Προς το περιεχόμενο

Εισαγωγή σε πανεπιστήμια χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις.


NIXZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Γιατί τι διαφορά έχουν τα μαθηματικά που κάνεις (μια αποτυχούσα πανελληνίων) εσύ από τα μαθηματικά άλλων παρόμοιων τμημάτων? Σε κάθε συζήτηση μας παινεύεις το βέλγιο και το πανεπιστήμιο σου.

 

αποτυχουσα;;;;;;;;;;;;;;;;;; εδωσα κανονικα παννεληνιες δευτερα λυκειου και στην τριτη δεν πηγα καν να δωσω γτ ημουν ηδη στο βελγιο και το ειχα αποφασισει να μην δωσω οχι γτ δεν μπορουσα. περαν αυτου τα μαθηματικα ειναι τα ιδια αυτο που αλλαζει ειναι το συστημα και το γεγονος οτι δεν μπορεις να κανεις σκονακια. και τραβας δεν την καταξη του για να καταλαβεις γτ το παινευω. γτ δεν εχω χασει παρα μονο μια ωρα μαθημα λογο καταληψης που στην τελικη τα παιδια ειχαν και αιτηματα.

 

υγ. στο ριμαδι που ειμαι με εξετασεις μπηκα και οχι γλωσσας αλλα μαθηματικων που ουτε τα εχει δει κανεις στην 3η λυκειου

  • Απαντ. 213
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Χωρίς να υπονοώ τίποτα, σε ποιο πανεπιστήμιο είσαι? Και τι μαθηματικά έδωσες εισαγωγικές για να μπεις?

 

ulb sciences appliquées. η υλη που εδωσα ηταν τελειως διαφορετικη απο αυτα που εχουμε κανει στο ελληνικο σχολειο οπως γεωμετρια 3D αναλυτικη και συνθετικη γραμμικη μετασχηματισχοι τριγωνομετρια και μιγαδικοι πολυ πανω απο αυτα που κανουμε στο λυκειο. αναλυση φυσικα πανω κατω τριτης λυκειου, πινακες και συστηματα εξισωσεων οσο παει :cry::cry::cry: (μεχρι και 5*5) http://www.ulb.ac.be/facs/polytech/docs/matiere.pdf αναλυτικα

Δημοσ.

 

Είναι άλλο πράγμα να είναι κάποιος εριστικος και άλλο καραγκιοζης...

 

 

Υ.Γ Ερωτηση φιλοσοφίας: Ποιος είναι ο πιο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας της εξέλιξης? Κάποιος που αποτυγχάνει στις πανελλήνιες, ή κάποιος που πιστεύει οτι απαραιτητη προυπόθεση μιας εγκυμοσύνης είναι ο γυναικείος οργασμός?

 

 

(Για δυνατους λύτες....)

Δημοσ.

Συμπάθα με, αλλά τα θέματα που έχει για παραδείγματα δε μου φάνηκαν και τόσο τρομερά.

Και η ύλη που έχει είναι ok, στα ίδια δώσαμε κι εμείς στην Ελλάδα, κάποια ήταν διαφορετικά διατυπωμένα αλλά το περιεχόμενο μου φαίνεται ίδιο.

 

Υ.Γ. Είμαι παππούς, ήμουν με τις δέσμες.

Δημοσ.
Συμπάθα με, αλλά τα θέματα που έχει για παραδείγματα δε μου φάνηκαν και τόσο τρομερά.

Και η ύλη που έχει είναι ok, στα ίδια δώσαμε κι εμείς στην Ελλάδα, κάποια ήταν διαφορετικά διατυπωμένα αλλά το περιεχόμενο μου φαίνεται ίδιο.

 

Υ.Γ. Είμαι παππούς, ήμουν με τις δέσμες.

 

δεν ξερω για δεσμες οποτε δεν μιλαω.... αλλα οταν αφορα το καλοπαιδο που ανοιξε το τοπικ μπορω να εχω μια αποψη για το αν ειναι δυσκολη η υλη του... για τους αλλους δεν ξερω.... οσο για τα παραδειγμετα... παντα κατι ευκολο σου δειχνουν και μετα σου βαζουν κατι που δεν το εχεις ξαναματαδει

 

απο την σελιδα 13 και κατω κοιτα..... αυτες οι ερωτησεις ηταν οντως ευκολες

Δημοσ.

