.Αν βαλω τα saves του πρώτου mass effect θα μπορώ να αλλάξω κάποια από τα skills του παίκτη ; 2.Δεν έχω electronics skills αλλα καποιος απο την ομάδα εχει. Πως θα τον κανω να μου πάρει κατι για μένα ; Επίσης μπορω να δωσω points στην ομαδα μου ωστε να τους ανεβάσω τα skills ;
sstav Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 θα μπορούσατε να δώσετε λink για να κατεβάσουμε χαρακτήρες από το 1ο MassEffect σε level60; Aν κάποιος εχει τερματίσει το MF1 ας ανεβάσει κάπου το saved game! ευχαριστώ
Titan91 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Για όσους ενδιαφέρονται για save games από το πρώτο mass effect εδώ: http://www.annakie.com/me/
Merdock Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Παιδιά θέλω την βοήθεια σας. 1.Αν βαλω τα saves του πρώτου mass effect θα μπορώ να αλλάξω κάποια από τα skills του παίκτη ; 2.Δεν έχω electronics skills αλλα καποιος απο την ομάδα εχει. Πως θα τον κανω να μου πάρει κατι για μένα ; Επίσης μπορω να δωσω points στην ομαδα μου ωστε να τους ανεβάσω τα skills ; Ακόμα και το save να χρησιμοποιήσεις πάλι τα skill από το μηδέν ξεκινάνε. Και στο 2 δεν έχει electronics skills.Στη θέση τους έβαλαν κάτι mini-game για να ανοίγεις τα κουτιά κτλ. Γενικά το έχουν απλοποιήσει αρκετά το παιχνίδι από άποψη inventory,skills κτλ.Στην αρχή μπορώ να πω ότι με χάλασε λίγο αλλά από την άλλη έτσι δεν χρειάζεται να σπαταλάς χρόνο για να οργανώνεις το inventory σου κτλ και εστιάζεις πιο πολύ στο παιχνίδι. Για κάποιον που πε ότι το τελείωσε σε 20 ώρες λίγες μου φαίνονται.Εγώ είμαι στις 15 ώρες και πιστεύω έχω τουλάχιστον 10-15ώρες ακόμα.Βέβαια κάνω όλα τα side-quest.
sleepy_head Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Αν κάποιος από την ομάδα σου είναι loyal και μετά γίνει normal, μπορεί να ξαναγίνει loyal?
grimpr Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 "Περιποιηθείτε" τους χαρακτήρες σας, γιατί θα τους χρειαστείτε στο τέλος, ότι επιλογές κάνετε θα περάσουν στο ME3. Μικρό σχετικά, 24ώρες πάνω κάτω, αλλά...απολαυστικό. Voice Acting, διάλογοι, χιούμορ, βάθος χαρακτήρων, όλα εξαιρετικής ποιότητας παραγωγής, μιλάμε για πολύ δυνατό τίτλο.
john2gr Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Woah John... CRT Monitor χρησιμοποιείς? Ακόμα και με τέτοιο Υπερσύστημα? Σε θαυμάζω... CRT FTW. Πέρα από τα γνωστά ατού που έχει (όσοι ασχολούνται, ξέρουν), αν είχα περάσει σε LCD θα έπαιρνα από τρία το μακρύτερο με το 3D Vision.
ScarletK Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Καλές οι πρώτες εντυπώσεις.Στα κλασσικά λημέρια του mass effect, ατμόσφαιρα, λίγο action, σαν interactive movie(win!).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα