DarkOrion Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Στην αρχιτεκτονική δεν διδάσκεσαι καθόλου μαθηματικα, χρειάζεσαι τα πολύ βασικα. Καλά, χωρίς παρεξήγηση τώρα, οι αρχιτέκτονες δεν είναι και πολύ μηχανικοί. Πιο πολύ καλλιτέχνες θα έλεγα ότι είναι. Όσο για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, το θέμα είναι για ποιό πανεπιστήμιο μιλάμε και τι θέλει να κάνει ο καθένας και πόσο να ασχοληθεί. Και επειδή όλοι μιλάνε για την Αγγλία, η γνώμη μου είναι ότι οι Άγγλοι το κάνανε εμπόριο. Εκτός από 2-3 σοβαρά πανεπιστήμια, όλα τα υπόλοιπα είναι απλά για να σου πουλάνε το πτυχίο. Σε μερικούς μπορεί να μην αρέσει, αλλά είναι η αλήθεια. Και τέλος, καλώς ή κακώς, τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι στα τοπ του κόσμου. Αυτό δεν οφείλεται στο ότι δεν γίνετια σωστή δουλειά, ίσα ίσα που το Ελληνικό πολυτεχνείο είναι πολύ μπροστά από κάτι master-άκια του κώλου, που και καλά σε 4 χρόνια τα έχεις μάθει όλα λες και εμείς είμαστε οι βλάκες που τα κάνουμε σε 5. Απλά, όταν ζεις σε μια κοινωνία μπουρδέλο, τότε αυτό αντικατοπτρίζεται και στο πανεπιστήμιο. Το Ελληνικό πανεπιστήμιο καταστρέφεται από τα κόμματα, τις καταλήψεις, τις αφίσες, την ανοργανωσιά, το ωχ αδερφέ, άστο για το επόμενο εξάμηνο, από την γενική ξεφτίλα που υπάρχει στην κοινωνία μας.
argyris22 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Καλά, χωρίς παρεξήγηση τώρα, οι αρχιτέκτονες δεν είναι και πολύ μηχανικοί. Πιο πολύ καλλιτέχνες θα έλεγα ότι είναι. Όσο για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, το θέμα είναι για ποιό πανεπιστήμιο μιλάμε και τι θέλει να κάνει ο καθένας και πόσο να ασχοληθεί. Και επειδή όλοι μιλάνε για την Αγγλία, η γνώμη μου είναι ότι οι Άγγλοι το κάνανε εμπόριο. Εκτός από 2-3 σοβαρά πανεπιστήμια, όλα τα υπόλοιπα είναι απλά για να σου πουλάνε το πτυχίο. Σε μερικούς μπορεί να μην αρέσει, αλλά είναι η αλήθεια. Και τέλος, καλώς ή κακώς, τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι στα τοπ του κόσμου. Αυτό δεν οφείλεται στο ότι δεν γίνετια σωστή δουλειά, ίσα ίσα που το Ελληνικό πολυτεχνείο είναι πολύ μπροστά από κάτι master-άκια του κώλου, που και καλά σε 4 χρόνια τα έχεις μάθει όλα λες και εμείς είμαστε οι βλάκες που τα κάνουμε σε 5. Απλά, όταν ζεις σε μια κοινωνία μπουρδέλο, τότε αυτό αντικατοπτρίζεται και στο πανεπιστήμιο. Το Ελληνικό πανεπιστήμιο καταστρέφεται από τα κόμματα, τις καταλήψεις, τις αφίσες, την ανοργανωσιά, το ωχ αδερφέ, άστο για το επόμενο εξάμηνο, από την γενική ξεφτίλα που υπάρχει στην κοινωνία μας. το οτι εκτως απο 2-3 μαστερακια τα αλλα ειναι του κολου απο που το εβγαλες το συμπερασμα αυτο?τα εχεις περασει ολα τα μαστερ της αγγλιας και ξερεις?? το οτι το ελληνικο πολυτεχνειο ειναι μπροστα απο που το εβγαλες αυτο το συμπερασμα,α καταλαβα επειδη σπουδαζεις εσυ μαλλον το 5 χρονο δεν κανεις μονο πτυχιακη?εμας ειναι ενσωματωμενη στο 3 ετος στην ουσια 4 κανεις και εσυ,γτ στις πτυχιακες της ελλαδας ξερουμε ολοι τι γινετε και οτι δεν υπαρχει σπουδαστης που να εχει παρει ποτε κατω απο 9:cry: Το Ελληνικό πανεπιστήμιο καταστρέφεται από τα κόμματα, τις καταλήψεις, τις αφίσες, την ανοργανωσιά, το ωχ αδερφέ, άστο για το επόμενο εξάμηνο, από την γενική ξεφτίλα που υπάρχει στην κοινωνία μας σε αυτο συμφωνω,αλλα εχει ηδη καταστραφει δεν καταστρεφεται,και επειδη ετυχα να εχω καποια κοινα μαθηματα με ενα παιδι που σπουδασε μετσοβιο κατωρα κανει μαστερ στο ιδιο πανεπιστημιο με εμενα στην αγγλια,η γνωμη του ηταν οτι η οργανωση και το επιπεδο των καλων πανεπιστημιων στην αγγλια ειναι πολυ μπροστα απο τα ελληνικα,και τα ranking,διχνουν ολη την αληθεια αλλο που εσενα δεν σε βολευει να το παραδεχτεις,κα αντι για μαστερακια του κωλου,γραφε καλυτερα πτυχιακες του κωλου
gerr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 anyone ??? Δεν νομίζω πως μπορεί κανένας να σου απαντήσει γιατί δεν έχει προγραμματιστεί κάτι τέτοιο. Κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός παιδείας γίνονται ανακοινώσεις πάνω σε αυτό το θέμα αλλά δεν έχει μιλήσει κανένας ξεκάθαρα. Άποψή μου, αν είναι να αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής θα αλλάξει και η δομή του λυκείου, οπότε όταν ανακοινωθεί κάτι θα απασχολεί παιδιά γυμνασίου (άντε και 1ης λυκείου) και κάτω.
black_widow Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Η απάντηση που ήθελα να πάρω είναι το πότε θα αλλάξει κάτι λένε σε 3 χρόνια, πάλι τα ίδια περι βαρεμάρας θα λέμε ??? δεν μπορούμε όλοι να γίνουμε επιστήμονες οχουυυυυυυυυ...αυτό που ξέρω είναι πως αν πας στο εξωτερικό κανείς δεν σε αποδέχεται παρόλο που διαβάζεις πιο πολύ όπως λες... Τότε πήγαινε σε ΙΕΚ να κάνεις κανά επάγγελμα πχ υδραυλικός κλπ, αλλά και πάλι θα δώσεις εξετάσεις πιστοποίησης στο τέλος, έστω και ελάχιστο κόπο θα πρέπει να κάνεις. Σοβαρά τώρα πέρα το γεγονός ότι είσαι μικρός στην ηλικία και λογικό είναι να θες να κάνεις οτιδήποτε άλλο εκτός απο το να δίνεις πανελλήνιες και να διαβάζεις, αν δε σου αρέσει η γεωμετρία στο λύκειο και έχεις γεωμετρία πιο δύσκολη στο πανεπιστήμιο(δε ξέρω τι μαθήματα έχει η σχολή που θες, υποθέσεις κάνω) τότε λογικό να τα βρεις σκούρα.Μήπως να επέλεγες καμία άλλη σχολή χωρίς γεωμετρία; Να μην σου αρέσει η μορφή των πανελληνίων και η νοοτροπία τους απόλυτα λογικό το βρίσκω αλλά μη περιμένεις ότι δε θα χρειαστεί ποτέ να δώσεις εξετάσεις και ειδικά στην Ελλάδα με την υπερβολική σημασία που έχουμε δώσει σε αυτές. Και εγώ χαλάστηκα που έδωσα 10 μαθήματα το 2004 που τα μισά μαθήματα με άφηναν αδιάφορη αλλά δε θα μπορούσα να περιμένω για πάντα μήπως το σύστημα αλλάξει
lary7 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Καλά, χωρίς παρεξήγηση τώρα, οι αρχιτέκτονες δεν είναι και πολύ μηχανικοί. Πιο πολύ καλλιτέχνες θα έλεγα ότι είναι. Αυτο παρτο πισω! πότε θα αλλάξει κάτι Γιατι σου λεει καποιος οτι αν αλλάξει θα ειναι προς το καλυτερο? Το 2000 αλλαξε και βελτιώθηκε σε σχέση με τις δεσμες. Ισως τωρα που ερχονται εκλογές αλλάξει και πάλι, αλλα αν θα σε ευνοησει, περίμενε να το διαπιστώσεις.