το επιπεδο των μαθηματικων στην Ελλαδα ηταν μεχρι κ πριν απο 5-6 χρονια το υψηλοτερο της ευρωπης (για Γ λυκειου)

 

Μη σας ψαρωνουν

 

Τωρα βεβαια πρεπει να τα χουν απλουστευσει αρκετα

Δημοσ.
το επιπεδο των μαθηματικων στην Ελλαδα ηταν μεχρι κ πριν απο 5-6 χρονια το υψηλοτερο της ευρωπης (για Γ λυκειου)

 

Μη σας ψαρωνουν

 

Τωρα βεβαια πρεπει να τα χουν απλουστευσει αρκετα

 

προσωπικα αυτο που ειδα ειναι στα ελληνικα σχολεια δινουν βαση στην φυσικη και οχι τοσο στα μαθηματικα... εκει το παραδεχομαι

Δημοσ.
το επιπεδο των μαθηματικων στην Ελλαδα ηταν μεχρι κ πριν απο 5-6 χρονια το υψηλοτερο της ευρωπης (για Γ λυκειου)

 

Μη σας ψαρωνουν

 

Τωρα βεβαια πρεπει να τα χουν απλουστευσει αρκετα

 

Γενικος κανονας σε ολο τ εκπαιδευτικο συστημα, σε ολα τα μαθηματα σε ολες τις σχολες.

 

Η γνωσεοκεντρικη του φυση καθιστα τους (ατυχους) μαθητες, φοιτητες κτλ απο τους πιο καταρτισμενους σε θεωρητικες γνωσεις.

 

Κανενας ομως προσανατολισμος οσον αφορα τις πραγματικες συνθηκες εργασιας και σωστου τροπου σκεψης.

 

Καποτε πρεπει να καταλαβουν οι καθηγητες (λυκειων αλλα ιδιαιτερα των πανεπιστημιων) οτι οι γνωσεις υπαρχουν στα βιβλια, στο net παντου σημερα.

Πληρωνονται για να σε βοηθησουν μεσω της εμπειριας τους να μην χαθεις σε αυτον τον ωκεανο ωστε να εισαι ευελικτος.

Δημοσ.

Επειδή κοίταξα τις ασκήσεις στα μαθηματικά που παρέθεσες, εντάξει, δεν ήταν κάτι το τόσο εξωφρενικό. Κοίτα, τα ίδια δώσαμε και εμείς, ίσως λιγάκι λιγότερα στην γεωμετρία όπου ομολογουμένως δεν κάνουμε και πολλά πολλά αλλά επίσης είχαμε και στατιστική, πιθανότητες, θεωρία αριθμών, κάτι που σε εσάς δεν το βλέπω πουθενά, εκτός αν έχω ξεχάσει τόσο πολύ τα γαλλικά μου ή δεν το πρόσεξα. Όσο για την φυσική, πολύ ασαφή είναι αυτά που λέει για ύλη. Τι εννοεί οπτική? Τις 2,3 βασικές εξισώσεις είπατε ή είπατε π.χ. την εξίσωση κατασκευαστών των φακών που έχει πολύ δουλειά από πίσω. Τώρα και εγώ το έχω ακούσει αυτό που λεει ο Chris_85, αλλά δεν έχω και απτά επιχειρήματα... Πάντως τα ίδια δώσαμε και εμείς ίσως με κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις, και τα θέματα Γ Λυκείου κατεύθυνσης, μόνο εύκολα δεν τα λες, με την προυπόθεση βέβαια ότι πας για να τα λύσεις όλα και άριστα.. Αλλιώς άμα θες να πάρεις 13 τα πρώτα είναι σχετικά εύκολα...

Δημοσ.
προσωπικα αυτο που ειδα ειναι στα ελληνικα σχολεια δινουν βαση στην φυσικη και οχι τοσο στα μαθηματικα... εκει το παραδεχομαι

 

Κανεις λαθος..Εχω υπαρξρι μαθητης κ σε gymnasium κ σε λυκειο κ ειχα επικοινωνια με καθηγητη Μαθηματικων στη Στουτγαρδη..μη κρινεις το επιπεδο των μαθηματικων απ το σχολικο βιβλιο. Τουλαχ οταν εγω τελειωνα το βιβλιο αυτο το αφηναμε ακοπο ολη τη χρονια. Γιατι στις εξετασεις πεφταν ασκησεις καμια σχεση με τις παιδικες του βιβλιου. Μιλαμε για τρελο σκοτωμα. Και ως επιπεδο εφειδικευμενης γνωσης ηταν το λυκειο στην εποχη π τελειωνα μια απ τις δυσκολοτερες δημοσιες βαθμιδες εκπαιδευσης στην ευρωπη

 

 

-----Προστέθηκε 12/1/2009 στις 09 : 40 : 18-----

 

 

Γενικος κανονας σε ολο τ εκπαιδευτικο συστημα, σε ολα τα μαθηματα σε ολες τις σχολες.

 

Η γνωσεοκεντρικη του φυση καθιστα τους (ατυχους) μαθητες, φοιτητες κτλ απο τους πιο καταρτισμενους σε θεωρητικες γνωσεις.

