Προς το περιεχόμενο

Rapidshare Accounts Πρόβλημα


tsomoloko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από το πρωί της Πέμπτης προέκυψε πρόβλημα με εγγεγραμένους χρήστες του Rapidshare.

Λάβανε μήνυμα με email που γράφει τα εξής:

 

Subject: Information Regarding Your RapidShare Account - RapidShare AG - Support Team

 

>
Hello Premium Account Holder(xxxxxx),

We've identified some problems regarding with the logins and passwords of several RapidShare account holders.  You might be experiencing some login issues.  We apologize for the inconvenience this may cause and we will provide you with a free one year RapidShare Premium Account from the day this issue is fixed.  We ask you kindly for your patience while we try to fix this problem.  The problem should in resolved in 60-90 days.

If you still have questions please reply on this email without
changing the subject and attach your complete correspondence to your answer.
Only then it is possible for us to give you a fast reply.

Best regards,
RapidShare AG - Support-Team

RapidShare AG
Gewerbestrasse 6
6330 Cham
Switzerland

Web: http://www.rapidshare.com

Dies ist eine vertrauliche Nachricht und nur für den Adressaten bestimmt. Es
ist nicht erlaubt, diese Nachricht zu kopieren oder Dritten zugänglich zu
machen. Sollten Sie irrtümlich diese Nachricht erhalten haben, bitte ich um
Ihre Mitteilung per E-Mail oder unter der oben angegebenen Telefonnummer.

This message is confidential and intended for the recipient only. It is not
allowed to copy this message, or to make it accessible for third parties. If
you are not the intended recipient, please notify the sender by email, or by
the above telephone number.

 

Έχουμε κανένα στοιχείο για το τι μπορεί να έγινε?

Δημοσ.

Τελικά το πρόβλημα είναι οτι κλαπήκαν κάποια Accounts και όσοι έχασαν το password τους θα πρέπει να στείλουν μήνυμα στο [email protected]

 

Αυτή είναι η επίσημη απάντηση από την εταιρεία σε κάθε έναν που έστειλε το μήνυμα στο [email protected]

 

>
Hello,
the e-mail was not sent by RapidShare.com.
We strongly recommend not to reply with the requested information or to use
any links contained in the e-mail because it will redirect you to a phishing
site or an other consignee than RapidShare.com support.

As a Security measure we have changed your password:

====================
Login: xxxxxx
New password: xxxxxx
====================

Please login at:
https://ssl.rapidshare.com/premiumzone.html

We strongly suggest to change your password and email address.

[b]We have been notified about e-mail messages that pretend to be sent by
[email protected].
These e-mails claim that the recipient's RapidShare premium account has to be
"validated", "ownership confirmed" or "were used in violation of our TOS".
Those messages may contain a link leading to a phishing website that looks
like RapidShare.com or request crucial verification information.
If you have a Rapidshare.com account do not enter your account information on
that website or send the requested information. If you already did and you are
now unable to login, please contact us at [email protected].[/b]

Generally you should never enter your login information on any websites other
than rapidshare.com.[b]Your account information would most likely be stolen.[/b]

To determine if an e-mail was sent from Rapidshare.com please check the header
information and make sure that the return path is to [email protected]
and not any other sites. 

Best regards,

Support Team

RapidShare AG
Gewerbestrasse 6
6330 Cham
Switzerland

Tel: +41 41 748 78 80
Fax: +41 41 748 78 99

Web: http://www.rapidshare.com
Email: [email protected]

Δημοσ.

Εμένα πάλι με έχουν σκίσει στα email ότι ο λογαριασμός μου μοιράζεται.

Στην αρχή είχαν δίκιο, μετά όμως δεν τον μοίραζα άλλο γιατί είχε πολύ καιρό ακόμα για να λήξει και απειλούσαν με κλείσιμο.

 

Έχω αλλάξει 3-4 φορές κωδικό... τώρα ακόμα και εγώ δεν τον ξέρω απέξω και είμαι περίεργος να δω αν θα ξαναστείλουν

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...