DarkOrion Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 το οτι εκτως απο 2-3 μαστερακια τα αλλα ειναι του κολου απο που το εβγαλες το συμπερασμα αυτο?τα εχεις περασει ολα τα μαστερ της αγγλιας και ξερεις?? Γιατί εσύ έχεις περάσει όλα τα master της Ελλάδας και ξέρεις? Και για να σου απαντήσω στην ερώτησή σου: 1) Το λένε πολλοί καθηγητές, τόσο από Ελληνικά πανεπιστήμια, όσο και στο εξωτερικό, συγκεκριμένα Αμερική, Αγγλία, Ελβετία. Δεν χρειάζεται να επεκταθώ παραπάνω, γνώμες είναι αυτά, απλά επειδή τυχαίνει να έχω αρκετά συγγενικά πρόσωπα και να το έχω ψάξει λίγο παραπάνω το θέμα. 2) Βλέπω κάτι τυπάκια με 2,3 master από τα πανεπιστήμια του κώλου της Αγγλίας που σκάνε για δουλειά και δεν έχουν πάρει μυρωδιά τι είναι αυτό που σπουδάσανε. Δεν μιλάω για τα management και όλα αυτά, δεν τα ξέρω, μιλάω για μηχανικούς. Όταν λέμε όμως ότι δεν έχουν ιδέα, πραγματικά, δεν ξέρουν όυτε τα βασικά. 3) Μίλησα στο τηλέφωνο με έναν καθηγητή από σοβαρό πανεπιστήμιο της Αγγλίας (θα πω και το όνομά του, το Imperial College ήταν). Τα λόγια του ήταν ότι είμαι δεκτός, αλλά καλύτερα θα ήταν να μην πάω εκεί άμα θέλω να ασχοληθώ σοβαρά με το αντικείμενο, και να προτιμήσω κάποιο πανεπιστήμιο στην Αμερική ή σε άλλη Ευρωπαική Χώρα. Μέχρι και οι ίδιοι έχουν πάρει χαμπάρι ότι η παιδεία του είναι το μεγαλύτερο εμπόριο που έχουν να πλασάρουν. το οτι το ελληνικο πολυτεχνειο ειναι μπροστα απο που το εβγαλες αυτο το συμπερασμα,α καταλαβα επειδη σπουδαζεις εσυ μαλλον Και εσύ από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα Αγγλικά είναι καλύτερα από τα Ελληνικά? Μήπως σπουδάζεις εσύ σε ένα από αυτά, στα οποία αν δεν κάνω λάθος πληρώνεις κιόλας? Αυτό εννοώ όταν λέω ότι πουλάνε πτυχία. Κατά τα άλλα πιστεύω τα παραπάνω να σου φτάνουνε. το 5 χρονο δεν κανεις μονο πτυχιακη?εμας ειναι ενσωματωμενη στο 3 ετος στην ουσια 4 κανεις και εσυ,γτ στις πτυχιακες της ελλαδας ξερουμε ολοι τι γινετε και οτι δεν υπαρχει σπουδαστης που να εχει παρει ποτε κατω απο 9 Μην μιλήσουμε για τις πτυχιακές και τις διπλωματικές. Επειδή έτυχε να γνωρίσω άτομο που σε 4 χρόνια πήρε bachelor & master από αγγλικό πανεπιστήμιο του κώλου πάνω στο τομέα μου, δεν του αναγνωρίζανε το πτυχίο αν δεν περνούσε από μερικά μαθήματα στο Ελληνικό Πολυτεχνείο. Μην φανταστείς πολλά, 5,6 μόνο, όχο και τα 65 που κάνουμε εμείς. Υποτίθεται ότι τα είχε διδαχθεί και τα ήξερε καλά για να έχει και master σε 4 χρόνια. Τον βρήκα, τον βοήθησα, του έδωσα βιβλία και σημειώσεις, του είπα τι να προσέξει και τι να διαβάσει και πήγε και πήρε 1. Το φαντάζεσαι? Αυτός με το master και τις τεράστιες γνώσεις. Και για να μην λες ότι είναι ατυχές περιστατικό, επειδή τυχαίνει πάντα να κοιτάω την λίστα με τα ονόματα αυτών που δίνουν για αναγνώριση ξένου πτυχίου, πάνω από 5 δεν έχω δει, και αυτά είναι χαριστικά μην σου πω. Οι περισσότεροι είναι γύρω στο 2,3. Τι σκατά μαθαίνανε έξω και κόβονται όλοι? Master δεν έχουν? Απλά δεν μάθανε τίποτα. Όσο για την διπλωματική αυτού του ατόμου, επειδή πάλι έτυχε να την δω, αυτό που έκανε απλά είναι να πάρει ένα εμπορικό πακέτο και να βάλει διάφορες παραμέτρους και να τρέξει cases. Το κάνει και η γιαγιά μου που δεν έχει βγάλει πολυτεχνείο. Και μετά παραπονιόταν γιατί δεν αναγνωρίζεται το αντίστοιχο μάθημα...