 

Κανενας ομως προσανατολισμος οσον αφορα τις πραγματικες συνθηκες εργασιας και σωστου τροπου σκεψης.

 

Καποτε πρεπει να καταλαβουν οι καθηγητες (λυκειων αλλα ιδιαιτερα των πανεπιστημιων) οτι οι γνωσεις υπαρχουν στα βιβλια, στο net παντου σημερα.

Πληρωνονται για να σε βοηθησουν μεσω της εμπειριας τους να μην χαθεις σε αυτον τον ωκεανο ωστε να εισαι ευελικτος.

 

Οι καθηγητες δεν μπορουν να κανουν τιποτα οσο υπαρχουν πανελληνιες στο τελος της χρονιας. Οποιαδηποτε αλλη γνωση περαν των απαιτουμενων για τις εξετασεις απορριπτεται μετα βδελυγμιας απο τους μαθητες(κ με το δικιο τους). Οποτε ειναι θεμα εξεταστικου συστηματος και οχι καθηγητων

Δημοσ.

Για αυτο μιλησα κυριως για πανεπιστημιακους και οχι τοσο στο σχολειο.

 

 

Αλλα και στο σχολειο μπορουν (πολυ περιορισμενα βεβαια) να το κανουν. Το πως θα τα συνδυασεις (μαζι με τις εξετασεις) ειναι θεμα διαθεσης, επιπεδου, ικανοτητων.

Μεγαλη κουβεντα ομως.....

Δημοσ.
Για αυτο μιλησα κυριως για πανεπιστημιακους και οχι τοσο στο σχολειο.

 

 

Αλλα και στο σχολειο μπορουν (πολυ περιορισμενα βεβαια) να το κανουν. Το πως θα τα συνδυασεις (μαζι με τις εξετασεις) ειναι θεμα διαθεσης, επιπεδου, ικανοτητων.

Μεγαλη κουβεντα ομως.....

 

Οι πανεπιστημιακοι φιλε ειναι τα μεγαλυτερα λαμογια που θα συναντησεις. Απο ατομα που ειναι απο μαθητες σε κομματικες παραταξεις κ γλειφουν κατουρημενες ποδιες λογικο ειναι να γινουν καποια στιγμη βολεμενοι του συστηματος κ να παρουν εδρες..δεν ειναι λογικο να περιμενεις να σε βοηθησουν γιατι απλουστατα ο καθηγητης π δεν εχει το μερακι να μεταδωσει οσο μπορει καλυτερα τις γνωσεις του, δεν ειναι δασκαλος, οσες γνωσεις κ αν εχει.Ειναι καιροσκοπος π πληρωνεται για μια δουλεια π δε κανει.

 

Τωρα στο Λυκειο οταν οι μαθητες εχουν 10ωρα σχολειο-φροντ κ εξετασεις να περιμενουν, δυσκολο να περιμενεις να ενδιαφερθουν κ για αλλα πραγματα, οτι κ αν κανει ο καθηγητης

Δημοσ.
Οι πανεπιστημιακοι φιλε ειναι τα μεγαλυτερα λαμογια που θα συναντησεις. Απο ατομα που ειναι απο μαθητες σε κομματικες παραταξεις κ γλειφουν κατουρημενες ποδιες λογικο ειναι να γινουν καποια στιγμη βολεμενοι του συστηματος κ να παρουν εδρες..δεν ειναι λογικο να περιμενεις να σε βοηθησουν γιατι απλουστατα ο καθηγητης π δεν εχει το μερακι να μεταδωσει οσο μπορει καλυτερα τις γνωσεις του, δεν ειναι δασκαλος, οσες γνωσεις κ αν εχει.Ειναι καιροσκοπος π πληρωνεται για μια δουλεια π δε κανει.

 

Τωρα στο Λυκειο οταν οι μαθητες εχουν 10ωρα σχολειο-φροντ κ εξετασεις να περιμενουν, δυσκολο να περιμενεις να ενδιαφερθουν κ για αλλα πραγματα, οτι κ αν κανει ο καθηγητης

 

 

Τους εχω συναντησει ηδη

 

 

Μια απο τις αιτιες ειναι και αυτο (η λαμογια). Ειναι και πολλες αλλες που θελουν ενα θρεντ απο μονα τους.

 

Δεν δινουν σε ολες τις ταξεις πανελληνιες. Παρολα αυτα και εκει ακολουθουν το ιδιο συστημα.

Και στην Τριτη λυκειου (που μονο εκει πια δινουν) μπορει να βρεθει η χρυση τομη. Σαφως τα χερια τους ειναι πιο "δεμενα''(εως πολυ) αλλα πραγματικα μπορουν να δωσουν το κατι παραπανω (κυριως στην εκθεση).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...