Προς το περιεχόμενο

Η εμπειρία μου από το service στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης. (Σκατά).


Physics_Rulez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μεταφέρω από άλλο thread:

 

Έχω το sonyericsson w910. Το πήρα το καλοκαίρι. Σε κάποια φάση άρχισε να σβήνει μόνο του:shock:. Σβήνει όταν μιλάω:shock:. Σβήνει όταν το φορτίζω:shock:, όταν ακούω μουσική:shock: Όταν το συνδέω με το PC:shock:... Σβήνει στο άσχετο όταν το έχω μέσα στην τσέπη μου:shock:....:devil:

 

Το πήγα στο πλαίσιο, τους περιέγραψα το πρόβλημα και το στείλανε στο service. Έμεινα χωρίς τηλέφωνο για 10 (δέκα) ημέρες γιατί δεν είχαν κινητό αντικατάστασης. Μόλις ήρθε από το service και το παρέλαβα πήγα σπίτι, έσφιξα τα δόντια:eek:, το άνοιξα και ξεκίνησα να κάνω restore το backup που είχα κρατήσει (με τις επαφές, τα γεννέθλια κτλ).... και τότε... ΕΣΒHΣΕ (όπως συνήθιζε να κάνει)

pumpkin-vomit.jpg

 

Μετά έφυγα στο εξωτερικό με το τηλέφωνό μου να σβήνει. (1-2 φορές τη μέρα σε ανύποπτοχρόνο). Το κακό είναι οτι μπορεί να σβήσει μέσα στην τσέπη μου και να μην το καταλάβω....

 

Σήμερα ευκαίρησα να ξαναπάω στο πλαίσιο και να ακολουθήσω τη συμβουλή του Chris:

Αν η βλαβη δεν επιδιορθωθει δικαιουσαι πιστωση η αναστροφη πωλησης

 

Όσο και αν επέμενα δεν μου πιστώσανε ούτε μου κάνανε αντικατάσταση συσκευής ούτε αναστροφή πώλησης στο Πλαίσιο. Μιλούσα δέκα λεπτά με τον υπεύθυνο και μου είπε στα μούτρα οτι αυτό που θέλω δεν γίνεται και αν θέλω να κάνω μήνυση μέσω του ΙΝΚΑ. Δεν έχει λέει ευθύνη το πλαίσιο για το κινητό μου, παραμόνο η αντιπροσωπία της sonyericsson. Δηλαδή αυτοί τα πουλάνε και μετά "φύγε κακό απ τα μάτια μου"; Δεν είχα τη διάθεση να αρχίσω τα γαμοσταυρίδια μέσα στον κόσμο... Με το καλό πάντως η δουλειά μου δεν έγινε.

Τελικά το καλύτερο που κατάφερα ήταν να μου δώσουν αυτή τη φορά κινητό αντικατάστασης και να πάω ο ίδιος το καταραμένο w910 στο service στη Δωδεκανήσου (γιατί αν το στείλω μέσω του πλαισίου θα αργήσει παραπάνω).

 

Δηλαδή με ένα ελαττωματικό κινητό, το οποίο πήγε στο service και γύρισε με το ίδιο πρόβλημα, δεν βρήκα το δίκιο μου. Ξαναέφυγε στο service και κατά πάσα πιθανότητα θα γυρίσει πίσω με άλλο ένα "software refresh" (αυτό κάνανε την πρώτη φορά ΔΕΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕΡΕΣ) το οποίο δεν θα φέρει και πάλι κανένα αποτέλεσμα. Δηλαδή εγώ άλλη δουλειά δεν έχω, πρέπει να το βάλω στο καρνέ μου: Κάθε πρώτη Τετάρτη του μήνα service στο κινητό. Την τρίτη φορά πλέον (αν υπάρξει τέτοια) δεν ξέρω πως θα αντιδράσω εκεί μέσα. Φαίνεται οτι με τα 280 ευρώ που είχα δώσει δεν αξίζω προσοχής από το εν λόγω κατάστημα.

 

Τι μπορώ να κάνω στη φάση που βρίσκομαι; Μόνο και μόνο για το γαμώτο; Μήπως τελικά έχω άδικο;;;

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

αν το backup που ειχες παρει οταν ειχε προβλημα το κινητο το εκανες με καποιο απο τα γνωστά προγραματα ειναι πιθανο να μετεφερες το προβλημα ξανα στη συσκευη σου.

εκτος κ αν λες για χειροκινητο backup ενα ενα τα αρχεια

Δημοσ.
αν το backup που ειχες παρει οταν ειχε προβλημα το κινητο το εκανες με καποιο απο τα γνωστά προγραματα ειναι πιθανο να μετεφερες το προβλημα ξανα στη συσκευη σου.

εκτος κ αν λες για χειροκινητο backup ενα ενα τα αρχεια

 

 

To backup το πήρα με το pc suite. Αποκλείεται να μεταφέρθηκε το πρόβλημα στο κιντητό γιατί το backup περιείχε μόνο επαφές και υπενθυμίσεις, ή γιατί πολύ απλά κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Επίσης το λειτουργικό είναι μη παραμετροποιήσιμο. Ούτε windows mobile ούτε symbian.

Δημοσ.

...

το άνοιξα και ξεκίνησα να κάνω restore το backup που είχα κρατήσει (με τις επαφές, τα γεννέθλια κτλ).... και τότε... ΕΣΒΕΙΣΕ

....