Δηλαδή με μια τέτοια πτυχιακή έμαθε, έτσι? Απλά αντί να κάτσει να σκεφτεί πάτησε μερικά κουμπιά και έβγαλε πολλές εικόνες. Άφησε και το pc να τρέχει με τις ώρες για να λέει ότι κάτι έκανε. Δεν λέω ότι αυτό έξω είναι ο κανόνας, ούτε όμως ότι στην Ελλάδα οι πτυχιακές είναι όλες του κώλου. Μην τα ισωπεδώνουμε όλα. σε αυτο συμφωνω,αλλα εχει ηδη καταστραφει δεν καταστρεφεται,και επειδη ετυχα να εχω καποια κοινα μαθηματα με ενα παιδι που σπουδασε μετσοβιο κατωρα κανει μαστερ στο ιδιο πανεπιστημιο με εμενα στην αγγλια,η γνωμη του ηταν οτι η οργανωση και το επιπεδο των καλων πανεπιστημιων στην αγγλια ειναι πολυ μπροστα απο τα ελληνικα,και τα ranking,διχνουν ολη την αληθεια αλλο που εσενα δεν σε βολευει να το παραδεχτεις,κα αντι για μαστερακια του κωλου,γραφε καλυτερα πτυχιακες του κωλου Για την οργάνωση των Ελληνικών πανεπιστημίων κανείς δεν αμφιβάλει. Αυτό είναι που καταστρέφει τα Ελληνικά πανεπιστήμια. Όσο για τα υπόλοιπα, πιστεύω σε έχω καλύψει. Σε γενικές γραμμές η Αγγλία πουλάει πτυχία. Έχει 2,3 πανεπιστήμια που κρατάνε τα μπόσικα και κάνουν πολύ σοβα΄ρη δουλειά και τα υπόλοιπα πουλάνε πτυχία. Τώρα το αν θα είσαι προτιμότερος στην αγορά εργασίας είναι άλλο θέμα. Ξέρεις, πολλές φορές ο Έλληνας είναι βλάκας. Προτιμάει να ακούσει ότι ο άλλος είναι από Αγγλία, παρά από Ελλάδα και ας μην ξέρει τίποτα. Όχι ότι από την Ελλάδα ξέρουν και πάρα πολλά, αλλά τέλος πάντων. Τα ίδια σκ@τ@ είναι και τα 2. Απλά στην Αγγλία σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι κάνεις κάτι ενώ στην ουσία δεν κάνεις τίποτα. Και για να μην παρεξηγηθούμε. Το Αγγλικό πανεπιστήμιο θα σου μάθει 5 πράγματα, αλλά θα σε βάλει κάτω και θα σε πατήσει να τα μάθεις. Το Ελληνικόα πανεπιστήμιο θα σου διδάξει 50 πράγματα, αλλά θα σε αφήσει να κάνεις ό,τι θέλεις. Άμα δεν γουστάρεις, μην μάθεις και τίποτα. Και τα rankings δεν λένε τίποτα. Αν τα rankings γίνονταν με κριτήριο το πρόγραμμα σπουδών, τις δημοσιεύσεις, τα ερευνητικά προγράμματα κ.λ.π, να δεις που θα βρίσκονταν τα αγγλικά. Απλά τα rankings κοιτάνε campus, φοιτητές από ξένες χώρες και τέτοια πράγματα. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ, την γνώμη μου λέω, η οποία δυστυχώς βλέπω ότι επιβεβαιώνεται κάθε μέρα. Δεν πίστευα ότι το άτομο αυτό θα ήταν τόσο άσχετο όταν ήρθε να περάσει τα 6 μαθήματα για να αναγνωριστεί το πτυχίο του. Πάμε για την 5η εξεταστική από τότε, και ακόμα δεν έχει περάσει ούτε ένα μάθημα... -----Προστέθηκε 10/1/2009 στις 02 : 16 : 07----- Αυτο παρτο πισω! Οκ, το παίρνω πίσω, δεν υποτιμώ του αρχιτέκτονες, πολύ σοβαρή δουλειά κάνουν. Απλά ξεφεύγει λιγάκι από τα όρια της έννοιας του μηχανικού.
