Προς το περιεχόμενο

Η εμπειρία μου από το service στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης. (Σκατά).


Physics_Rulez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το πλαίσιο επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά λόγω του παρόντος νήματος, (εδώ τελειώνει η ανωνυμία του internet :P ) και με διαβεβαίωσε ότι την ευθύνη της εγγύησης την έχει μετά τις πρώτες 7 ημέρες αποκλειστικά η αντιπροσωπία της SE. Τουλάχιστον σαν εταιρία ενδιαφέρθηκε και μπράβο της, πέρα από το επικοινωνιακό λάθος που έκανε ο υπεύθυνος στη συζήτησή μας, το οποίο σε εκείνη τη φάση με είχε εκνευρίσει αφάνταστα :)

Εγώ για καλό και για κακό έστειλα την απορία μου στο ΙΝ.ΚΑ για να διασταυρώσω τελικά τι ευθύνες έχει ο λιανοπωλητής ενός προϊόντος (το πλαίσιο), και τι η συμβαλλόμενη με το πλαίσιο εταιρία service (η SE), και κατά πόσο μπορώ να εξυπηρετηθώ είτε από τον έναν είτε από τον άλλο.

 

Η SE εν τω μεταξύ με ενημέρωσε οτι "η συσκευή μου αποστέλλεται σε ανωτέρου επιπέδου service" στη nasa μάλλον.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τι εγινε τελικα με το κινητο?Ειχες καμια εξελιξη?Γενικα σε αυτη τη χωρα ειναι να μη σου χαλασει πραγμα και καταπιαστεις με σερβις...κουραγιο...

Δημοσ.

Τι εγινε τελικα με το κινητο?Ειχες καμια εξελιξη?Γενικα σε αυτη τη χωρα ειναι να μη σου χαλασει πραγμα και καταπιαστεις με σερβις...κουραγιο...

Δημοσ.

Ναι. Είχα. Σήμερα παρέλαβα καινούρια συσκευή. Μετά από 5 ώρες έσβησε.

Είναι προβληματικό το μοντέλλο τέλος. Με έχει πιάσει πείσμα όμως και δε θέλω να το πετάξω. Θέλω να δώ τι θα γίνει.

Δημοσ.

Ναι. Είχα. Σήμερα παρέλαβα καινούρια συσκευή. Μετά από 5 ώρες έσβησε.

Είναι προβληματικό το μοντέλλο τέλος. Με έχει πιάσει πείσμα όμως και δε θέλω να το πετάξω. Θέλω να δώ τι θα γίνει.

Δημοσ.

Την ευθύνη στην περίπτωσή σου την έχει σαφώς ο πωλητής, δες και τα σχετικά άρθρα:

 

Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)

Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)

Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )

 

Παράθεση:Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Άρθρο 535

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

 

Εφόσον λοιπόν τα κινητά ΔΕΝ είναι φυσιολογικό να κλείνουν μόνα τους, έχεις σαφώς το δικαίωμα για 2 χρόνια να πας στο μαγαζί και να ζητήσεις ακόμα και υπαναχώρηση από τη σύμβαση, δηλαδή τα λεφτά σου πίσω.

 

Βρες όλο το νόμο, σημείωσε τα σχετικά σημεία, βάλε τη γενική γραμματεία καταναλωτή στο speed dial και πήγαινε στο Πλαίσιο, είναι υποχρεωμένοι να σε βοηθήσουν.

Δημοσ.

Την ευθύνη στην περίπτωσή σου την έχει σαφώς ο πωλητής, δες και τα σχετικά άρθρα:

 

Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)

Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)

Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )

 

Παράθεση:Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Άρθρο 535

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

 

Εφόσον λοιπόν τα κινητά ΔΕΝ είναι φυσιολογικό να κλείνουν μόνα τους, έχεις σαφώς το δικαίωμα για 2 χρόνια να πας στο μαγαζί και να ζητήσεις ακόμα και υπαναχώρηση από τη σύμβαση, δηλαδή τα λεφτά σου πίσω.

 

Βρες όλο το νόμο, σημείωσε τα σχετικά σημεία, βάλε τη γενική γραμματεία καταναλωτή στο speed dial και πήγαινε στο Πλαίσιο, είναι υποχρεωμένοι να σε βοηθήσουν.

Δημοσ.
Την ευθύνη στην περίπτωσή σου την έχει σαφώς ο πωλητής, δες και τα σχετικά άρθρα:

 

 

 

Εφόσον λοιπόν τα κινητά ΔΕΝ είναι φυσιολογικό να κλείνουν μόνα τους, έχεις σαφώς το δικαίωμα για 2 χρόνια να πας στο μαγαζί και να ζητήσεις ακόμα και υπαναχώρηση από τη σύμβαση, δηλαδή τα λεφτά σου πίσω.

 

Βρες όλο το νόμο, σημείωσε τα σχετικά σημεία, βάλε τη γενική γραμματεία καταναλωτή στο speed dial και πήγαινε στο Πλαίσιο, είναι υποχρεωμένοι να σε βοηθήσουν.

 

Τον διάβασα. Με λίγα λόγια με κορόιδεψαν. Ωραία.

 

Η sony ericsson btw έχει σβήσει σαν εταιρία, τουλάχιστον για μένα. Απαράδεκτη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...