 

Παλι καλα...φαντασου να ΕΣΒΗΝΕ κιολας... :P

 

Περα απο την πλακα.Στην περιπτωση σου δεν ξερω αν εχεις δικιο.Το πλαισιο και οι αλλες εταιριες εχουν υποχρεωση να σου αλλαξουν το κινητο με καινουργια αν αυτο χαλασει μεσα σε 4 5 μερες απο την αγορα.Σε τετοια λοιπον περιπτωση το κινητο χαρακτηριζεται DOA (dead on arrive) και στο αλλαζουν χωρις να ρωτησουν πολλα πολλα.Απο εκει και μετα (σε μενα τουλαχιστον συμβαινει) σε καθε αγορα μου απο το πλαισιο ο πωλητης μου σφραγιζει την αποδειξη και λεει "κρατηστε την αποδειξη.με αυτη εχετε ενα χρονο εγγυηση αντιπροσωπιας".οχι εγγυηση πλαισιο δλδ για να φτασω σε σενα.Για μενα ηταν λαθος σου που απο την αρχη πηγες στο πλαισιο για service.Επρεπε να μιλησεις με την σονυ κατευθειαν.Οπως αν ειχες νοκια θα επρεπε να πας σε ενα νοκια shop.

Δημοσ.

Φίλε είσαι σίγουρος ότι το κινητό πήγε στο SERVICE της sonyericsson? Γιατί υπάρχει και η περίπτωση να το έκαναν ενα reset και τίποτα άλλο. Μπορείς να τσεκάρεις αν το κινητό όντως πήγε εκεί?

 

 

Τώρα αυτά περί ΙΝΚΑ τα τελευταία χρόνια όλο και πληθαίνουν...

Εγώ αγόρασα ένα ρολόι swatch για τη γυναίκα μου από Hondos Ομόνοια και το πήγα στα Γίαννενα, της γυναίκας μου δεν της άρεσε και όταν πήγε να το αλλάξει ΑΘΙΚΤΟ στο Hondos στα Γιάννενα η υπεύθυνη της είπα δεν το δέχομαι πίσω γιατί εμείς στο δικός μας μαγαζί δεν δουλεύουμε Swatch! Μα καλή μου, μα χρυσή μου, τίποτα!!

 

Αν θέλετε κάντε μας καταγγελία στο ΙΝΚΑ είπε η βλάχα..!

Δημοσ.

Πω πω.. ορθογραφικό :P saved!

 

 

-----Προστέθηκε 8/1/2009 στις 01 : 07 : 49-----

 

 

Φίλε είσαι σίγουρος ότι το κινητό πήγε στο SERVICE της sonyericsson?

 

Ναι, πήγε, έχω και την απόδειξη, επικοινώνησα και μαζί τους. Τα άκουσαν κι εκείνοι. 10 μέρες για ένα software refresh.

Μίλησα και με την υπεύθυνη η οποία προσβλήθηκε κι όλας όταν της είπα οτι το κινητό είναι ελαττωματικο: "Κύριέ μου το κινητό αυτό είναι βραβευμένο με τα mobile awards 2008".. είναι να βγάζεις καπνό απ τα αυτιά.

Δημοσ.

Με τα κινητα ειναι οντως δραμα η κατασταση..παρε ενα τηλ στο 1520 και ρωτα για να μαθεις περισσοτερα (γ.γ.καταναλωτη)

 

Πες μας τι εγινε

Δημοσ.

Εγώ δεν πήγα το δικό μου πίσω στο κατάστημα από το οποίο το πήρα... το πήγα στην Sony (συγκεκριμένα στην Καβάλα που είμαι) και όχι απλά το έφτιαξαν αλλά το αντικατέστησαν κιόλας (εντάξει έκαναν ένα μικρό λάθος στο χρώμα... το έστειλαν σε ροζ αλλά... νέο κινητό)

Δημοσ.

ρε φιλε μου αυτο ειναι πιθανοτατα βλαβη μπαταριας

τις ριμαδες τις ΟΔΗΓΙΕΣ που λενε οτι η μπαταρια δεν καλυπτεται απο εγγυηση δεν τις διαβασες?

Δημοσ.

Καλησπέρα. Κι εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα με σένα. Εσβηνε το κινητό μου στο άκυρο. Ολο έλεγα να το πάω για service αλλά δεν το πήγα ποτέ. Τελικά αποφάσισα να κάνω update στο software του κινητού και από τότε δεν παρουσιάστηκε ξανά το πρόβλημα. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά φαίνεται να λύθηκε το πρόβλημα με το update. Και όχι μόνο αυτό αλλά μου φαίνεται ότι τώρα λειτουργεί και πιο γρήγορα.

Δημοσ.

Φυσικά και το έχω κάνει update στην τελευταία έκδοση.

Κomos, το πρόβλημα αυτό με τα restart και τα κλεισίματα το έχουν αρκετοί κάτοχοι w910, όχι μόνο εγώ... Προφανώς το πρόβλημα είναι software, λένε οτι δεν κάνει καλή διαχείριση μνήμης. Update πάντως έχει να βγεί πάρα πολύ καιρό... Αν ήταν πρόβλημα μπαταρίας θα μου το λέγανε στο service της SE, οι οποίοι κάνανε software refresh...

Δημοσ.

Εισαι ακομα εντος εγγυησης? Ρωτησες σε ΙΝΚΑ, γ.γ.Καταναλωτη κτλ τι δικαιωματα εχεις? Κυνηγησε το λιγο, οτι το w910 ειναι φουλ προβληματικο δεν το αμφισβητει κανεις

Δημοσ.
Εγώ δεν πήγα το δικό μου πίσω στο κατάστημα από το οποίο το πήρα... το πήγα στην Sony (συγκεκριμένα στην Καβάλα που είμαι) και όχι απλά το έφτιαξαν αλλά το αντικατέστησαν κιόλας (εντάξει έκαναν ένα μικρό λάθος στο χρώμα... το έστειλαν σε ροζ αλλά... νέο κινητό)

 

Ε, δε βάζεις μυαλο με τίποτα! :lol:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...