DeViAnT_Puppet! Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Βασικά υπάρχει η λανθασμένη εντύπωση που πρώτα από όλα ξεκινάει από το σπίτι και στην συνεχεια διογκώνεται από τα media και άλλους εξωτερικούς παράγοντες για τις πανελλαδικές εξετάσεις.Όλοι νομίζουν ότι τότε μονο θα διαβάσεις να μπεις σε μια καλή σχολη και μετά μια ζωή αραλίκι το οποιο είναι φυσικά λάθος.Και αρχίζουν τα "πρέπει" και τα "οπωσδήποτε" πράγμα που αποστρέφει τα παιδιά από την ουσία της εκπαίδευσης τους.Δεν θυμάμαι να έχω τραβήξει περισσότερο άγχος στην ζωή μου για κάτι που στην ουσία αργότερα κατάλαβα ότι δεν ήταν το πιο δύσκολο μέρος της εκπαίδευσης.Για να μην αναφέρω περιπτώσεις παιδιών που πέσαν σε βαριάς μορφής κατάθλιψη ή την περίπτωση της κοπέλας που αυτοκτόνησε αφού δεν πέρασε στην σχολη που ήθελε πριν 2-3 χρονια.Για εμενα αυτό που γίνεται είναι εγκληματικό. Τα εφόδια που παίρνεις από το λύκειο δεν είναι άχρηστα και δυστυχώς έχουμε ένα σύστημα το οποιο αφήνει τα κενά που δημιουργούνται στους μαθητές να τα κουβαλάν μέχρι την ανώτατη εκπαίδευση.Δεν θα κατηγορήσω ούτε θα πιάσω από τα μούτρα τον φίλο NIXZ γιατί απλά αυτά που λέει τα σκεφτόμασταν κι εμείς στην ηλικία του.Αυτά που λέμε όμως εδώ θα τα διαπιστώσεις σύντομα όταν θα πας πρώτο εξάμηνο στην σχολη που πέρασες και θα κοιτάς περίεργα τον καθηγητή που σου παραδίδει μαθηματικά γιατί αυτά τα ολοκληρώματα που έχει την εντύπωση ότι τα ξέρεις ήταν εκτος ύλης στο λύκειο και θα σου απαντήσει ότι δεν πρόκειται να σου τα διδάξει έπρεπε ήδη να τα ξέρεις πάνε τώρα πιάσε το βιβλίο της Γ' λυκείου και έλα την επομενη βδομάδα διαβασμένος.Εκεί θα το καταλάβεις ΜΠΑΜ(btw κρατα τα βιβλία τους λυκείου μπορεί να σου χρειαστούν, τα έχω δώσει πολλές φορες σε φίλους που κάναν το λάθος να τα πετάξουν).Όσες στροφές και αν παίρνει το μυαλό σου το διάβασμα και η εξάσκηση είναι τα πιο βασικά.Κι εγώ έτσι έλεγα οποιος έχει μυαλό δεν πάει χαμένος, αλλα χωρίς διάβασμα ...δεν. Για εμένα προσωπικά οι πανελλαδικές δεν είναι τόσο άδικο σύστημα εισαγωγής και μάλιστα θεωρώ ότι οι πανελλαδικές στην Β λυκείου με βοήθησαν να "ξεψαρώσω" και να είμαι προετοιμασμένος για την Γ. Όσο για το τι θα γίνει με το εκπαιδευτικό σύστημα; Εάν δεν κάτσουν κάτω άνθρωποι όπου θα αφήσουν πίσω τους κομματικά ή τρίτα συμφέροντα και να επαναδιοργανώσουν όλο το σύστημα και όταν λέω όλο, εννοώ ΟΛΟ από την ρίζα!Κάνοντας πρώτα ουσιαστική έρευνα για τις ανάγκες των παιδιών, εφαρμόζοντας ή προσαρμόζοντας ουσιαστικά συστήματα εκπαίδευσης(και όχι μονο για τα ματια του κόσμου) και φυσικά έχοντας συνεχόμενο feedback για την κατάσταση στην παιδεία που θέλει και χρόνο αλλα και χρήμα δεν βλέπω να γίνεται τίποτα καλύτερο.
NIXZ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Σοβαρά τώρα πέρα το γεγονός ότι είσαι μικρός στην ηλικία και λογικό είναι να θες να κάνεις οτιδήποτε άλλο εκτός απο το να δίνεις πανελλήνιες και να διαβάζεις, αν δε σου αρέσει η γεωμετρία στο λύκειο και έχεις γεωμετρία πιο δύσκολη στο πανεπιστήμιο(δε ξέρω τι μαθήματα έχει η σχολή που θες, υποθέσεις κάνω) τότε λογικό να τα βρεις σκούρα.Μήπως να επέλεγες καμία άλλη σχολή χωρίς γεωμετρία; Δεν είπα πως δεν μου αρέσει η γεωμετριά απλός πως μου τη σπάει να γράφω διαγωνίσματα & πανελλαδικές και γενικά να ασχολούμε με το σχολείο 14 ώρες το 24ωρο. Δεν γουστάρω έχω ξενερώσει,δεν μπορώ νακαταλάβω γιατί οι συνομιλικοί μου στο εξωτερικό να ζούνε σαν νέοι,να διασκεδάζουν αλλά και να μαθαίνουν στο σχολείο.Το ξέρετε ότι στην Αγγλία,οι νέοι πάνε σχολείο μέχρι τις 4,αλλά εκεί κάνουν και τις εργασίες για το σπίτι και όλα; Και μετά έχουν όλο το απόγευμα να διασκεδάσουν;; Γιατί λοιπόν ρε μαλάκες,εμείς δεν είμαστε άνθρωποι, γιατί μας τα στερήτε όλα;; και στο κάτω κάτω όλοι απο σας που έχετε κάνει post κανείς δεν πέρασε Ελλάδα όλοι εξωτερικό πάτε/θα πάτε. Βασικά υπάρχει η λανθασμένη εντύπωση που πρώτα από όλα ξεκινάει από το σπίτι και στην συνεχεια διογκώνεται από τα media και άλλους εξωτερικούς παράγοντες για τις πανελλαδικές εξετάσεις.Όλοι νομίζουν ότι τότε μονο θα διαβάσεις να μπεις σε μια καλή σχολη και μετά μια ζωή αραλίκι το οποιο είναι φυσικά λάθος.Και αρχίζουν τα "πρέπει" και τα "οπωσδήποτε" πράγμα που αποστρέφει τα παιδιά από την ουσία της εκπαίδευσης τους.Δεν θυμάμαι να έχω τραβήξει περισσότερο άγχος στην ζωή μου για κάτι που στην ουσία αργότερα κατάλαβα ότι δεν ήταν το πιο δύσκολο μέρος της εκπαίδευσης.Για να μην αναφέρω περιπτώσεις παιδιών που πέσαν σε βαριάς μορφής κατάθλιψη ή την περίπτωση της κοπέλας που αυτοκτόνησε αφού δεν πέρασε στην σχολη που ήθελε πριν 2-3 χρονια.Για εμενα αυτό που γίνεται είναι εγκληματικό.Τα εφόδια που παίρνεις από το λύκειο δεν είναι άχρηστα και δυστυχώς έχουμε ένα σύστημα το οποιο αφήνει τα κενά που δημιουργούνται στους μαθητές να τα κουβαλάν μέχρι την ανώτατη εκπαίδευση.Δεν θα κατηγορήσω ούτε θα πιάσω από τα μούτρα τον φίλο NIXZ γιατί απλά αυτά που λέει τα σκεφτόμασταν κι εμείς στην ηλικία του.Αυτά που λέμε όμως εδώ θα τα διαπιστώσεις σύντομα όταν θα πας πρώτο εξάμηνο στην σχολη που πέρασες και θα κοιτάς περίεργα τον καθηγητή που σου παραδίδει μαθηματικά γιατί αυτά τα ολοκληρώματα που έχει την εντύπωση ότι τα ξέρεις ήταν εκτος ύλης στο λύκειο και θα σου απαντήσει ότι δεν πρόκειται να σου τα διδάξει έπρεπε ήδη να τα ξέρεις πάνε τώρα πιάσε το βιβλίο της Γ' λυκείου και έλα την επομενη βδομάδα διαβασμένος.Εκεί θα το καταλάβεις ΜΠΑΜ(btw κρατα τα βιβλία τους λυκείου μπορεί να σου χρειαστούν, τα έχω δώσει πολλές φορες σε φίλους που κάναν το λάθος να τα πετάξουν).Όσες στροφές και αν παίρνει το μυαλό σου το διάβασμα και η εξάσκηση είναι τα πιο βασικά.Κι εγώ έτσι έλεγα οποιος έχει μυαλό δεν πάει χαμένος, αλλα χωρίς διάβασμα ...δεν. Για εμένα προσωπικά οι πανελλαδικές δεν είναι τόσο άδικο σύστημα εισαγωγής και μάλιστα θεωρώ ότι οι πανελλαδικές στην Β λυκείου με βοήθησαν να "ξεψαρώσω" και να είμαι προετοιμασμένος για την Γ. Όσο για το τι θα γίνει με το εκπαιδευτικό σύστημα; Εάν δεν κάτσουν κάτω άνθρωποι όπου θα αφήσουν πίσω τους κομματικά ή τρίτα συμφέροντα και να επαναδιοργανώσουν όλο το σύστημα και όταν λέω όλο, εννοώ ΟΛΟ από την ρίζα!Κάνοντας πρώτα ουσιαστική έρευνα για τις ανάγκες των παιδιών, εφαρμόζοντας ή προσαρμόζοντας ουσιαστικά συστήματα εκπαίδευσης(και όχι μονο για τα ματια του κόσμου) και φυσικά έχοντας συνεχόμενο feedback για την κατάσταση στην παιδεία που θέλει και χρόνο αλλα και χρήμα δεν βλέπω να γίνεται τίποτα καλύτερο. Δεν έχω πρόβλημα να διαβάζω 2 μήνες τα γαμημένα τα συμπληρώματα για τον π είναι έτσι κι αλλιώς τα μαθηματικά και οι φυσικές (μόνο διάβασμα θέλουν) i just cant stand the pressure.
ANHLIKOS Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 και στο κάτω κάτω όλοι απο σας που έχετε κάνει post κανείς δεν πέρασε Ελλάδα όλοι εξωτερικό πάτε/θα πάτε. ΜΕΕΕΓΑΑΑ λαθος φιλε μου. Αυτο που θα σου προτεινα εγω ειναι να στρωθεις στο διαβασμα. Και αν δεν γουσταρεις, που ειναι δικαίωμά σου, να εισαι ξεκαθαρος στους δικους σου. 1) να μην εχουν πολλες προσδοκιες 2) τα χρηματα που δινουν στα φροτιστηρια να μην πανε χαμενα Ολα τα αλλα ειναι για μενα "με αλλα λογια να αγαπιομαστε". Σε κανεναν δεν αρεσει να κλεινετε με τις ωρες και να διαβαζει, αλλα ειναι απο τις "υποχρεωσεις" σου. Αν μου επιτρεπεται η φραση αυτη.
NIXZ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 ΜΕΕΕΓΑΑΑ λαθος φιλε μου. Αυτο που θα σου προτεινα εγω ειναι να στρωθεις στο διαβασμα. Και αν δεν γουσταρεις, που ειναι δικαίωμά σου, να εισαι ξεκαθαρος στους δικους σου. 1) να μην εχουν πολλες προσδοκιες 2) τα χρηματα που δινουν στα φροτιστηρια να μην πανε χαμενα Ολα τα αλλα ειναι για μενα "με αλλα λογια να αγαπιομαστε". Σε κανεναν δεν αρεσει να κλεινετε με τις ωρες και να διαβαζει, αλλα ειναι απο τις "υποχρεωσεις" σου. Αν μου επιτρεπεται η φραση αυτη. just another robot.
DarkOrion Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 just another robot. Ρε φίλε, σε καταλαβαίνω που δεν πολυγουστάρεις να διαβάσεις, κανένας μας δεν τρελαινόταν κιόλας στην ηλικία σου. Αλλά άνοιξες ένα thread να ακούσεις γνώμες. Υπάρχουν τόσοι πολλοί μεγαλύτεροι που σου λένε ότι η λύση είναι το διάβασμα. Αφού δεν θες να τους ακούσεις, τι το άνοιξες το thread τότε. Κάτι περισσότερο θα ξέρουν από σένα όταν αυτοί είναι 20++ και εσύ 17 και τρως το αγγούρι των πανελληνίων. Λογικό είναι να μην θέλεις. Δηλαδή και όταν αργότερα θα πρέπει να δουλέψεις για να βγάλεις λεφτά τι θα λες? Ότι οι άλλοι είναι ρομπότ που δουλεύουν 8ωρα και δεν παραπονιούνται, ενώ θα έπρεπε να τα δίνει τα χρήματα το κράτος και να είμαστε όλοι καλά και περνάμε καλά με τις βόλτες μας? Μερικά πράγμτα στην ζωή τα κάνουμε και ας μην τα θέλουμε. Βέβαια, το διάβασμα είναι κάτι που γενικά ο κόσμος το θέλει, έτσι πάνε οι κοινωνίες μπροστά. Απλά τις εξετάσεις δεν θέλει, και εσύ έχεις πέσει στην φάση των εξετάσεων τώρα και αρνείσαι να διαβάσεις, ελπίζοντας ότι θα καταργηθούν οι πανελλήνιες. Και στο κάτω κάτω, το Λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό. Άμα δεν αντέχεις τις πανελλήνιες, μην δώσεις, δεν σου έβαλε και κανένας το μαχαίρι στο λαιμό...
NIXZ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 δεν σου έβαλε και κανένας το μαχαίρι στο λαιμό... πλάκα κάνεις έτσι? Η αλήθεια έιναι πως έχετε ξενερώσει με το system ή απλά έχετε βολευτεί κάπου και απο κει και πέρα δεν σας να νοιάζει τίποτα τέρμα ας το πάρουμε απόφαση τίποτα δεν αλλάζει η λύση είναι μόνο το 6 ώρο διάβασμα.(για να περάσεις αρχιτεκτoνική ή αλλιώς υπάρχει και ζαμπονοκοφτική καβάλας) αν δεν μπορείς σε αποβάλλει το σύστημα και σταματάει εκεί. fine with that?
acomaedo Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Καλά με τόσο χρόνο που έχεις σπαταλήσει για να κάνεις όλα τα πόστ στο νήμα πολύ αμφιβάλλω για το αν ασχολείσαι 14 ώρες το 24ωρο με το σχολείο σου.
NIXZ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2009 Καλά με τόσο χρόνο που έχεις σπαταλήσει για να κάνεις όλα τα πόστ στο νήμα πολύ αμφιβάλλω για το αν ασχολείσαι 14 ώρες το 24ωρο με το σχολείο σου. τέρμα ας το πάρουμε απόφαση τίποτα δεν αλλάζει η λύση είναι μόνο το 6 ώρο διάβασμα.(για να περάσεις αρχιτεκτoνική ή αλλιώς υπάρχει και ζαμπονοκοφτική καβάλας) αν δεν μπορείς σε αποβάλλει το σύστημα και σταματάει εκεί. fine with that? μην ξεχάσω πώς σας αφαιρείται και το δικαίωμα να μηλίσετε για υτά που συμβαίνουν γύρω σας. τουλάχιστον έμαθα να γράφω την λέξη αρχιτέκτονας. this place is doomed taken by robots....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.